Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Faktycznie pojawił się komunikat o zakończeniu nadawania kanału Universal Channel w Polsce. Tylko dziwny jest ten termin składania wypowiedzeń w związku z wycofanie tego kanału. Zawsze było tak, że wypowiedzenia składało się po wycofaniu kanału. A teraz wychodzi na to, że kanał znika z oferty i znika też możliwość wypowiedzenia umowy. Czyli że wypowiedzenie musi wpłynąć po Cyfrowego Polsatu najpóźniej 31 grudnia 2017 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam premium max od 26 kwietnia i nie mam  w umowie nigdzie zapisane jakie mam kanały gwarantowane.

Wysłałem meila z prośbą  o przesłanie mi kanałów gwarantowanych w moim pakiecie to otrzymałem cały spis kanałów w danym pakiecie i dalej nic nie wiem.

Nie wiem co było by lepsze.

1. Nie wypowiadać umowy i płacić dale przez 18 miesięcy.

2 Wypowiedzieć umowę i podpisać całkiem nową na 24 (do wakacji darmowa)

3. Wypowiedzieć i brać 15/3 czy coś innego poradzicie. cały czas chce premium max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest temat o ofertach, więc tutaj odpowiedzi nie uzyskasz. Kolejne pytania i odpowiedzi w tym kontekście poleca do kosza bez zbędnego tłumaczenia.

Dostałeś wykaz kanałów w pakietach i nic nie rozumiesz? To co chciałeś dostać? Pytam retorycznie.

Universal Channel był kanałem gwarantowanym umowami w pakiecie Film HD do 14 lipca 2017r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie pojawił się komunikat o zakończeniu nadawania kanału Universal Channel w Polsce. Tylko dziwny jest ten termin składania wypowiedzeń w związku z wycofanie tego kanału. Zawsze było tak, że wypowiedzenia składało się po wycofaniu kanału. A teraz wychodzi na to, że kanał znika z oferty i znika też możliwość wypowiedzenia umowy. Czyli że wypowiedzenie musi wpłynąć po Cyfrowego Polsatu najpóźniej 31 grudnia 2017 r.

 

Tylko jak to właśnie ma się do regulaminu

 

Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu

Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych,

technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat

uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub

systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich

Abonenci będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie

odbiornika telewizyjnego Abonenta, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego

tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie

internetowej Cyfrowego Polsatu lub na kanale dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do

rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania

takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o

rozwiązaniu Umowy Abonenckiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ICOKu mam komunikat

Zmiana programowa w Cyfrowym Polsacie! (27.11.2017)
Informujemy, że z dniem 31.12.2017 r. kanał Universal Channel HD, który dostępny jest na pozycji 49 i 144 zakończy nadawanie na terenie Polski. W miejsce kanału Universal Channel HD zostanie uruchomiony kanał Epic Drama w jakości HD (pozycja 49).

Z dniem 31.12.2017 r. zostanie również wyłączony kanał Blue Hustler dostępny na pozycji 905. W miejsce kanału Blue Hustler zostanie uruchomiony kanał Vivid Touch (pozycja 905).

Z dniem 31.12.2017 r. zostanie wyłączony kanał Moje Polskie Radio dla Abonentów Pakietu Ekstra TV Mobilnej.

Jednocześnie z myślą o naszych Abonentach wciąż wzbogacamy ofertę kanałów telewizyjnych.

01.01.2018 r. do oferty Cyfrowego Polsatu dołączy kanał Epic Drama w jakości HD.

Kanał tematyczny w całości poświęcony światowej klasy serialom kostiumowym z gwiazdorską obsadą. Ponad 600 godzin kontentu w jakości HD, produkcje premierowe oraz nowości.

Wielbiciele tematyki obyczajowej otrzymają dostęp do długo oczekiwanych i wysoko ocenianych produkcji z Wielkiej Brytanii, USA, Hiszpanii, Francji, Włoch, Australii i Kanady. Wybierać będzie można spośród wachlarza gatunków i szerokiej tematyki. Historia, polityka, władza, namiętność, pasja i zbrodnie – to tylko kilka z zapowiadanych wątków. W ofercie nie zabraknie również ekranizacji literatury klasycznej.

Od 01.01.2018 r. ofertę kanałów, skierowanych dla Abonentów powyżej 18 roku życia, wzbogacają także kanały Vivid Touch, Vivid RED HD oraz BrazzersTV.

Mamy nadzieję, że nowe kanały, które dołączą do naszej oferty dostarczą Państwu najlepszych telewizyjnych wrażeń.

Jeżeli kanały Universal Channel HD lub Moje Polskie Radio są gwarantowane w Państwa Umowie lub Aneksie lub korzystają Państwo z Pakietu Rozrywka HD, w którym dostępny jest kanał Blue Hustler i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2017 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast wklejać komunikaty to przydałby się ktoś kto nam objaśni jak się zachować :) Regulamin mówi jasno, a wiadomość od CP zaprzecza jego postanowieniom jeśli chodzi o termin wypowiedzenia, a właściwie ustala inny termin końcowy. Moim zdaniem powinniśmy się stosować do wytycznych z wiadomości czyli wypowiedzieć do końca grudnia, a umowa zostanie w takim przypadku rozwiązana w styczniu. W dniu, który określa nasz okres rozliczeniowy (początek/koniec) czyli u mnie np. 17 każdego miesiąca. 

 

Możliwe, że dają sobie i nam taki okres żeby móc renegocjować umowy. Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie i tak bylo za moich czasow pracy w CP, ze rozwiazanie umowy nastepowalo z koncem okresu rozlczeniowego, czyli w Twoim przypadku jak zlozysz przed 17 grudnia wypowiedzenie to 17 grudnia bedzie koniec.

 

Ale wtedy tez byla zasada jak w regulaminie czyli wypowiedzenie w ciagu 30 dni od zaistnienia faktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie umowy następuje z początkiem okresu Rozliczeniowego w miesiącu, w którym dotarło tj. jeśli ktoś ma okres rozliczeniowy, który zaczyna się 28 - dnia miesiąca (np.  grudnia), to 28 grudnia nastapi rozwiązanie, o ile zostało dostarczone, zarejestrowane i było poprawne w swojej treści.

Kwestią sporną jest czas na jego złożenie - wg regulaminu można to zrobić do 30 dni od dnia DOKONANIA tej zmiany. Wg informacji ICOK  do dnia poprzedzającego zmiany.

Edytowane przez rotalplus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że oni tego regulaminu nie zaktualizowali po prostu, a jakaś interwencja już była. Bo kiedyś faktycznie tylko skontrolowali pasek i było te 30 dni od wyłączenia kanału, teraz muszą informować wcześniej i większym stopniu bo ktoś/coś ich zmusiło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie natomiast zastanawia inna kwestia. Cytat: "...Jeżeli kanały Universal Channel HD lub Moje Polskie Radio są gwarantowane w Państwa Umowie lub Aneksie lub korzystają Państwo z Pakietu Rozrywka HD, w którym dostępny jest kanał Blue Hustler i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym." Te dwa słowa kluczowe mnie interesują - "umowie lub aneksie". W umowie abonenckiej kanał Universal mam gwarantowany, ale w aneksie już nie. Czy mimo to, przysługuje mi prawo do rozwiązania umowy?

Edytowane przez Kristoff13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Universal Channel był kanałem gwarantowanym w pakiecie Film HD do 14 lipca 2017. Jeśli umowę podpisywałeś przed 14 lipca 2017 mając w wykazie pakiet Film HD to możesz rozwiązać bez kary.


Jeżeli korzystasz z pakietu Rozrywka HD w tym momencie to też możesz rozwiązać umowę bo przecież wybierając opcję dodatkową gwarantujesz sobie do niej dostęp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Universal Channel był kanałem gwarantowanym w pakiecie Film HD do 14 lipca 2017. Jeśli umowę podpisywałeś przed 14 lipca 2017 mając w wykazie pakiet Film HD to możesz rozwiązać bez kary.

Jeżeli korzystasz z pakietu Rozrywka HD w tym momencie to też możesz rozwiązać umowę bo przecież wybierając opcję dodatkową gwarantujesz sobie do niej dostęp.

 

Ale jest w modelu usługi typu włącz-wyłącz, więc za miesiąc już możesz jej nie mieć, jeśli chcesz. Jej wyłączenie nie wpływa na warunki Umowy, więc co najwyżej możesz bez konsekwencji wyłączyć opcję Rozrywka HD

Edytowane przez rotalplus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...