Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sam się domyśl?Zakładam konto ze strefy abonenta i moje konto nie jest powizane z moim abonentem. Doradził mi konsultant założenie kolejnego.Z ciekawości założyłem i dalej to samo brak kanałów live i by cokolwiek zobaczyć to wykup lub testuj za darmo.Oczywiście wypełniając nie wiadomo co.Dla mnie gdy chcę zobaczyć powiedzmy 2-3 pozycje  na miesiac to jedna wielka lipa.W NC+Go loguję się i wchodzę w film który mnie interesuje z oferty C+ i go oglądam?Tu widzę serwis pod zarabianie dodatkwej kasy albo głównie z myślą o nie abonentach tv-sat.Tylko jak serwis jest głównie z  myślą o takich osobach to po kiego grzyba wsadzają na siłę logowanie w strefie abonenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniejsze konto było założone poprawnie a to że nie działało to wina operatora.Teraz usunąłem poprawnie i założyłem też poprawnie kolejne konto.Zobaczymy co będzie dalej ale jak będzie jak obecnie że by zobaczyć skrót meczu mam coś wykupić lub kombinować z darmowym miesiącem to nie dla mnie?Za stary jestem na takie zabawy odwiedzając ten serwis od święta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ircios napisał:

W dniu założenia konta w C+ OTT nic prawie nie działa.  Trzeba czekać ze 20 godzin.  Wtedy wszystko jest ok . Usuń stare konta i zrób to jak należy .

To ja widocznie jestem szczęściarzem, bo zarówno przy koncie darmowym jaki i powiązanym z abonamentem wszystko działało od pierwszego zalogowania - laptop jak i appka.

 

Jedyny "problem" to było założenia darmowego konta korzystając z zagranicznego operatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Art83 napisał:

wszystko działało od pierwszego zalogowania 

Tak było, :-).

Może teraz jest taka " kolejka" , albo loteria i każą czekać 20 godzin ;-)

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopanej na OTT na dużym tv to zwyczajnie nie da się obecnie oglądać.

Wczoraj zrobiłem test odpaliłem ten sam kanał na sat i udostępniłem z telefonu OTT w  małym okienku na tym samym tv.

I pomimo tego, że OTT było na 1/4 wielkości ekranu, to już sama ostrość obrazu była zdecydowania gorsza. Płynność przemilczę, bo piłce bliżej było do komety niż do piłki :)

Testowane na LG C9 (matryca 120hz). Przy matrycy 60hz różnica pewnie będzie mniej zauważalna.

 

Edytowane przez drq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Mam do Was pytanie bo juz nie wiem gdzie sie z tym zwrocic. Czy osoby posiadajace telefony Xiaomi z MiUI 12 maja problem z plynnoscia wideo w aplikacji C+ ? U mnie na Poco F2 Pro 8GB ram obraz tnie caly czas. Probowalem juz wszystkiego wlacznie z resetem do ustawien fabrycznych. Nie jest to rowniez wina netu bo na roznych sieciach (wifi czy lte ) tnie tak samo.

Nie wiem czy to wina apki w ktorej np brakuje jakis kodekow do obslugi  RAM LPDDR5 czy telefonu ? HBO go dziala poprawnie. Pisalem do C+ jednak jak zwykle problem jest bagatelizowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...