Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jaki kraj, takie standardy. Większość nie widzi różnicy pomiędzy SD a HD. Ogląda TV na jakiś lipnych odbiornikach. Dlaczego u nas kanały HD mają 2-5 MB/s? Raz, że oszczędności, a dwa że my odbiorcy się na taki stan rzeczy godzimy. Tak naprawdę narzeka niewielki procent i są to zazwyczaj userzy tego forum. Reszcie odpowiada taki stan rzeczy, więc nic dziwnego, że operatorzy płatnej TV są nadal w latach 90. Mamy masakrycznie dużo kanałów, które niewiele się od siebie różnią i są robione tanim kosztem. Prym wiedzie Polsat ze swoimi kanałami tematycznymi i MWE. Liczy się ilość, a nie jakość

Edytowane przez Bloo411
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, cidik napisał(a):

Foxy z bitrate 3Mb/s i 720p... widać że inwestują i upodabniają się w pewną bestie emoji23.png

Ta bestia w takich parametrach właśnie nadawała tych swoich kilka kanałów TV, a jest to poziom darmowych kanałów typu FAST. Po prostu wstyd serwować coś takiego w płatnej usłudze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. 

Mam problem z działaniem aplikacji C+ na telefonie (Motorola G72). 
Podczas oglądania większości kanałów na żywo (głównie sportowych) maksymalna rozdzielczość w aplikacji to 540p, 960x540, 1,5 Mb/s. Wszystkie rozdzielczości powyżej są niedostępne. Oglądając ten sam program w powtórce już mogę skorzystać z wszystkich rozdzielczości, aż do maksymalnej 1080p, 1920x1080, 6 Mb/s. A niektóre kanały nawet na żywo mogę oglądać w maksymalnej rozdzielczości. Dlatego wykluczałbym, że to jest problem z moim telefonem.
Tata również korzysta z tej aplikacji na swoim telefonie (Samsung A71) i u niego wszystko jest ok. Zarówno na żywo, jak i w powtórkach ma do wyboru wszystkie rozdzielczości włącznie z najwyższymi.
Korzystamy z tego samego internetu. W aplikacji streaming ustawiony jest na maksymalną wartość. Agent DRM - Widevine L1 - 26560. 
Zgłaszałem to już w C+ wiele razy. Poprosili, żeby wyczyścić dane aplikacji, zainstalować ponownie, zaktualizować. Nic to nie dało.
 

Może Wy macie jakieś pomysły, jak sobie z tym poradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kisiel95 napisał(a):

Sprawdź status HDCP, bo od niego to zależy prawdopodobnie (w ustawieniach CANAL+) i w razie czego z tym napisz do konsultanta.

W aplikacji w telefonie status HDCP - disconnected. Jedno ustawienie poniżej, HDCP max - HDCP-2.3. 

 

Co to w ogóle za opcja, jak to odczytywać? Te wartości są u mnie niepoprawne?

3 godziny temu, an10ka napisał(a):

To samo mam w Huawei P10.

Z tego samego routera w telewizorze wszystko OK.

Gdzieś czytałem, że to przez piractwo w telefonach jest ograniczenie do 540p. (ale mogę się mylić)

Tata w Samsungu praktycznie wszystko ma w 1080p. Zarówno na żywo, jak i w powtórkach. Tak że to na pewno nie jest ograniczenie na telefonach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kisiel95 napisał(a):

Nie powinno być disconnected, coś u nich nie odczytuje jak trzeba.

Czyli problem po stronie apki C+.

 

7 godzin temu, LorDx napisał(a):

Słaby procek może mieć problem z dekrypcją drm przy wyższych rodzielczościach

Ale wszystkie powtórki tych samych meczów chodzą bez problemu w 1080p. Niektóre kanały na żywo też.

 

6 godzin temu, mingo napisał(a):

Niestety, problem jest po stronie C+, wystąpił po którejś z aktualizacji. Ja obszedłem to tak, że zainstalowałem starszą wersję i jej nie aktualizuję. 

O, może to rozwiąże problem. Z której dokładnie wersji korzystasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro już dwie osoby potwierdzają to muszę u siebie na tablecie też zainstalować tę wersję. W końcu wróci 1080p na kanałach sportowych.

 

Problem z tym jest tylko taki, że to tak na prawdę pewnego rodzaju proteza, a nie rozwiązanie problemu. I chociaż sami rozwiązać tego nie możemy, to o ile w C+ się w porę nie zorientują / nie zechcą tego naprawić / jest to intencjonalne, to w dłuższej perspektywie ta proteza też nie będzie działać wiecznie.

 

Pamiętam jak swojego czasu, niedługo po starcie Canal+ Online były pewne problemy z apką na TV też po jednej z aktualizacji, a stara wersja działała poprawnie i jej też używałem, aby ominąć problemy. Tylko to było do czasu, aż ubili tę wersję wymuszając aktualizację. Nic się nie dało zrobić, bo widniał tylko komunikat o konieczności aktualizacji, aby nadal z niej korzystać. I tutaj niestety prawdopodobnie za jakiś czas będzie podobnie, tym bardziej, że tamta wersja ma już 9 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony w każdej chwili mogą "naprawić" aplikację jakąś kolejną aktualizacją.

 

Też jestem ciekawy czy oni są świadomi problemu, a jeżeli tak czy mają zamiar coś z tym zrobić. Przez półtora miesiąca dzwoniłem do nich co 3 dni. Tyle czasu jedyne co byli mi w stanie poradzić, to żebym wyczyścił dane i przeinstalował aplikację... Szkoda gadać.

 

Ja mam Motorolę, dużo osób z Huawei'ami też nie może oglądać w 1080p. Zastanawia mnie dlaczego na tych modelach aktualna wersja nie działa, a na Samsungu już tak? Problem leży w tych telefonach? Czy aplikacja C+ jest aż tak skopana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Samsunga Galaxy A52s i problem jest, więc to nie jest tak, że Samsunga to nie dotyczy ;) 

 

Z ciekawości zainstalowałem najnowszą wersję i jest to samo. Tylko 540p dostępna na większości kanałów. Wróciłem do wersji 5.16.1 i jest ok. 

Edytowane przez mingo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...