biguslogus Opublikowano 14 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2022 Nie mam upłynniacza ruchu bo mnie wkurzał i jest wyłączony. Tez sprawdzałem na macbooku na windowsie oraz na chromecast 4K. Nie widzę takich zacięć oprocz gorszej jakosc tv na chromecast. A probowales podlaczyc inny internet? Np z telefonu 4G i sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 14 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2022 To jest wina aplikacji C+ na Apple TV, przestań kombinować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biguslogus Opublikowano 14 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2022 (edytowane) Dlaczego u mnie tego nie ma? Moze akurat mrugam oczami kiedy sie zacina. Skoro u cześci dziala a u czesci nie dziala to nie sadze zeby to byla wina aplikacji edit: sprawdzilem ponownie z ustawieniami w 4K dolby vision 50Hz i pojawia sie zacinka. Wrocilem do ustawien na apple tv 4K Dolby vision 60Hz zacinki nie ma. Edytowane 14 Maja 2022 przez biguslogus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 14 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2022 Nie sądzę, żeby była to wina internetu. To światłowód Orange, na speedtest 300mbit. Zmieniłem na 60Hz ale nadal szarpie. Na innych aplikacjach nadal nie szarpie. Na Tizen i Android TV też nie ma problemu. Być może tego nie widzisz i/lub Ci to nie przeszkadza albo telewizor jakoś to niweluje. Dla zdecydowanej większości jest to nie do zaakceptowania. Nikt tutaj nie burzyłby się i nie wymyślał problemu. Obecnie rozważam rezygnację ze światłowodu na rzecz UPC i ich aplikacji. Wymaga to sporych zmian i komplikacji, których nie rozważałbym, gdyby problem nie istniał. Dodatkowo internet z Orange uważam za lepszy no i to jednak ftth a nie fttb jak UPC. Prędzej zostanę przy Orange i nie będę oglądał żadnych polskich kanałów linearnych. Mam jeszcze Molotova do francuskiej telewizji (tam też reklam nie brakuje a i programy rozrywkowe są nie mniej prymitywne jak w Polsce). Dodatkowo Canal+ lekceważy moje reklamacje a oferty przedłużenia umowy dostaję słabe, za to telefonów odebrałem już chyba z 10. Prosiłem, żeby moje zgłoszenie zaeskalować komukolwiek, przekazać jakiemuś działowi. Nikogo to jednak nie obchodzi, bo kasa płynie. Mogę zaprotestować więc tylko i wyłącznie swoim portfelem. Gdyby zrobiła tak znaczna grupa klientów, to zwróciliby uwagę na problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 14 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2022 Może to jednak musi być konkretny zestaw, czyli Apple tv + dany producent i model tv. Jakie zestawy macie, na których działa i nie działa poprawnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 14 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2022 Może trafisz jeden na milion zestaw który nie będzie mieć zacięć TV Philips - występują zacinanie TV Panasonic - ta sama sytuacja zacięcia występują TV LG u znajomego testowałem tak samo zacięcia występują. Wniosek jest jeden niech się ogarną i naprawią ten problem tylko trzeba mieć trochę chęci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 14 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2022 tv 4K + Tv Sony A8 są zacięcia. Na dolby vision 60 Hz są większe u mnie niż na 50 Hz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biguslogus Opublikowano 14 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2022 A jakby ktoś to nagrał w 4K 60 i wrzucil na youtuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 14 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2022 @stanley840 @mikoko, która wersja i która generacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 14 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, Dr.STech napisał: która wersja i która generacja? Philips 2020 LG C1 2020 Panasonic JZ2000(2021) Appel TV 4K 2021 Edytowane 14 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 14 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2022 Sony oled A8 2020 android 9, tv 4K 2021 tvOS najnowszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 14 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2022 Skoro na Android TV u jednych zacina a u drugich działa poprawnie, może podobnie jest w przypadku Apple TV...Sami technicy tego nie ogarniają stąd zbywanie klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simi90 Opublikowano 14 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2022 Działa jeszcze na smartfonach 1080p50 w 8mb? Mam ustawioną jakość maksymalną, Widevine L1 a maks. 1280x720 4,50 mbps Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2022 A na jakim kanale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simi90 Opublikowano 14 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2022 (edytowane) 11 godzin temu, ircios napisał: Na wszystkich mam ten limit ale głównie o sportowych mowa Edytowane 15 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 14 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2022 Godzinę temu, Simi90 napisał: Działa jeszcze na smartfonach 1080p50 w 8mb? U mnie pokazuje normalnie w Full HD w 8mb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2022 U mnie też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasir Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 (edytowane) W dniu 16.04.2022 o 10:16, Duzemiki napisał: Dalej wszędzie tnie na androidzie. Na mi box 4s nic nie pomaga. Ktoś uporał się z tym problemem? W dniu 16.04.2022 o 10:18, lakiman napisał: Wczoraj obejrzałem " Fatimę". Nic nie cięło. Testowałem aplikację Canal +na dwóch niezależnych Mi Boxach S 4K. W tym jeden zupełnie nowy. Internet światłowód. Wnioski są następujące: Wszystkie kanały odtwarzane na żywo - nic nie zacina. Dowolne pozycje z biblioteki VOD (C+)- nic nie zacina. Dowolny kanał na żywo odtwarzany w opcji replay (wystarczy kilkanaście minut wstecz) - pojawia się zacinanie obrazu. Jeszcze dwa miesiące temu lub wcześniej (dokładnie nie pamiętam ) nie było z tą aplikacja najmniejszego problemu. Dodam, że w aplikacji Polsat BOX Go dowolny program w cofnięty do tyłu - nie zacina. Czy ktoś ma podobne doświadczenia? Próbowałem w ustawieniach Mi Box hdmi cec - nic nie pomaga. Edytowane 15 Maja 2022 przez Nasir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 Widocznie jesteś w mniejszości, bo tu nikomu nie zacina na Mibox. Mi też nie. Wywal wszystkie aplikacje oprócz C+ i wtedy potestuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasir Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 (edytowane) Przycina mi TYLKO jak cofam jakiś kanał w opcji replay. Na żywo każdy kanał jest OK. Tak samo jak oglądam dowolny film z biblioteki VOD. Mam drugi zupełnie nowy mi box - ta sama sytuacja. Tam są na razie tylko dwie aplikacje zainstalowane C+ oraz TVP VOD. Nie wiem czy nikomu nie zacina - przeglądałem posty i widzę, że jest kilka osób z tym samym problemem. Zacytowałem jedną wypowiedź. Edytowane 16 Maja 2022 przez Nasir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 (edytowane) Podłącz się do innego źródła internetu. Np z routera telefonu. Piszą, że to nie wina internetu, ale sprawdzić można. Edytowane 16 Maja 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert451 Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 (edytowane) Przycina mi TYLKO jak cofam jakiś kanał w opcji replay u mnie też , sprawdziłem teraz , na Mi box 4s Edytowane 16 Maja 2022 przez robert451 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 Potwierdzam. Oglądałem wczoraj mecz Igi z kilkuminutowym przesunięciem i co chwilę miałem przycinki. Sam byłem zdziwiony, bo nigdy czegoś podobnego nie miałem ale nie skojarzyłem, że to przez przesunięcie. Włączałem inne kanały i było dobrze, więc zrzuciłem winę na transmisję z meczu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasir Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 Dziękuję za komentarze. Czyli jednak jest to problem nie tylko u mnie. Związany pewnie z jakimś błędem w aplikacji C+. Często oglądam C+ sport korzystając z funkcji replay. Jakieś dwa miesiące temu NA PEWNO takich problemów nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 U mnie dzisiaj nie dziala nic w tv na zywo. Pojawia sie info " Przepraszamy, wystapil blad techniczny "... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.