ianus Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Robił czasem zwiechy, choć z tego co tu czytam to i tak ten mój jest wyjątkowo grzeczny. Ale ten numer z "nieaktywna kartą" to nie licząc tego po 3 miesięcznym odpoczynku pierwszy raz. A tak go broniłem przed ofertą wymiany na polsatowy HD ileś tam. Nawet muszę 5 zł dopłacać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 No to prawdopodobnie to też była zwiecha. Pewnie się to za szybko nie powtórzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 @ianus - skoro był dłuższy czas nieużywany, to czy posiada aktualną wersję oprogramowania? Dekodery CP jeśli mają nieaktualną wersję oprogramowania mają tendencję do tracenia uprawnień na karcie. PS. Ostatnio zauważyłem spore zamieszanie z uprawnieniami. Czasem wymaga to ponownego "nadania pakietów" (nie mylić z ponowieniem uprawnień) przez Dział Obsługi Klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 @ianus - skoro był dłuższy czas nieużywany, to czy posiada aktualną wersję oprogramowania?. Oprogramowanie ma jak najbardziej aktualne. Akurat na ostatnią aktualizacje go włączyłem. Na razie od ostatniego "karta nieaktywna' spokój. I niech tak zostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_ Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Mi ostatnio też zaczęły się pojawiać komunikaty "Karta nieaktywna". Zwłaszcza w ub. weekend (19-20.X) Wcześniej nie miałem ich nigdy, na sprzęt też nie narzekałem aż tu od jakiś 10 dni zaczyna mi często nagrywać czarny obraz (2-3 minuty normalnie potem klasyk - czarny obraz). Na razie nic z tym nie robiłem poza wyłączeniem z gniazdka i wyjęciem oraz włożeniem karty. Pomaga ale przedwczoraj znowu "karta nieaktywna". Nie wiem czy Polsat znowu nie miesza czegoś z uprawnieniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Czyli chyba rzeczywiście jest to coś z uprawnieniami, jak niektórzy userzy twierdzili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro73 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 @mentoris "...rzeczywiście jest coś z uprawnieniami..." - już ponad rok temu o tym pisałem tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Ja nie mam pakietu Familijny Max HD, mimo to nie mam czarnych nagrań na tych kanałach, które są w otwartym oknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 A co ma Fam Max HD do czarnych nagrań? Możesz miec normalne nagrania, jak korzystasz tylko z jednego wejścia antenowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Korzystam z dwóch i żadnych czarnych nagrań, więc jak to wyjaśnicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro73 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Ja nie mam pakietu Familijny Max HD, mimo to nie mam czarnych nagrań na tych kanałach, które są w otwartym oknie. Bo może masz wyższy pakiet, w którym nie masz uprawnień ograniczonych czasowo. A otwarte okno na dodatkowe kanały - to zapis uprawnień ograniczony czasowo. Ja mam Familijny HD i na dodatkowych kanałach z otwartego okna mam czarne nagrania. I tylko na tych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Ja mam najwyższy z możliwych pakietów oprócz kanałów erotycznych jeżeli takie są. Mam podłączone dwa kable i od czasu do czasu pojawiają się czarne nagrania na różnych kanałach.Oprócz tego mam wyłącznik czasowy który codzienie resetuje dekoder odłączając zasilanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 @Jaro73 Mam stare premium z Vod, więc posiadam uprawnienia ograniczone czasowo, mimo to brak czarnych nagrań., Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 To, że wszystko sie nagrywa, nie oznacza, że teoria Jaro73 jest błędna. Po prostu wtedy kiedy są czarne nagrania, to i jest problem z uprawnieniami. Nie zawsze on musi wystepować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro73 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 @Jaro73 Mam stare premium z Vod, więc posiadam uprawnienia ograniczone czasowo, mimo to brak czarnych nagrań., Jak sam piszesz, masz pakiet premium. Ograniczenia czasowe dotyczą czasu do kiedy masz dostępne dodatkowe kanały/pakiety. Jak już wielokrotnie o tym pisałem (i sam to na sobie sprawdzałem) w momencie zlecenia/wyboru dodatkowych kanałów/pakietów na karcie uprawnień zostają zapisane informacje o dodatkowych uprawnieniach. Nie ma zapisu w tym momencie do kiedy będą dostępne. Zmiana w dostępie do dodatkowych kanałów/pakietów powoduje zmianę zapisu w uprawnieniach - pojawia się zapis o ograniczonym w czasie dostępie. I wtedy Sagemy robią nam "wymyk" z nagraniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Mam ESI-88 i pakiet Premium od początku i też kilkanaście razy nagrał mi się czarny ekran. Długo myślałam, że trafił mi się nie najgorszy model