exmartino Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Na jaki okres są ważne kanały BEZ OPŁAT po zakończonym doładowaniu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Pakiet Bez Opłat jest dostępny przez 1 miesiąc po wygaśnięciu dostępu do Pakietu Podstawowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exmartino Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Czyli się nie opłaca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Pod jaki numer dzwoniłeś? Bo te dwa co tam podają są nieaktywne. Już nie pamiętam teraz dokładnie, ale na pewno był to numer typu "0700" z kosztem połączenia 36 groszy za minutę. W moim przypadku połączenie z konsultantem nastąpiło niemal od razu. Rozmowa trwała ok. 5 minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorek21 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Wczoraj dodzwoniłem się od razu. Czekam jeszcze na uprawnienia.Mają niby 48 godzin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Czy miał ktoś z was problem używając modułu CP Smart HD w jednym tunerze ? U mnie problem polega na tym, że niektóre kanały nie chce mi dekodować muszę wyjąc z gniazda kartę Polsatu lub Smart HD dopiero odkodowuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Ja na moim Fergusonie Ariva 202E również korzystam z modułu CAM Cyfrowego Polsatu (jest to tzw. "nowy" moduł CI+) oraz karty "Smart HD" w czytniku uniwersalnym. Wszystko działa u mnie prawidłowo. Wszystkie kanały są dekodowane bez problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Czy miał ktoś z was problem używając modułu CP Smart HD w jednym tunerze ? O tak. Ja np. mam dwa tunery niezależne (optibox, inverto) i żaden z nich sobie nie radzi z tym zadaniem. Ja na moim Fergusonie Ariva 202E również korzystam z modułu CAM Cyfrowego Polsatu (jest to tzw. "nowy" moduł CI+) oraz karty "Smart HD" w czytniku uniwersalnym. A takie szybkie pytanie: jakie kanały dekodujesz z karty smart hd ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolinos Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Czy miał ktoś z was problem używając modułu CP Smart HD w jednym tunerze ? U mnie na Arivie 210 Combo wszystko ok. Mam moduł CI+ CP oraz SmartHD w czytniku. Nie ma problemów z dekodowaniem. Problem pojawia się gdy używam w takiej konfiguracji tunera Showbox Vitamin 5000HD wtedy mam problem z SmartHD, ale wyciągnięcie modułu od CP nie pomaga. Nie dekoduje mi ze SmartHD na Showboxie: TVP Sport, TVN SD, Discovery. Pojawia się "brak dostępu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Ja na moim Fergusonie Ariva 202E również korzystam z modułu CAM Cyfrowego Polsatu (jest to tzw. "nowy" moduł CI+) oraz karty "Smart HD" w czytniku uniwersalnym. A takie szybkie pytanie: jakie kanały dekodujesz z karty smart hd ? Działają u mnie wszystkie kanały, które mam dostępne na karcie "Smart HD" (pakiet płatny obecnie ważny do 12 lipca br.) przy jednocześnie włożonym do tunera module CAM CI+ Cyfrowego Polsatu. Nie ma przy tym żadnego "konfliktu", nie ma żadnej sytuacji, że jakiś kanał nie jest dekodowany i pomaga tylko wyjęcie jednej z kart. U mnie nie ma takich problemów. Jak już napisałem wyżej, wszystko działa prawidłowo przy jednocześnie włożonym module CAM CI+ Cyfrowego Polsatu i włożonej karcie "Smart HD" w czytniku uniwersalnym mojego tunera. Wszystkie kanały z obu ofert są dekodowane bez problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 U mnie problem z Polsat Film trzeba dłużej poczekać zanim odkoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuma20 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 czy można przejść z Smart HD na Smart HD+ i co ze środkami na koncie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 to jest ta sama usługa i już jesteś w SMART+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 czy można przejść z Smart HD na Smart HD+ i co ze środkami na koncie?? Dodatkowo masz do 30 czerwca odkodowany pakiet Multi+, tylko musisz prawdopodobnie wyszukać te kanały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 to jest ta sama usługa i już jesteś w SMART+. Hmm, to nie jest chyba jeszcze tak do końca pewne... Chociaż byłoby dobrze, gdyby było. Wciąż nie ma żadnej oficjalnej informacji w tej sprawie (choćby na portalu SK), a konsultanci wciąż podają sprzeczne informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eSeMGijos Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Witam, posiadam od kilku lat 1 dekoder SD telewizji na karte, ostatnio zabrakło mi podstawowych polskich programów [tvn, polsat, tvp]. Poszukałem w necie i aktywowałem usługę smart tv, co skutkowało brakiem dostępu do kanałów. Co zrobić? Telefony do TNK nie działają ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 A karte masz oplacona? Jezeli przeszedles na nieoplaconej karcie to Ci wywalilo kanaly bez oplat. Jak nie miales to doladuj karte to Ci kanaly wroca.( ale moze to potrwac do kilu dni w zaleznosci od formy platnosci) Gdzies tu wczesniej w tym watku albo w watku o Smart Hd+ ktos podawal zwykly numer stacjonarny do nich, w razie gdybys musial jednak dzwonic na infolinie.(dziala z zagranicy tez) Edycja: numer telefonu to : +48 22 4170130 Jezeli chcesz sprawdzic waznosc karty: https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eSeMGijos Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Mam do sierpnia 2013. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NTC Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 To włącz kanał TVN tylko nie w HD i sprawdź czy działa. Jak nie to włóż ponownie karte i czekaj dalej na tym kanale kilkadziesiąt minut i zresetuj dekoder. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alekk Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 to jest ta sama usługa i już jesteś w SMART+. Hmm, to nie jest chyba jeszcze tak do końca pewne... Chociaż byłoby dobrze, gdyby było. Wciąż nie ma żadnej oficjalnej informacji w tej sprawie (choćby na portalu SK), a konsultanci wciąż podają sprzeczne informacje. W tej chwili na karcie Smart HD opłaconej w lutym działa cały pakiet multi +,bez żadnego kombinowania, więc chyba juz z automatu smart hd = smart hd +. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hormon07 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Mi tez działa pakiet multi, ale nie w jakości HD, działają kanały SD. Oczywiście posiadałem do tej pory SMART HD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 W tej chwili na karcie Smart HD opłaconej w lutym działa cały pakiet multi +,bez żadnego kombinowania, więc chyba juz z automatu smart hd = smart hd +. U mnie też działa pakiet "Smart HD+" i "Multi+". Kartę mam opłaconą do 12 lipca br. Kupiłem ją na początku kwietnia jako zestaw startowy "Smart HD". To jednak nie oznacza wcale automatycznego przejścia do "Smart HD+", gdyż jest to teraz w ramach promocji do 30 czerwca. Nie wiadomo jednak, co będzie potem. Wiadomo, że na pewno znikną kanały z pakietu Multi+, jeśli go nie opłacimy. Pytanie tylko, czy po 30 czerwca na kartach "Smart HD" znikną też np. TVN Turbo HD i TVN Style HD, czy jednak zostaną... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NTC Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Miejmy nadzieję że nie znikną i zostaliśmy przeniesieni do Smart HD+, bo jaki sens jest ciągnąc 2 wersje tego samego tylko z nieco innymi kanałami ale w tej samej cenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Noo, ja też mam taką nadzieję, że jesteśmy już w "Smart HD+". A jaki jest sens "ciągnięcia" dwóch wersji? Może taki, aby skłaniać klientów "Smart HD" do dzwonienia na wysokopłatną infolinię w celu migracji do "Smart HD+", aby dodatkowo zarobić jeszcze na telefonach. Tego się obawiam, że tak właśnie może być... Niby to nie jest wielki problem, bo taki telefon na tę infolinię nie kosztuje jakiś tam majątek, ale mimo to jakiś dyskomfort pozostaje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NTC Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Fakt moga tak zrobić ale na 99% będzie formularz przejścia na stronie nc+. A z dzwonieniem to byłaby totalna porażka, bo w niedzielę ciężko gościowi wyciągnąć rękę po słuchawkę tylko leci muzyczka i czekaj sobie kliencie, a jak już odbiorą to tłumaczą tak żeby za rozmowę wyszło sporo złotych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi