Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do pakietu co w podpisie chciałem za free HBO na 6 mies. już po transakcji ,Odp. od NC+ e-mail, Ze do pakietu universe+ w ramach oferty specjalnej otrzymał pan dodatkowo opcję Canal+ Platinum bezpłatnie na 12 mies. kalendarzowych, ww. oferta nie obejmuje bezpłatnego dostępu do opcji hbo hd przez 6 mies.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To co Tobie mówiono to jedno, a co mi czytano to dwa. Chociaż ja też złożyłem reklamacje bo mi w ogóle 6xC+ konsultancik nie włączył (choć czytał w aneksie że do końca trwania umowy tj.18 miesięcy).

 

 

To co oni czytają a to co wchodzi w zycie to co innego !!!!

Mi laska odczytala aneks na 18 m-cy wraz ze szczegółami umowy. Po czym po kilku minut tel z przeprosianami, ze umowa jest wazna ale na 12 m-cy bo nie ma takiej możliwości przy ustalonych warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja trochę nie wiem o co chodzi, ponieważ wysłałem wypowiedzenie w związku z końcem okresu minimalnego 07.05 i nadal wg info na śledzeniu przesyłek Poczty Polskiej nie jest dostarczone. Polecony z Wa-wy do Wa-wy idzie już 6 dni. To wina poczty, czy Canal tak potwierdza odbiór ? Wysłałem na skr. pocztową nr 8 itd....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moi Drodzy

Jeśli ktoś planuje złożyć wypowiedzenie w związku z planowanym na lipiec br. usunięciem tzw. kanałów gwarantowanych (TCM, Cartoon Network, CNN), to musi uwzględnić kilka faktów: Po pierwsze: stempel pocztowy listu poleconego musi mieć datę w przedziale od 1-go do 31-go lipca br. Po drugie: wypowiedzenie skutkuje na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym dotarło do Cyfry+ (zgodnie z brzmieniem art. 7 par. 1 regulaminu do umowy o abonament). Po trzecie: powyższe punkty nie obowiązują abonentów, którzy przedłużali umowę pod koniec ub. roku (zaczął obowiązywać nowy regulamin). Po czwarte: niektórzy abonenci nie posiadają w swoich dotychczasowych pakietach wymienionych kanałów, więc należy się upewnić, czy można ten argument zastosować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 310 45 60

 

Co do MR, to nie był mi potrzebny, ale myślę, że nie byłoby problemem dobrać go za darmo.

 

Rozmowę zacząłem od tego, dlaczego nie mam już sygnału, skoro inni dostawali cały maj za darmo. Pani mi odpowiedziała, że nie ma takiej możliwości, żeby maj był za darmo, a umowa została zerwana z dniem 7 maja, ale za to może mi zaproponować "ofertę specjalną". Była to oferta Canal+ Platinum za 109zł, wtedy ja od razu przeszedłem do konkretów, i zaproponowałem Universe+ z 6x Canal+ za 59zł. Konsultantka się zgodziła. Chciałem jeszcze zdobyć jakiś dekoder ADB, ale mediabox był dostępny dopiero od Canal+ Gold, a turboboxów według tej Pani nie było, więc olałem to i zostałem przy Pace PVR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wszystkich, którym wyłączyli sygnał po wypowiedzeniu umowy pomimo obiecanego darmowego maja. Dzwońcie na nr 223104747 . Mi wyłączyli tydzień temu i tam zadzwoniłem. Po rozmowie z konsultantem, w której poinformowałem, że zrezygnowałem, ale zanikł mi sygnał pomimo tego, że maj miałem mieć darmowy na przemyślenie decyzji konsultant po sprawdzał w systemie i oświadczył, że wypowiedzenie zostało właśnie zarejestrowane. To było powodem wyłączenia sygnału. Sam od siebie dodał, że już poprawił coś tam i sygnał wróci za maksymalnie 36 godzi ale może już wrócić nawet za godzinę jak ustawie na 15 TVP Info. Sygnał faktycznie wrócił ale po 2 dniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z cyfra od czerwca 2001 .

