Jump to content

janek_wu

Users
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About janek_wu

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok, tego nie wiedziałem, ale przy nowych umowach za 60 zł, z tego co widzę w ofercie sklepu internetowego, to czynszu nie ma. Konsul z DUK temu zaprzeczał, więc nie wiem gdzie jest prawda. Z kolei dowolność w ustalaniu końca wypowiedzenia (w grudniowym okresie rozliczeniowym lub styczniowym) to już jakaś paranoja. Chyba CP ma za dużo abonentów i stara się część z nich zniechęcić do pozostania.
  2. Mnie dzisiaj konsultant z DUK także poinformował, ze moja umowa zostanie rozwiązana 23 stycznia, a nie w grudniu jak niektórym forumowiczom już się udało. Ponadto na pytanie o wymianę dekodera 7000 PVR na Evobox PVR, stwierdził , że wymiana dekodera przy pakiecie Familijny Max + Sport + Film + Cinemax (60 zł/mc), jest możliwa jedynie z doliczaniem 5 zł czynszu miesięcznie. Jak to możliwe, że jedni mogą rozwiązać umowę w grudniu a innych się przymusza czekać do końca stycznia, oraz czynsz za Evobox PVR też jest doliczany, lub nie, według widzimisię konsultanta?
  3. Tak, przez kontakt - napisz do nas, itd. Ale to już bez znaczenia skoro zniknęło bez śladu. Wysyłam ponownie mailem.
  4. Dzwoniłem do biura obsługi, ale nie ma śladu po moim wypowiedzeniu w systemie. W związku z tym wyślę je ponownie, lecz tym razem mailem a nie przez formularz kontaktowy, będę więc miał potwierdzenie. Dziękuję za chęć pomocy.
  5. Wypowiedzenie złożyłem w środę przez ICOK, ale do tej pory nie było odzewu, ani nie ma śladu mojej wiadomości z wypowiedzeniem na ICOK. Też tak mieliście? Może trzeba powtórzyć wypowiedzenie w APS?
×
×
  • Create New...