Skocz do zawartości

Dekoder HD 6000


Razio1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

14 godzin temu, lowermann napisał:

Hej, dzisiaj dekoder co godzinę zamraża się na obrazie i nie reaguje na nic. Dopiero włączenie i wyłączenie z prądu pomaga. I tak w kółko. Co może być przyczyną?

hej, u mnie to samo od WCZORAJ (!)dzieje się z HD6000. Zamrożony nagle obraz i brak dźwięku oraz reakcji na pilota. Pomaga tylko odłączenie wtyczki zasilania, i to na krótko. I tak w koło Macieju. Co ciekawe, odłączenie zewnętrznego dysku USB nic nie zmienia. Powstał jakiś problem albo z dekodowaniem albo softem (!!!). A już miałem zgłaszać wymianę. Po Waszych ŚWIEŻYCH wpisach - dzisiejszych - wiem, że to NIE PRZYPADEK !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam,
spróbujcie ponowić uprawnienia na swoje dekodery. W tym celu zalogujcie się do konta w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK). Instrukcję, jak to zrobić znajdziecie tutaj: https://bit.ly/2FB43fe Następnie po lewej stronie wybierzcie opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". W następnym kroku ustawcie dekodery włączone na pozycji 1 - Polsat HD i kliknijcie "Wznów połączenie z satelitą". Po wykonaniu powyższej czynności, proszę o pozostanie na kanale 1 przez ok. 15 minut, nie przełączając go na inny. W kolejnym kroku proszę o informację, czy niedogodności ustąpiły.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, maks27 napisał:

Ten o którym  pisałem działa już prawidłowo.

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat.jak pisałem   teraz  dekoder działa bez zastrzeżeń, nie wiem co było powodem dziwnego działania. Sygnał antenowy cały czas bez zmian, ustawienia dekodera nie były zmieniane i bez ponawiania uprawnień pracuje teraz prawidłowo.

Edytowane przez maks27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Specjalista Cyfrowy Polsat.

Wygląda na to, że po odświeżeniu uprawnień karty jest OK. Zarówno bez, jak i z dyskiem.

 

Pytanie:

Dlaczego CP nie informuje (wiadomość), tak jak to czyni pilnie w przypadku wnoszenia opłat?

Dziś dzwoniłem do punktów CP i pisałem na ICOK ws. wymiany. Zupełnie niepotrzebne działania.

Proszę, aby CP w porę informował nas o planowanych zmianach. Dziękuję.

 

PS.

Niepotrzebnie tylko wymieniłbym dekoder!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten model do multiroomu. U mnie ostatnio zaczyna wywalać po około godzinie oglądania przez HBO GO. Robi się zielony ekran i trzeba wyłączyć z prądu. Wczoraj w nocy zawiesił się też na godzinie, bo rano pokazywał 23:55. Chyba już długo nie pociągnie ten model, a działa prawie dwa  lata. 

 

Generalnie jestem zdziwiony, że ludzie wybierając CP żałują 5 zł miesięcznie na Evoboxa i decydują się odbierać TV na tych ich badziewnych dekoderach.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sorek21 Sugeruję, abyś wykonał wyżej wymienione czynności, które kierowałem do innych forumowiczów. Jeśli jednak, to nie przyniesie pożądanego skutku, to obawiam się, że konieczna będzie wizyta w punkcie wraz z dekoderem oraz akcesoriami, jak w przypadku użytkownika @Adamek92. Zestawienie wszystkich salonów zamieszczam w poniższym linku: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...