xut2zs Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Przy Vivid Red ramówka jest rozjechana. Nie pokrywa się z rzeczywistością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Audio w tym przypadku gra drugi plan 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 (edytowane) Odpisali mi tak na informację o awarii fonii na Vivid Touch SD. Tak samo powiedzieli mi na infolinii. Wynika z rozmowy, że nic nie zrobią z tym i to ja sam jak mi zależy na oglądaniu to mam sam powiadomić nadawcę Vivid Touch SD. Tak mi powiedzieli na infolinii że mam sam zadzwonić do nadawcy. A tu cytat z odpowiedzi na ICOKU: "Szanowny Panie Dziękujemy za poniższe zgłoszenie. Jednocześnie wyjaśniamy, że Pana mail trafił do Działu Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu. Uprzejmie informujemy, że Cyfrowy Polsat jedynie emituje programy telewizyjne poprzez dekoder i nie ma bezpośredniego wpływu na treść programów radiowych i telewizyjnych dostępnych w ramach pakietów, jak również ogólnodostępnych programów telewizyjnych nadawanych drogą satelitarną, w szczególności na dobór audycji, czas ich nadawania oraz wersji językowej, w tej sytuacji również na opisane zniekształcenia głosu. W związku z powyższym ewentualne uwagi dotyczące treści audycji powinien Pan skierować do stacji TV, której dotyczy zgłoszenie." Normalnie śmiech na sali z tym podejściem do abonenta. Na infolinii facet prawie się wydzierał że to nie jest ich kanał i mam dzwonić do nadawcy. @support458 Oczywiście, że audio gra drugi plan. Przyznam jednak, że mnie takie mega przesterowanie i zacinki głosu mega denerwują. Raz głos jest ciszej, raz znowu bardzo głośny i wtedy to już jest kompletnie sygnał przesterowany. Edytowane 26 Listopada 2018 przez Sławomir Pawłowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalowski Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Rozumiem cię. Każdego by zdenerwowało, że stękają raz głośniej, raz ciszej. Jak usłyszą sąsiedzi to całkiem wtopa. Tak, jak konsultant radził, spróbuj napisać reklamację do nadawcy i napisz nam na forum, co ci odpisali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 (edytowane) Sęk w tym, że nie znam języka angielskiego i niemieckiego, a nadawca nie jest z Polski, więc po polsku nie zrozumieją. Temat odpuszczam, bo chyba na jakiś czas wyłączę ten pakiet w ramach oszczędności. Edytowane 26 Listopada 2018 przez Barti Przymiotniki w języku polskim piszemy małą literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 (edytowane) Spokojnie - dziś zerknę, jeśli awaria nadal ma miejsce, to przyjrzę się bliżej i zadziałam kanałami redakcyjnymi. Vivid Touch SD jest emitowany z 12,188 GHz, pol. V, to transponder Cyfrowego Polsatu. Kanał pojawia się bezpośrednio w miejscu Dla Abonentów od 23:00, ale Dla Abonentów problemu z audio nie ma. Jest to jedyna stacja o tej tematyce emitowana bezpośrednio z pojemności operatora (+ jeszcze xxxVOD), dla pozostałych to prawda - nie są nadawane przez CP, tylko z zewnątrz. Aktualizacja 23:30 Nadal jest problem na Vivid Touch. Przekażę dalej, na razie na szybko zgłosiłem do samego Vivid. Aktualizacja 4.12 Jakby co - dla porządku - problem z audio na Vivid Touch został rozwiązany. Ale nie wiem precyzyjnie od kiedy, nie było mnie parę dni. Edytowane 3 Grudnia 2018 przez Mr. Orbita Aktualizacja z 4 grudnia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Działają jakieś kanały z tej oferty w CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Wszystkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Teraz tak wcześnie napewno nie wszystkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 W dniu 27.11.2018 o 16:42, Mr. Orbita napisał: Spokojnie - dziś zerknę, jeśli awaria nadal ma miejsce, to przyjrzę się bliżej i zadziałam kanałami redakcyjnymi. Vivid Touch SD jest emitowany z 12,188 GHz, pol. V, to transponder Cyfrowego Polsatu. Kanał pojawia się bezpośrednio w miejscu Dla Abonentów od 23:00, ale Dla Abonentów problemu z audio nie ma. Jest to jedyna stacja o tej tematyce emitowana bezpośrednio z pojemności operatora (+ jeszcze xxxVOD), dla pozostałych to prawda - nie są nadawane przez CP, tylko z zewnątrz. Aktualizacja 23:30 Nadal jest problem na Vivid Touch. Przekażę dalej, na razie na szybko zgłosiłem do samego Vivid. Aktualizacja 4.12 Jakby co - dla porządku - problem z audio na Vivid Touch został rozwiązany. Ale nie wiem precyzyjnie od kiedy, nie było mnie parę dni. No chyba nie został rozwiązany bo nie ma nic. Czarny ekran. