Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zapomniałem się zapytać przy okazji konsultantki czy jako syn mogę iść i wymienić dekoder na pejsa czy musi to zrobić ojciec. Wie ktoś może? Co potrzeba zabrać oprócz starego dekodera i numer umowy/pesel?
@fabler:A ta umowa to z MR ,wydaje mi się że ci nie wydadzą.
Musi iść abonent osobiście i pokazać dowód osobisty.

Nieprawda, można jak najbardziej załatwić sprawy w czyimś imieniu. Już dawno pisałem o tym tutaj.

 

dostała choć JEDNA osoba aneks do umowy po migracji do NC + ?!

bo wychodzi na to że taka osoba jeszcze nie istnieje...

 

ja zmigrowałem na C+ silver z paczką C+ 6x ale w ICA po zalogowaniu mam tylko wpisany pakiet Silver + Cinemax.

ma ktoś dopisany pakiet 'OP PLATINUM' ?

jak się okaże że kanał znikną to ludzie rozj**** ich w drobny mak ;]

Nie otrzymałem jeszcze aneksu, ale masz tutaj screen mojego konta w ICA, gdzie wyraźnie widać paczkę CANAL+ PLATINUM OP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś otrzymał pakiet z całą paczką c+ w promocyjnej cenie i podczas zawierania umowy zapytał konsultanta czy paczka na cały okres umowy i ten potwierdził to możecie być spokojni.Jeżeli po 1 lipca znikną Wam kanały to składacie reklamacje odsłuchanie rozmowy i albo dają całą paczke albo rozwiązujecie umowe.Ja jestem spokojny bo specjalnie dopytywałem czy cała paczka c+ na 12 miesięcy konsultant potwierdził

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogłes jeszcze dostać Pace pvr za 0 i

hbo na 6 m-cy gratis

 

Obecnie posiadam Sagemcom i nie chcieli dać nic innego. Na HBO nie zależało mi , bo i tak nie oglądam. Może potargowałbym się jeszcze ale wyłączyli mi sygnał i nie miałem możliwości oglądania TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś otrzymał pakiet z całą paczką c+ w promocyjnej cenie i podczas zawierania umowy zapytał konsultanta czy paczka na cały okres umowy i ten potwierdził to możecie być spokojni.Jeżeli po 1 lipca znikną Wam kanały to składacie reklamacje odsłuchanie rozmowy i albo dają całą paczke albo rozwiązujecie umowe.Ja jestem spokojny bo specjalnie dopytywałem czy cała paczka c+ na 12 miesięcy konsultant potwierdził

Nie trzeba było dopytywać ponieważ konsultant podczas czytania nowych warunków umowy sam wymienia paczkę Canal+ Platinium za promocyjne 0zł przez 12 miesięcy. Wystarczy tylko uważnie słuchać tego co mówi i dopiero gdyby tego nie powiedział to wtedy trzeba się upominać bo oznacza to, że w/w paczki nie będzie na takim kontrakcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem ciekawy co będzie z paczką 6 x Canal+ za te 12 miesięcy, bo teraz udało się uzyskać całkiem dobre warunki ale kolejne przedłużenia pozostają jedną wielka niewiadomą. Na szczęście widać że rynek sam szybko weryfikuje oferty i albo wymyślą coś sensownego albo czeka ich odpływ abonentów, skoro nie teraz to za 12 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzisiaj zmigrowałem z Cyfry do NC+ i mam do was pytanie, otóż konsultanta w trakcie rozmowy zapytałem, czy mogę na sprzęcie Cyfry odbierać History SD. I zapewniono mnie, że będę miał taką możliwość pomimo nie wykupienia opcji History HD. Trochę mnie to zdziwiło, ale stwierdziłem poczekać aż prześlą mi uprawnienia. No i oczywiście kanału History brakuje. W takim razie czy muszę wykupić opcję HD ?

