GoldSat Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Masz prawidłowo ustawioną antenę, po burzach mogła się minimalnie przestawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cps Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Mam ten sam problem co kolega wyżej. Rano wstałem a tu prawie wszystkie kanały bez uprawnień. Antena na 100% ok bo TVP1 i TVN działają zresztą pisze o braku uprawnień a nie sygnału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Witam!Mam problem z NNK. Mianowicie pakiet Domowy HD mam opłacony do 15.07.2013, jednak nie działają mi żadne kanały poza tymi darmowymi(TVN, TVP itd.) Czym może być to spowodowane? Bardzo proszę o porady! Spróbuj zostawić na TVP 1 HD na okres od 30 minut do 2 godzin - powinno Ci wtedy ponownie pobrać uprawnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Ponowić uprawnienia, zostawiając na jakiś czas na TVP 1 HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widuet Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Mam ten sam problem. Ponieważ na call center nie można się dodzwonić spędziłem czekając na rozmowę 40min każda minuta 1zł + Vat !! Zadzwoniłem do Gościa co mi instalował N. Mówi, że bardzo dużo ludzi dzwoni dziś do niego z tym problemem. Jedyne co może doradzić to przywrócić ustawienia fabryczne dekodera (przywróciłem) zostawić na TVP1 HD (zostawiłem). Powinno wyskoczyć po jakimś czasie okiekno "informacja o płatnościach", po 20min informacja o płatnościach się pokazała ale i tak nic to nie zmieniło. Czy ta informacja o płatnościach to właśnie są te nowe uprawnienia? Identycznie sytuacja wygląda u mojej rodziny. Zadzwoniłem na call center która obsługuje abonentów NC+ oni oczywiście nie udzielają wsparcia użytkownikom n na kartę. Użytkownikownicy n na kartę Mogą tylko i wyłącznie dzwonić pod ten numer telefonu z komórki *71470 (płatny 1,23z Vat) Ewentualnie 703-102-602 (36gr brutto), ale ten drugi tylko z telefonów stacjonarnych do którego nie mam dostępu. Pytałem o maila albo o liveczat też nie ma takiego wsparcia . Na rozmowę z konsultantami pod tym numerem telefonu nie ma co liczyć a złotówka za złotówką leci. Macie może jakiś pomysł co jeszcze mogę zrobić? A tak w ogóle to jest skandal, że użytkownicy nie to nawet, że nie mogą się dodzwonić na infolinię ale jeszcze mają infolinię na numer o podwyższonej płatności. Z ostatniej chwili !! TV i dekoder był włączony na TVP1 HD teraz obraz się zrobił całkowicie czarny żadnego komunikatu nic trwa to już ładne 10min, czy teraz się coś aktualizuje czy co? ---- Nie edytuje, żeby było czytelnie. Dodzwoniłem się. Jest zmiana kodowania ( co kolwiek to znaczy) sytuacja ta trwać może maksymalnie dziś do wieczora. Oczywiście standardowo proszą o zostawienie dekodera na TVP1 HD. Pozdrawiam Wszystkich! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomus76 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Witam Panowie doładowałem karte (tnk sd) ktora juz od jakiegos czasu wogole nie swiecila nawet te ktore mialy swiecic dozywotnio no ale mniejsza z tym doładowalem i zaswiecily mi tylko kanaly z tzw darmowego pakietu a reszta nadal zakodowana i niewiem o co chodzi karte doladowalem na 3 miesiace z gory dziekuje za info pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ortax123 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Mi już wszystko działa. ps.Cały czas miałem na kanale TVP1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Jak komuś nie działa to oglądać TVP1 HD do skutku I rada ogólna: co miesiąc, w pierwszych dniach miesiąca (ja to robię pierwszego) zawsze zostawić włączone kilka godzin na TVP1 HD i przyjdą uprawnienia na cały miesiąc. I jest spokój na miesiąc. W razie potrzeby jest wsparcie darmowe przez internet po rejestracji na forum nhdtv.pl, nie trzeba się męczyć z infolinią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1234l Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Czy nadal n premium odkodowany jest canal+sport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiloz Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Od kilku dni nie działa mi tylko TVP1 HD, TVP2HD i TVN HD. Mam opłacony pakiet domowy. Co robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Spróbuj zostawić na 30 min do 2 godzin na kanale TVP 1 HD - powinno w tym czasie pobrać uprawnienia do odbioru tych kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondis Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Nie wiem czy to pomoże. U mnie kiedyś też była taka sytuacja, że nie miałem pakietu bez opłat - czyli te kanały które wymieniłeś plus Religia TV i TTV. Wtedy coś było z błędem kodowania u nich. Musiałem wysłać maila na doradca@n.pl krótko opisać problem podać numer karty i EMEI. Sprawa została szybko rozwiązana. Kanały wróciły. Dodam, że telefony do BOK-u nic nie dały- poza stratą 8 zł. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo82 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 @kondis aktualnie trzeba wysłać e-mail na ten adres: doradca.n@info2.ncplus.com.pl w treści podając swój numer karty i opisać problem. Dodam też od siebie, że najszybciej łapie się uprawnienia na kanale MGM HD (nawet jeśli go ktoś nie ma w opłaconym pakiecie). Równie szybko pobierają się uprawnienia na TVP1 HD, TVN SD oraz TVN HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiloz Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Ustawiłem na TVP1 HD i zadziałały wszystkie programy. Próbowałem tak wcześniej ale widocznie za krótko był ustawiony na tym kanale. Tym razem przytrzymałem go dłużej i zadziałało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Aby "załapał" uprawnienia to trochę musi potrwać, ba nawet kilka godzin. Najważniejsze, że działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondis Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Dzięki za info. Ja to robiłem już jakiś czas temu, także wtedy aktualny był tamten adres. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PabloZab Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Witam Nie kojarzę czy gdzie już było takie pytanie więc jakby co sorry za spam. Czy jak kupię sobie takie coś http://www.euro.com.pl/tunery-telewizji ... earch-ncam to można to jeszcze aktywować i będzie działać? Czy potem z takim modułem można migrować np. na oferte abonamentową nc+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 A myślisz że w sklepie sprzedają, żebyś sobie postawił na półkę dla ozdoby ? Nie, nie przejdziesz z modułu na abonament. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PabloZab Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Z tą migracją to się spodziewałem że nic nie wyjdzie ale zdarzało się juz kupić w sklepie cos przeterminowanego więc wolałem się upewnić. Ale jak będzie działać to bardzo dobrze bo wg mnie ta oferta jest dużo lepsza programowo niż nowa oferta bez abonamentu nc+. Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą musisz wziąć pod uwagę, że kończy się w 2016 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 @akoss22 Należy napisać , że najprawdopodobniej kończy się ta oferta w 2016 roku , bo może zdarzyć się tak , N na kartę może przejść rebranding na NC+ na kartę i wtedy złożą o przedłużenie koncesji na kolejne lata . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Lepiej sceptycznie podejść do zagadnienia, a zwłaszcza jeśli chodzi o nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Ten wątek jest o "N na kartę" a nie Telewizji na Kartę (SD). N na kartę nie kończy się w 2016 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Jest problem z dekoderem BSKA ponieważ nie działają kanały na doładowanie tylko FTA . Jest komunikat niewłaściwa karta a jest to komplet który działał. Czy możliwe jest uszkodzenie karty czy coś nie tak z dekoderem? Dekoder jest na własnosć i na gwarancji. Jaka jest procedura wymiany dekodera na gwarancji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 @bradox Masz więcej niż 1 zestaw N na kartę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.