Skocz do zawartości

Pakiet Rozrywka HD


Yakuzzi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Odpisali mi tak na informację o awarii fonii na Vivid Touch SD. Tak samo powiedzieli mi na infolinii. Wynika z rozmowy, że nic nie zrobią z tym i to ja sam jak mi zależy na oglądaniu to mam sam powiadomić nadawcę Vivid Touch SD. Tak mi powiedzieli na infolinii że mam sam zadzwonić do nadawcy.

 

A tu cytat z odpowiedzi na ICOKU:

 

"Szanowny Panie 

Dziękujemy za poniższe zgłoszenie. Jednocześnie wyjaśniamy, że Pana mail trafił do Działu Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu. 
Uprzejmie informujemy, że Cyfrowy Polsat jedynie emituje programy telewizyjne poprzez dekoder i nie ma bezpośredniego wpływu na treść programów radiowych i telewizyjnych dostępnych w ramach pakietów, jak również ogólnodostępnych programów telewizyjnych nadawanych drogą satelitarną, w szczególności na dobór audycji, czas ich nadawania oraz wersji językowej, w tej sytuacji również na opisane zniekształcenia głosu. 
W związku z powyższym ewentualne uwagi dotyczące treści audycji powinien Pan skierować do stacji TV, której dotyczy zgłoszenie."

 

Normalnie śmiech na sali z tym podejściem do abonenta.

 

Na infolinii facet prawie się wydzierał że to nie jest ich kanał i mam dzwonić do nadawcy.

 

@support458

 

Oczywiście, że audio gra drugi plan. Przyznam jednak, że mnie takie mega przesterowanie i zacinki głosu mega denerwują. Raz głos jest ciszej, raz znowu bardzo głośny i wtedy to już jest kompletnie sygnał przesterowany.

 

Edytowane przez Sławomir Pawłowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sęk w tym, że nie znam języka angielskiego i niemieckiego, a nadawca nie jest z Polski, więc po polsku nie zrozumieją. Temat odpuszczam, bo chyba na jakiś czas wyłączę ten pakiet w ramach oszczędności.

Edytowane przez Barti
Przymiotniki w języku polskim piszemy małą literą. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie - dziś zerknę, jeśli awaria nadal ma miejsce, to przyjrzę się bliżej i zadziałam kanałami redakcyjnymi. Vivid Touch SD jest emitowany z 12,188 GHz, pol. V, to transponder Cyfrowego Polsatu. Kanał pojawia się bezpośrednio w miejscu Dla Abonentów od 23:00, ale Dla Abonentów problemu z audio nie ma. Jest to jedyna stacja o tej tematyce emitowana bezpośrednio z pojemności operatora (+ jeszcze xxxVOD), dla pozostałych to prawda - nie są nadawane przez CP, tylko z zewnątrz.

 

Aktualizacja 23:30

Nadal jest problem na Vivid Touch. Przekażę dalej, na razie na szybko zgłosiłem do samego Vivid.

 

Aktualizacja 4.12

Jakby co - dla porządku - problem z audio na Vivid Touch został rozwiązany. Ale nie wiem precyzyjnie od kiedy, nie było mnie parę dni.

Edytowane przez Mr. Orbita
Aktualizacja z 4 grudnia
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 1 miesiąc temu...
W dniu 27.11.2018 o 16:42, Mr. Orbita napisał:

Spokojnie - dziś zerknę, jeśli awaria nadal ma miejsce, to przyjrzę się bliżej i zadziałam kanałami redakcyjnymi. Vivid Touch SD jest emitowany z 12,188 GHz, pol. V, to transponder Cyfrowego Polsatu. Kanał pojawia się bezpośrednio w miejscu Dla Abonentów od 23:00, ale Dla Abonentów problemu z audio nie ma. Jest to jedyna stacja o tej tematyce emitowana bezpośrednio z pojemności operatora (+ jeszcze xxxVOD), dla pozostałych to prawda - nie są nadawane przez CP, tylko z zewnątrz.

 

Aktualizacja 23:30

Nadal jest problem na Vivid Touch. Przekażę dalej, na razie na szybko zgłosiłem do samego Vivid.

 

Aktualizacja 4.12

Jakby co - dla porządku - problem z audio na Vivid Touch został rozwiązany. Ale nie wiem precyzyjnie od kiedy, nie było mnie parę dni.

No chyba nie został rozwiązany bo nie ma nic. Czarny ekran.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
proszę, napisz w tej sprawie zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Konsultanci zweryfikują sprawę i udzielą niezbędnej pomocy. Jak już napiszesz maila, to podaj mi w numer karty dekodera w wiadomości prywatnej. Postaram się przyspieszyć realizację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 6 miesięcy temu...

To podajesz sprzeczne informacje z tym co mówią infolinii. Pakiet jest aktywny od razu po włączeniu z tym że najlepiej go włączyć na początku okresu rozliczeniowego. Według tego co piszesz to będąc na początku okresu rozliczeniowego musiałbym czekać cały miesiąc jego aktywację co jest kompletnym bezsensem. Przykład - chcę obejrzeć jutro ligę mistrzów na kanałach Polsat Sport premium, nie mam tych kanałów w pakiecie więc włączam dzisiaj pakiet dodatowy z tymi kanałami i zgodnie z tym co napisałeś nie obejrzę bo pakiet będzie aktywny za miesiąc gdzie już będzie dawno po meczu. Widzisz w tym sens?

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To konsultanci tego nie wiedzą? No tak, dla nich nie ma opcji "nie wiem" i lepiej bzdury mówić. Mam dostęp do ICOK ale nie korzystałem z tej opcji.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, maniek357 napisał:

A miałeś kiedykolwiek CP ? W ICOK-u przy aktywacji pakietu dodatkowego zawsze jest info, że pakiet oczekuje na aktywację z 1. dniem nowego okresu rozliczeniowego. Czasem zaświeci od razu, ale to raczej nie jest regułą. 

Ja mam i zrobiłem sobie próbę zamówienia tego pakietu😅I czytaj dokładnie ze zrozumieniem

cp11.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...