Skocz do zawartości

Dekodery platformy CANAL+


andrzejgratis
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zaczynałem właśnie od takiego modelu. U mnie działał bez żadnych oporów i zgrzytów przez 1,5 roku po czym go sprzedałem. Wszystko pewnie zależy od szczęścia na jaki konkretny egzemplarz się trafi. 

 

Teraz z perspektywy czasu jednak bym już drugi raz nie ryzykował i wziął od nich na wynajem z powodów jakie wymienił @tweed77. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. dekoder około 10 letni

2. odnowiony ps. jak dobrze zrobili to wymienili kondensatory - obudowę.

3. może wytrzyma 12 miesięcy :mrgreen:

4.możesz zostać z umową i płaceniem abonamentu i nic nie pooglądasz w razie awarii. trzeba będzie reklamować.

 

Jak to mawiał klasyk:

 

Milicjant: No, długo jeszcze będziecie siedzieć?!

Więzień w toalecie: Piętnaście lat, ale będę apelował!

 

Decyzja należy do ciebie.

dobre
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz dzwonić to na krakowski nr. 122947879.

...to cenna podpowiedź, bo bym zadzwonił do Warszawy ... dziękuję   :wink:    Czy Kraków może mi dać coś lepszego niż Warszawa?  Zresztą , co ja mogę więcej dostać ze swoim sprzętem  :/    Ja chciałem wziąć opcję Ekstra+ z 12.miesięczną umową, ponieważ mam dekoder na własność...na razie pierwszy miesiąc będzie jutro i dekoder  na razie działa   :mrgreen:   Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuje podpisać w tygodniu umowę na pakiet Start+ za 19,99 i do tego dekoder mediaBox za 0zł i czynszem 5 zł.

 

Czy dobrze działa na nim telewizja naziemna DVB-T? Działa dobrze Mux8? Jak jest jak jestem w zasięgu 3 regionalnych wersji TVP 3 na Mux3? Wszystkie odbierają?

 

Na infolinii jest pakiet Start+ za 19,99 zł, aktywacja dekodera MediaBox za 0 zł i czynsz 5 zł miesięcznie.

 

Czy taką ofertę z darmową aktywacją dekodera dostanę także w APS, czy tylko na infolini? Cena pakietu wraz czynszem za dekoder to 24,99 zł miesięcznie.

Edytowane przez Sławomir Pawłowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz dzwonić to na krakowski nr. 122947879.

Witam.  Zadzwoniłem dzisiaj na ten krakowski nr., co mi podałeś, ale Pani konsultantka nie mogła nic mi zaproponować, ponieważ nie jestem abonentem nc+, tylko mam dekoder na własność z "krótką" ofertą i nie wiadomo czy nim będę...w ogóle była mało sympatyczna i chciała mnie szybko zbyć, żeby pogadać z innym klientem, który, być może "przyniesie jej prowizje"      :evil:   Trochę szkoda...powiedziała, że jak chcę, to może mnie przełączyć do Warszawy i tam mi coś zaproponują, a u niej, to wtedy, jak już będę abonentem i będzie mi się kończyła umowa, to wtedy ze mną pogada ...no i teraz mi nic nie świeci w "dekoderku "     :mrgreen:   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie kiedy w końcu ruszy opcja wymiany dekodera jeżeli posiada się MR? Mnie interesuje zamiana Turboboxa na MediaBoxa, ale wiem że wielu tu by chciało ten Ultrabox 4K nawet za 15zł/mies.

Ja w zeszłym tygodniu dostałem odpowiedź że pracują nad ofertą. Nie liczę że szybko to będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Czy na mediaboxie można wyszukiwać kanały satelitarne z satelity HB nie będące na liście kanałów, w podobny sposób co na "mydelniczce" z TNK HD?

