cosmonet Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Witam, Proszę o oświecenie. Chcę zmienić usługi TV. "Pozbyć" się pakietu Familijny HD i HBO HD HBO GO. Obecnie otrzymałem rachunek na kwotę 79,99 zł. Zmieniając w ICOK pakiety system liczy 49,99 zł. Nie kumam tego: 79,99 - 20 - 30 = 29,99 lub 19,99 + 10 = 29,99! Co jest nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Oświeć nas! Co masz za umowę? Jaki pakiet minimalny/podstawowy masz w niej zapisany? Na pierwszej stronie masz tabelki z tymi informacjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmonet Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Ok, Na zdj https://zapodaj.net/f68d8567b1862.png.html Pakiet, nie wiem jak się nazywa? Minimalne zobowiązanie pakiet rodzinny hd + pakiet cinemax hd co daje mi kwotę 29,99 zł i nic więcej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisss3114 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Witam. W grudniu podpisałem umowę na pakiet PREMIUM MAX...na 6mies. otrzymałem KATALOG TREŚCI ONLINE za free który po pół roku kosztuje 10zł. Moje pytanie to co dokładnie jest ten pakiet i co wchodzi w jego skład?. Z góry Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 A przypadkiem nie masz w umowie uwzględnione,że to jest pakiet VOD a nie treści online? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisss3114 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 W icok pisze Katalog treści online- no moze to właśnie o to chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Dosyć dziwne.Ponieważ ja mam niższy pakiet i też mam w umowie ,,treści online"i za to nic nie dopłacam.Ale w moim przypadku dotyczy to pakietu IPLA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Witam. W grudniu podpisałem umowę na pakiet PREMIUM MAX...na 6mies. otrzymałem KATALOG TREŚCI ONLINE za free który po pół roku kosztuje 10zł. Moje pytanie to co dokładnie jest ten pakiet i co wchodzi w jego skład?. Z góry Dzięki za pomoc Jeszcze raz dokładnie zapoznaj się z tabelą usług w umowie. Katalog treści Online jest w każdej ofercie za 0zl. 10zl kosztuje pakiet VOD, ktory przed zakończeniem się 6 miesiąca (najpóźniej 24h przed jego zakończeniem), musisz zgłosić do wyłączenia jeśli nie chcesz płacić za niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisss3114 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Czyli czym są owe treści online-chodzi o CP GO?. I czy pakiet VOD obejmuje tylko kanały od 205 do 208 a za te od 202 do 204 płacimy osobno zamawiając film? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Treści Online, to wybrane materiały video pod zakładką VOD na dekoderze, dostępne po podłączeniu dekodera do internetu. Pakiet VOD, to właśnie kanały, które wspomniałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisss3114 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Dzięki za info. Pzdr serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmonet Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Witam, Nikt nie wie czemu, jak na obrazku https://zapodaj.net/f68d8567b1862.png.html, zmieniając pakiety dodatkowe wylicza abo w kwocie 49,99 zł zamiast 29,99 zł. I tak się udam do punktu ale chcę się przygotować czemu icok tak liczy (czyli, nie liczy poprawnie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Witam, Nikt nie wie czemu, jak na obrazku https://zapodaj.net/f68d8567b1862.png.html, zmieniając pakiety dodatkowe wylicza abo w kwocie 49,99 zł zamiast 29,99 zł. I tak się udam do punktu ale chcę się przygotować czemu icok tak liczy (czyli, nie liczy poprawnie). Witamy. W tym wypadku prosimy o wysłanie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Konsultanci posiadają wgląd do konta i zweryfikują sytuację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmonet Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Witamy. W tym wypadku prosimy o wysłanie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Konsultanci posiadają wgląd do konta i zweryfikują sytuację. Ok, dzięki. Wyślę jeszcze raz. W sobotę wysłałem wiadomość i do tej pory cisza, cisza sza! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Ok, dzięki. Wyślę jeszcze raz. W sobotę wysłałem wiadomość i do tej pory cisza, cisza sza! Zgłoszenia rozpatrywane są zgodnie z kolejnością wpływu. Niebawem uzyskasz odpowiedź. Prosimy o cierpliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 (edytowane) Witam, Nikt nie wie czemu, jak na obrazku https://zapodaj.net/f68d8567b1862.png.html, zmieniając pakiety dodatkowe wylicza abo w kwocie 49,99 zł zamiast 29,99 zł. I tak się udam do punktu ale chcę się przygotować czemu icok tak liczy (czyli, nie liczy poprawnie). Masz tak policzone gdyż jeszcze nie wyłączył się Familijny HD. W dniu kiedy oferta zmieni się z końcem okresu promocyjnego na to co wybrałeś kwota wyświetlana w ICOK będzie prawidłowo. Ja miałem to samo w zeszłym roku. Edytowane 14 Marca 2018 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmonet Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Dzięki za zainteresowanie. Ale śmieszy mnie lub nie! sytuacja w której mam mieć abonament w kwocie 79,99 zł. Klikam w ICOK i wyłączam Pakiet HBO, który kosztuje 30 zł. Po tej procedurze opłata miesięczna wynosi 69,99 zł. Gdzieś się zawieruszyło moje 20 zł (żeby było coś do oglądania na tym HBO to bym zostawił, ale ja od 9 lutego obejrzałem jeden film). To jest jedynie przykład, że matematyka w CP stoi na bardzo, ale to bardzo niskim poziomie. Wierzę, że będzie zgodnie z umową i cena będzie wynosiła 29,99 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morfeusz747 Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 Witam, Czy mając już umowę z CP na TV i Internet (50% - Smart Dom), na moje dane mogę mieć nową umowę na TV też na moje dane, ale inny adres? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Witaj. Jest możliwość zawarcia kolejnej umowy na warunkach, które opisałeś powyżej. Pamiętaj jednak, że nie będzie ona brała udziału w programie smartDOM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james28 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Witam Nie wiem czy we właściwym temacie piszę, ale odpowiedniejszego nie znalazłem. Podpisałem umowę na 24 miesiące z CP w 04/2016 korzystając z programu BONPLUS. W Regulaminie BONPLUSA wówczas był zapis, że z dodatkowego bonusa można było skorzystać raz na 24 miesiące, (wtedy w pierwszym roku po podpisaniu umowy można było zaoszczdzić nawet 40 zł. W dniu 10.10.2017r. wszedł w życei nowy regulamin BON PLUSA2, w którym jest zapis, że "Dodatkowy Bonus za podpisanie lub przedłużenie umowy o świadczenie usług z Polkomtel lub Cyfrowy Polsat może być przyznany jeden raz w całym okresie korzystania przez Klienta z usług Polkomtel lub Cyfrowego Polsatu (w przypadku podpisania przez Klienta więcej niż 1 umowy spełniającej warunki do naliczenia dodatkowego Bonusu opisanego wniniejszym punkcie, kolejny dodatkowy Bonus nie zostanie naliczony). W 11/2017r. skorzystałem z przedłużenia umowy na 12 miesięcy (wiedząc, że i tak z tego BONPLUSA nie skorzystam -nie mineły 24 miesiące) I teraz mam pytanie, czy faktycznie jak chciałbym przedłuzyć umowę w 05/2018 nie będę mógł skorzystać z BONUSPLUSA2 w wysokości 40 zł mniejszego abonamentu przez pierwszy rok od przedłużenia umowy, czy jest jednak jakiś sposób, by móc w pełni z tego BONPLUSA skorzystać? Z góry dziękuję za odpowiedz. Pozdtawiam Jakub z Bileska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Witaj! Jeśli podpisałeś umowę z Plus Bankiem przed 09.10.2017 roku i dalej korzystasz z tego konta, to obowiązuje Cię regulamin promocji „Bonus Plus w Programie smartDOM”, w którym jest zawarta informacja, że z dodatkowego bonusu możesz skorzystać raz na 24 miesiące. W przypadku zawarcia umowy z bankiem po 09.10.2017 roku obowiązuje regulamin "Bonus Plus 2 w Programie smartDom", gdzie z dodatkowego bonusu można skorzystać jeden raz w całym okresie użytkowania usług Polkomtel lub Cyfrowego Polsatu.Pozdrawiamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james28 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 A czy nie ma znaczenia tutaj fakt, że przedłużyłem umowę z CP w listopadzie 2017r, gdy obowiązywał już BONPLUS2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 To nie ma znaczenia, ponieważ tu jest brana pod uwagę data podpisania umowy z Plus Bankiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmonet Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Już nie wytrzymuję https://zapodaj.net/6a57156ecbc1b.jpg.html - co z tym począć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinFC Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 (edytowane) Może mi ktoś odpowiedzieć, gdy brałem w styczniu Familijny Max HD + Cinemax + Eleven Sports (2m gratis cała oferta)z 1xMR, to teraz wyłączając pakiety pozostałe, suma zobowiązań wychodzi mi 69,99. Czy w tym pakiecie Cinemax był płatny czy też nie? I czy można pakiety włączać na jakiś okres, a później wyłączyć? Np wyłączyć Cinemax a włączyć z następnym miesiącem Film HD? Pytam bo z jednej strony widzę, że Cinemax ekstra płatny, a z drugiej strony jest napisane: Minimalny obowiązek abonamentowy: Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Cinemax HD I dlaczego nie jest wyszczególniony Eleven? Edytowane 19 Marca 2018 przez MartinFC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.