Skocz do zawartości

Smart HD dla użytkowników TNK SD


Rekomendowane odpowiedzi

Pod jaki numer dzwoniłeś? Bo te dwa co tam podają są nieaktywne.

Już nie pamiętam teraz dokładnie, ale na pewno był to numer typu "0700" z kosztem połączenia 36 groszy za minutę.

W moim przypadku połączenie z konsultantem nastąpiło niemal od razu. Rozmowa trwała ok. 5 minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na moim Fergusonie Ariva 202E również korzystam z modułu CAM Cyfrowego Polsatu (jest to tzw. "nowy" moduł CI+) oraz karty "Smart HD" w czytniku uniwersalnym. Wszystko działa u mnie prawidłowo. Wszystkie kanały są dekodowane bez problemów. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy miał ktoś z was problem używając modułu CP Smart HD w jednym tunerze ?

O tak. Ja np. mam dwa tunery niezależne (optibox, inverto) i żaden z nich sobie nie radzi z tym zadaniem.

 

Ja na moim Fergusonie Ariva 202E również korzystam z modułu CAM Cyfrowego Polsatu (jest to tzw. "nowy" moduł CI+) oraz karty "Smart HD" w czytniku uniwersalnym.

A takie szybkie pytanie: jakie kanały dekodujesz z karty smart hd ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy miał ktoś z was problem używając modułu CP Smart HD w jednym tunerze ?

U mnie na Arivie 210 Combo wszystko ok. Mam moduł CI+ CP oraz SmartHD w czytniku. Nie ma problemów z dekodowaniem. Problem pojawia się gdy używam w takiej konfiguracji tunera Showbox Vitamin 5000HD wtedy mam problem z SmartHD, ale wyciągnięcie modułu od CP nie pomaga. Nie dekoduje mi ze SmartHD na Showboxie: TVP Sport, TVN SD, Discovery. Pojawia się "brak dostępu"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na moim Fergusonie Ariva 202E również korzystam z modułu CAM Cyfrowego Polsatu (jest to tzw. "nowy" moduł CI+) oraz karty "Smart HD" w czytniku uniwersalnym.

A takie szybkie pytanie: jakie kanały dekodujesz z karty smart hd ?

Działają u mnie wszystkie kanały, które mam dostępne na karcie "Smart HD" (pakiet płatny obecnie ważny do 12 lipca br.) przy jednocześnie włożonym do tunera module CAM CI+ Cyfrowego Polsatu. Nie ma przy tym żadnego "konfliktu", nie ma żadnej sytuacji, że jakiś kanał nie jest dekodowany i pomaga tylko wyjęcie jednej z kart. U mnie nie ma takich problemów. Jak już napisałem wyżej, wszystko działa prawidłowo przy jednocześnie włożonym module CAM CI+ Cyfrowego Polsatu i włożonej karcie "Smart HD" w czytniku uniwersalnym mojego tunera. Wszystkie kanały z obu ofert są dekodowane bez problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest ta sama usługa i już jesteś w SMART+.

Hmm, to nie jest chyba jeszcze tak do końca pewne... :roll: Chociaż byłoby dobrze, gdyby było. :)

Wciąż nie ma żadnej oficjalnej informacji w tej sprawie (choćby na portalu SK), a konsultanci wciąż podają sprzeczne informacje. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam od kilku lat 1 dekoder SD telewizji na karte, ostatnio zabrakło mi podstawowych polskich programów [tvn, polsat, tvp]. Poszukałem w necie i aktywowałem usługę smart tv, co skutkowało brakiem dostępu do kanałów. Co zrobić? Telefony do TNK nie działają ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

A karte masz oplacona? Jezeli przeszedles na nieoplaconej karcie to Ci wywalilo kanaly bez oplat. Jak nie miales to doladuj karte to Ci kanaly wroca.( ale moze to potrwac do kilu dni w zaleznosci od formy platnosci) Gdzies tu wczesniej w tym watku albo w watku o Smart Hd+ ktos podawal zwykly numer stacjonarny do nich, w razie gdybys musial jednak dzwonic na infolinie.(dziala z zagranicy tez)

 

Edycja: numer telefonu to : +48 22 4170130

Jezeli chcesz sprawdzic waznosc karty: https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest ta sama usługa i już jesteś w SMART+.

Hmm, to nie jest chyba jeszcze tak do końca pewne... :roll: Chociaż byłoby dobrze, gdyby było. :)

Wciąż nie ma żadnej oficjalnej informacji w tej sprawie (choćby na portalu SK), a konsultanci wciąż podają sprzeczne informacje. :?

 

W tej chwili na karcie Smart HD opłaconej w lutym działa cały pakiet multi +,bez żadnego kombinowania, więc chyba juz z automatu smart hd = smart hd +.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili na karcie Smart HD opłaconej w lutym działa cały pakiet multi +,bez żadnego kombinowania, więc chyba juz z automatu smart hd = smart hd +.

U mnie też działa pakiet "Smart HD+" i "Multi+". Kartę mam opłaconą do 12 lipca br. Kupiłem ją na początku kwietnia jako zestaw startowy "Smart HD". To jednak nie oznacza wcale automatycznego przejścia do "Smart HD+", gdyż jest to teraz w ramach promocji do 30 czerwca. Nie wiadomo jednak, co będzie potem. Wiadomo, że na pewno znikną kanały z pakietu Multi+, jeśli go nie opłacimy. Pytanie tylko, czy po 30 czerwca na kartach "Smart HD" znikną też np. TVN Turbo HD i TVN Style HD, czy jednak zostaną... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo, ja też mam taką nadzieję, że jesteśmy już w "Smart HD+". :)

A jaki jest sens "ciągnięcia" dwóch wersji? Może taki, aby skłaniać klientów "Smart HD" do dzwonienia na wysokopłatną infolinię w celu migracji do "Smart HD+", aby dodatkowo zarobić jeszcze na telefonach. :? Tego się obawiam, że tak właśnie może być... :/ Niby to nie jest wielki problem, bo taki telefon na tę infolinię nie kosztuje jakiś tam majątek, ale mimo to jakiś dyskomfort pozostaje... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt moga tak zrobić ale na 99% będzie formularz przejścia na stronie nc+. A z dzwonieniem to byłaby totalna porażka, bo w niedzielę ciężko gościowi wyciągnąć rękę po słuchawkę tylko leci muzyczka i czekaj sobie kliencie, a jak już odbiorą to tłumaczą tak żeby za rozmowę wyszło sporo złotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...