dekodera, ponieważ w większości przypadków nagrywał dobrze. Kilka miesięcy temu nagrywał czarny ekran, było to chyba po ostatniej aktualizacji oprogramowania. Nagrania, które były złe, to były programy zaprogramowane prze EPG, przez ręczne zaprogramowanie - nagrania było ok. i przez naciśnięcie przycisku na pilocie do nagrywania w czasie oglądania też nagrania były ok. Wyłączyłam dekoder z prądu na kilka minut i od tej pory nagrywa dobrze, nawet przez EPG (obym tylko nie wykrakała). Za to po ostatniej aktualizacji oprogramowania dekoder wyłączył się sam już kilkanaście razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 @Jaro73 Mam stare premium z Vod, więc posiadam uprawnienia ograniczone czasowo, mimo to brak czarnych nagrań., Jak sam piszesz, masz pakiet premium. Ograniczenia czasowe dotyczą czasu do kiedy masz dostępne dodatkowe kanały/pakiety. Jak już wielokrotnie o tym pisałem (i sam to na sobie sprawdzałem) w momencie zlecenia/wyboru dodatkowych kanałów/pakietów na karcie uprawnień zostają zapisane informacje o dodatkowych uprawnieniach. Nie ma zapisu w tym momencie do kiedy będą dostępne. Zmiana w dostępie do dodatkowych kanałów/pakietów powoduje zmianę zapisu w uprawnieniach - pojawia się zapis o ograniczonym w czasie dostępie. I wtedy Sagemy robią nam "wymyk" z nagraniami. W takim razie skoro nie ma w tym momencie zapisane do kiedy są nadane te uprawnienia to skąd problemy u innych? Nadmienię, że przed aktualizacją, która wyeliminowała czarne nagrania, też miałem czarne nagrania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro73 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 @Vernon Masz przecież obecnie otwarte okna na wybrane kanały - zapis uprawnień w dostępie ograniczony czasowo (o ile pamiętam otwarte okna będą do 04-01-2014). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 użytkuje dekoder od 2 lat i ogólnie nie narzekam.... jednak borykam się od dłuższego czasu z następującym problemem: brak sygnału na kanele TVN HD, TVN 7 HD oraz Religia TV... - informacja o braku sygnału dotyczy prawdopodobnie całego transpordera z kanałami nc+ ..... Oczywiście nasuwa się błahe poprawne ustawienie anteny. Jednak gdyby sprawa dotyczyła jakości sygnału to komunikat brak sygnału występował by na wielu innych kanałach HD o przyzwoitym bitterze a tu tylko te dwa kanały. Problem pojawił się w chwili gdy kanały przed rokiem migrowały na jeden transponder z nc+ i do dziś widnieje komunikat brak sygnału. Dekoder komunikuje o wysokiej jakości i wskazuje 62% jakies pomysły na rozwiązanie powyższego problemu? Istnieje jakaś możliwość ustawienia ręcznego poszczególnych transponderów? W ustawieniach ręcznych istnieje możliwość wyłącznie skanowania 12188 w polaryzacji pionowej, gdy przełączam na pozioma następuje brak sygnału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Ten transponder jest jednym z najsłabszych na HB, musisz porządnie ustawić antenę, innego wyjścia nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iko Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Istnieje jakaś możliwość ustawienia ręcznego poszczególnych transponderów? W ustawieniach ręcznych istnieje możliwość wyłącznie skanowania 12188 w polaryzacji pionowej, gdy przełączam na pozioma następuje brak sygnału W skanowaniu ręcznym można przeszukać dowolne tp. Po najechaniu na to pole po prostu wpisz odpowiednią częstotliwość. Dla tego tp. 11508 V DVB-S2, i zobacz czy dekoder coś znajdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 sygnał dla 11508V - 0% - to jakim cudem np. national geo HD czy Eurosport hd śmiga pięknie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 @wojtek509 National Geographic HD czy Eurosport HD nadają z innego transpondera, na 11508 nadają wyłącznie kanały TVN i PULS2. Jest to jeden z najsłabszych transponderów, do tego jest w DVB-S2, co wymaga dokładniejszego ustawienia anteny. Musisz porządnie ustawić antenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tai Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Cześć mam takie pytanie odnośnie dysku z tego dekodera, umowa się skończyła, to czy przy dodaniu dekodera oddaje też dysk, wiem że jest jakoś zablokowany by na pc nie poszedł ale co mi szkodzi spróbować go przez np. jakieś distro linuksa odblokować, wiem że się da, a wracają do tematu na fakturze pisze LP 1. Opłata aktywacyjna cena 0.50 zł LP2 Dysk twardy cena 0.50 zł Czyli przy oddaniu dekodera dysk zostaje tak ? Na fakturze jak już pisałem ma powyższe opcje razem w cenie 1 zł. z góry dzięki za odpowiedź. No i za nagrywanie powinien ktoś wylecieć bo dekoder raz nagrywał a raz nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 dysk zdajesz razem z dekoderem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.