 

Dziś kurier przywiózł mediaboxa, ale w menu nie widzę wyszukiwania kanałów sat, a konsultant na infolinii twierdzi że można wyszukiwać. Jak to dokładnie jest? Można, czy nie można wyszukiwać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Czy na mediaboxie można wyszukiwać kanały satelitarne z satelity HB nie będące na liście kanałów, w podobny sposób co na "mydelniczce" z TNK HD?

 

Dziś kurier przywiózł mediaboxa, ale w menu nie widzę wyszukiwania kanałów sat, a konsultant na infolinii twierdzi że można wyszukiwać. Jak to dokładnie jest? Można, czy nie można wyszukiwać?

Nie wiem skąd ten konsultant się urwał ale żenada  konkretna.Ja bym się powołał na tą informację i prosił o dokładą instrukcje.Jednym słowem dno w abonamencie nie wiem czy są jakieś dekodery na których można dodać coś z satelity.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Może konsultant pomylił mediaboxa z dekoderem ITI 2850 od np TNK HD, ponieważ ma on funkcję skanowania kanałów.

 

I jeszcze jedna sprawa. Wczoraj na stronie internetowej brat zamówił pakiet Start+ za 19,99 zł z mediaboxem za 5 zł/m-c. Wczoraj rano jak zamawialiśmy to aktywacja była jeszcze za 0 zł i dopiero koło południa zmienili cenę aktywacji na 9,90 zł. Przed zatwierdzeniem jeszcze spojrzeliśmy na szczegóły zamówienia i tam było napisane, że aktywacja 0 zł i płatność kurierowi 0 zł.

 

W potwierdzeniu w wiadomości mailowej pisało że opłata za aktywację 9,90 zł. Wysłałem zatem wiadomość z zapytaniem co i jak. Odpisali szybko, bo po 15 minutach i odpisali, że te 9,90 zł w potwierdzeniu emailowym to błąd i opłata aktywacyjna to 0 zł.

 

Dziś kurier przywiózł dekoder i zawołał 9,90 zł bo ma zapisane w informacji od NC+, że ma taką kwotę pobrać.

 

Czy w związku z tą zaistniałą sytuacją mogę złożyć reklamację i poprosić o obniżenie 0 9,90 zł pierwszej faktury za telewizję? Jaką mam szansę na pozytywne rozpatrzenie reklamacji?

Edytowane przez Sławomir Pawłowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat 2850 nie jest oferowany chyba że przy jakiś MR i nie miał prawa nic pomylić tym bardziej że nowa umowa i pytałeś o dekoder główny.Zamiast opowiadać bzdury niech się doinformuje albo zmieni pracę.Pisz reklaamcję i powołaj się na informacje na stronie w tym czasie.Ja bym nie pisał o cofnięciu aktywacji może coś extra zaoferują a aktywację powinni cofnąć.Jak nie pisz odwołanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dotyczące dysku zewnętrznego, który podłączam do tzw. mydelniczki. Zakupiłem dysk zewnętrzny 500 GB i niestety po podłączeniu dysk słychać, że pracuje ale dekoder go nie wykrywa. Pożyczyłem od kolegi dysk 320 GB i ten został wykryty, ale pojawił się komunikat, że dysk jest za wolny i urządzenie nie będzie działało prawidłowo. Czy do takiego rozwiązania potrzebny jest jakiś specjalistyczny dysk, czy może ja robię coś nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dotyczące dysku zewnętrznego, który podłączam do tzw. mydelniczki. Zakupiłem dysk zewnętrzny 500 GB i niestety po podłączeniu dysk słychać, że pracuje ale dekoder go nie wykrywa. Pożyczyłem od kolegi dysk 320 GB i ten został wykryty, ale pojawił się komunikat, że dysk jest za wolny i urządzenie nie będzie działało prawidłowo. Czy do takiego rozwiązania potrzebny jest jakiś specjalistyczny dysk, czy może ja robię coś nie tak?

Temat zamykam bo znalazłem rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...