kolos22 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 On the Go jest w cenie Premium MAX. Katalog treści online to jest chyba CP GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 (edytowane) To sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą, bo tam możesz mieć wiadomość od CP z linkiem, dzięki któremu możesz śledzić swoją przesyłkę od CP (link przekieruje cię na stronę internetową kuriera). Skrzynkę sprawdzam kilka razy dziennie i nic, ale wczoraj napisałem reklamację i ok godz 16.00 zadzwonił do mnie gościu z nr zastrzeżonego i się tłumaczył, że to wina systemu bo zawiesił wykonanie zlecenia z niewiadomych przyczyn. Następnie poinformował mnie, że już jest wszystko w porządku i w ciągu 7 dni dostanę przesyłkę. Postawiłem sprawę jasno albo dostanę przesyłkę w piątek 19.08.2016 r albo po tym terminie nie odbieram przesyłki i całkowicie rezygnuję z CP. O godz 16.56 dostałem sms o treści "Informujemy ze złozone zamówienie nr.............zostało przekazane do realizacji firmie kurierskiej FedEx. Numer listu przewozowego to.............ale sprawdzałem na stronie FedEx i ani wczoraj ani dzisiaj takiej przesyłki nie ma. A i wczoraj znowu wyłączyli mi sygnał..... Godzina 8.56 dzwoni kurier ma dla mnie przesyłkę z CP Edytowane 19 Sierpnia 2016 przez Mako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Witam.Wysłałem wypowiedzenie w związku z wycofaniem z oferty kanału Fightklub.11 sierpnia telefonicznie zaproponowano mi nową umowę 24 miesiące,w tym 6 bez opłat.Dekoder Evobox.Przyjąłem warunki umowy i konsultant zarejestrował to w systemie.Dostałem tego samego dnia email o treści:Potwierdzamy złożenie zamówienia nr...Poinformujemy o dalszych krokach realizacji.Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem przesyłki.Sms,ani email też nie otrzymałem że przesyłka została wysłana.Dzisiaj jest 19 sierpnia.Dzwoniłem wczoraj do CP i poinformowano mnie,że przesyłka jest w trakcie realizacji.Dzwoniłem dzisiaj ponownie na infolinię,a konsultant poinformował mnie że przesyłka nie została jeszcze wysłana(przekazana firmie kurierskiej).Konsultant zarejestrował reklamację z mojej strony i powiedział,że zostanie ona rozpatrzona w terminie najbliższych 30 dni i skontaktują się ze mną.Co w związku z tym powinienem zrobić.Czekać na kontakt,czy dzwonić i podtrzymać swoje wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Twoje wypowiedzenie zostało wycofane w związku z przyjęciem nowych warunków umowy. Dzwoń i się domagaj pilnego załatwienia sprawy i ciągle powtarzaj, że wina leży po ich stronie oraz, że oczekujesz jakiejś rekompensaty za nie dotrzymanie terminów dostawy. Ja właśnie po 9 dniach oczekiwania i 4 krotnym wyłączeniu mi sygnału o godz 10.45 odebrałem paczkę z CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 (edytowane) Spokojnie poczekaj jeszcze kilka dni. Jak nie będzie nic wiadome około czwartku, piątku(przyszłego oczywiście) to wtedy podejmij decyzję @Mako Konsultant mi mówił (jak zmieniałem dekoder Echostar 7400 PVR na EVOBOX PVR), że oni na wysłanie nowego dekodera mają 14 dni kalendarzowych (10 dni roboczych) . Edytowane 19 Sierpnia 2016 przez kolos22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 (edytowane) Co Ty opowiadasz CP ma 7 dni kalendarzowych na dostarczenie zamówienia do klienta....a jeśli się z tego nie wywiązuje to trzeba pisać reklamację, nie dzwonić ...rozmowa MOŻE być nagrywana - ale nie musi:) a jak napiszesz e-maila to jest czarno na białym ( nic tak nie brudzi jak atrament - jest takie powiedzenie) i domagać się jakiegoś gratisa. Oczywiście wszystko grzecznie i kulturalnie, bo to nie konsula wina. kilkakrotnie różni konsule mi potwierdzali, że jest 7 dni kalendarzowych. Edytowane 19 Sierpnia 2016 przez Mako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 O godz 16.56 dostałem sms o treści "Informujemy ze złozone zamówienie nr.............zostało przekazane do realizacji firmie kurierskiej FedEx. Numer listu przewozowego to.............ale sprawdzałem na stronie FedEx i ani wczoraj ani dzisiaj takiej przesyłki nie ma. A i wczoraj znowu wyłączyli mi sygnał..... Godzina 8.56 dzwoni kurier ma dla mnie przesyłkę z CP To chyba standard w FedEx. Ja wczoraj dostałem sms oraz maila z nr przesyłki, ale w ich systemie ciągle tej przesyłki nie widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Witam ponownie i dziękuję za podpowiedzi.Otóż przed jakąś godziną wyciągnąłem ze skrzynki na listy korespondencję od CP z datą wysłania 12 sierpnia,czyli dzień po tym jak przedłużyłem umowę na warunkach jakie wymieniłem w poście powyżej.Fragment treści listu:Uprzejmie informujemy,że na podstawie korespondencji,która wpłyneła do Cyfrowego Polsatu w dniu 08-08-2016,Umowa Abonencka z dnia 16-01-2016 zostanie rozwiązana zgodnie z Umową tj.z dniem 16-08-2016.W ICOK czas umowy nadal widnieje 8 miesięcy do końca.Dodam że posiadam jeszcze drugą opcję w Smart Dom na telefon 50%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Ja i wielu innych też dostaliśmy taki papier, niejednokrotnie wysłany już po przedłużeniu umowy. Gdzieś