Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego u mnie tego nie ma? Moze akurat mrugam oczami kiedy sie zacina. Skoro u cześci dziala a u czesci nie dziala to nie sadze zeby to byla wina aplikacji

 

edit: sprawdzilem ponownie z ustawieniami w 4K dolby vision 50Hz i pojawia sie zacinka. Wrocilem do ustawien na apple tv 4K Dolby vision 60Hz zacinki nie ma.

Edytowane przez biguslogus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę, żeby była to wina internetu. To światłowód Orange, na speedtest 300mbit.

 

Zmieniłem na 60Hz ale nadal szarpie. Na innych aplikacjach nadal nie szarpie. Na Tizen i Android TV też nie ma problemu.

 

Być może tego nie widzisz i/lub Ci to nie przeszkadza albo telewizor jakoś to niweluje. Dla zdecydowanej większości jest to nie do zaakceptowania. Nikt tutaj nie burzyłby się i nie wymyślał problemu. Obecnie rozważam rezygnację ze światłowodu na rzecz UPC i ich aplikacji. Wymaga to sporych zmian i komplikacji, których nie rozważałbym, gdyby problem nie istniał. Dodatkowo internet z Orange uważam za lepszy no i to jednak ftth a nie fttb jak UPC. Prędzej zostanę przy Orange i nie będę oglądał żadnych polskich kanałów linearnych. Mam jeszcze Molotova do francuskiej telewizji (tam też reklam nie brakuje a i programy rozrywkowe są nie mniej prymitywne jak w Polsce).

 

Dodatkowo Canal+ lekceważy moje reklamacje a oferty przedłużenia umowy dostaję słabe, za to telefonów odebrałem już chyba z 10. Prosiłem, żeby moje zgłoszenie zaeskalować komukolwiek, przekazać jakiemuś działowi. Nikogo to jednak nie obchodzi, bo kasa płynie. Mogę zaprotestować więc tylko i wyłącznie swoim portfelem. Gdyby zrobiła tak znaczna grupa klientów, to zwróciliby uwagę na problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trafisz jeden na milion zestaw który nie będzie mieć zacięć

TV Philips - występują zacinanie

TV Panasonic - ta sama sytuacja zacięcia występują

TV LG u znajomego testowałem tak samo zacięcia występują.

Wniosek jest jeden niech się ogarną i naprawią ten problem tylko trzeba mieć trochę chęci🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiman

Skoro na Android TV u jednych zacina a u drugich działa poprawnie, może podobnie jest w przypadku Apple TV...Sami technicy tego nie ogarniają stąd zbywanie klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.04.2022 o 10:16, Duzemiki napisał:

Dalej wszędzie tnie na androidzie. Na mi box 4s nic nie pomaga. Ktoś uporał się z tym problemem?

 

W dniu 16.04.2022 o 10:18, lakiman napisał:

Wczoraj obejrzałem " Fatimę".

Nic nie cięło.

 

Testowałem aplikację  Canal +na dwóch niezależnych Mi Boxach S 4K.  W tym jeden zupełnie nowy. Internet światłowód.

Wnioski są następujące:

Wszystkie kanały odtwarzane na żywo - nic nie zacina.

Dowolne pozycje z biblioteki VOD (C+)- nic nie zacina.

 

Dowolny kanał  na żywo odtwarzany w opcji replay (wystarczy kilkanaście minut wstecz) - pojawia się zacinanie obrazu.

Jeszcze dwa miesiące temu lub wcześniej (dokładnie nie pamiętam ) nie było z tą aplikacja najmniejszego problemu.

 

Dodam, że w aplikacji Polsat BOX Go dowolny program w cofnięty do tyłu - nie zacina.

 

Czy ktoś ma podobne doświadczenia?

Próbowałem w ustawieniach Mi Box hdmi cec - nic nie pomaga.

 

Edytowane przez Nasir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przycina mi TYLKO  jak cofam jakiś  kanał w opcji replay. Na żywo każdy kanał jest OK. Tak samo jak oglądam dowolny film z biblioteki VOD.

Mam drugi zupełnie nowy mi box - ta sama sytuacja. Tam są na razie tylko dwie aplikacje zainstalowane C+ oraz TVP VOD. 

 

Nie wiem czy nikomu nie zacina - przeglądałem posty i widzę, że jest kilka osób z tym samym problemem. Zacytowałem jedną wypowiedź.

Edytowane przez Nasir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Oglądałem wczoraj mecz Igi z kilkuminutowym przesunięciem i co chwilę miałem przycinki. Sam byłem zdziwiony, bo nigdy czegoś podobnego nie miałem ale nie skojarzyłem, że to przez przesunięcie. Włączałem inne kanały i było dobrze, więc zrzuciłem winę na transmisję z meczu :D

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za komentarze.

Czyli jednak jest to problem nie tylko u mnie.

 

Związany pewnie z jakimś błędem w aplikacji C+.

 

Często oglądam C+ sport korzystając z funkcji replay. Jakieś dwa miesiące temu NA PEWNO takich problemów nie było. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...