Skocz do zawartości

Smart HD dla użytkowników TNK SD


Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie najszybciej i najtaniej to przez doradcę oficjalnego forum NC+. Warunek musisz mieć tam założone konto i spełnić takie warunki:

 

UWAGA!!! Od 11-03-2013 r. zmieniała się forma kontaktu z Moderatorami forum, szczegóły znajdziecie w tym wątku: Sprawy organizacyjne - pomoc przedstawicieli

 

 

Nadal warto pamiętać o kilku innych istotnych rzczach, które spowoduja, że szybkość realizacji korespondencji bedzie znacznie wyższa:

 

1. W temacie maila proszę wpisać swój nick forumowy i krótko opisać czego dotyczy sprawa, np.

Twój nick – aktywacja Multiroom

Twój nick – oferta

Twój nick – problem techniczny

Taka prosta zasada a ułatwi nam to pracę.

2. Wysyłając prośbę o pomoc zawsze podaj numer umowy (jeżeli jesteś abonentem) i Imię i nazwisko osoby, na którą jest ona sporządzona, im więcej danych tym lepsza i skuteczna pomoc.

3. Nie pytaj czy pomożemy nie podając żadnych danych. Pomożemy, ponieważ po to tutaj jesteśmy.

4. Utrzymuj ciągłość korespondencji.

 

http://forum.ncplus.pl/forum/showthread ... moderatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mikouaj

Ustaw swój tuner na kanale TVN SD i pozostaw go tak na kilkadziesiąt minut. Potem wyłącz tuner i włącz go ponownie. Uprawnienia do karty powinny przejść. Jeśli tak się nie stanie to zadzwoń na infolinię i poproś o ponowne przesłanie uprawnień odbioru. Powinno pomóc.

 

Ano też tak zrobiłem. Jednak trochę to trwało zanim ponownie załapało uprawnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Jestem już szczęśliwym posiadaczem Smart HD na dekoderze Opticum X80. Boli mnie jedynie brak możliwości korzystania z wyższych rozdzielczości. Co w takim wypadku robić? Czy biały, kanciaty nbox obsłuży tę kartę? Czy kupować jakiegoś Fergusona? Jeśli tak to jakiego? Z góry dzięki za odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@witos

Żaden "nbox" (w tym też i ten biały) nie zadziała z kartą "Smart HD", ponieważ te dekodery są sparowane z kartami, z którymi są dostarczane i tylko z nimi działają.

Rozumiem, że ten twój tuner Opticum to jest model nie odbierający kanałów HD? W takim razie, jeśli chcesz mieć też dostęp do kanałów w rozdzielczości HD to ja na twoim miejscu kupiłbym któryś z nowszych modeli Fergusona serii "Ariva". Są tańsze od Opticum'a, a też całkiem dobre. Karta "Smart HD" działa w nich prawidłowo. W zależności od potrzeb, możesz wybrać model tunera posiadający tylko sam czytnik kart (fabrycznie wielosystemowy) lub model z dodatkowym złączem na moduł CAM (modułu CI oraz CI+ w trybie legacy). Ten ostatni jest troszkę droższy od tego pierwszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy biały, kanciaty nbox obsłuży tę kartę?

Jeśli masz na myśli te białe, kanciate ze znanego serwisu aukcyjnego z różnymi enigmatycznymi dopiskami typu E2 w nazwie, to jak najbardziej obsłużą. Jednak jest to zabawa dla nieco bardziej zaawansowanych użytkowników dekoderów. Jeśli nie czujesz się na siłach to w sumie Ferguson wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@witos

Tak, ta karta działa na Fergusonach "Ariva". Działa zarówno karta "TnK SD", jak i "Smart HD". Na kartach "TnK SD" można zrobić migrację do oferty "Smart HD". Ta ostatnia dostępna też jest w postaci "gotowego" zestawu startowego, tzn. po aktywacji takiej karty mamy dostęp od razu do oferty "Smart HD". Ja mam właśnie taką kartę. Działa znakomicie na moim Fergusonie Ariva 202E. :)

Wszystkie Fergusony serii "Ariva" mają tzw. uniwersalny czytnik kart, obsługujący m.in. system Conax. Część modeli posiada dodatkowo złącze na moduł CAM. Jeśli jednak zamierzasz korzystać tylko z samej karty "TnK/Smart HD" to do Fergusona nie musisz już dokupywać osobnego modułu CAM. Po prostu wkładasz kartę do czytnika tunera i gotowe. Powinno od razu hulać. ;) Jeśli zakupisz model tunera z dodatkowym złączem na moduł CAM to w przyszłości będziesz mógł odbierać na nim np. Cyfrowy Polsat, który udostępnia takie moduły na wypożyczenie (karta jest sparowana z modułem). Ja mam też taki moduł i działa też prawidłowo na moim tunerze. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja mam problem z migracją formularz wypełniony prawidłowo, przyszło potwierdzenie na mailla i jak klikam w link to mam taki komunikat "Email niepotwierdzony". Czy ktoś też tak miał? Czy coś jest nie tak?

- https://satkurier.pl/news/76888/przejsci ... lemow.html

Link aktywacyjny z maila potwierdzającego start migracji do SMART HD nie działa - co robić?

 

Zgadza się - link aktywacyjny przy próbie wywołania zgłasza błąd. Nie należy się tym przejmować - w tej chwili link aktywacyjny nie jest konieczny do uruchomienia usługi. Mimo niepowodzenia przy próbie wejścia pod podany adres - karta i tak zostanie aktywowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzisiaj wyciągnąłem swoją starą kartę tnk, dawno już nie była doładowywana, żauważyłem że nawet kanały bez opłat nie działają. Chciałbym wiedzieć czy gdybym hipotetycznie przeszedł na smart hd czy będą mi działały te wszystkie kanały ? pytam bo jakiś czas temu coś mi się obiło o uszy że po przejściu na smart hd przez pierwszy miesiąc sa dostępne wszystkie kanały, a dopiero potem trzeba doładować kartę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja mam problem z migracją formularz wypełniony prawidłowo, przyszło potwierdzenie na mailla i jak klikam w link to mam taki komunikat "Email niepotwierdzony". Czy ktoś też tak miał? Czy coś jest nie tak?

- https://satkurier.pl/news/76888/przejsci ... lemow.html

Link aktywacyjny z maila potwierdzającego start migracji do SMART HD nie działa - co robić?

 

Zgadza się - link aktywacyjny przy próbie wywołania zgłasza błąd. Nie należy się tym przejmować - w tej chwili link aktywacyjny nie jest konieczny do uruchomienia usługi. Mimo niepowodzenia przy próbie wejścia pod podany adres - karta i tak zostanie aktywowana.

 

Tak wszystko się zgadza i kanały już są u mnie dostępne. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...