Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy są tutaj jeszcze tacy, którzy w KWIETNIU wysłali wypowiedzenie i do dziś nie zmigrowali czekając na dobrą ofertę?

Owszem. Ja wysłałem 29 kwietnia , do nich dotarło 2 maja ( widziałem na stronie poczty ). Nie dzwonię , czekam , mam nadal dostęp do ICA i oglądam to co w dotychczasowym pakiecie - Optimum.

jestem w podobnej sytuacji i własnie sie zastanawiam czy tylko do mnie nie dzwonia, umowa mi wygasła 30.04, maj mam darmowy, ale w telefonie póki co tez cicho... poczekamy jeszcze z 2 tyg. i zobaczymy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem w podobnej sytuacji i własnie sie zastanawiam czy tylko do mnie nie dzwonia, umowa mi wygasła 30.04, maj mam darmowy, ale w telefonie póki co tez cicho... poczekamy jeszcze z 2 tyg. i zobaczymy...

Na jakiej podstawie maj jest darmowy? Wysłałem wypowiedzenie 30.04 i dzisiaj wyłączyli mi sygnał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie. Migrowałem z C+ na All inclusive(na wielkanoc). Ostatni rachunek w cyfrze zapłaciłem 7 kwietnia i teraz tak. Najpierw byłem na czysto w ICA C+, po 13 - 14 kwietnia pojawiła się nowa kwota za c+ 112 zł(taka jaką płaciłem) co mnie lekko zdziwiło(bo jestem już w nc+ z nowymi dekoderami) po 3 dniach straciłem możliwość zalogowania się do ICA C+(info skontaktuj się z telefonicznym centrum abonenta czy jakoś tak). Rachunku ani kwoty w ica Nc+(N) ni widu ni słychu. Ktoś wie czy mogę bez problemu zapłacić 179 zł - rabat do końca roku 20 zł na rachunek jaki mam w ICA czy muszę dzwonić na TCA i się dowiadywać? Dzięki z góry za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

azzu: nie koniecznie zaraz po migracji. W moim przypadku migrowałem 23 kwietnia i do konca kwietnia mialem programy starego pakietu Cyfry+ (w ICA rowniez). W dniu 1 maja byl juz nowy pakiet nc+ i stosowne zmiany w ICA. Tak tez przy przedluzaniu poinformowal mnie konsultant i dokladnie tak bylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wczorajszego dnia dzwoniłem na infolinie NC+ do działu utrzymania klienta, w celu ostatecznego wyjaśnienia sprawy odnośnie migracji do nowej platformy. Gość na początku mnie próbował zbyć, że zajmuje się nowymi umowami, ale po chwili rozmowy powiedział, że w umowie mojej jest zapis, że mam Opcje Canal+ Platinium jako opcje na 12 miesięcy włączoną i HBO gratis do 31 grudnia (dokładnie to sprawdził) teraz byłem bystry i nagrałem z nim całą rozmowę i mam kopie na komputerze. Wyraźnie w niej mówi o tym, że mam Platynę, jak teraz 1 lipca kanały mi znikną idę do sądu, bo mam niepodważalny dowód na to, że nie kłamie. Uczepiłem się nawet tego ica o którym tu głośnio tyle powiedział, że z czasem powinno być widoczne. Myślicie, że w razie czego wygram w sądzie z tym nagraniem?

 

 

Takie nagranie możesz sobie wsadzić wiesz gdzie. Chyba że lubisz posłuchac do spania sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki sad? Ludzie, idziecie do lokalnego oddzialu biura ochrony konsumenta i oni to zalatwia. Sory, naprawde ktos poleci do sadu ze sprawa??? Przeciez to moze trwac latami a do tego koszta ktore Wy pokryjecia a nc+ wam zwroci jak wygracie sprawe. Dla mnie to nagrywanie Wasze jest smieszne. Sluchajcie co czyta a na koncu proscie o potwierdzenia ze umowa zawiera 6 c+ itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wally79, skoro zmigrowales na pakiet allin. za 179zl to chyba cie na niego stac. Wiec nie badz zydem i nie osmiszaj sie :)...

 

@misiek2424 - tel:56-655-23-55 najlepsze oferty daja!!

 

@clf chciałem zauważyć, że gdy migrowałem to jedyną propozycją jaką dostałem z nc+ to pakiet all inclusive+ mi wystarczy pakiet canal+platinum i do tego HBO (taki miałem do tej pory w Cyfrze+ Canal+HBO Superpremium) a pornosów oglądać nie muszę. Ośmieszasz się sam pisząc tak głupie teksty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, 31 lipca konczy mi się umowa z Cyfrą. Umowa byla przedluzana w tamtym roku, ale dnia nie pamiętam. Jaką datę mam napisać na wypowiedzeniu ? Ma to być data zawarcia umowy, a nie jej przedłużenia? Przykladowo xx-xx-2011?

