rsw Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 29 minut temu, patryszq napisał: heh cwaniaki ... a taki zapis mozna jakoby podwazyc bo : nikt nie oglada tv 24h Skoro wypowiadamy umowy ze względu na zlikwidowanie naszego ulubionego kanału, to chociaż udawajmy, że go naprawdę oglądamy 29 minut temu, patryszq napisał: albo w ten sposob ze trzeba ZAAKCEPTOWAC dana info wtedy zniknie z ekranu - akceptacja odbijana jest do CP i wiadomo ze mesydz jest odczytany a abonent wie o co kaman Ekhm, mój dekoder jest tylko odbiornikiem i niczego nie odbija do satelity. Masz jakiś ciekawszy model? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 5 minut temu, rsw napisał: Skoro wypowiadamy umowy ze względu na zlikwidowanie naszego ulubionego kanału, to chociaż udawajmy, że go naprawdę oglądamy Ja nie muszę udawać, ponieważ kilka miesięcy temu dzięki CBS Action mogłem ponownie obejrzeć sobie serial "Nieśmiertelny" kiedyś emitowany przez Tefaupe... RIP... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Co za bzdury tutaj się pojawiają o braku informacji. Przy ostatnim usunięciu kanału była wyraźna informacja na ICOK i wszędzie w internecie się pojawiała. Polsat niczego nie próbował ukryć. Niektórzy to by chyba chcieli żeby prezes do nich dzwonił z info, że jakiś kanał usuwają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 7 godzin temu, fallout77 napisał: No dobrze a co jeśli w zamian zaproponują inny kanał? Mogą nawet dać 5 innych z Canal+ włącznie i nic prawa nie zmieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackikojot Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 Ja w pakiecie film hd. Mam cbs action promocyjnie. Ciekawe czy to konsul źle sprawdzil. Czy. Jestem wyjątkiem od reguły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 Jeśli masz możliwość w każdej chwili uruchomić pakiet Film HD to tak jakbyś ten pakiet posiadał na co dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 A ja mam takie oto pytanie: czy wypowiadając umowę z powodu usunięcia kanału i zawierając nową (12/3) jest taka możliwość, aby przy tej nowej umowie został zniesiony czynsz za dekoder Evobox PVR? Przy pakiecie za 60 zł + 5 zł czynsz. Czy ten czynsz już zostaje na zawsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 Nie, czynsz zostanie nadal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 @stef63 Dopóki nie popiszesz nowej umowy z dekoderem bez czynszu to opłata będzie się za tobą wlokła niezależnie od wysokości zobowiązań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 @stef63 tak jak pisze @OlafS i musisz mieć abonament 80 zł. lub 70 z umową na 24 mies. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 Szkoda. Miałam nadzieję, że przy wypowiedzeniu umowy z powodu usunięcia kanału będzie inaczej. W takim razie zrobiłam błąd biorąc umowę 15/1 i 5 zł czynsz za dekoder. Mogłam wziąć 29/4 i bez czynszu za dekoder. A że umowę zawierałam 3 września tego roku, to prawie minęłyby mi miesiące gratisowe i wysyłałabym wypowiedzenie z powodu usunięcie kanału (bo mam go gwarantowanego w umowie) i miałabym nową umowę. Ale i tak będzie nowa umowa i nowe gratisy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 Więc jeśli kanał usuną to możesz to wszystko odkręcić- tę z w/w powodu zakończysz a podpiszesz zupełnie nową, twoje koszty to będzie tylko koszt aktywacji o ile będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 (edytowane) To ja teraz nie rozumiem. Najpierw mi piszecie że czynsz będzie, a teraz że może go nie być. Przecież zawsze jak się wysyła wypowiedzenie zawiera się nową umowę z nowymi gratisami, a stara się skraca. A tutaj nie trzeba czekać tych 6 miesięcy do końca umowy, tylko CP usuwa kanał więc od razu można zawrzeć nową. Dlatego chodziło mi o ten konkretny