Skocz do zawartości

Pakiet Rozrywka HD


Yakuzzi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Raz tak, a raz inaczej. Ten kto ustawiał te daty chyba trzeźwy nie był. Czyli żeby włączyć dostęp do kanałów żeby był na następny dzień aktywny to loteria. Normalnie cyrk. Śmieszna jest ta platforma. W c+ to przynajmniej jest jasno określone.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Specjalista Cyfrowy Polsat skoro jesteś przedstawicielem tej "nowoczesnej" telewizji, to wypowiedz się w temacie dlaczego do tej pory z tym nic nie zrobiono aby to działało jak powinno, a nie jak chce i dlaczego stosujecie sprzeczne komunikaty przy włączaniu dodatkowych pakietów? (ostatnie dwa screeny z poprzedniej strony od @czerstwy). Tylko mi nie pisz że mam założyć zgłoszenie w icok, bo to nie jest odpowiedź, a ten "babol" nie istnieje od wczoraj tylko od dłuższego czasu.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czym ty piszesz? Jakie to ma znaczenie skoro w jednym miejscu piszą że do dwóch godzin, a w drugim że w przyszłym miesiącu. Patrzyłeś na te screeny od @czerstwyz poprzedniej strony?

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, sandra napisał:

Czyli kabarety...

Szybka akcja i sporo bohaterów. :) Problem z włączeniem i datą aktywacji nie dotyczy tylko tego pakietu ale wszystkich które są w takiej opcji (dla których istnieje możliwość włączenia jako pakietu dodatkowego) np. eleven, VOD, polsat sport premium itp.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.02.2021 o 06:14, tail# napisał:

@Specjalista Cyfrowy Polsat skoro jesteś przedstawicielem tej "nowoczesnej" telewizji, to wypowiedz się w temacie dlaczego do tej pory z tym nic nie zrobiono aby to działało jak powinno, a nie jak chce i dlaczego stosujecie sprzeczne komunikaty przy włączaniu dodatkowych pakietów? (ostatnie dwa screeny z poprzedniej strony od @czerstwy). Tylko mi nie pisz że mam założyć zgłoszenie w icok, bo to nie jest odpowiedź, a ten "babol" nie istnieje od wczoraj tylko od dłuższego czasu.

 

23 godziny temu, tail# napisał:

@Specjalista Cyfrowy Polsatudało Ci się coś ustalić czy po prostu "zlałeś temat"?

Witam. Jeśli pakiet dodatkowy uruchamiany jest na czas nieokreślony po raz pierwszy, zostanie włączony w ciągu kilku godzin, od momentu aktywacji. W przypadku ponownej aktywacji usługi, uruchomienie może nastąpić jedynie z początkiem najbliższego okresu rozliczeniowego. Do tego terminu powinna zostać zrealizowana płatność za uruchomiony pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest odpowiedź na powyższe pytanie które dotyczyło tego co jest w systemie w momencie aktywacji dodatkowego pakietu. Zajrzyj z łaski swojej na screeny które wstawił @czerstwyi do tego się odnieś odpowiadając przy okazji na pytanie dlaczego te daty które dotyczą tej samej usługi są różne?

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

odgrzewam kotleta. posiadam pakiet rodzinny hd za 4,99 umowa na czas nieokreslony. chce uruchomic pierwszy raz pakiet rozrywka hd. kilka dni temu na infolini otrzymalem informacje ze nalezy mi sie miesiac darmowego korzystania z tego pakietu. dzis dzwonilem zeby jeszcze sie upewnic to otrzymalem informacje ze jednak nie nalezy mi sie miesiac darmowego korzystania. jak to wkoncu jest? kazdy mowi co innego! okres rozliczeniowy mam do 22 kazdego miesiaca. czyli jak dzis 23.12 wlacze rozrywke hd to do konca okresu bede mial za darmo a dopiero od 22.01 nalicza oplaty? czy odrazu beda naliczac oplaty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie... konkretna odpowiedź ❗ Bez owijania 😉
Ta zasada działa u nich jak w rosyjskiej ruletce, czyli nie ma zasad! 😆 Dotyczy to wszystkich pakietów dodatkowych.
Niedawno włączałem pierwszy raz dodatkowy pakiet na dwóch umowach (jedna moja, druga rodziców)! Umowy identyczne, niczym się nie różnią poza danymi osobowymi (podpisane w odstępie 3 dni).
No i co wyszło ? 😆
Na mojej umowie był faktycznie 1 miesiąc gratis, a na umowie rodziców niestety naliczyli opłatę od pierwszego miesiąca 😡
Włączyłem na pewniaka rodzicom pakiet dodatkowy, a tu niespodzianka, trzeba było za pakiet zapłacić 😄.
Także panuje w tym niezły chaos i musisz liczyć na szczęście (dlatego może, każdy udziela innej odpowiedzi na infolinii heh).
Jeśli masz okres rozliczeniowy do 22 każdego miesiąca, a dziś mamy 23, więc jak dziś włączysz, to jedyne co masz pewne to to, że do 21 stycznia będziesz miał na pewno za darmo.
Dlatego tak, bo system uznaje tylko pełne cykle rozliczeniowe i dla systemu pierwszy miesiąc zaczyna się od 22 stycznia i trwa do 21 lutego. Dlatego musisz liczyć się z tym, że będziesz musiał za ten okres zapłacić 😉
Pewne z kolei masz, że do 21 stycznia będzie za darmo 👍😉
P.S. Tak wyglądało to u mnie w trakcie trwania umowy, Tobie umowa przeszła na czas nieokreślony, więc jest ewentualność, że może to działać u Ciebie jeszcze troszkę inaczej, ale całkiem możliwe, że będziesz miał identycznie jak ja. 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...