ircios Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 jestem ciekaw co mi zaproponują,do końca lipca może zadzwonią mam nadzieję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bibo999 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Grzybu napisz proszę pod jaki numer dzwoniłes, a może oni sami dzwonili do ciebie. Ja również jestem na wypowiedzeniu ale póki co żadnej oferty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Mnie już raczej nic nie zaproponują. Po prawie miesięcznym oczekiwaniu na kontakt, wkurzyłem się i napisałem e-maila, że mam dość robienia mnie w konia i proszę się ze mną nie kontaktować. Otrzymałem odpowiedź o treści: Szanowny Panie, Zgodnie z dyspozycją, wycofałam zgłoszenie odnośnie przedstawienia warunków Umowy z platformą nc+. Zachęcam do bezpośredniego kontaktu z działem Utrzymania Klienta pod numerem 22 310 45 60. W przypadku pojawienia się pytań, pozostaję do dyspozycji. Z poważaniem, ................................... Konsultant ds. Obsługi Korespondencji Elektronicznej Ja tam do nich dzwonił nie będę, więc to już raczej koniec umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzybu Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Bibo999 - dostałem od nich 09.05 sms że mają hiper ekstra bajer ofertę dla mnie pod numerem jakimś tam (chcesz mogę poszukać) albo żeby im smsa wysłać to sami oddzwonią. Nie mam możliwości bycia cały czas pod telefonem to sam zadzwoniłem ale na 22 2200191 czyli DUK cyfry o ile się nie mylę. Wcześniej też dzwoniłem od razu na DUK w sprawie wypowiedzenia. Inspektor - mnie 30.04 na zakończenie rozmowy konsultant zarzekał się że "na pewno, na 100% już do Pana nie zadzwonimy", fakt wnerwiłem go trochę a 09.05 przyszedł sms że "nic straconego! zadzwoń albo my do Ciebie zadzwonimy jeśli masz życzenie...". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bibo999 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Dzięki, to jeszcze poczekam na ruch z ich strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mekko Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Ps. W cyfrze liczy sie chyba data stempla pocztowego ale głowy nie dam.... Wysłałem list polecony priorytetowy 25.04.2013: http://imageshack.us/a/img839/5549/scan ... mazany.jpg a dzisiaj dowiedziałem się od Cyfry: Wyjaśniam, iż Umowa została rozwiązana 7 maja 2013 roku. No i jak to rozumieć, że mam opłacić jeszcze rachunek za maj 2013, czy już nie muszę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbrzozk Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Nie musisz - maj gratis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanulek7 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Po wczorajszym moim tel dziś miła pani zadzwoniła i zaproponowała mi MR za 0 ,komfort za 49zł i uwaga plus 6 x canal + i za 0 zł pace pvr ale umowa na 12 msc tylko więc odmówiłem bo chce na jak najdłużej a na 18 msc nie można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Można na 18 miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk83 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Oferta z dzisiaj: Canal+ Silver z całą paczką Canal+, Pace 500GB, HBO gratis na 3 miechy - umowa na 12 miesięcy - 69 zł. Jeszcze poczekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rwijpaputy Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Witam właśnie migrowałem do NC+ Canal+ Silver z całą paczką Canal+ za 69 Pace 500GB za 0 MR za 0 na 12 miesięcy do tej pory płaciłem 83 plny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukebor Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Zatem i ja zmigrowałem... Dotychczas Superpremium + multi za 99 pln. Wypowiedzenie wysłane 30.04 z powodu zmian w ofercie. Dzisiaj telefon do nc+ i warunki: Universe + Platinium (6C+) + multi - za 59 pln Dobrałem HBO za 25 (bo oglądam). Łącznie - 84 pln. Umowa na 12 miesięcy. Maj za darmo (mam nadpłatę, bo mi już ściągnęli poleceniem zapłaty). A wczoraj jak zadzwoniłem zapytać, gdzie oddać dekoder, miła pani powiedziała, że moja umowa się rozwiązała 13 maja i wyłączyli mi sygnał (po powrocie do domu okazało się, że niestety NIE wyłączyli sygnału ). Dzisiaj już bardziej sensowny pan na infolinii i tak oto stałem się abonentem NC+. Jedyne co mi się średnio podoba, to czasowe wyłączenie możliwości korzystania z polecenia zapłaty (muszę iść do banku i wycofać ;/). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zag12wsx Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Skracają do 12 mies. bo chcą szybko zrobić czystkę ze sprzętem po c+ i z opornymi abo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz17 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 22 kwietnia dostali wypowiedzenie. Dziś pierwszy telefon z numeru prywatnego i oczywiście min. platyna za 99 zł. O universie z Canalami nawet nie chciała słyszeć twierdząc, że takie coś był przez 2-3 dni. Grzecznie podziękowałem. Poczekam kilka dni i ew. sam zadzwonię do DUK. Zastanawiam się na który numer najlepiej dzwonić bo padło tu kilka numerów. Umowa kończy mi się z końcem maja i nieco wczesniej muszę wiedzieć na czym stoję /nc+ czy CP/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukebor Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 22 kwietnia dostali wypowiedzenie. Dziś pierwszy telefon z numeru prywatnego i oczywiście min. platyna za 99 zł. O universie z Canalami nawet nie chciała słyszeć twierdząc, że takie coś był przez 2-3 dni. Grzecznie podziękowałem. Poczekam kilka dni i ew. sam zadzwonię do DUK. Zastanawiam się na który numer najlepiej dzwonić bo padło tu kilka numerów. Umowa kończy mi się z końcem maja i nieco wczesniej muszę wiedzieć na czym stoję /nc+ czy CP/. ja dzwoniłem wczoraj pod 22 2200191 (pani, która nawet nic nie zaproponowała), a dzisiaj pod 22 3104560 (i tu był spoko gość). