Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam dokładnie tego sticka co on (4k Max) i treści 4k działają mi od zawsze. Mam też fire cube i też działają. Zanim kupiłem 4K Maxa miałem tę poprzednią edycję, która jest wymieniona w notce którą zacytowałeś i też działala :)

 

Więc może to faktycznie różnica w ofercie? Ja od zawsze miałem C+ online jako dodatek do pakietu Superpremium 4k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Splawik napisał(a):

Obie te przystawki to Sticki :)

Jedna to Fire TV Stick 4K,a druga to Fire TV Stick 4K Max. Ten drugi jest nowszy i ma lepszą specyfikację. Miałem kiedyś ten pierwszy, teraz mam Maxa - treści 4K są na nim dostępne.

A to nie było tak, że w 2021 wyszły oba i potem w 2023 też oba?

17 godzin temu, Koz napisał(a):

Pracownik Canal+ potwierdził że takowa informacja pojawi się na stronie tej oferty niebawem.

Kontaktowałem się z 3 osobami, oczekiwałem na odpowiedz gdyż konsultowali się z kimś wyżej i każdy z nich to potwierdził także wątpię by każdy specjalnie blefował.

Nie ważne co się pojawi niebawem, tylko co miałeś w ofercie tego pakietu gdy go wykupiłeś. Na maila na pewno dostałeś regulamin usługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wodnik Szuwarek

Cytat

A to nie było tak, że w 2021 wyszły oba i potem w 2023 też oba?

Faktycznie, możesz mieć rację. One funkcjonują równolegle, Max ma po prostu lepsze parametry. Niemniej, miałem oba, na obu treści 4k w jakości 4k są dostępne. Firesticka 4k kupowałem chyba ok. 2017-2018, nie wiem czy wtedy był już Max, potem już korzystałem głównie z Apple TV 4k (najpierw 2019, potem 2022). Tego 4K Maxa kupiłem jako przenośne urządzenie na podróże jakoś pod koniec 2021 r. Ale nawet na tym z 2017 r. te treści 4k były (i jeszcze raz dodam, że w jakości 4k a nie HD).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Wodnik Szuwarek napisał(a):

A to nie było tak, że w 2021 wyszły oba i potem w 2023 też oba?

Nie ważne co się pojawi niebawem, tylko co miałeś w ofercie tego pakietu gdy go wykupiłeś. Na maila na pewno dostałeś regulamin usługi.

Regulamin jest czysty jak łza pobrałem na koncie 4 dokumenty wszystkie dokładnie przeczytałem i nie ma mowy o jakimkolwiek ograniczeniu jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Koz napisał(a):

Regulamin jest czysty jak łza pobrałem na koncie 4 dokumenty wszystkie dokładnie przeczytałem i nie ma mowy o jakimkolwiek ograniczeniu jakości.

Tylko czy w pakiecie Filmy i seriale na rok jest coś o jakości 4K i na jakich urządzeniach? Pewnie nie ma, więc w sumie mogą robić co im się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Wodnik Szuwarek napisał(a):

Na Chromecast kanał C+ 4K ma najwyższy profil 1080p 10,49 Mb/s, ale jak się ustawi automat to jest ewidentne 4K.

 

To ciekawe. Nie ma profilu 4K a jest 4K. Na miboxie zmiana z automatu na 1080p nie powoduje żadnej zmiany w obrazie. Na YT jak przełączam ręcznie rozdzielczości widać ten "przeskok".

Chromecast nie jest też wymieniony wśród wspieranych przystawek.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat wałkowany od listopada czy grudnia ubiegłego roku.

 

Szkoda, że nie możemy się jakoś uzbierać, połączyć swoje siły i móc w ten sposób jako abonenci czy również subskrybenci platformy CANAL+ online zgłaszać problemy techniczne związane z samym kanałem CANAL+ 4K ale też również z jej biblioteką.

Wątpię aby ktoś czytał forum z działu obsługi technicznej samego serwisu CANAL+ online. Oni nie widzą tego problemu, bo mało kto im ten fakt zgłasza za pośrednictwem oficjalnych formularzy kontaktowych.

 

Jedni piszą o jakości, drudzy nie wiedzą co posiadają w swoich pakietach podczas podpisywania umowy / lub kupując subskrypcję, robi się z tego mały bajzel.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej świadomość tego, po co przepłacać za 4K, gdy to samo można obejrzeć w HD 😉

Dzisiaj wielu ludziom wystarczy HD. Jak dostaną abonamencie 4K to będzie, ale jeśli muszą dodatkowo płacić (większe abo) to już nie jest taką pilną sprawą. Owszem, są maniacy co dla 4K zrobią wiele. Ale na razie nie jest to tak duża grupa, by nadawcy masowo uruchamiali kanały 4K. Obecnie jest to mało opłacalne.

Edytowane przez muza_tv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...