Jump to content
Yakuzzi

Pakiet Rozrywka HD

Recommended Posts

Przy Vivid Red ramówka jest rozjechana. Nie pokrywa się z rzeczywistością.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpisali mi tak na informację o awarii fonii na Vivid Touch SD. Tak samo powiedzieli mi na infolinii. Wynika z rozmowy, że nic nie zrobią z tym i to ja sam jak mi zależy na oglądaniu to mam sam powiadomić nadawcę Vivid Touch SD. Tak mi powiedzieli na infolinii że mam sam zadzwonić do nadawcy.

 

A tu cytat z odpowiedzi na ICOKU:

 

"Szanowny Panie 

Dziękujemy za poniższe zgłoszenie. Jednocześnie wyjaśniamy, że Pana mail trafił do Działu Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu. 
Uprzejmie informujemy, że Cyfrowy Polsat jedynie emituje programy telewizyjne poprzez dekoder i nie ma bezpośredniego wpływu na treść programów radiowych i telewizyjnych dostępnych w ramach pakietów, jak również ogólnodostępnych programów telewizyjnych nadawanych drogą satelitarną, w szczególności na dobór audycji, czas ich nadawania oraz wersji językowej, w tej sytuacji również na opisane zniekształcenia głosu. 
W związku z powyższym ewentualne uwagi dotyczące treści audycji powinien Pan skierować do stacji TV, której dotyczy zgłoszenie."

 

Normalnie śmiech na sali z tym podejściem do abonenta.

 

Na infolinii facet prawie się wydzierał że to nie jest ich kanał i mam dzwonić do nadawcy.

 

@support458

 

Oczywiście, że audio gra drugi plan. Przyznam jednak, że mnie takie mega przesterowanie i zacinki głosu mega denerwują. Raz głos jest ciszej, raz znowu bardzo głośny i wtedy to już jest kompletnie sygnał przesterowany.

 

Edited by Sławomir Pawłowski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem cię. Każdego by zdenerwowało, że stękają raz głośniej, raz ciszej. :oops: Jak usłyszą sąsiedzi to całkiem wtopa. Tak, jak konsultant radził, spróbuj napisać reklamację do nadawcy i napisz nam na forum, co ci odpisali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sęk w tym, że nie znam języka angielskiego i niemieckiego, a nadawca nie jest z Polski, więc po polsku nie zrozumieją. Temat odpuszczam, bo chyba na jakiś czas wyłączę ten pakiet w ramach oszczędności.

Edited by Barti
Przymiotniki w języku polskim piszemy małą literą. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spokojnie - dziś zerknę, jeśli awaria nadal ma miejsce, to przyjrzę się bliżej i zadziałam kanałami redakcyjnymi. Vivid Touch SD jest emitowany z 12,188 GHz, pol. V, to transponder Cyfrowego Polsatu. Kanał pojawia się bezpośrednio w miejscu Dla Abonentów od 23:00, ale Dla Abonentów problemu z audio nie ma. Jest to jedyna stacja o tej tematyce emitowana bezpośrednio z pojemności operatora (+ jeszcze xxxVOD), dla pozostałych to prawda - nie są nadawane przez CP, tylko z zewnątrz.

 

Aktualizacja 23:30

Nadal jest problem na Vivid Touch. Przekażę dalej, na razie na szybko zgłosiłem do samego Vivid.

 

Aktualizacja 4.12

Jakby co - dla porządku - problem z audio na Vivid Touch został rozwiązany. Ale nie wiem precyzyjnie od kiedy, nie było mnie parę dni.

Edited by Mr. Orbita
Aktualizacja z 4 grudnia
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...