Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mozna juz wysylac wypowiedzenia w zwiazku z wylaczeniem TCM i CN w lipcu? Wpisac dane zaprzestania swiadczenia uslug jako 1 lipca? Bedzie wieksza pewniosc ze dojdzie jak wczesniej wysle;) Umowe z cyfra mam do konca roku i chce wypowiedzeniem ugrac dobra oferte migracyjna:)

NIE, a jak wogóle nie wyłączą to na jakiej podstawie będzie Rozwiązanie umowy, C+(nc+) podała tylko informacje że wyłacza, a fakt będzie dopiero w lipcu 2013 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacja to nie jest wyłączenie.Jakie było zamieszanie z informacją o wyłączeniu ZR i okazało się,że nie wyłączyli jak by wynikało z informacją.Jak jest w regulaminie ,że w związku z wyłączeniem to takie musi nastąpić czy to teraz jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie było zamieszanie z informacją o wyłączeniu ZR i okazało się,że nie wyłączyli jak by wynikało z informacją.

Wyłączyli, wyłączyli. Co prawda sam kanał nadal nadaje na satelicie, ale jakoś zaraz po północy z 31.03 na 1.04 cofnięto abonentom C+ uprawnienia do jego odbioru = czarny ekran dla wszystkich = efekt równoznaczny z wyłączeniem.

 

https://satkurier.pl/news/84255/zone-rom ... yfrze.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mekko - oszczędzasz na telefonie? Napisali ci już - dzwoń. Poza tym zwrotki mogą iść długo, a ty masz kwit za polecony z nr nadania, wchodzisz na stronę poczty gdzie masz monitoring poleconych, wpisujesz nr i widzisz kiedy nc+ pokwitowała odbiór. Jak w kwietniu, to wypowiedzenie jest ważne, może być jeszcze u nich nie zarejestrowane więc nie będzie jeszcze dla ciebie ofert.

 

Jestem teraz w pracy i nie specjalnie mogę zadzwonić, ale wysłałem maila z zapytaniem, czy wypowiedzenie na pewno dotarło.

 

Sprawdziłem na stronie poczty (pod adresem http://sledzenie.poczta-polska.pl, który podał kkooccuurr) informacje o przesyłce poleconej i strona wyświetliła mi taką odpowiedź:

http://s23.postimg.org/tu01gpbcb/dane_przesylki.jpg

 

Czy to znaczy, że Cyfra odebrała mój list polecony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie było zamieszanie z informacją o wyłączeniu ZR i okazało się,że nie wyłączyli jak by wynikało z informacją.

Wyłączyli, wyłączyli. Co prawda sam kanał nadal nadaje na satelicie, ale jakoś zaraz po północy z 31.03 na 1.04 cofnięto abonentom C+ uprawnienia do jego odbioru = czarny ekran dla wszystkich = efekt równoznaczny z wyłączeniem.

 

https://satkurier.pl/news/84255/zone-rom ... yfrze.html

Grabar@wiem ,że wyłączyli bo mam Cyfrę tylko chodziło o wcześniejsze zapowiedzi i późniejsze jego wyłączenie niż to początkowo zapowiadano.A ile było postów na ten temat to można sobie poczytać w dziale Cyfra+

viewtopic.php?f=6&t=15875&start=105/temat ciągnie się przez kilkadziesiąt stron/ już od 23 listopada 2012 a faktyczne wyłączenie miało miejsce 1.04.2013 więc zamieszanie z tym kanałem było spore i o to mi chodziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wszelki wypadek 8) - czy przejście z cyfry na CP wymaga przestawiania anteny/konwertera? Trochę OT - ale do cyfry też już zasadniczo nie należę (wypowiedzenie), zresztą do cyfrowych wątków już rzadko ktoś zagląda :(

 

@Dex.ter - witaj. Gdzieś się podziewał, brakowało twojego głosu rozsądku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migrowałem właśnie do nc+ na pakiet Universe+ z całą szóstką Canal+ i Pacem PVR za 59 zł/m-c. Umowa na 18 miesięcy.

 

Mam pytanie - będzie mi działać na pejsie Polsat HD i Polsat Sport News?

Bez MR?

Bez, nie potrzebuję MR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey mam pytanie czy komuś wyłączyli Cyfrę w Maju jak wysłał rozwiązanie umowy pod koniec kwietnia ze względu na wyłączenie gwarantowanych kanałów ??

 

Ja mam taki przypadek dzisiaj aby się spytać czy doszło moje wypowiedzenie i powiedziano mi że TAK i moja Cyfra została wyłączona w dniu 09.05.2013 ( a co najlepsze że mi cały czas chodziła, aż do dzisiaj)

 

zadzwoniłem na infolinie i bardzo "delikatnym " głosem spytałem się jakim prawem wyłączyli mi cyfrę jak na waszej infolinii informowano mnie że jak wypowiedzenie wpłynie w Maju to wyłączycie mi ostatniego Maja... Pani konsultantka bardzo się zapierała że to nie prawda i że wyłączają w dniu przyjścia wypowiedzenia jak wpłynęło w Maju.

 

Jeszcze bardziej "delikatnym" głosem powiedziałem że ŻĄDAM włączenia mi cyfry do końca Maja zgodnie z informacją którą przekazał mi konsultant. Pani zapierała się że się nie da aby po kilku minutach zmienić zdanie i powiedziała że włączą mi sygnał w przeciągu 36 godzin i będę miał do końca maja i Maj mam za darmo.....

 

Ktoś wie o co tam chodzi ?? Nawet nikt nie zadzwonił aby się spytać czy chce przedłużyć umowę...

Ja mam taką samą sytuację - wypowiedzenie w kwietniu a sygnał wyłączyli w piątek (na jednej karcie ) i w sobotę ( na drugiej). Po telefonie właczyli dzisiaj. Wysłałem tez maila z pytaniem o wystawiony rachunek i dostałem dziś odpowiedź aby rachunek potraktować jako pomyłkę i nie muszę płacić za maj. Inna sprawa mnie interesuje - dzwoniąc w sobote o włączenie sygnału rozmawiałem z jakas konsultantką o warunki przejścia do NC+. Powiedziała mi iż umowa jest już rozwiązana i nie jestem ich klientem więc obecnie nie mogę przejśc do NC+ - moge sobie podpisać nową umowę i nawet podała mi numer dla nowych klientów. Konsultanta sprawiała wrażenie całkowicie niekompetentnej (co chwię wyłączała się kaszując mi czekac ale słychac było jak kogoś pytała "co mam powiedzieć", "o co tu chodzi"). Ale nie wiem czy ma ona rację czy też nie - czy mogę jeszcze migrować do NC+ albo wycofać wypowiedzenie- narazie postanowiłem nie dzwonić i poczekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...