Skocz do zawartości

anttys
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oraz kanałami tematycznymi. Jedyny sposób, aby MTV stała się ponownie prawdziwym kanałem muzycznym jest duży spadek oglądalności. Oczywiście wtedy sytuacja na rynku polskich kanałów muzycznych niewiele by się zmieniła, ponieważ MTV po prostu stałaby się kodowaną wersją VIVY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Sentence" Co ma ACTA do Muzyki w TV ??? Nic . Teledyski nadal będą w internecie a ta cała ACTA najprawdopodobniej nie wejdzie w życie.

 

MTV ma sobie robić konferencję ??? Już i tak ma w Postaci FTA stacji muzycznych ( Genialnej Eski ) Więc mi taki podział jak najbardziej odpowiada MTV Szoły , Viva 80% Muzyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Sentence" Co ma ACTA do Muzyki w TV ??? Nic . Teledyski nadal będą w internecie a ta cała ACTA najprawdopodobniej nie wejdzie w życie.

ACTA ma dużo wspólnego z muzyką, ale nie w TV, tylko w necie. Skąd wiesz, że teledyski nadal będą w Internecie, a ACTA nie wejdzie w życie? Została podpisana przez polską ambasador... Jeszcze musi być ratyfikowana przez parlament i musi to podpisać prezydent. W tej chwili wszystko idzie ku ACTA, niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ...Podpis a Ratyfikacja to dwie różne sprawy . W Dziejach historii było mnóstwo dużo większych spraw które poległy własnie przez brak Ratyfikacji narodowego rządu . m.in USA przez to nie należała do Ligi Narodów w XX Leciu międzywojennym ... Wiem o tym sporo ale nie miejsce i czas na dyskusje na ten temat :)

 

Myślę że dalej wielkie koncerny medialne będą zamieszczać swoje teledyski w internecie ... no chyba że Internet - "Plajtnie" i w tedy koncerny muzyczne wręcz wymuszą powrót MTV w starym stylu ...

 

Ale co będzie - Czas Pokaże .

Na dzień dzisiejszy MTV - Show , VIVA - Muzyka jest dobrym rozwiązaniem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Internet jest "medium" ograniczonym należy wspomnieć że na YouTube już od kilku lat jest polityka prywatności, wiele teledysków w naszym kraju jest niedostępnych ze względu na prawa autorskie, wchodząc na stronkę niemieckiej VIVY nie możemy oglądać teledysków (ograniczenia terytorialne) po wprowadzeniu ACTA dostęp do teledysków może być jeszcze bardziej ograniczona. A to że MTV "wróci" na to bym nie liczył, szybciej ten kanał zamkną z powodu nierentowności, nie mamy co liczyć na powrót MTV czysto muzycznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Ja chciałbym aby nasze MTV chociaż było takie jak MTV European teraz. Czyli więcej pasm muzycznych (100% MTV, Nothing But Hits, Big Tunes, Biggest! Hottest! Loudest!, Top 10, #1 Hits i Evolution of...) i powrót list przebojów (EuroTop 20, Hitlist UK, Dancefloor Chart, Base Chart, World Chart Express) oraz lepsza godzina nadawania "World Stage". ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupa medialna Viacom International Media Networks (nadawca MTV Polska) oraz Polska Telefonia Cyfrowa (operator sieci T-Mobile) rozpoczynają współpracę. Kierowana do młodych użytkowników telefonów komórkowych, nowa sieć komórkowa MTV Mobile zaoferuje m.in. nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci w Polsce, za darmo po każdym doładowaniu. Dzięki MTV Mobile, odbiorcy zyskają także dostęp do programów ze światowej oferty MTV oraz możliwość zdobycia wejściówek na imprezy w Polsce i za granicą.

- MTV Mobile to kluczowy element naszej strategii komercyjnej oraz dopełnienie naszej oferty, obejmującej usługi telewizyjne, internetowe czy VOD. Wprowadzenie tego projektu na polski rynek umożliwia nam dalsze budowanie zasięgu, a użytkownikom daje praktycznie nieograniczony dostęp do zasobów MTV - komentuje Izabella Wiley, wiceprezes, dyrektor generalny Viacom International Media Networks w Polsce. - Dzięki współpracy T-Mobile i MTV, dwóch silnych międzynarodowych marek, wprowadzamy na polski rynek innowacyjną ofertę, skierowaną głównie do młodych osób, uczniów i studentów, pozytywnie nastawionych do życia i pełnych energii - dodaje Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej S. A.

 

Po każdym doładowaniu konta kwotą od 5 złotych użytkownicy MTV Mobile będą mogli korzystać z nielimitowanych SMS-ów do wszystkich sieci oraz z usługi MTV Non Stop przez 5 dni. W przypadku doładowania od 10 złotych usługi ważne będą przez 10 dni, a w przypadku kwoty od 25 złotych - przez 30 dni. MTV Non Stop to dwa kanały TV: MTV Music z teledyskami i relacjami z koncertów oraz MTV Shorts z serialami MTV.