Na sprzęcie C+ History HD nie ma i wiele wskazuje na to, że nie będzie. Nawiasem mówiąc - nie ma czego żałować. Kanał tragiczny, absolutnie nie wart dopłaty. Nie dorasta do pięt choćby TVP Historia czy Discovery Historia. Gdy w marcu migrowałem zamówiłem go, potem wyszły na jaw problemy z jego dostępnością, złożyłem reklamację na naliczenie opłaty za kwiecień i dyspozycję wyłączenia od maja. Reklamacja uwzlędniona, 71 i 274 już nie świecą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 telefony do cyfry

Platinium 99 multi 10 i dwa dekodery Pace 0zl a drugi 20

Czy idzie ugrac bez wypowiedzenia cos lepszego bo te oferty sa smieszne

Zawsze wysylalem wypowiedzenie jednak tym razem myslalem ze pojdzie bez niego nie co latwiej

Czy jeszcze mozna wyslac w ogole wypowiedzenie czy juz po ptokach?

Do tej pory place jakies smieszne 67 zl z dwoma dekoderami Pace +multi i cala cyfra bez HBO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli umowę podpisywałeś lub przedłużałeś przed grudniem ubiegłego roku to w lipcu będziesz miał kolejną możliwość złożenia wypowiedzenia, tym razem z powodu usunięcia z oferty programów CNN, Cartoon Network i TCM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

30 Kwietnia wysłane wypowiedzenie, zarejestrowane 9 maja,co wnioskuje po braku dostępu do ica,dziś brak uprawnień,dzwonić,do nich,czekać?obyło mi się o uszy ,że maj miał być darmowy a tu takie kwiatki .

 

Mam podobną sytuację z tym, że mnie przestała dziać druga karta od multiroomu - po zgłoszeniu powiedzieli iż prześlą nowe uprawnienia w ciągu 48 godzin licząc od poniedziałku (czyli teoretycznie za 4 dni!!!).

Dzwoniłem z ciekawości do DUK i tam powiedzieli mi iż nie ma dla mnie żadnej oferty i mogę sobie podpisać umowę jak każdy nowy klient!

Umowę (SP z HBO) miałem do grudnia 2013, wypowiedzenie ze względu na usunięcie kanału 13st.

Zastanawiam się czy w razie czego można wycofać wypowiedzenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie,można wycofać,oczywiście,jeśli potwierdzi się,że uprawnienia będą wysyłać od poniedziałku,to po prostu zwrócę im sprzęt.. Powinni Pamiętać o tym do czego sami się zobowiązywali,pozostaje telefon do cta,zobaczymy cóż tam ciekawego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie umowa kończy się wraz z końcem lipca. Wypowiedzenia jeszcze nie wysłałem. Najpierw dostałem maila z propozycją migracji - oferta standard jakbym sam migrował na ich stronie internetowej: pakiet Canal+ Platinum, do tego HBO, multiroom na dotychczasowych warunkach (2 karty Cameleon) i Pace PVR. Za wszystko 149 zł + 10 zł za multiroom. Olałem ich i nie odpowiedziałem.

Dzisiaj pierwszy telefon - interesowała mnie umowa na 18 m-cy, żeby mieć święty spokój. Za pakiet Canal+ Platinum, multiroom z Cyfry+ i Pace PVR chcą 109 zł. Do tego przez cały okres umowy mogę co miesiąc wypożyczyć jeden film gratis z VOD. Do tej oferty, jak twierdził konsultant, nie może dołączyć gratisowego HBO. Również pakiet Universe+ i do tego opcja Canal+ Platinum (6xCanal+) nie jest możliwa przy umowach na 18 m-cy. Szczerze też przyznał, że inne oferty mają dla byłych "nkowiczów". Nie może ich proponować abonentom po Cyfrze+. Nie ma również możliwości zamiany dekoderów na te aktualnie oferowane z nc+, np. mediabox+, bo wiąże się to praktycznie z nowa umową i opłatą aktywacyjną. Co finalnie nie opłaca się. Póki co podziękowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...