Skocz do zawartości

Dekoder HD 6000


Razio1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Spróbuj jeszcze przywrócić fabryczne ustawienia dekodera. Jeśli to nie pomoże, to zalecam udać się ze sprzętem do najbliższego punktu obsługi Klienta w celu diagnozy lub ewentualnej wymiany sprzętu na nowy. Dane teleadresowe wszystkich placówek znajdziesz tutaj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/multioferta/gdzie-kupic.cp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Poland napisał:

Z tego co zauważyłem czasem pomaga lekkie stuknięcie w dekoder - wówczas ponownie zaczyna on reagować na pilot.

Tzn. że jakiś lut nie trzyma, a że działa po puknięciu- drganie powoduje że to coś się znów zetknie i chwilowo chodzi, po za tym porządne puknięcie miało zawsze pozytywne skutki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam pewien problemy z dekoderem HD 6000. Od września mam CP i mój główny Evobox PVR działa super. Ale problem jest z drugim dekoderem HD 6000, który jest w multiroom. Dość często wywala błąd 1C-XXXX w VOD i w HBO Go. Zależy rodzicom najbardziej na VoD i czasami niektóre materiały działają ok ale innym razem no nie da się nic włączyć bo wyskakuje błąd z ustawieniami sieciowymi..

 

Obok stoi Steam Link oraz TV i w nich działa normalnie internet.. Wszystko podpięte do routera po kablu. Do HD 6000 zmieniałem kabel Ethernet i to raczej nie pomaga. Dzisiaj znów były te problemy z wyskakującymi Błędami w VOD i odłączyłem zewnętrzny dysk.. Ruszyło! I co dziwne VOD uruchamia / działa szybciej bez podłączonego dysku. Dziwne bo dysk jak podpiąłem go wcześniej to dekoder go normalnie sformatował i nagrywałem już przez parę miesięcy.. Parę minut temu podłączyłem dysk i VOD dalej działa.. Więc już sam nie wiem czy to wina dysku czy czegoś innego?

 

Ustawienia WiFi nie działają bo dekoder nic nie wykrywa coś jest nie tak jakby z modułami sieci w HD 6000. Robiłem przywracanie do domyślnych już dwa razy i nic to nie pomogło bo po pewnym czasie te błędy w VoD powracały.. 

Co to może być? Czy miał ktoś podobny problem? Wolałbym zastąpić tym dekoderem jakieś inne urządzenie może mi Polsat pójdzie na rękę i zmieni mi w czasie trwania abonamentu I to bez jego przedłużania? Bo boje się, że jak będę chciał zmienić to będę musiał przedłużać umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dekoderze nie ma wbudowanego modułu Wi-Fi. Dekoder obsługuje zewnętrzny moduł TP-Link, który CP sprzedaje za 1zł do umowy.

 

Tutaj masz temat o TP-Linku: https://forum.satkurier.pl/topic/21563-router-tp-link-tl-wr702n/

 

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja o tym problemie już pisałem tutaj kilkukrotnie. Dekoder mam podłączony kablowo, i też wyskakuje mi błąd braku internetu. Tym samym kablem jak podepne TV to internet jest. Dekoder także prawidłowo wskazuje, iż ma przydzielone IP itp. Tutaj widać ewidentnie że coś jest nie tak z oprogramowaniem. Niestety, nie udało mi się z tego powodu wymienić dekodera na inny, także ICOK oraz infolinia nic nie są w stanie pomóc, (zawsze ta sama śpiewka, sprawdź kabel, router, itp).  Może ktoś z tutaj obecnych ( support485) przyjrzą się bliżej ponownie temu problemowi na tym dekoderze.

Edytowane przez PINOL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem do kogo piszesz, ale podam.

oprogramowanie mcu: 5.0

dostawca internetu: Plus

router: odu-idu 200, dekoder podłączony bezpośrednio do idu.

Jak już o pisałem, kabel jest ok, ale na wszelki wypadek sprawdziłem na innym. Problem z internerem, pomimo prawidłowych parametrów sieci w diagnostyce nadal jest.

Dodam tylko iz ani tv, ani evobox nie mają problemów z siecią i internet na nich działa bezproblemowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, PINOL napisał:

Nie wiem do kogo piszesz, ale podam.

oprogramowanie mcu: 5.0

dostawca internetu: Plus

router: odu-idu 200, dekoder podłączony bezpośrednio do idu.

Jak już o pisałem, kabel jest ok, ale na wszelki wypadek sprawdziłem na innym. Problem z internerem, pomimo prawidłowych parametrów sieci w diagnostyce nadal jest.

Dodam tylko iz ani tv, ani evobox nie mają problemów z siecią i internet na nich działa bezproblemowo.

 

Chodziło o wersje oprogramowania dekodera w menu Ustawienia / Informacje / Dostęp Warunkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...