Jump to content

Usługa HBO GO na Platformie CANAL+


Recommended Posts

Dokladnie tak jest

 

Dzwonisz 1.04 - kwiecien free maj z oplata

Dzwonisz 31.05 wylaczasz

Dzwonisz 1.06 - czerwiec free lipiec z oplata

Edited by Tokić
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Jak wezmę HBO 2 maja - to maj mam darmo a płacę za czerwiec 25 zł. Dobrze

A po co 2? Ja zawsze opcje dodatkowe włączam 1 i jest ok. Opłata w następnym miesiącu.
Link to post
Share on other sites

Rozumiem że HBO GO można oglądać czy to na kompie,czy w aplikacji  smart  w TV,

oczywiście mając wykupiony pakiet HBO i ew. wytargowane w cenie  czy dokupione HBO GO?

Nie muszę tego oglądać na dekoderze dedykowanym od nc+?

Po wykupieniu muszę się zarejestrować na hbogo.pl i oglądam.?

dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam

Edited by 72adam
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Dziś chciałem odłączyć 2-miesięczne HBO, ale koles mnie namówił na 6 miechów HBO za 20 zł + HBO GO free.

Od razu zarejestrowałem konto na HBO GO co by zobaczyć co i jak i ni huhu.

Test jaki tam maja wykazał, że jest wszystko ok, ale nie jest skoro nic nie chce się włączyć. Pojawia się tylko na sekundę bufor po czym znika i cisza.

Ma ktoś to coś i wie o co kaman?

 

Pozdro

Edited by tracer10
Link to post
Share on other sites

Dziś chciałem odłączyć 2-miesięczne HBO, ale koles mnie namówił na 6 miechów HBO za 20 zł + HBO GO free.

Od razu zarejestrowałem konto na HBO GO co by zobaczyć co i jak i ni huhu.

Test jaki tam maja wykazał, że jest wszystko ok, ale nie jest skoro nic nie chce się włączyć. Pojawia się tylko na sekundę bufor po czym znika i cisza.

Ma ktoś to coś i wie o co kaman?

 

Pozdro

Nie wiem jak teraz, ale ja musiałem czekać 24h, żeby HBO GO zaczęło działać.

Link to post
Share on other sites

A jaki masz system i przeglądarkę?

Windows 7 i Mozilla Firefox, ale to nie ma znaczenia, skoro i test i kompatybilność na stronie HBO GO pokazuje, że wsio OK.

 

@leonk1974

Typek powiedział, że działa od razu, co potwierdza komunikat na stronie HBO GO, nawet w ICA się pojawiło, iż mam aktywne GO, choć może tak nie jest, nie wiem nigdy tego nie miałem, więc się nie będę mądrzył.

Może masz faktycznie rację, ze trzeba odczekać.

Link to post
Share on other sites

Szkoda, że nie informują o blokadzie IP zagranicznego przy rejestracji lub nawet podczas próby włączenia czegokolwiek.

Podanie tej informacji tylko w FAQ które mało kto czyta to ewidentna wtopa.

Cóż trzeba odpalić jakiś vpn.

Edited by tracer10
Link to post
Share on other sites

Może i nie ich wina, ale z reguły o blokadzie informuje się zaraz przy próbie odpalenia streamu, nie przypominam sobie abym gdzies się spotkał z podobnym przypadkiem żeby o IP było tylko w FAQ.

O jakości filmów nawet nie wspomnę bo to jakieś dziadostwo.

Link to post
Share on other sites

No to masz małe wymagania jak widać co do jakości, ja dziś odpaliłem na kompie nie na żadnym telefonie to raz, dwa to neta mam 2x szybszego niż ty nie chwaląc się i tenże net nie ma tu nic do rzeczy.

Zweryfikuj co dla ciebie jest super jakość, a dopiero potem mów komuś o ośmieszaniu się.

Zresztą skoro dla ciebie jakość HBO GO jest super to dajmy sobie spokój z dyskusją. Podobnie jak nie dyskutuję z gościami dla których jakość np. Eleven jest świetna.

Pozdro

Edited by tracer10
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...