maks27 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 Ten o którym pisałem działa już prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 @lowermann @maks27@krooger a nie zauważyliście jakiejś aktualizacji softu bo to chyba niemożliwe by nagle bez powodu takie identyczne problemy zaczęły występować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 (edytowane) Wersja softu ta sama, też o tym pomyślałem. Dłuższy okres czasu cisza w temacie i nagle kilka przypadków, coś je musi łączyć - może aktualizacja kart. Edytowane 13 Stycznia 2020 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leotdi Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 14 godzin temu, lowermann napisał: Hej, dzisiaj dekoder co godzinę zamraża się na obrazie i nie reaguje na nic. Dopiero włączenie i wyłączenie z prądu pomaga. I tak w kółko. Co może być przyczyną? hej, u mnie to samo od WCZORAJ (!)dzieje się z HD6000. Zamrożony nagle obraz i brak dźwięku oraz reakcji na pilota. Pomaga tylko odłączenie wtyczki zasilania, i to na krótko. I tak w koło Macieju. Co ciekawe, odłączenie zewnętrznego dysku USB nic nie zmienia. Powstał jakiś problem albo z dekodowaniem albo softem (!!!). A już miałem zgłaszać wymianę. Po Waszych ŚWIEŻYCH wpisach - dzisiejszych - wiem, że to NIE PRZYPADEK !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 @lowermann @maks27 @krooger @leotdi Witam, spróbujcie ponowić uprawnienia na swoje dekodery. W tym celu zalogujcie się do konta w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK). Instrukcję, jak to zrobić znajdziecie tutaj: https://bit.ly/2FB43fe Następnie po lewej stronie wybierzcie opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". W następnym kroku ustawcie dekodery włączone na pozycji 1 - Polsat HD i kliknijcie "Wznów połączenie z satelitą". Po wykonaniu powyższej czynności, proszę o pozostanie na kanale 1 przez ok. 15 minut, nie przełączając go na inny. W kolejnym kroku proszę o informację, czy niedogodności ustąpiły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 (edytowane) 4 godziny temu, maks27 napisał: Ten o którym pisałem działa już prawidłowo. @Specjalista Cyfrowy Polsat.jak pisałem teraz dekoder działa bez zastrzeżeń, nie wiem co było powodem dziwnego działania. Sygnał antenowy cały czas bez zmian, ustawienia dekodera nie były zmieniane i bez ponawiania uprawnień pracuje teraz prawidłowo. Edytowane 13 Stycznia 2020 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krooger Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 7 godzin temu, krooger napisał: U mnie to samo od 3 dni dekoder HD6000 zawiesza się co kilka godzin. Dekoder od ostatniego zawieszenia około 9:00 rano działa poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 Dopiero przyszedłem z pracy, dekoder rano zawiesił się na godzinie 10:16, mało tego, drugi dekoder mam na wsi i też się wiszał wczoraj i dziś rano, zresetuję go jeszcze raz i sprawdzę bez nadawania uprawnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leotdi Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 @Specjalista Cyfrowy Polsat. Wygląda na to, że po odświeżeniu uprawnień karty jest OK. Zarówno bez, jak i z dyskiem. Pytanie: Dlaczego CP nie informuje (wiadomość), tak jak to czyni pilnie w przypadku wnoszenia opłat? Dziś dzwoniłem do punktów CP i pisałem na ICOK ws. wymiany. Zupełnie niepotrzebne działania. Proszę, aby CP w porę informował nas o planowanych zmianach. Dziękuję. PS. Niepotrzebnie tylko wymieniłbym dekoder! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 (edytowane) Dziękuję za sugestię oraz informacje. W przypadku pytań zapraszam do kontaktu. Edytowane 13 Stycznia 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamek92 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 U mnie 4 razy w ciągu dnia się zawiesza dekoder HD 6000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Teraz powinno być już dobrze, przynajmniej u mnie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 W dniu 13.01.2020 o 22:30, Adamek92 napisał: U mnie 4 razy w ciągu dnia się zawiesza dekoder HD 6000. Witam, czy sytuacja nadal występuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamek92 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 Tak, nadal występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorek21 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 Mam ten model do multiroomu. U mnie ostatnio zaczyna wywalać po około godzinie oglądania przez HBO GO. Robi się zielony ekran i trzeba wyłączyć z prądu. Wczoraj w nocy zawiesił się też na godzinie, bo rano pokazywał 23:55. Chyba już długo nie pociągnie ten model, a działa prawie dwa lata. Generalnie jestem zdziwiony, że ludzie wybierając CP żałują 5 zł miesięcznie na Evoboxa i decydują się odbierać TV na tych ich badziewnych dekoderach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 @Adamek92 Czy zastosowałeś się do instrukcji, którą wysłałem kilka postów wyżej? Dodatkowo możesz jeszcze odłączyć dekoder od prądu na ok. 30 sekund oraz przywrócić ustawienia fabryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamek92 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 Tak zrobilem. Dekoder chodzil z 3, 4 Godziny i znowu sie zacial, a mam go już 6 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 @Sorek21 Sugeruję, abyś wykonał wyżej wymienione czynności, które kierowałem do innych forumowiczów. Jeśli jednak, to nie przyniesie pożądanego skutku, to obawiam się, że konieczna będzie wizyta w punkcie wraz z dekoderem oraz akcesoriami, jak w przypadku użytkownika @Adamek92. Zestawienie wszystkich salonów zamieszczam w poniższym linku: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 Potwierdzam problem z utratą reakcji na pilota. Co ciekawe po resecie wyłącza się głos a zamiast wcześniej oglądanego kanału pojawia się... Kino Polska czyli pozycja 43. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 W tej sytuacji proszę o wizytę w salonie wraz z całym zestawem. Powyżej znajdziesz zestawienie wszystkich punktów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 A nie jest to czasem wina zepsutego softu dekodera? Wcześniej takich problemów nie miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 Z poziomu forum nie jestem w stanie zweryfikować tej sprawy. Konsultanci w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży zweryfikują dokładnie sytuację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 (edytowane) Coś musi być z softem bo po jakimś czasie dekoder wraca do reakcji z pilotem Edytowane 10 Lutego 2020 przez Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solderowy123 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Czy dowolny dysk zewnętrzny SSD, który używany jest do pracy przy komputerze, będzie działać na dekoderze HD 6000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Witam. Do dekodera HD 6000 jest możliwość podłączenia dysku HDD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.