sebap Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 6 minut temu, the cable guy napisał: Od kiedy? Miałem propozycje 12/3 i 15/3 i 24/6 Od 14 listopada jest 15/1, 29/3 a z tych lepszych ofert 12/3 i 24/6. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) @the cable guyDokładnie tak jak piszą koledzy od 14.11. 19r jest 15/1 i 29/3. Nie ważne czy wymieniasz dekoder czy nie, jest ten sam okres promocji. Jest pakiet Premium HD oraz Premium Max HD - ten pierwszy nie zawiera w sobie kanałów Eleven Sport i jest o 10 zł tańszy od Premium Max-a. Edytowane 3 Grudnia 2019 przez Nowy 123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy kanał CBS ACTION był gwarantowany na dzień 2018-07-27? Podpisywałem umowę w APS Cyfrowego Polsatu i oczywiście nie wydano mi do umowy załącznika z gwarantowanymi kanałami na ten okres czasu. Nie chcę pisać do CP bo znając życie prawdy mi nie powiedzą... Edytowane 3 Grudnia 2019 przez wally79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 W umowie masz link do strony internetowej i kod dostępu. Tam będziesz mógł pobrać ten załącznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 @wally79 to była zupełnie nowa umowa podpisana czy przedłużenie? Edit. Sprawdziłem i jeśli podpisałes 27.07.2018r to kanał był gwarantowany zarówno dla nowych jak i przedłużanych umów. Więc masz na 100% gwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsv Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Witam!Czy ktoś posiada informację od kiedy kanał CBS Action nie jest gwarantowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masbach Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Ja przedłużałem umowę 26.08.2019 z pakietem Familijny max+Sport+Cinemax+Film i mam kanał CBS Action gwarantowany, a kolega kupił 30.08.2019 nowy pakiet Premium HD+Film+Cinemax+Sport+HBO i poinformowali go w ICOK, że nie ma gwarantowanego kanału. Tak wiec chyba w tym czasie była zmiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Witam wypowiedzenie zaakceptowane złożone przez ICOK. Zaznaczyłem jednak że ma nastąpić najpóźniej do 17.01.2020 gdyż tego dnia kończy mi się pierwszy okres rozliczeniowy po usunięciu cbs. Teraz czekam na tel co mi powiedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Ale mnie ktoś zrobił w ... Wysłałem wypowiedzenie, że umowa ma się kończyć z kolejnym okresem rozliczeniowym a rozwiązali z obecnym. Miałem jeszcze darmowe miesiąca, więc chciałem przedłużyć dopiero od 4 stycznia 2020 a tu wałek, dziś mi sygnał wyłączyli. Próbuje to jakoś odkręcić, dzwoniłem do ICOK ale kobieta mi powiedziała, że muszę to pisemnie załatwiać. Porażka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) 7 godzin temu, masbach napisał: 30.08.2019 nowy pakiet Premium HD+Film+Cinemax+Sport+HBO i poinformowali go w ICOK, że nie ma gwarantowanego kanału. Tak wiec chyba w tym czasie była zmiana. Ciekawe- ja mam umowę z tego samego dnia i kanał CBS Action mam gwarantowany, ktoś chyba twojego kumpla wprowadził w błąd, a swoją drogą to po co kumpel angażuje ICOK przecież chyba dostał na maila czy wersję papierową umowy i tam ma wymienione kanały. @jacekgothic Tak w sumie to takim poparzonym należą się takie niespodzianki- gdzie ci się spieszyło z tym wypowiedzeniem, szczególnie że i tak za free oglądałeś Edytowane 4 Grudnia 2019 przez OlafS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristiano Rinaldo Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 2 minuty temu, jacekgothic napisał: Ale mnie ktoś zrobił w ... Wysłałem wypowiedzenie, że umowa ma się kończyć z kolejnym okresem rozliczeniowym a rozwiązali z obecnym. Miałem jeszcze darmowe miesiąca, więc chciałem przedłużyć dopiero od 4 stycznia 2020 a tu wałek, dziś mi sygnał wyłączyli. Próbuje to jakoś odkręcić, dzwoniłem do ICOK ale kobieta mi powiedziała, że muszę to pisemnie załatwiać. Porażka Umowa podlega rozwiązaniu na koniec bieżącego okresu rozliczeniowego jak ktoś wypowiada umowę ze względu usunięcia kanału tak mi powiedzieli w DUK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) Ja zaznaczyłem jak wypowiadałem że rozwiązuję umowę ze względu na .......... po wyłączeniu tego kanału a nie tylko samo że rozwiązuję. Wczoraj miła Pani zadzwoniła i od razu sama zaproponowała 12/3. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez kobi666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Mam pytanie jeśli od jutra mi wchodzi nowy okres rozliczeniowy od 5 grudnia do 5 stycznia, jeśli bym jutro wysłał wypowiedzenie to wtedy umowa rozwiąże się 5 czy jak to będzie żeby wtedy uniknąć płacenia kar umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 To wyślij 6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masbach Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 2 godziny temu, OlafS napisał: ...przecież chyba dostał na maila czy wersję papierową umowy i tam ma wymienione kanały. Sęk w tym, że w wersji papierowej nie dostał takiego wykazu. :--( Właśnie złożył prośbę do ICOK o wersję elektroniczną umowy wraz z regulaminem. Ciekawe co przyślą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Ja mam okres rozliczeniowy do 30 kazdego miesiąca, wypowiedzenie poszło 1 grudnia, 2 grudnia aneks 24/6 i została skasowana oplata za okres grudniowy, kanały w gratisie (hbo) w sumie będą działać 2 miesiące (cały grudzień i styczeń) bo nowa umowa wchodzi w życie z dniem 31.12.2019r. więc wychodzi 7 miesięcy za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) 31 minut temu, masbach napisał: Sęk w tym, że w wersji papierowej nie dostał takiego wykazu Nic nie szkodzi- ja też zgodziłem się na wersję elektroniczną, która przyszła po chwili jak się dogadaliśmy 21 minut temu, ramzi84 napisał: nowa umowa wchodzi w życie z dniem 31.12.2019r. więc wychodzi 7 miesięcy za darmo I tak się to robi Edytowane 4 Grudnia 2019 przez OlafS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristof1992 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Poszło przez ICOK. Będzie 12/3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) @ramzi84 jak może Ci wyjść 7 miesięcy za darmo skoro w umowie masz 6? Opłata grudniowa jest skasowana bo od 31 grudnia wchodzi umowa a płatność jest z góry więc za okres rozliczeniowy 30.11 do 31.12 zapłaciłes w listopadzie. Co do HBO dobre rozegranie. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez Nowy 123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapcio7 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 W dniu 4.12.2019 o 07:49, Kristiano Rinaldo napisał: Umowa podlega rozwiązaniu na koniec bieżącego okresu rozliczeniowego jak ktoś wypowiada umowę ze względu usunięcia kanału tak mi powiedzieli w DUK. Do mnie po wypowiedzeniu ze względu na usunięcie kanału zadzwonili z DUK i poinformowali, że umowa zakończy się 27 stycznia a nie 27 grudnia więc chyba zależy kto rozpatruje wypowiedzenie. Ale bardziej zdziwiło mnie jak zapytałem o wymiane dekoderów na te z multiroomem po wifi i usłyszałem, że jak najbardziej nie ma z tym problemu ale do prawidłowego działania tego multiroomu muszę mieć internet min. 8MB...Coś się zmieniło? bo myślałem, że internet nie ma znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Dobierałem Evoboxy Lite do mojego Evoboxa PVR i nic nie było mowy o szybkości łącza. Nawet było info, że wystarczy połączenie po sieci bez połączenia internetowego. Więc chyba nic się nie zmieniło i internet się nie liczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @sapcio7 Jaki model dekoderów zaproponował konsultant? Do prawidłowego działania oferty OTT TV jest konieczna przepustowość łącza na poziomie minimum 8 Mb/s. Jeśli chodzi o telewizję satelitarną, to prędkość Internetu nie ma znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapcio7 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Evobox pvr + evobox lite, mowa była o tv satelitarnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek_wu Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 29 minut temu, sapcio7 napisał: Do mnie po wypowiedzeniu ze względu na usunięcie kanału zadzwonili z DUK i poinformowali, że umowa zakończy się 27 stycznia a nie 27 grudnia Mnie dzisiaj konsultant z DUK także poinformował, ze moja umowa zostanie rozwiązana 23 stycznia, a nie w grudniu jak niektórym forumowiczom już się udało. Ponadto na pytanie o wymianę dekodera 7000 PVR na Evobox PVR, stwierdził , że wymiana dekodera przy pakiecie Familijny Max + Sport + Film + Cinemax (60 zł/mc), jest możliwa jedynie z doliczaniem 5 zł czynszu miesięcznie. Jak to możliwe, że jedni mogą rozwiązać umowę w grudniu a innych się przymusza czekać do końca stycznia, oraz czynsz za Evobox PVR też jest doliczany, lub nie, według widzimisię konsultanta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Godzinę temu, sapcio7 napisał: Evobox pvr + evobox lite, mowa była o tv satelitarnej. Dla telewizji satelitarnej przepustowość Internetu nie ma znaczenia. Dekodery muszą zostać podłączone do jednej sieć Wi-Fi, aby usługa Multiroom działała prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.