Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To już jest jakaś komedia. Jak komuś zależy na smart tv to powinien rozważyć opuszczenie tego okrętu. Obserwuję problemy od grudnia, mamy maj. Przez ostatnie pół roku psują tylko aplikację. Nie dodali żadnych nowych funkcji, nie naprawili starych problemów za to dodali nowe. Na Apple TV nawet logo aplikacji zepsuli (myCanal).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiman
3 godziny temu, Pawel napisał:

Bo to jest ta nowa, niezawodna technologia która wypiera sat :D

Niby większość tylko sat ogląda 😉

A jak co do czego to razu poruszenie z  powodu kilkugodzinnej awarii.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, ircios napisał:

Potwierdzam. Działa.

To panowie sprawdzać na MiBox S jak teraz działa.  Może coś ogarnęli. 

 

Nic nie ogarnęli.

W dalszym ciągu zacina.

 Oczywiście na żywo wszystko w porządku.

 

Nie wiem czy wszystkie programy "zacinają" w trybie replay. Na pewno wszystkie Canal + i tvn24. Sprawdzałem wczoraj Nat geo wild w replay i chyba (ale nie mam 100% pewności) nie było na nim problemów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.05.2022 o 13:59, regedit32 napisał:

Zmieniłem na 60Hz ale nadal szarpie. Na innych aplikacjach nadal nie szarpie. Na Tizen i Android TV też nie ma problemu.

 

 

A jakie masz dokładnie ustawienia Apple TV? U mnie na obydwóch apple tv 4k 2 gen nie zacina, wszystko dobrze śmiga, co prawda przy każdym szajsung.. 

Zalecane ustawienia w video and audio szczególnie przy treściach SD takich jak przy papce C+ to: 

Enable HDR

Format: 4K SDR (tutaj jedynie spróbuj 50Hz lub 60Hz - powinno być 50Hz)

HDMI Output YCbCr

Chroma: 4:4:4

Match Content: Range & Frame Rate

Edytowane przez escapers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, regedit32 napisał:

Sprawdzę w domu ale HDR 50Hz mam na pewno. Na 60Hz też próbowałem. Też szajsung i też najnowszy apple tv. Ostatnio rwało aż miło. Cudów się nie spodziewam. Fakt rwania potwierdzają inne osoby, którym pokazywałem problem. 

Najbardziej istotne to jest tutaj: Match Content: Range & Frame Rate oraz 4K SDR. Jeszcze najwyżej później sprawdzę TV ale tam raczej szaleństwa nie ma - oczywiście ulepszacze OFF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Istotne, aby było SDR, tak by Apple TV nie konwertował tego co idzie w SDR do HDR skoro nie ma treści HDR, a jeśli pojawią się treści HDR to Apple TV przestawi obraz na HDR, ale tylko wtedy, gdy masz ustawione w Match Content: Range & Frame Rate.

Dlatego te dwie rzeczy są istotne, aby włączone były razem - dopasowanie klatek do tego co nadaje źródło (czyli tutaj appki canal+, ale tez pozostałych źródeł) i zakresu tonalnego - dopasuje SDR jeśli idzie SDR i HDR/DV jeśli nadawane jest HDR/DV. Oczywiście wyłączone upłynniacze/ulepszacze typu Motion Plus, MotionSmoothing, etc.

Edytowane przez escapers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.05.2022 o 20:43, lakiman napisał:

Skoro na Android TV u jednych zacina a u drugich działa poprawnie, może podobnie jest w przypadku Apple TV...Sami technicy tego nie ogarniają stąd zbywanie klientów.

Podepnijcie sieć po kablu i nie będzie zacięć - póki co od początku aplikacji miałem ich może kilka - z 5 na ułamek sekundy. Jedyne zmiany aplikacji jakie zauważyłem to brak multi live view, oraz zwiększenie buforowania - skrócenie czasu dostępu do treści - szybciej się ładują, a jak się załadują to od początku do końca idzie bez zacięć, można cofać, przewijać w przód i jest git. 

Android TV 9 - Sony AG 9, internet 550MB po przewodzie do TV. WiFi jest totalnie niestabilne nawet z bliskiej odległości szczególnie w blokowiskach gdzie wszystkie routery tego samego operatora działają na tych samych kanałach - trzeba samemu kanał wybierać ten mniej zajęty - a to nie zawsze się da na routerze operatora. Może jeszcze zależy jak przystawka / TV zarządza pamięcią - jaki ma procesor - niestety u mnie dużo pamięci akurat nie mam (chyba 2,5GB RAM, ale podobno z szybkim dostępem), ale procesor na tamten czas był najlepszy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w aplikacji na Android TV też pogorszyła Wam się jakość obrazu w kanałach Live TV? Ponad miesiąc temu jeszcze w wersji 5.8.1 zauważyłem, że prawie wszytkie kanały spoza Canal+ mają maksymalny bitrate 4,90 Mb/s przy 1080p. Wcześniej było to 6,00 Mb/s. Nawet autorski kanał Planete+ ma niższy bitrate, czego skutki widać w bardziej złożonych scenach. Wcześniej jedynym kanałem o rozdzielczości 1080p z bitrate 4,90 Mb/s był Paramount Channel. 

Ten problem zgłosiłem do Canal+, na razie bez rezultatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście z manifestów wynika, że wywalili profil 6 Mbps dla kanałów w 25 klatkach. Najwyższa jakość to teraz 4.9 Mbps przy 1080p.

Kanaly 50 fps mają 4.5 Mbps przy 720p, a potem 8 Mbps przy 1080p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ktoś już o tym pisał. Na dekoderze 4K Ultrabox w zakładce Replay TV można korzystać z przewijania programu stacji TVN Style, TVN Turbo oraz dwóch Eurosportów do ośmiu godzin. W aplikacji CANAL+Online cofanie na tych kanałach w Live TV jest niemożliwe. Ciekawe skąd ten brak ujednolicenia. Jakiś błąd, przeoczenie, czy po prostu tak ma być. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...