Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

marbrzozk napisał:

Dzwoniłem z ciekawości do DUK i tam powiedzieli mi iż nie ma dla mnie żadnej oferty i mogę sobie podpisać umowę jak każdy nowy klient!

 

Jestem w tej samej sytuacji... czekam do końca maja i zobaczę czy da się coś ugrać. Nie sądzę żeby nas olali...

Wcześniej wysłałem maila z zapytaniem... dlaczego wystawili mi fakturę za maj i czy aby na pewno mam maj za free.

Zamiast maila zwrotnego otrzymałem tel z zastrzeżonego numeru - konsultant bardzo grzeczny przeprosił za omyłkowo wystawioną fakturę, poinformował że maj jest za darmo i wspominał o włączeniu dekodera na kanał TVP info w celu pobrania uprawnień - chociaż kanały cały czas świecą. O dziwo nie przedstawił żadnej oferty przedłużeniowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby otrzymać całkiem dobrą ofertę, muszę ich postraszyć wypowiedzeniem? :crazy:

Domyślam się, że fakt bycia z Cyfrą+ od samego początku z czego zawsze przy jednym z wyższych abonamentów, nie jest wystarczający?

 

Widzę najlepiej być abonentem platformy n + mieć wysłane wypowiedzenie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lojalny klient, to najłarwiejszy klient. Przedłuża bez większych problemów, więc po co mają się wysilać. I tak jest lepiej, niż bywało w dawnych czasach, gdy tylko nowych kuszono ekstra promocjami. To były czasy łapania klienta. Teraz, przy nasyconym rynku, sytuacja się odmieniła. Wystarczy popatrzeć na oferty ze strony internetowej.

 

ArtS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się cały czas zastanawiam co zrobić, sądzę że wytrzymam do końca umowy, niedługo lato i coraz mnie człowiek będzie siedział przed telewizorem. Na początku września wyślę wypowiedzenie i zobaczę co wtedy zaproponują. Do CP się nie przeniosę, z bardzo błahego powodu, nie ma tam MiniMini a do bajek tam nadawanych przyzwyczaiła się córka. Za rok dwa może już z nich wyrośnie. :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

30 Kwietnia wysłane wypowiedzenie, zarejestrowane 9 maja,co wnioskuje po braku dostępu do ica,dziś brak uprawnień,dzwonić,do nich,czekać?obyło mi się o uszy ,że maj miał być darmowy a tu takie kwiatki .

Wyłączyli Ci sygnał? Dziwne. Ja wysłałem 29 kwietnia, nie dzwoniłem aby potwierdzać zarejestrowanie. Dostęp do ica też mam. Według mojej oceny, skoro wypowiedzenie otrzymali w maju powinni udostępniać sygnał do jego końca. Chyba że się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@luuukas, technicznie po zakonczeniu umowy to masz wylaczony sygnal. A jakbys sie spocil i postaral zajrzec do regulaminu to nie zadawal bys glupich pytan. Najprosciej wejsc na forum i posmiecic w temacie swoimi pytaniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą wyłączyli mi uprawnienia na głównej karcie. Po telefonie pani powiedziała iż zostaną mi włączone ale dopiero w poniedziałek (albo i później). Rozumiem , że zakończyli umowę i przerwali nadawanie ale dlaczego wystawiają rachunek za cały miesiąc!! I nawet miałem zamiar zapłacić wczoraj (termin płatności mam do 18,05) ale nie mogłem się zalogować do ICA a płace kartą kredytową. Umowę wypowiedziałem z myślą o migracji bo bez wypowiedzenia ich propozycje były absurdalne (149 lub 179 zł) ale tym, że wyłączyli mi na weekend i jeszcze domagają się za to opłaty wkurzyli mnie na tyle, że chyba rezygnuję całkowicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zacznę od tego że wczoraj wróciłem z pakietu all inclusive+ za który płaciłem do końca roku (promocyjną) :lol2: cenę 159 PLN/m-c a później do października 2014 po 179 PLN/m-c :lol2: do starej umowy z cyfrą+ na pakiet Canal+HBO Superpremium (a w nim multiroom - 2 karty i dekoder PACE PVR) z gadżetem (PS3) za który będę płacił do końca roku 167 PLN/m-c i z końcem roku umowa się zakończy. Czy ktoś z Was wrócił z pakietu all inclusive+ z nc+ i dostał nową ofertę migracyjną do nc+? Jeśli tak to na jakich warunkach? Konsultant wczoraj powiedział mi że niebawem skontaktuje się ktoś ze mną z nc+ i przedstawi nową ofertę migracyjną ale na dekoderach mediabox+. Osobiście wolałbym zostać na dekoderze PACE PVR. Dodam, że w chwili gdy migrowałem do nc+ w moim przypadku migracja mogła się odbyć tylko na pakiet all inclusive+. Konsultanci twierdzili że z uwagi na to, że będąc w cyfrze+ i płacąc im 167 PLN/m-c mogą mi tylko zaoferować pakiet all inclusive+. Ja najchętniej przeszedłbym na pakiet canal+platinum z HBO w jakiejś rozsądnej cenie a oni swoje tylko All inclusive+ i do tego ten dekoder mediabox :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzwoniłem dziś do nc+ i zaproponowali mi coś takiego canal+gold plus multi 1 dekoder mediabox a 2 box+ jego aktywacja 49zł plus na 6 miesięcy hbo gratis wszystko za kwotę 99zł miesięcznie umowa na 18 miesięcy jak sądzicie dobra oferta czy coś jeszcze da się od nich wyciągnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie udało mi się nic ugrać od pierwszej propozycji, podpisałem umowę na silver z 6xC+ do tego stary MR, pace, HBO i nc GO - wszystko za 94 zł.

Mogłem mieć platinium z HBO, MR i pace za 99 zł, ale i tak na tym dekoderze nie miałbym dostępu do usług internetowych.

Dodatkowo cały maj gratis.

 

Nie mogłem nic więcej ugrać, moja umowa była już zakończona po wysłaniu wypowiedzenia ze względu na usunięcie kanału 13 street.

Na jednej karcie miałem już wyłączony sygnał, druga działała tylko dlatego że była w spliterze a nie w dekoderze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfra to była cyfra.

Przy wiadomościach dotyczących zakupu przez Canal+ Cyfrowy platformy n, miałem nadzieję, że to co w n było najlepsze + kanały i prawa filmowe / sportowe dojdą po prostu do dotychczasowej oferty Cyfry+, która będzie zarządzana dalej przez ludzi Canal+ Cyfrowy, zachowując swoją nazwę.

Teraz można powiedzieć, że byłoby lepiej gdyby do tej fuzji nie doszło, a n i tak pewnie za jakiś czas by odpadła. Marka Cyfra+ została od tak porzucona, a obecnie trzeba promować się na marce Canal+, bo nC+ ma ogólnie kiepską opinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@misiek2424 - tel:56-655-23-55 najlepsze oferty daja!!

 

Ja rozumiem że to było już 100 razy podawane i nie każde pytanie jest najlepsze ale z drugiej strony żeby tak jadem co post rzucać? ...forum jest naprawdę użyteczne, ludzie sympatyczni, nie warto niszczyć czegoś dobrego z czystej złośliwości

 

DUK: 22 220 01 91 ...telefon do RM też może pomóc w celu wyproszenia poprzez siłę wyższą lepszej oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfra to była cyfra.

Chociaż mieli porządny program tv na stronie (że o Cyfra+ Online nie wspomnę). Teraz to krok w tył. Te wszystkie serwisy nc+go, VOD, netVOD, itp to mogą sobie wsadzić.

 

Przy wiadomościach dotyczących zakupu przez Canal+ Cyfrowy platformy n, miałem nadzieję, że to co w n było najlepsze + kanały i prawa filmowe / sportowe dojdą po prostu do dotychczasowej oferty Cyfry+, która będzie zarządzana dalej przez ludzi Canal+ Cyfrowy, zachowując swoją nazwę.

Teraz można powiedzieć, że byłoby lepiej gdyby do tej fuzji nie doszło, a n i tak pewnie za jakiś czas by odpadła. Marka Cyfra+ została od tak porzucona, a obecnie trzeba promować się na marce Canal+, bo nC+ ma ogólnie kiepską opinię.

Też tak to sobie wyobrażałem, rzeczywistość okazała się okrutna i mamy n-ke z dodanymi kanałami Canal+. Szkoda że Cyfra w ten sposób skończyła swoje istnienie. Z minusów C+ może i były przymulone tunery z prehistorycznym softem, kanały HD w dodatkowych pakietach ale to można było poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...