Skocz do zawartości

N na kartę


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem z NNK. Mianowicie pakiet Domowy HD mam opłacony do 15.07.2013, jednak nie działają mi żadne kanały poza tymi darmowymi(TVN, TVP itd.) Czym może być to spowodowane? Bardzo proszę o porady!

Spróbuj zostawić na TVP 1 HD na okres od 30 minut do 2 godzin - powinno Ci wtedy ponownie pobrać uprawnienia. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem.

 

Ponieważ na call center nie można się dodzwonić spędziłem czekając na rozmowę 40min każda minuta 1zł + Vat !!

 

Zadzwoniłem do Gościa co mi instalował N. Mówi, że bardzo dużo ludzi dzwoni dziś do niego z tym problemem. Jedyne co może doradzić to przywrócić ustawienia fabryczne dekodera (przywróciłem) zostawić na TVP1 HD (zostawiłem). Powinno wyskoczyć po jakimś czasie okiekno "informacja o płatnościach", po 20min informacja o płatnościach się pokazała ale i tak nic to nie zmieniło.

 

Czy ta informacja o płatnościach to właśnie są te nowe uprawnienia? Identycznie sytuacja wygląda u mojej rodziny.

 

Zadzwoniłem na call center która obsługuje abonentów NC+ oni oczywiście nie udzielają wsparcia użytkownikom n na kartę. Użytkownikownicy n na kartę Mogą tylko i wyłącznie dzwonić pod ten numer telefonu z komórki *71470 (płatny 1,23z Vat) Ewentualnie 703-102-602 (36gr brutto), ale ten drugi tylko z telefonów stacjonarnych do którego nie mam dostępu. Pytałem o maila albo o liveczat też nie ma takiego wsparcia :crazy: . Na rozmowę z konsultantami pod tym numerem telefonu nie ma co liczyć a złotówka za złotówką leci.

 

Macie może jakiś pomysł co jeszcze mogę zrobić?

 

A tak w ogóle to jest skandal, że użytkownicy nie to nawet, że nie mogą się dodzwonić na infolinię ale jeszcze mają infolinię na numer o podwyższonej płatności.

 

Z ostatniej chwili !! TV i dekoder był włączony na TVP1 HD teraz obraz się zrobił całkowicie czarny żadnego komunikatu nic trwa to już ładne 10min, czy teraz się coś aktualizuje czy co?

 

----

 

Nie edytuje, żeby było czytelnie.

 

Dodzwoniłem się. Jest zmiana kodowania ( co kolwiek to znaczy) sytuacja ta trwać może maksymalnie dziś do wieczora. Oczywiście standardowo proszą o zostawienie dekodera na TVP1 HD.

 

Pozdrawiam Wszystkich!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie doładowałem karte (tnk sd) ktora juz od jakiegos czasu wogole nie swiecila nawet te ktore mialy swiecic dozywotnio :) no ale mniejsza z tym doładowalem i zaswiecily mi tylko kanaly z tzw darmowego pakietu a reszta nadal zakodowana i niewiem o co chodzi karte doladowalem na 3 miesiace :) z gory dziekuje za info :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak komuś nie działa to oglądać TVP1 HD do skutku ;-) I rada ogólna: co miesiąc, w pierwszych dniach miesiąca (ja to robię pierwszego) zawsze zostawić włączone kilka godzin na TVP1 HD i przyjdą uprawnienia na cały miesiąc. I jest spokój na miesiąc.

 

W razie potrzeby jest wsparcie darmowe przez internet po rejestracji na forum nhdtv.pl, nie trzeba się męczyć z infolinią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to pomoże. U mnie kiedyś też była taka sytuacja, że nie miałem pakietu bez opłat - czyli te kanały które wymieniłeś plus Religia TV i TTV. Wtedy coś było z błędem kodowania u nich. Musiałem wysłać maila na doradca@n.pl krótko opisać problem podać numer karty i EMEI. Sprawa została szybko rozwiązana. Kanały wróciły. Dodam, że telefony do BOK-u nic nie dały- poza stratą 8 zł. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondis aktualnie trzeba wysłać e-mail na ten adres:

doradca.n@info2.ncplus.com.pl
w treści podając swój numer karty i opisać problem. Dodam też od siebie, że najszybciej łapie się uprawnienia na kanale MGM HD (nawet jeśli go ktoś nie ma w opłaconym pakiecie). Równie szybko pobierają się uprawnienia na TVP1 HD, TVN SD oraz TVN HD.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą migracją to się spodziewałem że nic nie wyjdzie ale zdarzało się juz kupić w sklepie cos przeterminowanego więc wolałem się upewnić. Ale jak będzie działać to bardzo dobrze bo wg mnie ta oferta jest dużo lepsza programowo niż nowa oferta bez abonamentu nc+. Dzięki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jest problem z dekoderem BSKA ponieważ nie działają kanały na doładowanie tylko FTA . Jest komunikat niewłaściwa karta a jest to komplet który działał. Czy możliwe jest uszkodzenie karty czy coś nie tak z dekoderem? Dekoder jest na własnosć i na gwarancji. Jaka jest procedura wymiany dekodera na gwarancji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...