Mam pakiet canal+ optimum 65zł paczka hd 11zł i MR 10zł razem 86zł.

Myslalem ze mam umowę do końca lutego więc wypowiedzenie wysłałem w styczniu ale się pomyliłem i okazało się, że mam umowę do końca maja. Mieszkam w Anglii więc do mnie nie zadzwonią więc dziś sam zadzwoniłem po raz 1.Dostałem propozycję platinum za 99 plus MR ZA 10 razem 109 .Nie przyjąłem oczywiście. Interesuje mnie platinum ale mam swoje dekodery jeden hd drugi sd więc w tym pakiecie i tak kilku kanałów nie obejrze dopóki się kodowanie nie zmieni. chciałbym pace pvr za free plus universe za 59 plus 6x canal +,plus MR za 0zł na 18 msc tak wogóle to chciałbym dłużej żeby mieć święty spokój ale się nie da. Kuzyn jest u mnie więc podałem jego polski numer zobaczymy czy zadzwonią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że to mój pierwszy post, witam wszystkich (chociaż forum czytam od dawna). Dzisiaj zmigrowałem (kończyła mi się umowa) - pakiet silwer plus 6xC na 12 miesięcy za 64zł. Wcześniej płaciłem za to samo 62zł. To był czwarty (piąty?) telefon. Na nich działa tylko wypowiedzenie, co potwierdził po cichu konsultant! Wcześniejsze propozycje były niedorzeczne. Pytałem o umowę na 18 miesięcy, ale konsultant powiedział, że Canal może dać tylko w promocji na 12 miesięcy. Życzę powodzenia w negocjacjach innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 310 45 60

 

Co do MR, to nie był mi potrzebny, ale myślę, że nie byłoby problemem dobrać go za darmo.

 

Rozmowę zacząłem od tego, dlaczego nie mam już sygnału, skoro inni dostawali cały maj za darmo. Pani mi odpowiedziała, że nie ma takiej możliwości, żeby maj był za darmo, a umowa została zerwana z dniem 7 maja, ale za to może mi zaproponować "ofertę specjalną". Była to oferta Canal+ Platinum za 109zł, wtedy ja od razu przeszedłem do konkretów, i zaproponowałem Universe+ z 6x Canal+ za 59zł. Konsultantka się zgodziła. Chciałem jeszcze zdobyć jakiś dekoder ADB, ale mediabox był dostępny dopiero od Canal+ Gold, a turboboxów według tej Pani nie było, więc olałem to i zostałem przy Pace PVR.

Coś mi się wydaje że , żdziebko ściemniasz......tak łatwo zszedłeś ze 109zł na 59zł .

Czym tak zauroczyłeś konsulkę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś, kto migrował przed 12 kwietnia i ma w związku z tym bonusowy Canal+ do końca umowy, ma widoczną tę opcję w ICA? Bo u mnie widać tylko Silver.

 

U mnie w ICA nie widać, choć konsultant czytał w aneksie gratis na 18 miesięcy, wczoraj zadzwoniłem i okazało się ze nie mam tej opcji (święcą tylko dlatego że jest okno otwarte do końca czerwca), oczywiście złożyłem reklamacje i czekam. Radzę każdemu kto niby dostał opcje 6xC+, a nie ma jej w ICA o telefon do oszustów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa z cyfra do konca maja. Obecnie canal+ kompakt + multiroom za 63zl. wypowiedzenie wyslane.

Dostalem dzis sms zeby zadzwonic pod numer 22 220 01 91. Oferta beznadziejna. Platinum za 99zl. Na forum znalazlem numer 22 310 45 60 i zadzwonilem od razu po pierwszym telefonie. Po krotkiej rozmowie propozycja silver + 6xcanal+ za 64 zl na 12 miesiecy z mutiroom 2xkarty. Jeszcze troche ponarzekalem, powiedzialem ze duzo osob dostalo to samo za 59.

