Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W poniedziałek brałem umowę. Na dodatkowym dekoderze po uruchomieniu działały m.in. HBO i niektóre VOD. Po godzinie nie działało już nic. Następnego dnia ponowne przesłanie uprawnień i znów do teraz HBO i niektóre VOD działają. Tylko jednak na dodatkowym bo na karcie głównej tego nie ma. Długo się utrzymają te ponadprogramowe uprawnienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. za miesiac konczy mi sie umowa.mam ten pakiet za 39zl familijny. troche sie spoznilem bo bym wczesniej rozwiazal umowe. istenieje jakas opcja ze w punkcie dostane jakas np.familijny max hd w cenie tego co mam zwyklego familijnego?? sa jakies promocje za przedluzenie umowy.moge zostac przy starym dekoterze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek brałem umowę. Na dodatkowym dekoderze po uruchomieniu działały m.in. HBO i niektóre VOD. Po godzinie nie działało już nic. Następnego dnia ponowne przesłanie uprawnień i znów do teraz HBO i niektóre VOD działają. Tylko jednak na dodatkowym bo na karcie głównej tego nie ma. Długo się utrzymają te ponadprogramowe uprawnienia?
:evil::evil: si

Ja się dopytam czy zgodziłeś się na jakąkolwiek dopłatę? Jeżeli tak, to po wykonaniu przelewu to czekasz aż łaskawie na zaksięgowanie

tej kwoty. To może zająć nawet kilka dni. Jak zaksięgują to przyjdzie kolejna zmiana i od pali, Jak tyrkniesz i poprosisz o sprawdzenie

stanu operacji,to leci gratka, kwota nie zaksięgowana, i sobie możesz,Ale jest plus tej operacji, Spóźnisz się z wpłatą na pakiet podstawowy, to opcja wyłącz, ale później płatne śmigają aż do daty opłacenia .

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie dotyczące umowy z CP:

 

Dwa dni temu do mamy na którą zarejestrowany jest dekoder zadzwonił konsultant z CP i zaproponował przedłużenie umowy, mama na warunki przystała jednak po konsultacji z resztą rodziny stwierdziliśmy, że nowa propozycja nie jest dla nas atrakcyjna....

 

Czy wobec powyższego mamy możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni, gdyż umowa została zawarta przez telefon?? ( i powrotu do pakietu i wysokości abonamentu jaki obowiązywał przed feralną rozmową telefoniczną)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie Cyfrowego Poslatu jest dostępny Regulamin Świadczenia Usług, w którym jest odpowiedź na wszystkie pytania.

 

http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/i ... 121024.pdf

 

8. W przypadku zawierania Umowy poza lokalem lub na

odległość, Klient ma prawo odstąpienia od Umowy bez podawania

przyczyny w terminie 10 (dziesięciu) dni od daty zawarcia

Umowy, składając osobiście lub listownie w Centrum

Obsługi Klienta stosowne oświadczenie na piśmie. Do zachowania

tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego

upływem. Odstąpienie przez Klienta od Umowy w powyższym

trybie wywołuje taki skutek, jakby Umowa nie została zawarta.

Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie

przysługuje w przypadku, gdy rozpoczęto świadczenie Usług

przed upływem powyższego terminu.

9. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy

konsument, który nabył Sprzęt, zobowiązany jest zwrócić go

niezwłocznie, na swój koszt i ryzyko, do Centrum Obsługi Klienta

z dopiskiem „Zwrot Sprzętu”.

 

W tym konkretnym przypadku można zwyczajnie nie odebrać przesyłki od kuriera, nie podpisywać umowy i dekoder wróci do Cyfrowego Polsatu na koszt Cyfrowego Polsatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie do końca.... gdyż mama jest już klientem CP, posiada dekoder i pakiet familijny HD w MR (konsultant zaproponował migrację na pakiet minimalny Familijny MAX HD kosząc przy okazji Familijnym max hd+ sport hd + film hd w cenie 39,90 przez 4 miesiące....) Tak więc rozumiem że aby wrócić do stanu wcześniejszego wystarczy wysłać stosowne oświadczenie w terminie 10 dni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest formułka, teraz Ci już jej nie przytoczę, bo dawno w tym nie siedzę, konsultant pyta, czy chce Pani mieć te kanały od razu czy od nowego okresu rozliczeniowego, jeśli klient odpowie, że od razu konsultant zadaje magiczne, czy wyraża Pani zgodę na rozpoczęcie natychmiastowe świadczenia nowych usług i wtedy jest przytaczany punkt i kanały nowe świeca w ciągu nawet najbliższych 15 minut jak system dobrze wszystko przetworzy, ale wtedy jest to jednoznaczne z brakiem możliwości odstąpienia. Dotyczy to jednak zmiany umowy bez podmiany sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=843

 

http://www.uokik.gov.pl/download.php?id=533

 

Dział III

Ochrona użytkowników końcowych i usługa powszechna

Rozdział 1

Świadczenie usług telekomunikacyjnych użytkownikom końcowym

Art. 56.

 

6. Dostawca usług może umożliwić abonentowi zmianę warunków umowy zawartej

na piśmie, o których mowa w ust. 3 pkt 2, 4–7 i 9 za pomocą środków porozumiewania

się na odległość, w szczególności telefonicznie. W takim przypadku

dostawca usług obowiązany jest utrwalić oświadczenie abonenta złożone w powyższy

sposób i przechowywać je przez okres 12 miesięcy. Jednocześnie dostawca

usług obowiązany jest do potwierdzenia abonentowi faktu złożenia

oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia

zmian, w formie pisemnej, w terminie ustalonym z abonentem, ale nie

później niż w ciągu jednego miesiąca od dnia zlecenia zmiany. Abonentowi

przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, bez

podania przyczyn, poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie pisemnej

w terminie 10 dni od dnia otrzymania pisemnego potwierdzenia. Do zachowania

tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

6a. Na żądanie abonenta, o którym mowa w ust. 6, dostawca publicznie dostępnych

usług telekomunikacyjnych dostarcza treść każdej proponowanej zmiany warunków

umowy dokonanej za pomocą środków porozumiewania się na odległość,

drogą elektroniczną na wskazany przez abonenta w tym celu adres poczty elektronicznej

lub za pomocą podobnego środka porozumiewania się na odległość.

7. Abonentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków

umowy, o którym mowa w ust. 6, jeżeli dostawca usług, za zgodą abonenta, rozpoczął

świadczenie usług zgodnie ze zmienionymi warunkami umowy.

 

W przypadku wysyłki dekodoera do abonenta jest niewykonalne rozpoczecia świadczenia usługi natychmiast, więc tak jak napisalem można odstąpić od tej umowy bez konsekwencji i wrócić do umowy wcześniej wiążącej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6. (...). Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, bez

podania przyczyn, poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie pisemnej

w terminie 10 dni od dnia otrzymania pisemnego potwierdzenia. Do zachowania

tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 

Zgodnie z zapisem art 6 rozumiem, że istnieje możliwość odstąpienia w opisanej powyżej sytuacji ale jak rozumieć zapis art 7:

 

7. Abonentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków

umowy, o którym mowa w ust. 6, jeżeli dostawca usług, za zgodą abonenta, rozpoczął

świadczenie usług zgodnie ze zmienionymi warunkami umowy.

 

Czy art 6 i 7 niewykluczają się wzajemnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...