Gość Anonymous Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 @ircios, fakt ze splitterami Sagemy się nie kochają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoshizaki Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Czyli migrując do NC+ z cyfry mogę poprosić o PVR BOX+* HD 500 GB Pace i będzie działał na 100% na spliterze BIG II ? Przepraszam że tak dopytuje , ale nie chciałbym wpaść w minę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigosiak Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Potwierdzam oferty - ja zbilem ze 149 na 69 - silver, multi, 6xCanal i Pvr Na poczatku oferty byly smieszne ale na koniec jednak nie smierdza im moje pieniadze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zag12wsx Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 No tak, chyba już teraz u nich robi się nie wesoło i teraz będą schodzić z cenami ,dużo wypowiedzeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoshizaki Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 niestety za rok przy przedłużeniu nie będzie tak pięknie i ceny polecą x2 Jest możliwość wzięcia umowy na 18/24 mc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Czyli migrując do NC+ z cyfry mogę poprosić o PVR BOX+* HD 500 GB Pace i będzie działał na 100% na spliterze BIG II ? Przepraszam że tak dopytuje , ale nie chciałbym wpaść w minę... na 99,9% będzie działał.poczytaj tutaj viewtopic.php?f=6&t=1101 viewtopic.php?f=6&t=12279 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigosiak Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Niestety nie chca dawac na 18 - sadze ze za 12 miesiecy bedzie znowu niezla jatka, bo dosc duzo osob zmigrowalo w tym samym czasie Pozyjemy - zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pisklesmoka Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Pod nr. tel. z cyfry dzwinicie z tel. komorkowych czy ze stacjonarnych? Wczoraj probowalem sie didzwonic ze stacjonarnego pod nr.2231045 i rozne koncowki 46,47i caly czas sygnal byl jak przy zajetej lini. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Kolejny niedowiarek.. A dziwisz sie ze tych niedowiarków jest coraz więcej skoro ja dawno pisałem by pokazali karty na stół ci co to wcześniej w cyfrze płacili za wszystko 150 złotych ba nawet więcej a po migracji do nc+ maja to wszystko za 50 do 60 złotych.. jeszcze do niedawno wielu tu sie chwaliło dostawali full oferty za 40 złotych i zastanawiali się czy migrowac .. A tu czytamy na forum że ich oszukano (konsultanci) zamiast full oferty za grosze ledwo gołe i wesołe uniwersum świeci.. No ale takie super oferty możliwe są na forum SAT !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zag12wsx Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Godunow@:Doszedłem też do wniosku że coś ty nie jest tak ,są tutaj za duże rozpiętości, to całe forum zaczyna być ustawiane ,wiadomo przez kogo , a kto nie wie to się niedługo dowie ,a jeśli chodzi o mnie to po 5 latach z nimi dostałem podwyżkę o 15,50 zł. za to co w podpisie ,do tej pory 63,50 ,ot co i jak tu można wierzyć w to całe forum ,nie wspominając o ich podejściu do (starych) abo. C+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revelare Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Wlasnie konsultant poinformowal mnie ze nc+go jest niedostepne dla osob migrujacych z cyfry.... Nawet jesli wezme dekoder mediabox....czy to jest prawda????????? Daja mi platinum plus hbo za 129zl.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 to trzeba było powiedzieć konsultantowi,aby płacił ze swojej kasy za usługi internetowe które będziesz miał w pakiecie,ale ich nie uświadczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 @Aphex, zlozyles wypowiedzenie i wylaczyli sygnal. Co w tym dziwnego??? Nie pobrali oplaty za maj tylko Ty im zaplaciles. A darmowy maj to jest "na gebe", moga dac a moga nie dac bo to ich dobra woli i tyle. Trzeba uwarzac na przyszlosc zeby sie nie zgasic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzybu Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Prawdziwy cyrk będzie w czerwcu jak faktury przyjdą. U mnie w ICA naliczenie jest na 234zł... A rachunek ma być na 104zł... Ok, wcześniej w cyfrze też miałem w ICA 174zł a rachunek na 130zł, ok upusty nie są w ICA wyświetlane ale przy tym całym zamieszaniu i bałaganie będą jaja. Na bank. Skasowali mi chociaż należność za gratisowy maj ale o zwrocie kaucji gwarancyjnej cisza, trza będzie dzwonić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Widzewiak28 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Witajcie nie byo mnie parę dni powiedzcie mi o co chodzi z tym majem gratisowym? Zapłaciłem rachunek już 10 maja za 64zł już w nc+ Silver Plus paczka 6 c+ plus plus filmbox plus dekoder pace umowę przedłużyłem 23 kwietnia czy jakoś tak i co mi też należy się darmowy maj ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Darmowy tylko dla tych ktorzy wypowiedzieli umowe i teoretycznie 1go wylaczyli sygnal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Widzewiak28 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Ok dzięki rozumiem więc mnie się to nie tyczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzybu Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Yeah, dla tych co do 30 kwietnia nie zmigrowali (a skończyły im się umowy z powodu wypowiedzenia) czy jak to tam zwał dali "czas do namysłu czyli miesiąc za free". Z zastrzeżeniem takim, że jak się nie upomnisz o "gwarancję darmowego maja" to są w stanie policzyć ci opłatę majową od dnia zawarci umowy. U mnie w ICA wyskoczyła niedopłata jakoś takoś 60 czy 68 zł, napisałem maila o co chodzi, że na 30 kwietnia byłem na zero a maj free, odpisali że pomyłka, że poprawią - poprawili. A co jakbym się nie upomniał i zapłacił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zag12wsx Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Pytanie, czy macie dostęp do ICA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Mamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 @Godunow i @zag12wsx To Wy nie bądźcie żenujący. Przedłużałem umowę już 3 raz. I zawsze otrzymywałem najlepszą ofertę dostępną na SATKurierze. Tak atrakcyjne oferty są dostępne tylko dla osób, które składają wypowiedzenia. Wiem, co mówię. Poza tym powiedzmy sobie szczerze - inny jest stosunek konsultanta, który zauważa, że w systemie nie ma żadnego kontaktu w sprawie przedłużenia umowy od klienta, a co innego, jak klient wydzwania i wręcz prosi o ofertę. Wtedy widać, że mu zależy na podtrzymaniu współpracy z operatorem. I nie od razu zaoferuje coś "z górnej półki". Kolejna kwestia to samo podejście do rozmowy z konsultantem - "darciem papy" niczego nie ugracie. Rzeczowa, spokojna rozmowa z argumentami naprawdę czyni cuda. Następna kwestia - nc+ naprawdę miała tragiczny początek - teraz muszą podreperować swoją reputacje i ratować uciekających klientów. Z resztą jeden z przedstawicieli nc+ po tym całym zamieszaniu wspomniał, że pomimo że dla nowych klientów nie ma C+ jako opcji to dla dotychczasowych jest. Wierzyć nie musicie. Czas współpracy z operatorem nie ma znaczenia. Widocznie słabo negocjowaliście i teraz się spinacie, bo boli Was. że inni wynegocjowali lepsze warunki niż Wy Tyle w temacie. Natomiast każde niejasności, jeżeli nawet wystąpią to zawsze można sprostować w drodze reklamacyjnej. Rozmowy są utrwalane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 I tu na tym forum nigdy nie będzie zgodności ,niech lepiej skończą z tymi negocjacjami i ustalą jednakowe warunki dla wsiech migrujących abo. bo to co tu się czyta ,ten dostał tyle inny daktyle to tylko ludzi wnerwia delikatnie pisząc ,pewnie że ten co miał za150 zł a dostał za 59zł. będzie nc+ wychwalał ,a co nie dostał wyklinał tylko czy to jest podejście normalne . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtS007 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Gdyby ustalili jednakowe warunki dla migrujących, to ceny byłyby standardowe. Ekstra oferty dostają nieliczni. ArtS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heban Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 ArtS007, wyjątkowo dobre oferty dostają tylko ci, którzy umiejętnie negocjują. Ci konsultanci z "wyższej pułki" , którzy maja uprawnienia do dawania naprawdę dobrych ofert to ludzie mający wiedzę i doświadczenie. Jeżeli rozmawiasz z nimi w tonie "inni dostali, to ja też chcę" na pewno super ofert nie dostaniesz, a jeżeli rozmawiasz z nimi w tonie "jestem bardzo rozczarowany waszą ofertą, i rezygnuję" a przy tym mówisz wiarygodnie i przekonywająco, że to twoja ostateczna decyzja to taką ofertę dostaniesz. Konsultant musi być po prostu przekonany, że jeżeli nie da ci czegoś naprawdę dobrego to odejdziesz. Przy czym musisz być naprawdę wiarygodny, bo fachowcy z wyższej pułki już po samym zachowaniu, tonie głosu i sposobie wypowiedzi rozpoznają czy klient jest "napalony" czy zrezygnowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yanki Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Ja przed chwilą zmigrowałem - Silver z opcją 6C+ za 69 zł w tym multiroom, i dekoder Philips z nagrywarką (czyli sprzęt bez zmian). Do tej pory miałem Optimum 53,5 zł na 9 miesięcy - 127 na 3 miesiące. Maj miałem darmowy, bo wypowiedziałem umowę. Nowa umowa od 1 czerwca, na 12 miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi