Jump to content
Marek76

Usługa HBO GO na Platformie CANAL+

Recommended Posts

Jeżeli komuś kończy się umowa 31.12 to można teraz zamówić HBO GO do końca umowy po 5 zł/mies. Październik za free, listopad, grudzień po 5 zł. Wieczory dłuższe, można pooglądać nieco więcej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy można nagrywać z HBO GO na jakiś nośnik by oglądać offline? Ile mogę podłączyć urządzeń? Na Lumii nie działa to jedno mniej :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy usługa hbogo przy multiroomie dostępna jest na jednym dekoderze? Bo mam taką możliwość tylko na jednym głównym dekoderze. Na reszcie brakuje zakładki hbogo jest tylko samo hbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można też oglądać w laptopie, tablecie, telefonie lub tv z aplikacją HBOGo. Tak dla przypomnienia.

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Od wczoraj dostępny jest cały sezon miniserialu "Pustkowie"

Tym razem mamy Czeską produkcję made in HBO  :D

 

2017_01_08_111406.jpg

 

 

2017_01_08_111444.jpg

 

 

Również pojawił się serial "Tabu" w roli głównej sam Tom Hardy jeden z moich ulubionych aktorów :cool:

 

2017_01_08_112221.jpg

 

2017_01_08_112321.jpg

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ok. Ale po co zdjęcia wrzucasz?. Chyba wszyscy umieją czytać tytuły ;-).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano po to jak choćby ,że w książkach oprócz tekstu bywają obrazki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żadna niechęć. Zdjęcia można wrzucać, ale niedowiarkom lub na dowód, że jest coś jak ktoś twierdzi, że nie. Ale w prawie każdym poście? To chyba lekka przesada ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W pełni popieram ircios'a. To wrzucanie zrzutów ekranu przez kingofsouth jest wyjątkowo irytujące. Wystarczyłaby informacja tekstowa, a kto byłby zainteresowany to by sobie sam sprawdził. Najwyraźniej chłopak ma jakiś taki głupi fetysz z wrzucaniem zrzutów...

 

Korzystając z okazji. Z końcem stycznia kończy mi się darmowa opcja HBO GO, która uzyskałem podczas przedłużania umowy. Jest szansa na jakąś promocje nawet z zobowiązaniem, czy tyko 10 zł./miesiąc w opcji włącz/wyłącz?

 

I jeszcze jedna kwestia. O ile na laptopie i PC kontynuowanie oglądania w HBO GO działa mi tak jak trzeba, to na smart tv w samsungu jest kiszka. Nawet jak dam kontynuuj oglądanie, to film za każdym razem zaczyna się od początku, a opcja przewijania na wybrany moment nie działa... Ktoś ma podobnie?

Edited by puszczyk

Share this post


Link to post
Share on other sites

W opcji włącz/wyłącz wyjdzie Ci 5zł/mc. Dopytaj konsultanta o dostępne promocje, może uda Ci się uzyskać stałą kwotę 5zł bez zabawy w podłączanie i wyłączanie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja miałem do końca stycznia HBOGO w promocji 6x0 i 6x10. Zadzwoniłem i powiedziałem że jeśli będzie za 5 zł miesięcznie to kontynuuje a jak nie to rezygnuje. Bez problemu otrzymałem na rok za 5 zł miesięcznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.....I jeszcze jedna kwestia. O ile na laptopie i PC kontynuowanie oglądania w HBO GO działa mi tak jak trzeba, to na smart tv w samsungu jest kiszka. Nawet jak dam kontynuuj oglądanie, to film za każdym razem zaczyna się od początku, a opcja przewijania na wybrany moment nie działa... Ktoś ma podobnie?

Wada aplikacji w tv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Puszczyk ja mam podobnie na dwóch różnych smart tv Samsunga najczęściej nie mogę kontynuować od momentu kiedy skończyłem oglądać ale zawsze mogę przewijać. W aplikacji na telefon wszystko śmiga jak należy. Zgłosiłem problem do HBO GO ale odesłali mnie do operatora czyli nc plus. Nc plus rozpatrzył reklamację negatywnie i odesłał mnie do Samsunga czyli właściciela oprogramowania TV...

Share this post


Link to post
Share on other sites

HBO GO to pod względem technicznym jeden z najgorszych serwisów VOD. U mnie na laptopie działa bez zarzutu ale poprzez mediabox nie da się oglądać, tnie obraz co kilka/kilkanaście sekund, gubi napisy itp. Dla porównania Netflix działa idealnie z lepszą jakością niz HBO GO, Amazon też bez zarzutu, płynnie choć obraz nie tak imponujący jak w Netflix.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To wina mboxa, a nie samego serwisu. Więc nie pisz takich bajek. Mi w kompie, tablecie czy smartfonie, a nawet w tv działa płynnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na moim mediaboxie i to jese w uk na vpn polskim smiga az milo jakosc na prawde super i nic nie scina, napisy dzialaja itp, moze dekoder ci cos szwankuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

HBO GO to pod względem technicznym jeden z najgorszych serwisów VOD.

Raczej ci się pomyliło z NC+GO , ta usługa jest najgorzej działającą :P

HBO GO działa tak samo dobrze jak Netflix :D

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie jako klienta nie interesuje czyja wina. Kupiłem usługe, nie działa więc mam prawo narzekać. Niech HBO interweniuje u techników nc+. Skoro taki Netflix potrafił stworzyć aplikację, która działa wszędzie bez problemu to niech też tak zrobi HBO. Ale podkresle raz jeszcze, nie obchodzi mnie czyja wina. U mnie nie działa i mam prawo na HBO narzekać.

 

Może to wina łącza, tak kiedyś sądziłem. Ale skoro niedawno wypróbowałem Netflix i Amazon i działa bez zarzutu to albo to nie wina łącza albo aplikacja w nc jest stworzona z myslą o szybszych łączach.

Edited by Rasheed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...