Jump to content
Marek76

Usługa HBO GO na Platformie CANAL+

Recommended Posts

Guest kingofsouth

@konrad88 na moim telefonie jak widać "hbo go" działa :D

Sprawdzałeś prędkość łącza? Może cos ci zamula ;)

 

Screenshot_2016_01_16_05_31_33.jpg

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Działa bez problemów na tv jak i w tel.

 

@kingofsouth. Możesz więcej fotek wstawiać?

Edited by ircios
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

 

@kingofsouth. Możesz więcej fotek wstawiać?

To zabrzmiało lekko szyderczo z twojej strony :/ choć możesz być pewny że twoją prośbę na pewno spełnię w niedługim czasie  :crazy: :wink: :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka osób na fb też pisało w piątek o problemie z buforowanien. Dziś jest lepiej, da się oglądać, ale też wskakuje chwilami na bufor. Prędkość łącza oczywiście sprawdzałem, stabilne 20mb/s.

 

Ja korzystam od niedawna, do tej pory było niezawodne w wersji na smart tv, ale na profilu hbo na fb jedna osoba pisała, że w weekendy przymula. Ktoś może to potwierdzić?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

@konrad88 sprawdzałem dziś na laptopie oraz smartfonie nie ma problemu z buforowaniem ....prędkość łącza stabilne 80Mb/s ;)

Czasami aplikacja/usługa ma tendencje do wariowania ale przez ten weekend ja żadnych problemów nie miałem.

Smartv tv z hbo go nie posiadam więc się nie wypowiem ale kolega @ircios wcześniej pisał że wszystko jest ok

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozmawiałem z nc plus. Problem jest im znany. Twierdzą, że leży po stronie hbo. Ma być rozwiązany jutro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

 

a  już myślałem, że coś z netem u mnie albo z oprogramowaniem telewizora.

Potwierdzam, że przez weekend była masakra na moim Tv Samsung - praktycznie nie dało się oglądać - buforowania ci kilkanaśxie sekund.

Czekamy na poprawę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

W sobotę i wczoraj częste buforowanie i komunikaty typu ,,wewnętrzny błąd odtwarzacza,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie dzisiaj tj. 18.01.2016 też nie da się nic oglądać na TV SAMSUNG. Ciągłe buforowanie w aplikacji HBO GO.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Widać z tego że jest awaria na smart tv ..... Na moim lapku i telefonie działa.Córka oglądała "Dzowneczek i tajemnica piratów" żadnych problemów nie było :grin:

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

@konrad88 odpaliłem teraz "Hobbit:Bitwa Pięciu Armii" na telefonie i działa płynnie żadnego buforowania....

Zdjęć obiecałem już nie wrzucać więc nie mam jak ci tego pokazać poza tym to by i tak nic nie dało ;)

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może problem dotyczy tylko części abonentów. A spróbuj odpalić jakiś serial jeśli Ci się chce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Włączyłem Banshee sezon 2 odc 3 i również działa...

Mam usługę nie od nc+ ale to nie powinno mieć znaczenia :-)

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj wieczorem buforowanie nie było już tak częste, ale już było to zwykle kończyło się traceniem połączenia (Smart w TV Samsung, usługa od nc+).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Wiadomo im szybsze łącze to usługa działa stabilniej :P Wcześniej miałem łącze 20 MB/s i większych problemów nie miałem jak były to z winy HBO ;) ,od kilku miesięcy 80 MB/s i jedyna różnica jest taka że mogę korzystać z neta ........a jakość HBO jest w miarę HD na pewno jest lepsza niż jakość Canal+ z naszej usługi nc+go :/

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba nie ma co porównywać jakości nc+ go do HBO go,bo ta pierwsza nie jest stworzona pod tv.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

@ircios bardziej mi chodziło o jakość na laptopie/kompie ;)

Na Smart tv HBO Go mam możliwość oglądania jak jestem u teściowej ,niestety mój Smart tv jest starszej generacji ....  ;)

Tak na marginesie brakuje tej usługi na PS3....Tak samo tyczy się sprawa "nc+go" :/

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ciągu dnia puszczałem na próbę losowe materiały i działało przyzwoicie. Wieczorem chciałem obejrzeć Detektywa i na piosence tytułowej 3 razy bufor na minutę każdy. Dramat, mam tą usługę od 3 tygodni i nie spodziewałem się takiego [beep]a.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

@konrad88 odnoszę wrażenie że twój internet wieczorami .... zwalnia często się tak zdarza a tyczy się to neostrady ;)
HBO Go dostosowuje się do szybkości łącza i jeżeli ci tak często buforuje to zapewne jest wina internetu
Zrób teraz test łącza a się dowiesz czy tak jest.
Włączyłem Detektywa i działa płynnie
Polecam ci też zrobić test kompatybilności
http://www.hbogo.pl/pages/settings/compatibility.aspx

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

67f32ed0f197b3123264912489ef5c11.jpg

 

Chyba jednak to nie o mój internet chodzi. Dwa tygodnie oglądałem codziennie bez problemu. Od piątku lipa. Prowadzący fp na facebooku sami przyznają że mają awarię

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Awarię ,może na smart tv bo tak jak pisałem wcześniej laptop i telefon u mnie nie ma żadnego problemu :D

No chyba że "hbo go" moje nie od nc+ jest inne niż twoje ;)

Używasz usługi na laptopie?Czy tv,dekoder i telefon?

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzałem na kompue stacjonarnym i wtedy kiedy wieszał się na smart tv, tak samo było w przeglądarce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...