przypadek, kiedy to zawieramy nową umowę, bo CP usunął kanał. Edytowane 19 Października 2019 przez stef63 niepotrzebne się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 5 minut temu, stef63 napisał: Przecież zawsze jak się wysyła wypowiedzenie zawiera się nową umowę z nowymi gratisami, NIE nie zawsze, rozmowa z DUK brzmi podobnie, ale jak już wszystko dogadacie pada pytanie od konsula "czy zgadzasz się na anulowanie wypowiedzenia i czy przyjmujesz warunki aneksu" i jeśli słowem TAK potwierdzisz to możesz zmienić pakiety, ale opłata cały czas pozostaje- czemu... nie wiem, ale zdjąć nie mogą. W twoim przypadku odrazu będziesz negocjował nową umowę z nowymi warunkami włącznie z bezpłatnym użyczeniem dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 OlafS, dzięki za oświecenie. Jak będę negocjować nową umowę z DUK (z powodu usunięcia kanału) to będę o tym pamiętać, aby nie zawrzeć aneksu, tylko nową umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 @stef63 aby anulować czynsz za dekoder musisz podnieść zobowiązanie do 70-80 zł miesięcznie na abonament w umowie na 24 lub 15 miesięcy i do tego wymienić dekoder na nowy. Nawet jak masz obecnie Evoboxa to musisz go wymienić na nowy , na ten sam model aby pozbyć się czynszu.Tak sobie to Polsat wykombinował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Power Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 (edytowane) Ja korzystam z systemu rotacji 15/3 - wypowiedzenie- aneks - umowa 12/3 . Obecnie posiadam umowę 12/3 - pakiet Premium. I pytanko,czy po wypowiedzeniu umowy z powodu usunięcia kanału mogę negocjować kolejne 12/3 czy muszę się zgodzić z automatu na 15/3? Edytowane 20 Października 2019 przez Power Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 12 godzin temu, wuzel napisał: Nawet jak masz obecnie Evoboxa to musisz go wymienić na nowy , na ten sam model aby pozbyć się czynszu.Tak sobie to Polsat wykombinował. By wziąć powtórnie za aktywację 49 zł - tak myślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 33 minuty temu, Power napisał: I pytanko,czy po wypowiedzeniu umowy z powodu usunięcia kanału mogę negocjować kolejne 12/3 TAK- tylko będziesz musiał twardo naciskać bo zapewne będzie chciał ci 15 miesięcy wcisnąć a niewykluczone że zacznie od 29 -zapytaj czy chce szybko negocjacje zakończyć, jeśli tak to powiedz co chcesz i powinno zadzaiałać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 To jak to jest z tym wypowiedzeniem? Bedzie mozna? Kiedy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 W przyszłym roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 Godzinę temu, g0nz0s napisał: To jak to jest z tym wypowiedzeniem? Bedzie mozna? Kiedy? Jeśli masz w umowie gwarantowany kanał CBS Action to od 1 stycznia 2020r do 31 stycznia 2020 będzie można wypowiedzieć umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Templariusz Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Witam Obecnie posiadam pakiet Familijny HD z HBO, odbieram CBS Action promocyjnie - tak stwierdził konsultant z BOK. Nie posiadam pakietu FILM. Czy w moim przypadku nie będzie możliwości złożenia wypowiedzenia ze względu na wycofanie tego kanału? Z góry dziękuje za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Jeżeli masz kanał promocyjny to nie. Musisz go mieć gwarantowany w regulaminie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Na wypowiedzi konsultantów nie ma co patrzeć. Umowa w dłoń i czytamy: jakie pakietu posiadamy, jakie kanały wchodzą w skład posiadanych pakietów. Jezeli mamy pakiet Film i w wykazie pakietów ujęty jest cbs Action po pierwszym stycznia składamy wypowiedzenie I : kończymy umowę, lub negocjujemy jej nowe warunki. Prawda, że proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.