Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie już raczej nic nie zaproponują. Po prawie miesięcznym oczekiwaniu na kontakt, wkurzyłem się i napisałem e-maila, że mam dość robienia mnie w konia i proszę się ze mną nie kontaktować. Otrzymałem odpowiedź o treści:

Szanowny Panie,

Zgodnie z dyspozycją, wycofałam zgłoszenie odnośnie przedstawienia

warunków Umowy z platformą nc+. Zachęcam do bezpośredniego kontaktu z

działem Utrzymania Klienta pod numerem 22 310 45 60.

W przypadku pojawienia się pytań, pozostaję do dyspozycji.

Z poważaniem,

...................................

Konsultant ds. Obsługi Korespondencji Elektronicznej

Ja tam do nich dzwonił nie będę, więc to już raczej koniec umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bibo999 - dostałem od nich 09.05 sms że mają hiper ekstra bajer ofertę dla mnie pod numerem jakimś tam (chcesz mogę poszukać) albo żeby im smsa wysłać to sami oddzwonią. Nie mam możliwości bycia cały czas pod telefonem to sam zadzwoniłem ale na 22 2200191 czyli DUK cyfry o ile się nie mylę. Wcześniej też dzwoniłem od razu na DUK w sprawie wypowiedzenia.

Inspektor - mnie 30.04 na zakończenie rozmowy konsultant zarzekał się że "na pewno, na 100% już do Pana nie zadzwonimy", fakt wnerwiłem go trochę :twisted: a 09.05 przyszedł sms że "nic straconego! zadzwoń albo my do Ciebie zadzwonimy jeśli masz życzenie...".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. W cyfrze liczy sie chyba data stempla pocztowego ale głowy nie dam....

 

Wysłałem list polecony priorytetowy 25.04.2013:

http://imageshack.us/a/img839/5549/scan ... mazany.jpg

 

a dzisiaj dowiedziałem się od Cyfry:

 

Wyjaśniam, iż Umowa została rozwiązana 7 maja 2013 roku.

 

No i jak to rozumieć, że mam opłacić jeszcze rachunek za maj 2013, czy już nie muszę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatem i ja zmigrowałem...

Dotychczas Superpremium + multi za 99 pln. Wypowiedzenie wysłane 30.04 z powodu zmian w ofercie.

 

Dzisiaj telefon do nc+ i warunki:

Universe + Platinium (6C+) + multi - za 59 pln

Dobrałem HBO za 25 (bo oglądam).

Łącznie - 84 pln. Umowa na 12 miesięcy. Maj za darmo (mam nadpłatę, bo mi już ściągnęli poleceniem zapłaty).

 

A wczoraj jak zadzwoniłem zapytać, gdzie oddać dekoder, miła pani powiedziała, że moja umowa się rozwiązała 13 maja i wyłączyli mi sygnał (po powrocie do domu okazało się, że niestety NIE wyłączyli sygnału ;) ). Dzisiaj już bardziej sensowny pan na infolinii i tak oto stałem się abonentem NC+.

 

Jedyne co mi się średnio podoba, to czasowe wyłączenie możliwości korzystania z polecenia zapłaty (muszę iść do banku i wycofać ;/).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 kwietnia dostali wypowiedzenie. Dziś pierwszy telefon z numeru prywatnego i oczywiście min. platyna za 99 zł. O universie z Canalami nawet nie chciała słyszeć twierdząc, że takie coś był przez 2-3 dni. Grzecznie podziękowałem. Poczekam kilka dni i ew. sam zadzwonię do DUK. Zastanawiam się na który numer najlepiej dzwonić bo padło tu kilka numerów. Umowa kończy mi się z końcem maja i nieco wczesniej muszę wiedzieć na czym stoję /nc+ czy CP/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 kwietnia dostali wypowiedzenie. Dziś pierwszy telefon z numeru prywatnego i oczywiście min. platyna za 99 zł. O universie z Canalami nawet nie chciała słyszeć twierdząc, że takie coś był przez 2-3 dni. Grzecznie podziękowałem. Poczekam kilka dni i ew. sam zadzwonię do DUK. Zastanawiam się na który numer najlepiej dzwonić bo padło tu kilka numerów. Umowa kończy mi się z końcem maja i nieco wczesniej muszę wiedzieć na czym stoję /nc+ czy CP/.

ja dzwoniłem wczoraj pod 22 2200191 (pani, która nawet nic nie zaproponowała), a dzisiaj pod 22 3104560 (i tu był spoko gość).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem superpremium w cyfrze Migrowałem dziś Platinum + Pace + MR (cameleon) = 99 zł umowa na 12 mc. Liczona od 1 czerwca by mieć do końca maja

 

 

Migrowalem na identycznych warunkach tylko bez MR.Umowa rowniez liczona od 1 czerwca Kanały tez maja zaczac wtedy dzialac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyrku z nc+ ciąg dalszy:

- w ICA pojawiła mi się niedopłata 60,80zł czy jakoś tak, na mojego maila "co jest grane?!" odpowiedź: "Wyjaśniam, iż opłata za bieżący miesiąc została anulowana. Naliczenie w Internetowym Centrum Abonenta zostanie w najbliższym czasie zaktualizowane" - ok spoko.

- w momencie wypowiedzenie umowy z cyfra wyszła sprawa kaucji gwarancyjnej (A! żeby nie było :lol: o tej kaucji to oni mi przypomnieli, w życiu o niej nie pamiętałem, pewnie wcześniej bym coś z tym zrobił. W 1999 roku przy pierwszej umowie takie cyrki były), dostałem maila, że jak oddam deki i karty to mam im nr konta podać i w ciągu 30 dni kasę przeleją - ok, spoko.

- w momencie migracji czy jak tam zwał, zapytałem co z moją kaucją gwarancyjną :mrgreen: - konsultant, że mogę tę kasę przekazać w poczet należności bieżących, inaczej mówiąc będę miał nadpłatę 199zł. - ok spoko, ale on tego nie może zrobić muszę maila wysłać - ok, mniej spoko.

- wysłałem maila, przed chwilą odpowiedź - "Kaucja zostanie zwrócona w ciągu 30 dni od daty zakończenia współpracy." - nie ok, nie spoko :censored::/

Znaczy co? tę kasę odzyskam dopiero jak definitywnie zakończę "współprace" z cyfrą/nc+??. Czy dzwonić i składać reklamację? Teraz jak już wiem, że mam u nich kasę to nie odpuszczę :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie też powiedzieli, że: "Kaucja zostanie zwrócona w ciągu 30 dni od daty zakończenia współpracy." , ale chodziło o to, że 30 dni od zdania starego dekodera C+ i zakończenia współpracy z C+ a nie z NC+ do której migrowałem. Bo jak by nie patrzeć to z Cyfra+ zakończyłem współprace, mam na to nawet papier. Acha, mi przedstawili trzecie rozwiązanie, kaucja zostanie wysłana przekazem pocztowym na adres domowy jak nie wydam innej dyspozycji. W razie potrzeby podam Ci numer bezposrednio do działu windykacji, tam są w miare kumate osoby jeżeli chodzi o finanse: 22 310 45 12 - windykacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odja, ok ale ja dekoderów nie oddaję, jadę dalej na sprzęcie cyfry to od czego mam liczyć te 30 dni? Serio wyjdzie na to, że dopiero jak oddam te dekodery to wtedy kasę zwrócą, żeby było śmieszniej kaucja dotyczyła deka SD który już dawno wykupiłem na własność (czy czegoś innego? bo tego to już za chiny nie pamiętam). A swoją drogą to ja migrowałem czy nie? chodzi o to, że z dniem 01.05.2013 zakończyła się moja umowa z Cyfrą a z nc+ podpisałem umowę (telefonicznie rzecz jasna) dopiero teraz? to migracja czy nie? hehe.

Dzięki za numer, zapisałem jak mi na maila nie dadzą konkretnej odpowiedzi, będę dzwonił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w moim przypadku zwracałem stary dekoder z Cyfry+, spróbuj zadzwonić pod ten numer co podałem, długo sie nie czeka na połączenie. Ja umowę z NC+ podpisywałem telefonicznie 26 marca i dopiero 30 kwietnia została rozwiązana umowa z Cyfra+, i od tego dnia mam czekac 30 dni na zwrot kaucji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mekko, o to chodziło. Rozwiązałeś i dzięki temu oglądasz maj za darmo (jak ci wyłączyli sygnał to dzwonisz i żądasz włączenia sygnału - zgodnie z ich inicjatywą "maj za darmo". I do max. 36h masz - postępując z instrukacją i ew. dzwoniąc z awanturą jeszcze ze dwa razy - sygnał z powrotem). Następnie nie dzwonisz nigdzie, oglądasz sobie TV za [beep] i czekasz na kontakt z ich strony i podpisanie korzystnej umowy. Tobie zależy i im zależy czego dowodem jest włąśnie darmowy maj dla ciebie. wszystko idzie zgodnie z planem. Muszą ci potwierdzić skutek twojego wypowiedzenia i właśnie to zrobili tym mejlem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich! Przed chwila sam zadzwonilem pod nr. 223104560 i zmigrowalem!Do tej pory Superpremium+HBO za99zeta-od teraz Canal+Platinium+HBO+Pace za ta sama cene :brawo: Pozdrowienia dla wszystkich :D P.S Umowa do31.05.2013.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...