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Vivid Touch dziala od 23:00, a nie cala dobe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Wiem. U mnie jest czarny obraz nawet po 23:00. A jest dubel 24h? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Witam, proszę, napisz w tej sprawie zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Konsultanci zweryfikują sprawę i udzielą niezbędnej pomocy. Jak już napiszesz maila, to podaj mi w numer karty dekodera w wiadomości prywatnej. Postaram się przyspieszyć realizację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 A ja mam to samo. Oglądam po cichu A tu z znienacka nieludzkie steki.... i pilota nie moglem znalesc 5 minut. na drugi dzień sąsiad się śmiał i mowil ze to chyba moja zona nie byla 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2020 (edytowane) Vivid Touch 24 /7 https://satkurier.pl/news/194113/vivid-touch-w-cyfrowym-polsacie-kanalem-calodobowym.html Edytowane 17 Sierpnia 2020 przez xut2zs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelo441 Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 Witam. Czy uruchamiając rozrywkę HD dziś - muszę czekać do 28 lutego na aktywację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 Witam. Nowy pakiet będzie aktywny wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 (edytowane) To podajesz sprzeczne informacje z tym co mówią infolinii. Pakiet jest aktywny od razu po włączeniu z tym że najlepiej go włączyć na początku okresu rozliczeniowego. Według tego co piszesz to będąc na początku okresu rozliczeniowego musiałbym czekać cały miesiąc jego aktywację co jest kompletnym bezsensem. Przykład - chcę obejrzeć jutro ligę mistrzów na kanałach Polsat Sport premium, nie mam tych kanałów w pakiecie więc włączam dzisiaj pakiet dodatowy z tymi kanałami i zgodnie z tym co napisałeś nie obejrzę bo pakiet będzie aktywny za miesiąc gdzie już będzie dawno po meczu. Widzisz w tym sens? Edytowane 18 Lutego 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 A miałeś kiedykolwiek CP ? W ICOK-u przy aktywacji pakietu dodatkowego zawsze jest info, że pakiet oczekuje na aktywację z 1. dniem nowego okresu rozliczeniowego. Czasem zaświeci od razu, ale to raczej nie jest regułą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 (edytowane) To konsultanci tego nie wiedzą? No tak, dla nich nie ma opcji "nie wiem" i lepiej bzdury mówić. Mam dostęp do ICOK ale nie korzystałem z tej opcji. Edytowane 18 Lutego 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 19 minut temu, maniek357 napisał: A miałeś kiedykolwiek CP ? W ICOK-u przy aktywacji pakietu dodatkowego zawsze jest info, że pakiet oczekuje na aktywację z 1. dniem nowego okresu rozliczeniowego. Czasem zaświeci od razu, ale to raczej nie jest regułą. Ja mam i zrobiłem sobie próbę zamówienia tego pakietuI czytaj dokładnie ze zrozumieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 Tak jak pisze @tail#to jest przy pierwszym włączeniu danego pakietu i mamy jeszcze pełny okres rozliczeniowy za darmo, przynajmniej tak było. Przy kolejnym włączeniu musimy czekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 A ja myślę że często jest to loteria kiedy włączą.Dlatego w CP wyleczyłem sie juz dawno z uruchamiania takich opcji.Bo nie działa to tak jak w konkurencji 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 (edytowane) @czerstwy dzięki, czyli infolinia miała rację, a tu ludzie głupoty wypisują. @maniek357po co wprowadzasz ludzi w błąd? Edytowane 18 Lutego 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 Nie wprowadza w błąd bo wcześniej w zamówieniu jest tak I włączają jak włączaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.