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azzu Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Miałem superpremium w cyfrze Migrowałem dziś Platinum + Pace + MR (cameleon) = 99 zł umowa na 12 mc. Liczona od 1 czerwca by mieć do końca maja Migrowalem na identycznych warunkach tylko bez MR.Umowa rowniez liczona od 1 czerwca Kanały tez maja zaczac wtedy dzialac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzybu Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Cyrku z nc+ ciąg dalszy: - w ICA pojawiła mi się niedopłata 60,80zł czy jakoś tak, na mojego maila "co jest grane?!" odpowiedź: "Wyjaśniam, iż opłata za bieżący miesiąc została anulowana. Naliczenie w Internetowym Centrum Abonenta zostanie w najbliższym czasie zaktualizowane" - ok spoko. - w momencie wypowiedzenie umowy z cyfra wyszła sprawa kaucji gwarancyjnej (A! żeby nie było o tej kaucji to oni mi przypomnieli, w życiu o niej nie pamiętałem, pewnie wcześniej bym coś z tym zrobił. W 1999 roku przy pierwszej umowie takie cyrki były), dostałem maila, że jak oddam deki i karty to mam im nr konta podać i w ciągu 30 dni kasę przeleją - ok, spoko. - w momencie migracji czy jak tam zwał, zapytałem co z moją kaucją gwarancyjną - konsultant, że mogę tę kasę przekazać w poczet należności bieżących, inaczej mówiąc będę miał nadpłatę 199zł. - ok spoko, ale on tego nie może zrobić muszę maila wysłać - ok, mniej spoko. - wysłałem maila, przed chwilą odpowiedź - "Kaucja zostanie zwrócona w ciągu 30 dni od daty zakończenia współpracy." - nie ok, nie spoko Znaczy co? tę kasę odzyskam dopiero jak definitywnie zakończę "współprace" z cyfrą/nc+??. Czy dzwonić i składać reklamację? Teraz jak już wiem, że mam u nich kasę to nie odpuszczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Mnie też powiedzieli, że: "Kaucja zostanie zwrócona w ciągu 30 dni od daty zakończenia współpracy." , ale chodziło o to, że 30 dni od zdania starego dekodera C+ i zakończenia współpracy z C+ a nie z NC+ do której migrowałem. Bo jak by nie patrzeć to z Cyfra+ zakończyłem współprace, mam na to nawet papier. Acha, mi przedstawili trzecie rozwiązanie, kaucja zostanie wysłana przekazem pocztowym na adres domowy jak nie wydam innej dyspozycji. W razie potrzeby podam Ci numer bezposrednio do działu windykacji, tam są w miare kumate osoby jeżeli chodzi o finanse: 22 310 45 12 - windykacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kotek Filemonek Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Wreszcie zmigrowałem: C+Silver z pełną paczką C+ plus MR Standard + HBO na 3 miesiące gratis za 79 zł Mi to pasi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzybu Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Odja, ok ale ja dekoderów nie oddaję, jadę dalej na sprzęcie cyfry to od czego mam liczyć te 30 dni? Serio wyjdzie na to, że dopiero jak oddam te dekodery to wtedy kasę zwrócą, żeby było śmieszniej kaucja dotyczyła deka SD który już dawno wykupiłem na własność (czy czegoś innego? bo tego to już za chiny nie pamiętam). A swoją drogą to ja migrowałem czy nie? chodzi o to, że z dniem 01.05.2013 zakończyła się moja umowa z Cyfrą a z nc+ podpisałem umowę (telefonicznie rzecz jasna) dopiero teraz? to migracja czy nie? hehe. Dzięki za numer, zapisałem jak mi na maila nie dadzą konkretnej odpowiedzi, będę dzwonił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 No w moim przypadku zwracałem stary dekoder z Cyfry+, spróbuj zadzwonić pod ten numer co podałem, długo sie nie czeka na połączenie. Ja umowę z NC+ podpisywałem telefonicznie 26 marca i dopiero 30 kwietnia została rozwiązana umowa z Cyfra+, i od tego dnia mam czekac 30 dni na zwrot kaucji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 @Mekko, jak to rozumiec? A tak ze rozwiazali umowe z godnie z Twoim rzuczeniem. Teraz mozesz startowac jako nowy klient. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melania Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 @Mekko, o to chodziło. Rozwiązałeś i dzięki temu oglądasz maj za darmo (jak ci wyłączyli sygnał to dzwonisz i żądasz włączenia sygnału - zgodnie z ich inicjatywą "maj za darmo". I do max. 36h masz - postępując z instrukacją i ew. dzwoniąc z awanturą jeszcze ze dwa razy - sygnał z powrotem). Następnie nie dzwonisz nigdzie, oglądasz sobie TV za [beep] i czekasz na kontakt z ich strony i podpisanie korzystnej umowy. Tobie zależy i im zależy czego dowodem jest włąśnie darmowy maj dla ciebie. wszystko idzie zgodnie z planem. Muszą ci potwierdzić skutek twojego wypowiedzenia i właśnie to zrobili tym mejlem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymek Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Telefon z przed chwili: Platyna + multi + Pace 500 za 99 zł + HBO za 25 zł - odmówiłem. Pani twierdziła, że Universe + 6C już nie dają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi64 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Witam wszystkich! Przed chwila sam zadzwonilem pod nr. 223104560 i zmigrowalem!Do tej pory Superpremium+HBO za99zeta-od teraz Canal+Platinium+HBO+Pace za ta sama cene Pozdrowienia dla wszystkich P.S Umowa do31.05.2013. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi