Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Średnia oglądalność 15. edycji "Mam talent!” w TVN wyniosła 1,56 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 40 tys. widzów, ale podniósł wyniki sobotniego pasma w wiosennej ramówce i dał TVN pozycję lidera rynku.

 

źródło: wirtualne media.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najnowszą serię "Kuby Wojewódzkiego” oglądało w TVN wiosną br. średnio 520 tys. widzów. Rok wcześniej program gromadził więcej widzów. 

Dla porównania, nadawaną rok wcześniej 34. serię programu Kuby Wojewódzkiego oglądało nieco więcej widzów, bo 612 tys. osób 

 

źródło: wirtualne media.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy reality-show TVN "The Traitors. Zdrajcy” oglądało średnio 710 tys. widzów. Program dał stacji pozycję lidera w grupie komercyjnej 16-49 i podniósł oglądalność środowego pasma. Kolejna edycja formatu najprawdopodobniej wiosną przyszłego roku. 

 

źródło: wirtualne media.

  • Popieram 1
  • Dzięki 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiosenne odcinki "Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły przed telewizorami 1,03 mln widzów, o 270 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show dało TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w grupach 16-49 i 16-59.

 

źródło: wirtualne media.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dłuższego czasu w Faktach są przerywniki zachęcające do udziału w eurowyborach, z hymnem UE i samymi pozytywnymi wypowiedziami o tejże organizacji. Całkowicie pogwałcenie zasad obiektywizmu. Co ciekawe, takiej kampanii nie było przed wyborami samorządowymi. Pewnie myśleli, że będzie mijanka, a tu zonk. Teraz muszą nadgonić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega się obudził, przed wcześniejszymi wyborami chociażby w październiku cały czas leciały takie spoty zachęcające. Nie oglądasz Faktów zupełnie jeśli tego nie widziałeś. Robią bardzo dobrą robotę starając się podwyższyć frekwencję. 

Edytowane przez Ipo
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Mr. Music napisał(a):

 Aktualne spoty nie są pro-frekwencyjne, tyllo pro-unijne, a to zasadnicza różnica.

Gdy idziesz na walne w swojej spółdzielni mieszkaniowej, to nie głosujesz za wyjściem ze spółdzielni, a za wyborem nowego być może lepszego zarządu. Twój argument średnio do mnie przemawia.

Spoty muszą być zachęcające, bo co to za kampania pro-frekwencyjna, skoro Cię zniechęca ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...