Gość Anonymous Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 @ircios, daj im czas na przemyślenia, mają jeszcze ponad dekadę na główkowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 w promocji dali ci tylko HBO.i MR,nic więcej.a najgorsze jest to,że takie coś dają mi z wypowiedzeniem. Tylko czy aż, wcześniej chcieli dużo więcej, nawet za dekoder 20 zł, o MR gratis nie było mowy, a że nie musiałem pisać wypowiedzenia to z oferty jestem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekmaster Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Tak myślę sobie czy idzie wytargować jeszcze jak się już jest w nc+ darmowy wynajem dekodera Philips PVR którego mam do mr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 jesli jeden dek jest twoja własnością to masz szanse drugi mieć za 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekmaster Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Niestety nie jest mój pierwszy mam na darmoy wynajem a drugi 20zł a ten oddaje w tygodniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azysiu Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 W moim wypadku wysłane wypowiedzenie- umowa do końca lipca. Miałem CANAL+ SUPERPREM.HD +Hbo + PVR Pace 500 GB (wynajem) + Pvr Phillips 250 GB (wynajem). Chcę od nich to co miałem za max 100 zł. Na siłę wciskają mi Platinium + to co miałem wszystko za 119 zł na 12 miesięcy. Chcę zostać przy starym sprzęcie i nie potrzebuję Platinium a dla mnie nie ma oferty typu Universe + Canal + x 6 + Hbo . Podziękowałem i poczekam ile się da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz7801 Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 jak np.dziś sobie dobierzesz 2 kartę w aps.to masz duże szanse,że przy migracji dostaniesz za frre. jeśli natomiast przy migracji dadzą ci tą drugą kartę.to raczej będziesz płacił.musisz ją teraz mieć przed migracją dzisiaj odebrałem 2 kartę c+ (20 zł miesięcznie )czy muszę ją od razu aktywować przed dalszymi negocjacjami ? czy może sobie leżeć ? umowa kończy mi się ostatniego lipca . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talooon Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Witam Zmigrowałem do nc Platinum 99 MR 0 Pace 0 HBO na cały czas umowy 0 Umowa na 12 miesiące Wypowiedzenie było wysłane umowa była do 31.07.13 Uzgodnione stanowiska po czwartej rozmowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 @mariusz7801, ona już powinna być aktywna @talooon, nie ma czym się chwalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talooon Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Nie chwalę się tylko informuję pozostałych co są w trakcie negocjacji. Ponadto powiem Wam , że to było trudno wystartować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 to jest standardowa oferta........ dla migrujących z cyfry,co placili koło stówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talooon Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Nie chwalę się tylko informuję pozostałych co są w trakcie negocjacji. Ponadto powiem Wam , że to było trudno wytargować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 WitamZmigrowałem do nc Platinum 99 MR 0 Pace 0 HBO na cały czas umowy 0 Umowa na 12 miesiące Wypowiedzenie było wysłane umowa była do 31.07.13 Uzgodnione stanowiska po czwartej rozmowie Nie chwalę się tylko informuję pozostałych co są w trakcie negocjacji. Ponadto powiem Wam , że to było trudno wytargować Trudno to jest wytargować pakiet Universe + 6xC do tego MR, oraz Pace PVR za 59 zł plus HBO na 6 - 12 miesięcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 @ircios a ty kiedy zmigrujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 mam nadzieję,że jeszcze w tym miesiącu ,ale coś ucichli z dzwonieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziak Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Po ponad 2 tygodniach czekania na odpowiedź na reklamację napisałem do nich emiala.W odpowiedzi napisali że mają 30 dni na odpowiedź więć przyjdzie najpóźniej 5 sierpnia Więc odpisałem facetowi że potrzebują 30 dni na wyjaśnienie sprawy która powinna potrwać 1 godzinę? Ciekawe jaką teraz odpowiedź dostane . Przy okazji ważna sprawa bo było sporo postów na ten temat. Dowiedziałem się u rzecznika konsumentów że w czasie trwania procedury reklamacyjnej nie mają prawa wyłączyć sygnału pomimo tego iż sporna płatność nie została dokonana. Ja również nie płacę i czekam na finał sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
josina Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Dostałem maila, że im przykro z powodu mojego wypowiedzenia, że mają dla mnie ofertę i zapraszają, żebym zadzwonił do nich. Warto dzwonić czy twardo czekać na ich kolejne telefony? (do końca miesiąca umowa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 olej to.to system wysyła. i to oni mają kręcić jak im zależy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dismas Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 został mi tydzień do końca umowy wypowiedzenie już dawno wysłane - potwierdzono otrzymanie w tym czasie zadzwonili tylko raz i proponowali pakiet Comfort + z 6xC+ i multiroom za 79 zł - co mne nie zadawala chciałbym universe z 6xC+ dziś już nie wytrzymałem i sam zadzwoniłem - niestety nadal ta sama oferta i teraz nie wiem .. dzwonić do nich i wypytywać nadal czy czekać jeszcze aż oni oddzwonią ? jak to było u was ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 ja tez czekam.ja nie dzwonię do nich i nie mam zamiaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Proponuje przez formularz na ich stronie wyslac meila. W zwiazku ze zblizajacym sie koncem umowy i nie otrzymaniem interesujacej propozycji utrzymaniowej informuje iz sprzet zostanie zwrocony w regulaminowym terminie. Takie male przypomnienie. Dla nich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Pytanie do Pań i Panów którzy dostali już-a może lepszym słowem byłoby dopiero-umowy.Ja dostałem dzisiaj,migrowałem w maju,w umowie nie ma ani słowa o opcjach dodatkowych Canal+ i Filmbox czy wy też tak macie?O multiroomie i dekoderach mowa jest,nie wiem czy już pisać reklamacje,czy tak ma być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Tak.Też nie mam słowa o opcji Canal+Premium. W ICA ta opcja jest, więc na razie się nie odzywam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Mnie Konsultant poinformował ze opcje mam wlaczone natomiast w aneksie ich nie bede mial natomiast rozmowa jest nagrywana wiec takie sa uzgodnienia. System nie przepusci pewnych rzeczy ktore oni daja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Właśnie tego nie mogę zrozumieć, że system tego i tamtego nie może przepuścić?Może najwyższy czas na zmianę systemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi