Bloo411 Opublikowano 3 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2023 (edytowane) Jaki kraj, takie standardy. Większość nie widzi różnicy pomiędzy SD a HD. Ogląda TV na jakiś lipnych odbiornikach. Dlaczego u nas kanały HD mają 2-5 MB/s? Raz, że oszczędności, a dwa że my odbiorcy się na taki stan rzeczy godzimy. Tak naprawdę narzeka niewielki procent i są to zazwyczaj userzy tego forum. Reszcie odpowiada taki stan rzeczy, więc nic dziwnego, że operatorzy płatnej TV są nadal w latach 90. Mamy masakrycznie dużo kanałów, które niewiele się od siebie różnią i są robione tanim kosztem. Prym wiedzie Polsat ze swoimi kanałami tematycznymi i MWE. Liczy się ilość, a nie jakość Edytowane 3 Listopada 2023 przez Bloo411 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 3 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2023 2 godziny temu, cidik napisał(a): Foxy z bitrate 3Mb/s i 720p... widać że inwestują i upodabniają się w pewną bestie Ta bestia w takich parametrach właśnie nadawała tych swoich kilka kanałów TV, a jest to poziom darmowych kanałów typu FAST. Po prostu wstyd serwować coś takiego w płatnej usłudze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 3 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2023 poza kanałami sportowymi i własnymi w zasadzie wszytko jest poniżej krytyki. 3Mb/s 720p albo 4.9 Mb/s 1080p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 3 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2023 Niezła antyreklama FX i FX Comedy przez operatora z taką jakością ( 720p przy 3 mbiit/s ) Po prostu wstyd pokazywać coś takiego ludziom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 4 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2023 Ciekawostka: na C+ Live była dzisiaj transmisja (od godz. 15) gali BKFC - THAILAND 5 (boks na gołe pięści). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 4 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2023 Co w tym ciekawego? Pokazuja juz od jakiegoś czasu te gale. Tylko czy ta gala nie miała być w nocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 6 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2023 Hej. Mam problem z działaniem aplikacji C+ na telefonie (Motorola G72). Podczas oglądania większości kanałów na żywo (głównie sportowych) maksymalna rozdzielczość w aplikacji to 540p, 960x540, 1,5 Mb/s. Wszystkie rozdzielczości powyżej są niedostępne. Oglądając ten sam program w powtórce już mogę skorzystać z wszystkich rozdzielczości, aż do maksymalnej 1080p, 1920x1080, 6 Mb/s. A niektóre kanały nawet na żywo mogę oglądać w maksymalnej rozdzielczości. Dlatego wykluczałbym, że to jest problem z moim telefonem. Tata również korzysta z tej aplikacji na swoim telefonie (Samsung A71) i u niego wszystko jest ok. Zarówno na żywo, jak i w powtórkach ma do wyboru wszystkie rozdzielczości włącznie z najwyższymi. Korzystamy z tego samego internetu. W aplikacji streaming ustawiony jest na maksymalną wartość. Agent DRM - Widevine L1 - 26560. Zgłaszałem to już w C+ wiele razy. Poprosili, żeby wyczyścić dane aplikacji, zainstalować ponownie, zaktualizować. Nic to nie dało. Może Wy macie jakieś pomysły, jak sobie z tym poradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2023 Sprawdź status HDCP, bo od niego to zależy prawdopodobnie (w ustawieniach CANAL+) i w razie czego z tym napisz do konsultanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
an10ka Opublikowano 6 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2023 To samo mam w Huawei P10. Z tego samego routera w telewizorze wszystko OK. Gdzieś czytałem, że to przez piractwo w telefonach jest ograniczenie do 540p. (ale mogę się mylić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 6 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2023 3 godziny temu, kisiel95 napisał(a): Sprawdź status HDCP, bo od niego to zależy prawdopodobnie (w ustawieniach CANAL+) i w razie czego z tym napisz do konsultanta. W aplikacji w telefonie status HDCP - disconnected. Jedno ustawienie poniżej, HDCP max - HDCP-2.3. Co to w ogóle za opcja, jak to odczytywać? Te wartości są u mnie niepoprawne? 3 godziny temu, an10ka napisał(a): To samo mam w Huawei P10. Z tego samego routera w telewizorze wszystko OK. Gdzieś czytałem, że to przez piractwo w telefonach jest ograniczenie do 540p. (ale mogę się mylić) Tata w Samsungu praktycznie wszystko ma w 1080p. Zarówno na żywo, jak i w powtórkach. Tak że to na pewno nie jest ograniczenie na telefonach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2023 Sprawdź jaki masz Agent DRM . Widevine L1 czy L3. Jak 3 to normalna sprawa z rozdzielczością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 7 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2023 (edytowane) 10 godzin temu, ircios napisał(a): Sprawdź jaki masz Agent DRM . Agent DRM - Widevine L1 - 26560. Tutaj chyba jest ok, prawda? Edytowane 7 Listopada 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2023 Nie powinno być disconnected, coś u nich nie odczytuje jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 7 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2023 Słaby procek może mieć problem z dekrypcją drm przy wyższych rodzielczościach, wyłączyć 3G/4G ograniczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 7 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2023 Niestety, problem jest po stronie C+, wystąpił po którejś z aktualizacji. Ja obszedłem to tak, że zainstalowałem starszą wersję i jej nie aktualizuję. Cały czas mam dostępne 1080p, a w nowszej wersji aplikacji na niektórych kanałach było tylko 540p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 7 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2023 9 godzin temu, kisiel95 napisał(a): Nie powinno być disconnected, coś u nich nie odczytuje jak trzeba. Czyli problem po stronie apki C+. 7 godzin temu, LorDx napisał(a): Słaby procek może mieć problem z dekrypcją drm przy wyższych rodzielczościach Ale wszystkie powtórki tych samych meczów chodzą bez problemu w 1080p. Niektóre kanały na żywo też. 6 godzin temu, mingo napisał(a): Niestety, problem jest po stronie C+, wystąpił po którejś z aktualizacji. Ja obszedłem to tak, że zainstalowałem starszą wersję i jej nie aktualizuję. O, może to rozwiąże problem. Z której dokładnie wersji korzystasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 8 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2023 5.16.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 8 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2023 (edytowane) Niestety, na tej wersji też dalej mam max 540p. Edytowane 8 Listopada 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 8 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2023 Odznaczyles ograniczenie dla połączeń 3g/4g? Jakość streamingu w ustawieniach masz Maksimum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 8 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2023 2 godziny temu, mingo napisał(a): Odznaczyles ograniczenie dla połączeń 3g/4g? Działa! Zainstalowałem tą wersję 5.16.1, ale nie odznaczyłem ograniczenia dla 3g/4g. Teraz wszystko chodzi! Wow, parę miesięcy nie mogłem korzystać z tej apki. Dzięki! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 8 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2023 Skoro już dwie osoby potwierdzają to muszę u siebie na tablecie też zainstalować tę wersję. W końcu wróci 1080p na kanałach sportowych. Problem z tym jest tylko taki, że to tak na prawdę pewnego rodzaju proteza, a nie rozwiązanie problemu. I chociaż sami rozwiązać tego nie możemy, to o ile w C+ się w porę nie zorientują / nie zechcą tego naprawić / jest to intencjonalne, to w dłuższej perspektywie ta proteza też nie będzie działać wiecznie. Pamiętam jak swojego czasu, niedługo po starcie Canal+ Online były pewne problemy z apką na TV też po jednej z aktualizacji, a stara wersja działała poprawnie i jej też używałem, aby ominąć problemy. Tylko to było do czasu, aż ubili tę wersję wymuszając aktualizację. Nic się nie dało zrobić, bo widniał tylko komunikat o konieczności aktualizacji, aby nadal z niej korzystać. I tutaj niestety prawdopodobnie za jakiś czas będzie podobnie, tym bardziej, że tamta wersja ma już 9 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 9 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2023 Z drugiej strony w każdej chwili mogą "naprawić" aplikację jakąś kolejną aktualizacją. Też jestem ciekawy czy oni są świadomi problemu, a jeżeli tak czy mają zamiar coś z tym zrobić. Przez półtora miesiąca dzwoniłem do nich co 3 dni. Tyle czasu jedyne co byli mi w stanie poradzić, to żebym wyczyścił dane i przeinstalował aplikację... Szkoda gadać. Ja mam Motorolę, dużo osób z Huawei'ami też nie może oglądać w 1080p. Zastanawia mnie dlaczego na tych modelach aktualna wersja nie działa, a na Samsungu już tak? Problem leży w tych telefonach? Czy aplikacja C+ jest aż tak skopana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 9 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2023 (edytowane) Ja mam Samsunga Galaxy A52s i problem jest, więc to nie jest tak, że Samsunga to nie dotyczy Z ciekawości zainstalowałem najnowszą wersję i jest to samo. Tylko 540p dostępna na większości kanałów. Wróciłem do wersji 5.16.1 i jest ok. Edytowane 9 Listopada 2023 przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 14 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2023 C+ pyta w ankietach czy abonent byłby skłonny dopłacić za możliwość oglądania na dodatkowym urządzeniu (tylko jedno bezpłatne) 10 zł, 5 zł lub 2 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 14 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2023 "Tylko" 10 zł ? Rozumiem wszystko drożeje, inflacja, ale niech już "jaj' sobie nie robią z abonentów. Ja m apkę w telefonie, telewizorze i na Apple TV 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.