 

Druga sprawa, to czy mogę już wysyłać wypowiedzenie, jeżeli umowa konczy się wraz z ostatnim dniem lipca?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem w podobnej sytuacji i własnie sie zastanawiam czy tylko do mnie nie dzwonia, umowa mi wygasła 30.04, maj mam darmowy, ale w telefonie póki co tez cicho... poczekamy jeszcze z 2 tyg. i zobaczymy...

Na jakiej podstawie maj jest darmowy? Wysłałem wypowiedzenie 30.04 i dzisiaj wyłączyli mi sygnał.

Dziwne że wyłączyli, przecież skoro wysłałeś 30.04 to otrzymali je w maju, a jak sami pisali :

"Wypowiedzenie uprawnia abonenta do rozwiązania umowy w drodze pisemnego oświadczenia w terminie 1 miesiąca kalendarzowego od daty wprowadzenia takich zmian/zmiany ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie to dotarło do operatora CYFRY+" .

Czyli moim zdaniem w maju powinno być włączone, ale niestety trzeba za ten miesiąc zapłacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem im ponad 2 tygodnie temu wypowiedzenie (zrezygnowałem z Cyfry+, a nc+ wziął mój brat) - list polecony za potwierdzeniem odbioru. Nie dostałem żadnej odpowiedzi i zwrotu potwierdzenia odbioru, a dzisiaj szok ... przyszły rachunki do zapłaty.

 

Co teraz z tym zrobić? Mogę po prostu nie płacić tych rachunków i wówczas odłączą mi Cyfrę+? To by było najprostsze rozwiązanie, ale czy nie będzie z tego tytułu jakichś odsetek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

azzu: nie koniecznie zaraz po migracji. W moim przypadku migrowałem 23 kwietnia i do konca kwietnia mialem programy starego pakietu Cyfry+ (w ICA rowniez). W dniu 1 maja byl juz nowy pakiet nc+ i stosowne zmiany w ICA. Tak tez przy przedluzaniu poinformowal mnie konsultant i dokladnie tak bylo.

czyli widocznie ja mam podobnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wysłałem na podstawie wyłączania kanałów (wzór pobrałem ze strony http://www.antyncplus.pl/):

http://imageshack.us/a/img208/889/scanp ... mazany.jpg

 

Wysłałem na prawidłowy adres:

http://imageshack.us/a/img839/5549/scan ... mazany.jpg

 

Wygląda chyba na to, że poczta zawaliła. No bo ponad 2 tygodnie i nie przyszła zwrotka?! Zwykle zwrotki dochodzą najpóźniej po kilku dniach.

 

Co teraz robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna juz wysylac wypowiedzenia w zwiazku z wylaczeniem TCM i CN w lipcu? Wpisac dane zaprzestania swiadczenia uslug jako 1 lipca? Bedzie wieksza pewniosc ze dojdzie jak wczesniej wysle;) Umowe z cyfra mam do konca roku i chce wypowiedzeniem ugrac dobra oferte migracyjna:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mekko - oszczędzasz na telefonie? Napisali ci już - dzwoń. Poza tym zwrotki mogą iść długo, a ty masz kwit za polecony z nr nadania, wchodzisz na stronę poczty gdzie masz monitoring poleconych, wpisujesz nr i widzisz kiedy nc+ pokwitowała odbiór. Jak w kwietniu, to wypowiedzenie jest ważne, może być jeszcze u nich nie zarejestrowane więc nie będzie jeszcze dla ciebie ofert.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem w podobnej sytuacji i własnie sie zastanawiam czy tylko do mnie nie dzwonia, umowa mi wygasła 30.04, maj mam darmowy, ale w telefonie póki co tez cicho... poczekamy jeszcze z 2 tyg. i zobaczymy...

Na jakiej podstawie maj jest darmowy? Wysłałem wypowiedzenie 30.04 i dzisiaj wyłączyli mi sygnał.

Dziwne że wyłączyli, przecież skoro wysłałeś 30.04 to otrzymali je w maju, a jak sami pisali :

"Wypowiedzenie uprawnia abonenta do rozwiązania umowy w drodze pisemnego oświadczenia w terminie 1 miesiąca kalendarzowego od daty wprowadzenia takich zmian/zmiany ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie to dotarło do operatora CYFRY+" .

Czyli moim zdaniem w maju powinno być włączone, ale niestety trzeba za ten miesiąc zapłacić.

 

 

Witam,jest trochę inaczej niż napisałes,również wysłałem wypowiedzenie 30.04, zarejestrowane 09.05(brak dostępu do ica) po czym 11.05 sygnał wyłączony,który wrócił dziś rano,po kontakcie mailowym z cyfra+ otrzymałem wiadomość,iż moja umowa została rozwiązana z dniem 30.04,oraz do końca maja mam udostępniony sygnał promocyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...