 

Ostatecznie umowa przedłużona na 12 miesięcy:

 

Canal + universe 49zł

multiroom (2xcameleon) 10 zł (z możliwością rezygnacji w dowolnym momencie)

6xcanal+ 0zł

Pace 500 GB 10zł (jeśli znajdę w którymś punkcie, jeśli nie, zostaje sagemcom za 0zł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 310 45 60

 

Co do MR, to nie był mi potrzebny, ale myślę, że nie byłoby problemem dobrać go za darmo.

 

Rozmowę zacząłem od tego, dlaczego nie mam już sygnału, skoro inni dostawali cały maj za darmo. Pani mi odpowiedziała, że nie ma takiej możliwości, żeby maj był za darmo, a umowa została zerwana z dniem 7 maja, ale za to może mi zaproponować "ofertę specjalną". Była to oferta Canal+ Platinum za 109zł, wtedy ja od razu przeszedłem do konkretów, i zaproponowałem Universe+ z 6x Canal+ za 59zł. Konsultantka się zgodziła. Chciałem jeszcze zdobyć jakiś dekoder ADB, ale mediabox był dostępny dopiero od Canal+ Gold, a turboboxów według tej Pani nie było, więc olałem to i zostałem przy Pace PVR.

Coś mi się wydaje że , żdziebko ściemniasz......tak łatwo zszedłeś ze 109zł na 59zł .

Czym tak zauroczyłeś konsulkę ?

 

Ja tam Ci nic nie będę udowadniał. Zadzwoniłem, zaproponowała swoją ofertę, ja powiedziałem "z tego co czytam na forum, to jest możliwość wzięcia universe+ z 6x Canal+ za 59zł" a ona "Proszę chwilę poczekać" przełączyła się, za 30 sekund wróciła i zgodziła się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@szunaj,wczoraj o tym pisałem na forum to mi napisali że sieję zamęt.Niektórzy są bardzo łatwowierni,nie mają opcji w ICA i myślą że będą mieli Canal+ przez całą umowę,ich sprawa.

 

Ja nie mam i dla pewności wysłałem maila , odpowiedż :

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż w ramach przedłużenia Umowy, przyznana została możliwość odbioru pełnej oferty CANAL+ do końca Okresu Minimalnego Umowy. Opcja ta składa się z programów: CANAL+, CANAL+Sport, CANAL+Film, CANAL+Film2, CANAL+Family, CANAL+Family2.

 

W przypadku pojawienia się pytań, pozostaję do dyspozycji.

 

Z poważaniem,

 

..................

Konsultant ds. Obsługi Korespondencji Elektronicznej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. No i stało się :oops: zmigrowałem.

Dla przypomnienia:

- wysłane, skuteczne na 30.04 wypowiedzenie w związku z usunięciem kanałów,

- wcześniej optimum + HBO + multi + 2 deki od nich - całość 130,90zł.

Pomijając jakieś wcześniejsze kosmiczne propozycje, ostatnia sensowna to:

- univers + 6C + HBO + multi cyfry + 2 deki (w tym wymiana sagema na pace) - całość 104,00zł. Maj gratis.

To co chciałem ugrać to HBO na 6 miechów gratis ale w końcu wyjaśniono mi, że wcześniej miałem cały czas (do wypowiedzenia umowy) HBO w promocji i się nie da. Może tak może nie. Próbowałem też zbić coś z drugiego deka (pierwszy za 0zł drugi za 20zł) ale koleś stwierdził, że jak chcę to sobie mogę prywatnie coś kupić. I tyle. Pewnie bym coś jeszcze ugrał ale hmm szkoda czasu i nerwów.

Czyli koniec końców:

- univers + 6C na 12 miechów - 59zł

- HBO -25zł

-drugi dek 20zł

Łącznie 104,00zł.

W ICA wszystko się zgadza tzn. pakiet i opcje dodatkowe są. Kwoty się nie zgadzają (bez promocji są nawet multi jest za 20zł) ale wcześniej w cyfrze też tak miałem a rachunki przychodziły takie jak powinny. Zobaczymy. Dzięki wszystkim za pomoc. Mam nadzieje, że każdy ugra to co będzie chciał i to całe nc+ nie będzie taką porażką jaką jest na chwilę obecną. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...