w systemie zakolejkowali i wysłali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Jak wygląda wymiana dekodera na Evobox w trakcie trwania umowy? Czy da się to w ogóle zrobić? Jeśli tak to bardziej chodzi o zerowe czy niższe koszta wraz ze zgodą na przedłużenie umowy czy odpłatnie bez zmiany dat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Szukaj (SZUKAJ!) odpowiedzi we właściwym temacie: https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-stałych-abonentów-cp/?view=getnewpost Niejedna już tam jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxumaster Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam. Posiadam telewizję z Cyfrowego Polsatu i mam 70zł wolnych środków. wczoraj zamówiłem sobie SMS-em pod numer 7043 film w VOD.Film widnieje mi do zapłaty na rachunku w ICOK. Czy mogę za niego zapłacić wolnymi środkami? I co to są te wolne środki i na czym one polegają? Z góry dziękuję za pomoc. Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez Mr. Orbita Łączę z wątkiem dotyczącym umów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Jak nie zapłacisz przelewem za film to system sam pobierze należną dolę z tych środków,wolne środki to taka "skarbonka" tam odkładają się wszelkie nadpłaty,wcześniej przelany abonament a także jakieś "odsetki" kiedyś też jak pierwszy raz wszedłem na ICOK okazało się że mam kilkanaście zł. do przodu choć z zaokrągleń po 1 groszu nie miało szans osiągnąć takiej sumy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxumaster Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Czyli nie muszę płacić za film przy zapłacie abonamentu? mogę go nie zapłacić a oni sami ściągną kwotę z wolnych środków tak? Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Nie wiem jaki masz jednorazowy abonament,ale jeśli by się w tych 70-ciu zł.mieścił się abo+film to nawet w ogóle nie musisz nic wysyłać a nawet gdy zabraknie kilka zł. to wystarczy że tyle wyślesz byle by na końcu saldo na Twoim koncie wynosiło min. 0zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxumaster Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) mój abonament wynosi 80 zł miesięcznie. myślałem o tym aby zapłacić normalnie abonament a film został spłacony przy użyciu wolnych środków. Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 To reszta może "wisieć" a jak masz ochotę to następne obo możesz pomniejszyć o ilość wolnych środków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam, mam problem bo w ICOKU mam takie dzisiaj dane sprzętowe: ECHOSTAR DSB-61 Telewizja HD 3000 Telewizja PVR HD 700 Telewizja HD 5500s Multiroom Telewizja HD 5500s Multiroom Telewizja HD 5000 Multiroom Telewizja EVOBOX PVR Telewizja HD 5500s Multiroom Telewizja HD 5500s Multiroom Telewizja HD 5000 Multiroom Telewizja PVR HD 7000 Telewizja HD 5000 Multiroom Telewizja HD 5500s Multiroom Telewizja HD 5500s Multiroom Telewizja EVOBOX PVR Telewizja nie kumam o co chodzi ale wydaje mi się, że jeszcze nie wyłączyli uprawnień starej umowy bo wczoraj jeden z dekoderów HD 5500s w MR zawołał kartę główną ale po przełożeniu karty z Evobox-a nie odblokował się i wtedy przełożyłem kartę z HD 7000 i dekoder odblokował się..ja ale mają tam [beep]. Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez Mako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 A kiedy przedlużałeś umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 nie kumam o co chodzi ale wydaje mi się, że jeszcze nie wyłączyli uprawnień starej umowy bo wczoraj jeden z dekoderów HD 5500s w MR zawołał kartę główną ale po przełożeniu karty z Evobox-a nie odblokował się i wtedy przełożyłem kartę z HD 7000 i dekoder odblokował się..ja ale mają tam [beep]. Musisz zadzwonić na pomoc techniczną CP i poprosić o zresetowanie uprawnień do Multiroomu by dekoder Multiroom widział kartę EVOBOXA, a nie HD7000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Oj! jak Ci przyjdzie opłata za każdy dekoder,któryś sobie zainstalował to się załamiesz Spoko za parę dni zrobi sie na ICOKU porządek i 2/3 tego bałaganu zniknie,miałem to samo i jak to zobaczyłem to takie dostałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 @Mako - to nie bałagan w CP, tylko specyfika systemu obsługującego sprzedaż. Z cyklem rozliczeniowym wszystko się unormuje. Jeśli chodzi o zablokowany MR, to tak jak Ci już napisano - telefon do BOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 A kiedy przedlużałeś umowę? 10 sierpnia telefonicznie a kurier dostarczył paczkę 18 sierpnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Poczekaj do początku nowego okresu rozliczeniowego. Wtedy wszystko ma wrócić do normy. Ja mam w tej chwili podobną sytuację i wszyscy na tym forum potwierdzili, że z początkiem nowego okresu rozliczeniowego system to uporządkuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 (edytowane) Po przedłużeniu telefonicznym jak długo czeka się na wzór umowy na maila? Jeśli nie przyjdzie to można zadzwonić upomnieć się? Edytowane 26 Sierpnia 2016 przez lesi1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.