stan69 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Konsultant powinien zapytać abonenta o zgodę włączenia natychmiastowego usługi i poinformować czym to skutkuje (brak możliwości wycofania się z umowy w ciągu 10-ciu dni). Powinien podać nr zarejestrowanej rozmowy,jeśli tego nie zrobił i takiego zapytania nie było to śmiało wysyłać oświadczenie o rezygnacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Tak, jeśli tego nie zrobił to oczywiście można złożyć reklamację i wtedy moga anulować umowę, ale przeważnie konsultanci nie chcac wylecieć z pracy, bo takie umowy sprawdzane są wnikliwie mówią te formulki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 po ile jest teraz pakiet premium? na stronce jest 89,99zł a na ulotce którą mam 99,99zl kupując przez stronke www jest taniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 W obecnych promocjach w pakiecie Premium obowiązkowa jest jedna opcja dodatkowa ipla mix lub HBO GO stąd cena 99,90 zł., a nie wiem czy na stronie jest to zmienione czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 czyli biorąc przez stronę jest taniej bo nie pisze tam że jest obowiązek brania jakiegos dodatkowego pakietu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawciu Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 - witam, kończę po kilku latach przygodę z CP. Dekodery, które posiadam muszę zwrócić. Czy mogę to zrobić w najbliższym APS-ie, w którym je odbierałem, czy też muszę wysłać do centrali kurierem lub pocztą? W umowie nie znalazłem zrozumiałej odpowiedzi, a i tu po przewertowaniu kilkudziesięciu stron nie natrafiłem na ten problem. Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Zarówno w umowie jak i tu na forum jest wszystko napisane przejrzyście tylko nie chce się szukać. Masz 30 dni od zakończenia umowy na wysłanie dekoderów na Łubinową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastianp17 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Mam umowę z cyfrowym Polsatem do 04,06,2015r i mam pytanie czy istnieje możliwość rozwiązania umowy jeśli tak to czy będzie kara ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Zerwać umowę zawsze można,ale kara będzie (patrz w umowie ulga przyznana abonentowi). Z winy CP,np wycofanie gwarantowanego kanału w umowie,tu kary nie będzie i być może taka okazja będzie niedługo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastianp17 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 jaki jest czas na zapłatę kary ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzoza Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Witam Jakby to najlepiej ująć moi rodzice jakiś czas temu podpisali umowę z CP na 28 miesięcy z tego co wiem na pewno nie chcieli na tak długo podpisywać umowy ale pewnie miła pani na infolinii ich na 100% zamotała i w końcu się zgodzili, niedługo planowane są jakieś wyłączenia kanałów w związku z łączeniem się n i cyfry + czy jest jakaś nikła szansa na rozwiązanie umowy z CP szczególnie myślę tutaj o programie religia tv lub jakiś inny za wszelkie info z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Kanał Religia TV nie był kanałem gwarantowanym więc nawet jak kiedyś zniknie to nie będzie to powodem do zerwania umowy. Podobno ma zniknąć kanał Zone Romantica, ale skoro umowa była niedawno przedłużana to pewnie nie mają tego kanału gwarantowanego w PWU (Promocyjne Warunki Umowy) więc też nie da się wypowiedzieć umowy. Zone Romantica zniknął z wykazu gwarantowanych kanałów 23 listopada 2012 roku. Na dzień dzisiejszy jednak nie ma podstaw do zerwania umowy, a czy coś zniknie? Może tak, może nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Narazie to nie ma żadnych planów na wycofania jakiegoś kanału z Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 a czy coś zniknie? Może tak, może nie. W lipcu znika ESPN Classic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzoza Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Właśnie przeczytałem umowę okazało się że rodzice mają pakiet Familijny HD + HBO Cinemax, macie rację religia tv w ogóle nie jest wymieniona w umowie Zone Romantica nie wchodzi w skład ich pakietu więc tu raczej nic nie zdziałam podobnie jak ESPN Classic ale ciekawe czy jakby teraz poszerzyli swój pakiet np. o Sport HD lub Extra HD w których występuje ESPN Classic i Zone Romantica czy po wyłączeniu któregoś z kanałów mogli by zrezygnować ? Nazwa promocji : Nowy Cyfrowy Polsat - Zima 2011 Pakiet podstawowy : Familijny HD Pakiety dodatkowe : Extra HD i Sport HD Usługi dodatkowe : HBO Cinemax HD na 29 miesięcy Umowa podpisana 2011.12.28 na okres 29 miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Nie, bo Zone od listiopada nie jest gwarantowane, a jak z espn to nie wiem, lucass musiałby tu napisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Właśnie przeczytałem umowę okazało się że rodzice mają pakiet Familijny HD + HBO Cinemax, macie rację religia tv w ogóle nie jest wymieniona w umowie Zone Romantica nie wchodzi w skład ich pakietu więc tu raczej nic nie zdziałam podobnie jak ESPN Classic ale ciekawe czy jakby teraz poszerzyli swój pakiet np. o Sport HD lub Extra HD w