aska76 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Dzisiaj w icok pojawił sie komunikat w sprawie Universal Chanel,do 31 grudnia można składać wypowiedzenie umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Faktycznie pojawił się komunikat o zakończeniu nadawania kanału Universal Channel w Polsce. Tylko dziwny jest ten termin składania wypowiedzeń w związku z wycofanie tego kanału. Zawsze było tak, że wypowiedzenia składało się po wycofaniu kanału. A teraz wychodzi na to, że kanał znika z oferty i znika też możliwość wypowiedzenia umowy. Czyli że wypowiedzenie musi wpłynąć po Cyfrowego Polsatu najpóźniej 31 grudnia 2017 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 @wally79 wypowiedzenie możesz złożyć już dziś podając powód i nie zapłacisz kary. Po prostu zmienił się termin bo mamy na to czas do końca grudnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_QQ Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Witam. Mam premium max od 26 kwietnia i nie mam w umowie nigdzie zapisane jakie mam kanały gwarantowane. Wysłałem meila z prośbą o przesłanie mi kanałów gwarantowanych w moim pakiecie to otrzymałem cały spis kanałów w danym pakiecie i dalej nic nie wiem. Nie wiem co było by lepsze. 1. Nie wypowiadać umowy i płacić dale przez 18 miesięcy. 2 Wypowiedzieć umowę i podpisać całkiem nową na 24 (do wakacji darmowa) 3. Wypowiedzieć i brać 15/3 czy coś innego poradzicie. cały czas chce premium max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 To nie jest temat o ofertach, więc tutaj odpowiedzi nie uzyskasz. Kolejne pytania i odpowiedzi w tym kontekście poleca do kosza bez zbędnego tłumaczenia. Dostałeś wykaz kanałów w pakietach i nic nie rozumiesz? To co chciałeś dostać? Pytam retorycznie. Universal Channel był kanałem gwarantowanym umowami w pakiecie Film HD do 14 lipca 2017r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_QQ Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 czyli mam ten kanał gwarantowany i mogę wypowiada umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Faktycznie pojawił się komunikat o zakończeniu nadawania kanału Universal Channel w Polsce. Tylko dziwny jest ten termin składania wypowiedzeń w związku z wycofanie tego kanału. Zawsze było tak, że wypowiedzenia składało się po wycofaniu kanału. A teraz wychodzi na to, że kanał znika z oferty i znika też możliwość wypowiedzenia umowy. Czyli że wypowiedzenie musi wpłynąć po Cyfrowego Polsatu najpóźniej 31 grudnia 2017 r. Tylko jak to właśnie ma się do regulaminu Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu lub na kanale dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 W ICOKu mam komunikat Zmiana programowa w Cyfrowym Polsacie! (27.11.2017) Informujemy, że z dniem 31.12.2017 r. kanał Universal Channel HD, który dostępny jest na pozycji 49 i 144 zakończy nadawanie na terenie Polski. W miejsce kanału Universal Channel HD zostanie uruchomiony kanał Epic Drama w jakości HD (pozycja 49).Z dniem 31.12.2017 r. zostanie również wyłączony kanał Blue Hustler dostępny na pozycji 905. W miejsce kanału Blue Hustler zostanie uruchomiony kanał Vivid Touch (pozycja 905).Z dniem 31.12.2017 r. zostanie wyłączony kanał Moje Polskie Radio dla Abonentów Pakietu Ekstra TV Mobilnej.Jednocześnie z myślą o naszych Abonentach wciąż wzbogacamy ofertę kanałów telewizyjnych. 01.01.2018 r. do oferty Cyfrowego Polsatu dołączy kanał Epic Drama w jakości HD.Kanał tematyczny w całości poświęcony światowej klasy serialom kostiumowym z gwiazdorską obsadą. Ponad 600 godzin kontentu w jakości HD, produkcje premierowe oraz nowości.Wielbiciele tematyki obyczajowej otrzymają dostęp do długo oczekiwanych i wysoko ocenianych produkcji z Wielkiej Brytanii, USA, Hiszpanii, Francji, Włoch, Australii i Kanady. Wybierać będzie można spośród wachlarza gatunków i szerokiej tematyki. Historia, polityka, władza, namiętność, pasja i zbrodnie – to tylko kilka z zapowiadanych wątków. W ofercie nie zabraknie również ekranizacji literatury klasycznej.Od 01.01.2018 r. ofertę kanałów, skierowanych dla Abonentów powyżej 18 roku życia, wzbogacają także kanały Vivid Touch, Vivid RED HD oraz BrazzersTV.Mamy nadzieję, że nowe kanały, które dołączą do naszej oferty dostarczą Państwu najlepszych telewizyjnych wrażeń.Jeżeli kanały Universal Channel HD lub Moje Polskie Radio są gwarantowane w Państwa Umowie lub Aneksie lub korzystają Państwo z Pakietu Rozrywka HD, w którym dostępny jest kanał Blue Hustler i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2017 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Zamiast wklejać komunikaty to przydałby się ktoś kto nam objaśni jak się zachować Regulamin mówi jasno, a wiadomość od CP zaprzecza jego postanowieniom jeśli chodzi o termin wypowiedzenia, a właściwie ustala inny termin końcowy. Moim zdaniem powinniśmy się stosować do wytycznych z wiadomości czyli wypowiedzieć do końca grudnia, a umowa zostanie w takim przypadku rozwiązana w styczniu. W dniu, który określa nasz okres rozliczeniowy (początek/koniec) czyli u mnie np. 17 każdego miesiąca. Możliwe, że dają sobie i nam taki okres żeby móc renegocjować umowy. Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Wydaje mi sie i tak bylo za moich czasow pracy w CP, ze rozwiazanie umowy nastepowalo z koncem okresu rozlczeniowego, czyli w Twoim przypadku jak zlozysz przed 17 grudnia wypowiedzenie to 17 grudnia bedzie koniec. Ale wtedy tez byla zasada jak w regulaminie czyli wypowiedzenie w ciagu 30 dni od zaistnienia faktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) Rozwiązanie umowy następuje z początkiem okresu Rozliczeniowego w miesiącu, w którym dotarło tj. jeśli ktoś ma okres rozliczeniowy, który zaczyna się 28 - dnia miesiąca (np. grudnia), to 28 grudnia nastapi rozwiązanie, o ile zostało dostarczone, zarejestrowane i było poprawne w swojej treści. Kwestią sporną jest czas na jego złożenie - wg regulaminu można to zrobić do 30 dni od dnia DOKONANIA tej zmiany. Wg informacji ICOK do dnia poprzedzającego zmiany. Edytowane 27 Listopada 2017 przez rotalplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Napisałem w tej sprawie do ICOK, żeby mieć podkładkę - dziś mam ostatni dzień okresu rozliczeniowego jednej umowy, której faktycznie chcę się pozbyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Śmierdzi mi to interwencją UOKiK bo jak można nie stosować się do zapisów regulaminu, którego mamy święte prawo przestrzegać jako dwie strony umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Wydaje mi się, że oni tego regulaminu nie zaktualizowali po prostu, a jakaś interwencja już była. Bo kiedyś faktycznie tylko skontrolowali pasek i było te 30 dni od wyłączenia kanału, teraz muszą informować wcześniej i większym stopniu bo ktoś/coś ich zmusiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Wypowiedzenie można przez ICOK wysłać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Nie, kilka postow wyzej masz napisane jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 To gitarka, jutro idę do punktu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristoff13 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) Mnie natomiast zastanawia inna kwestia. Cytat: "...Jeżeli kanały Universal Channel HD lub Moje Polskie Radio są gwarantowane w Państwa Umowie lub Aneksie lub korzystają Państwo z Pakietu Rozrywka HD, w którym dostępny jest kanał Blue Hustler i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym." Te dwa słowa kluczowe mnie interesują - "umowie lub aneksie". W umowie abonenckiej kanał Universal mam gwarantowany, ale w aneksie już nie. Czy mimo to, przysługuje mi prawo do rozwiązania umowy? Edytowane 27 Listopada 2017 przez Kristoff13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Nie, jak przedluzales to obowiazuja Cie zapisy z aneksu, a tych co jeszcze nie przedluzali z umowy. O to chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garrus27 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Gdzie znaleźć jakie programy były gwarantowane w umowie? Można to jakoś sprawdzić na icok czy muszę wyszperać umowę, bo na aneksie nic nie mam, widzę tylko pakiety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) Ci co mają Pakiet Rozrywka też mogą wogóle umowę rozwiązać? Przecież to jest pakiet opcjonalny. Nie jest trwałym elementem umowy (nie dotyczy indywidualnych umów, w których ktoś sobie wynegocjował ten pakiet) Edytowane 27 Listopada 2017 przez rotalplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Universal Channel był kanałem gwarantowanym w pakiecie Film HD do 14 lipca 2017. Jeśli umowę podpisywałeś przed 14 lipca 2017 mając w wykazie pakiet Film HD to możesz rozwiązać bez kary. Jeżeli korzystasz z pakietu Rozrywka HD w tym momencie to też możesz rozwiązać umowę bo przecież wybierając opcję dodatkową gwarantujesz sobie do niej dostęp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garrus27 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 A no to się chyba łapię, aneks jest z czerwca 2016 roku, brałem Premium Max i w podstawowym zobowiązaniu mam Film HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) Universal Channel był kanałem gwarantowanym w pakiecie Film HD do 14 lipca 2017. Jeśli umowę podpisywałeś przed 14 lipca 2017 mając w wykazie pakiet Film HD to możesz rozwiązać bez kary. Jeżeli korzystasz z pakietu Rozrywka HD w tym momencie to też możesz rozwiązać umowę bo przecież wybierając opcję dodatkową gwarantujesz sobie do niej dostęp. Ale jest w modelu usługi typu włącz-wyłącz, więc za miesiąc już możesz jej nie mieć, jeśli chcesz. Jej wyłączenie nie wpływa na warunki Umowy, więc co najwyżej możesz bez konsekwencji wyłączyć opcję Rozrywka HD Edytowane 27 Listopada 2017 przez rotalplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Tylko że jest i w zobowiązaniu pakiet Rozrywka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.