SummerCruisin Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 @leo-83 Jeżeli umowę podpisałeś 23 lutego to powinna wejść w życie od najbliższego okresu rozliczeniowego czyli tak jak mówisz 26 lutego. A otrzymałeś już umowę pocztą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek+ Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 W poniedziałek brałem umowę. Na dodatkowym dekoderze po uruchomieniu działały m.in. HBO i niektóre VOD. Po godzinie nie działało już nic. Następnego dnia ponowne przesłanie uprawnień i znów do teraz HBO i niektóre VOD działają. Tylko jednak na dodatkowym bo na karcie głównej tego nie ma. Długo się utrzymają te ponadprogramowe uprawnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 @Tadek+ Szczerze zależy od szczęścia mam znajomych którym świeci przez kilka miesięcy, mojemu kumplowi wyłączyli po tygodniu a mnie na drugi dzień więc jak sam widzisz reguły nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toudi6666 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Witam. za miesiac konczy mi sie umowa.mam ten pakiet za 39zl familijny. troche sie spoznilem bo bym wczesniej rozwiazal umowe. istenieje jakas opcja ze w punkcie dostane jakas np.familijny max hd w cenie tego co mam zwyklego familijnego?? sa jakies promocje za przedluzenie umowy.moge zostac przy starym dekoterze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Jeśli masz dekoder HD to możesz przy nim zostać. Tutaj masz odpowiedni temat: viewtopic.php?f=7&t=7424 Czy w APS czy teefonicznie nie dostaniesz familijnego max hd na cały czas umowy za 39,90 zł., ale są inne oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Powiem nieco przewrotnie.. za 36zł miesięcznie można mieć Familijny Max HD. Cena średnia, w APS-ie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Za 33,26 zł. żeby być dokładnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonus14 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Jakim cudem?? Możecie zdradzić?? Choćby na priv -z góry będę wdzięczny EDIT: Już wiem Doszedłem do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Powiem nieco przewrotnie.. za 36zł miesięcznie można mieć Familijny Max HD. Cena średnia, w APS-ie. a możesz nas tu oświecić dokładniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastianp17 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Mam pytanie jeśli podpisałem umowę 04,01,2013r do 04,06,2015r to czy w trakcie umowy można dobrać opcje mulitoom hd ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadzia Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 W poniedziałek brałem umowę. Na dodatkowym dekoderze po uruchomieniu działały m.in. HBO i niektóre VOD. Po godzinie nie działało już nic. Następnego dnia ponowne przesłanie uprawnień i znów do teraz HBO i niektóre VOD działają. Tylko jednak na dodatkowym bo na karcie głównej tego nie ma. Długo się utrzymają te ponadprogramowe uprawnienia? si Ja się dopytam czy zgodziłeś się na jakąkolwiek dopłatę? Jeżeli tak, to po wykonaniu przelewu to czekasz aż łaskawie na zaksięgowanie tej kwoty. To może zająć nawet kilka dni. Jak zaksięgują to przyjdzie kolejna zmiana i od pali, Jak tyrkniesz i poprosisz o sprawdzenie stanu operacji,to leci gratka, kwota nie zaksięgowana, i sobie możesz,Ale jest plus tej operacji, Spóźnisz się z wpłatą na pakiet podstawowy, to opcja wyłącz, ale później płatne śmigają aż do daty opłacenia . Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 a możesz nas tu oświecić dokładniej? Cena średnia. Wiesz co to średnia ? Dokładniej w tym temacie oświetlają w szkole podstawowej (jest to np. algorytm wystawiania ocen na półrocze ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Mam pytanie jeśli podpisałem umowę 04,01,2013r do 04,06,2015r to czy w trakcie umowy można dobrać opcje mulitoom hd ? Tak, ale łączy się to z podpisaniem przedłużenia umowy. Możesz podejść do APS-u i zapytać się czy jakaś oferta jest dla ciebie dostępna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Jednocześnie tracąc dotychczasową promocję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Witam mam pytanie dotyczące umowy z CP: Dwa dni temu do mamy na którą zarejestrowany jest dekoder zadzwonił konsultant z CP i zaproponował przedłużenie umowy, mama na warunki przystała jednak po konsultacji z resztą rodziny stwierdziliśmy, że nowa propozycja nie jest dla nas atrakcyjna.... Czy wobec powyższego mamy możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni, gdyż umowa została zawarta przez telefon?? ( i powrotu do pakietu i wysokości abonamentu jaki obowiązywał przed feralną rozmową telefoniczną) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Na stronie Cyfrowego Poslatu jest dostępny Regulamin Świadczenia Usług, w którym jest odpowiedź na wszystkie pytania. http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/i ... 121024.pdf 8. W przypadku zawierania Umowy poza lokalem lub na odległość, Klient ma prawo odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 10 (dziesięciu) dni od daty zawarcia Umowy, składając osobiście lub listownie w Centrum Obsługi Klienta stosowne oświadczenie na piśmie. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Odstąpienie przez Klienta od Umowy w powyższym trybie wywołuje taki skutek, jakby Umowa nie została zawarta. Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku, gdy rozpoczęto świadczenie Usług przed upływem powyższego terminu. 9. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy konsument, który nabył Sprzęt, zobowiązany jest zwrócić go niezwłocznie, na swój koszt i ryzyko, do Centrum Obsługi Klienta z dopiskiem „Zwrot Sprzętu”. W tym konkretnym przypadku można zwyczajnie nie odebrać przesyłki od kuriera, nie podpisywać umowy i dekoder wróci do Cyfrowego Polsatu na koszt Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 nie do końca.... gdyż mama jest już klientem CP, posiada dekoder i pakiet familijny HD w MR (konsultant zaproponował migrację na pakiet minimalny Familijny MAX HD kosząc przy okazji Familijnym max hd+ sport hd + film hd w cenie 39,90 przez 4 miesiące....) Tak więc rozumiem że aby wrócić do stanu wcześniejszego wystarczy wysłać stosowne oświadczenie w terminie 10 dni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Jeśli mama zgodziła się na natychmiastowe rozpoczęcie świadczenia nowych usług i tym samym np. nie zmieniacie dekoderów to ten zapis o 10 dniach jest niewazny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 a co jest powodem nieważności odstąpienia od warunków umowy(w czasie 10 dni) którą cytuje "swojadroga" w przypadku natychmiastowego rozpoczęcia świadczeń nowych usług? To jakaś interpretacja CP czy jakiś art. prawa kosumenckiego to reguluje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Jest formułka, teraz Ci już jej nie przytoczę, bo dawno w tym nie siedzę, konsultant pyta, czy chce Pani mieć te kanały od razu czy od nowego okresu rozliczeniowego, jeśli klient odpowie, że od razu konsultant zadaje magiczne, czy wyraża Pani zgodę na rozpoczęcie natychmiastowe świadczenia nowych usług i wtedy jest przytaczany punkt i kanały nowe świeca w ciągu nawet najbliższych 15 minut jak system dobrze wszystko przetworzy, ale wtedy jest to jednoznaczne z brakiem możliwości odstąpienia. Dotyczy to jednak zmiany umowy bez podmiany sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 http://federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=843 http://www.uokik.gov.pl/download.php?id=533 Dział III Ochrona użytkowników końcowych i usługa powszechna Rozdział 1 Świadczenie usług telekomunikacyjnych użytkownikom końcowym Art. 56. 6. Dostawca usług może umożliwić abonentowi zmianę warunków umowy zawartej na piśmie, o których mowa w ust. 3 pkt 2, 4–7 i 9 za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w szczególności telefonicznie. W takim przypadku dostawca usług obowiązany jest utrwalić oświadczenie abonenta złożone w powyższy sposób i przechowywać je przez okres 12 miesięcy. Jednocześnie dostawca usług obowiązany jest do potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian, w formie pisemnej, w terminie ustalonym z abonentem, ale nie później niż w ciągu jednego miesiąca od dnia zlecenia zmiany. Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, bez podania przyczyn, poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania pisemnego potwierdzenia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 6a. Na żądanie abonenta, o którym mowa w ust. 6, dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych dostarcza treść każdej proponowanej zmiany warunków umowy dokonanej za pomocą środków porozumiewania się na odległość, drogą elektroniczną na wskazany przez abonenta w tym celu adres poczty elektronicznej lub za pomocą podobnego środka porozumiewania się na odległość. 7. Abonentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, o którym mowa w ust. 6, jeżeli dostawca usług, za zgodą abonenta, rozpoczął świadczenie usług zgodnie ze zmienionymi warunkami umowy. W przypadku wysyłki dekodoera do abonenta jest niewykonalne rozpoczecia świadczenia usługi natychmiast, więc tak jak napisalem można odstąpić od tej umowy bez konsekwencji i wrócić do umowy wcześniej wiążącej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Ale on nie napisał, że wziął dekoder dlatego opisuję każdą ewentualność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Faktycznie, przepraszam. Nie wiem skąd mi się wzięło, że byla wysyłka dekodera. W każdym razie chyba rozwialiśmy wszystkie wątpliwości dla następnych pytających z podobnymi dylematami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 6. (...). Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, bez podania przyczyn, poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania pisemnego potwierdzenia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Zgodnie z zapisem art 6 rozumiem, że istnieje możliwość odstąpienia w opisanej powyżej sytuacji ale jak rozumieć zapis art 7: 7. Abonentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, o którym mowa w ust. 6, jeżeli dostawca usług, za zgodą abonenta, rozpoczął świadczenie usług zgodnie ze zmienionymi warunkami umowy. Czy art 6 i 7 niewykluczają się wzajemnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 No własnie 7 punkt mówi o tym co ja powiedziałem. jeśli Twoja mama zgodziła się na natychmiastoe włączenie pakietów to mówi o tym ten punkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.