których występuje ESPN Classic i Zone Romantica czy po wyłączeniu któregoś z kanałów mogli by zrezygnować ? Nazwa promocji : Nowy Cyfrowy Polsat - Zima 2011 Pakiet podstawowy : Familijny HD Pakiety dodatkowe : Extra HD i Sport HD Usługi dodatkowe : HBO Cinemax HD na 29 miesięcy Umowa podpisana 2011.12.28 na okres 29 miesięcy zdziałasz:D - zadzwoń na infolinię i poproś o włączenie pakietu extra hd (bo taki masz kaprys na święta) operator włączy go wraz z nowym okresem rozliczeniowy, a ty będziesz miał możliwość wypowiedzenia umowy, gdyż CP nie będzie wywiązywał się z paktu podpisanego z tobą 28.11.2011, gdyż wówczas w pakiecie extra hd gwarantował Ci Zone Romantica Trzeba mieć jednak na uwadze że: 1. Twój abonament za następny okres rozliczeniowy wzrośnie (prawdopodobnie o ok. 15pln) 2. Nie ma oficjalnego komunikatu CP, który potwierdzałby zniknięcie Zone Romantica z ramówki CP z dniem 1.04.2013r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyfrowiec Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Witam, Obserwuję forum od dłuższego czasu. Zastanawiam się nad pewną rzeczą, czy będzie możliwość zerwania umowy z CP z dniem 1 kwietnia tego roku? Podobno ma zniknąć jeden z programów, bodajże "Zone Romantica" czy jakoś tak, czy po zniknięciu tego programu można rozwiązać umowę z tegoż powodu? Chodzi o to że chciałbym się przenieść na NC+ stąd to pytanie. Dodam że posiadam pakiem Familijny HD z Sport HD i Extra HD, umowa na 15 miesięcy podpisywana była mniej więcej w październiku-listopadzie tamtego roku. Z poważaniem Cyfrowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzoza Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Właśnie przeczytałem umowę okazało się że rodzice mają pakiet Familijny HD + HBO Cinemax, macie rację religia tv w ogóle nie jest wymieniona w umowie Zone Romantica nie wchodzi w skład ich pakietu więc tu raczej nic nie zdziałam podobnie jak ESPN Classic ale ciekawe czy jakby teraz poszerzyli swój pakiet np. o Sport HD lub Extra HD w których występuje ESPN Classic i Zone Romantica czy po wyłączeniu któregoś z kanałów mogli by zrezygnować ? Nazwa promocji : Nowy Cyfrowy Polsat - Zima 2011 Pakiet podstawowy : Familijny HD Pakiety dodatkowe : Extra HD i Sport HD Usługi dodatkowe : HBO Cinemax HD na 29 miesięcy Umowa podpisana 2011.12.28 na okres 29 miesięcy zdziałasz:D - zadzwoń na infolinię i poproś o włączenie pakietu extra hd (bo taki masz kaprys na święta) operator włączy go wraz z nowym okresem rozliczeniowy, a ty będziesz miał możliwość wypowiedzenia umowy, gdyż CP nie będzie wywiązywał się z paktu podpisanego z tobą 28.11.2011, gdyż wówczas w pakiecie extra hd gwarantował Ci Zone Romantica Trzeba mieć jednak na uwadze że: 1. Twój abonament za następny okres rozliczeniowy wzrośnie (prawdopodobnie o ok. 15pln) 2. Nie ma oficjalnego komunikatu CP, który potwierdzałby zniknięcie Zone Romantica z ramówki CP z dniem 1.04.2013r. Gwarancji nie ma że kanał zniknie ale kto nie ryzykuje ten nie żyje więc tak zrobię powiem rodzicom żeby włączyli na razie Mini HD i poczekam co się będzie działo okres rozliczeniowy mają zawsze 23 dnia miesiąca więc zdążą im go włączyć przed wyłączeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Już tłumaczyłem, nawet jak teraz zmieni i dołoży sobie pakiet extra HD to i tak umowa kiedy była podpisywana miała już wyłączone z wykazu programów gwarantowanych Zone Romantica więc i tak nic nie zdziała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Umowa podpisana 2011.12.28 na okres 29 miesięcy Nie pomyliłeś się w dacie? Mówiłeś, że umowa podpisywana była niedawno, a z tego co teraz piszesz to ponad rok już minął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 teoretycznie nawet jak okres rozliczeniowy masz na 28każdego miesiąca i poinformujesz operatora że chcesz włączyć pakiet extra hd 26.04.2013 to 28.04. powstaje podstawa prawna do wypowiedzenia i 29 można CP wysyłać laurkę pożegnalną (bo taka opcja istnieje od 1.04 - do 30.04.2014r. - jeśli faktycznie wyłączą w prima aprilis ) Oczywiście dotyczy to klientów posiadających kanał w PWU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 No własnie i tu jest niezgodnośc. bo gościu pisał, że niedawno podpisał umowe, a niedawno to na pewno nie 2011, wiec jeśli pomyłka jest tylko w roku to w grudniu juz Zone romantica nie było w wykazie kanałów gwarantowanych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Jeśli w umowie jest obowiązek na pakiet Familijny HD (Pakiety Sport HD i Extra HD jako nieobowiązkowe pakiety) to nie będzie możliwości rezygnacji bezkarnie z całej umowy z powodu wyłączenia Zone Romantica czy później ESPN Classic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 swoja droga jeśli tak jest jak piszesz to co w przypadku osób posiadających ofertę elastyczną na Fam HD +1w podstawie z aktywnym pakietem extra hd na dzień 1.04.2013.... - stanowisko CP będzie mówić że nie przysługuje takiemu klientowi możliwość wypowiedzenia bo celowo wybrał sobie pakiet extra hd zamiast sport hd (?) - ta interpretacja mało logiczna się wydaje a ponoć podstawą do tworzenia prawa jest logika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.