 

Użytkownicy mogą skorzystać z jednego z trzech pakietów danych: 350 MB za 12 złotych, 600 MB za 16 zł i 1,2 GB za 29 zł. Wszystkie pakiety ważne są przez 30 dni, a po ich wykorzystaniu można korzystać z Internetu z ograniczoną prędkością, ale bez dodatkowych kosztów.

 

W ramach usługi Twoja Trójka każdy użytkownik będzie mógł wybrać do 3 numerów z sieci komórkowych w Polsce, do których będzie mógł dzwonić za darmo (MTV Mobile i T-Mobile) lub w promocyjnej cenie do sieci: Plus, Orange i Heyah - 15 gr za minutę, do sieci Play - 30 gr za minutę. Miesięczna opłata za każdy numer wynosi 3 złote. Podstawowa stawka do wszystkich sieci wynosi 39 groszy, koszt SMS-a do wszystkich sieci to 9 gr. Opłata za transfer 100 KB wynosi 12 gr.

 

Klienci oferty Mix będą mogli wybrać 19, 29 i 39 doładowań w wysokości 25 i 50 złotych dla wszystkich opcji oraz 100 złotych dla 19 i 29 doładowań. W ofercie dostępne będzie całe portfolio telefonów, dostępnych w sieci T-Mobile.

 

Jednym z elementów, odróżniających ofertę MTV Mobile od innych, dostępnych na rynku jest usługa Under The Thumb. To pierwsza aplikacja, która przedstawia telewizję społecznościową w zupełnie nowym wymiarze, redefiniując jej dotychczasowe pojęcie. Oferuje fanom pełną kontrolę zawartości i gromadzenie treści rozrywkowych na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych. Daje także możliwość oglądania programów na żądanie - w wybranej przez siebie lokalizacji, na wybranym urządzeniu, w wybranym czasie. Posiada funkcję łączenia telefonu z przeglądarką internetową, zainstalowaną na komputerze, dzięki czemu telefon można wykorzystać jako pilot lub dodatkowy ekran. UTT umożliwia także łączność z Facebookiem i dzielenie się z przyjaciółmi swoimi ulubionymi programami, czatowanie, a także zachęcenie ich do wspólnego oglądania. Od 29 marca usługa UTT będzie dostępna w Polsce na telefony z systemem Android, a od kwietnia - z systemem iOS.

 

MTV Mobile jest już obecne na europejskich rynkach, w tym w Belgii, Francji, Holandii, Niemczech, Szwajcarii i we Włoszech. Od 29 marca będzie dostepne również dla polskich użytkowników w sieci sprzedaży T-Mobile w całym kraju.

 

Viacom w Niemczech już dawno ma sieci MTV i VIVA ... więc nic nowego nie stworzono , ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MTV Polska zmienia ramówkę-obudzili się hmmm :?:

 

MTV Polska zmienia ramówkę, licząc na odbudowanie poziomu oglądalności. Zamiast programów randkowych zaproponuje więcej seriali, w tym dokumentalnych.

 

– Chcemy przejść ze świata blichtru i powierzchowności w świat autentycznych historii – zapowiada Jerzy Dzięgielewski, content director kanałów muzycznych i młodzieżowych w Viacom International Media Networks. – To powrót do jakościowej rozrywki dla młodych ludzi, która niesie ze sobą jakiś przekaz – dodaje. Dlatego z anteny MTV Polska mają zniknąć np. programy randkowe w formule dotychczas znanej widzom (przez ostatnie lata dominowały w ramówce).

 

Kanał chce kłaść większy nacisk na seriale, w tym dokumentalne. W planach jest też produkowanie serii dokumentalnych przez polski oddział Viacomu – docelowo dwóch w roku; pierwsza miałaby powstać w 2013 roku.

 

Zmiana ramówki to odpowiedź na spadki oglądalności MTV Polska. Udział kanału w rynku telewizyjnym w 2010 roku wynosił 0,3 proc., a w 2011 roku – 0,24 proc. W grupie docelowej (widzowie w wieku 13-29 lat) udział zmalał z 1,08 do 0,79 proc. (dane Nielsen Audience Measurement). – Podczas tworzenia nowej oferty programowej MTV wzięliśmy pod uwagę wyniki oglądalności stacji, ale przede wszystkim bazowaliśmy na niedawno przeprowadzonych badaniach etnograficznych i jakościowych wśród grupy celowej – przyznaje Jerzy Dzięgielewski.

 

MTV Polska spodziewa się, że nie wszyscy widzowie zaakceptują zmiany. – Jak w przypadku każdej zmiany ramówki, musimy się liczyć ze spadkiem zainteresowania ze strony niektórych widzów – przyznaje Dzięgielewski. – Ze względu na zmiany w tym roku będziemy zadowoleni, jeżeli udział w rynku utrzyma się na obecnym poziomie - dodaje.

 

źródło:Press

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...