tombik87 Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 (edytowane) Jakby zabrali Ci VOD to spokojnie za 5zl miesięcznie do końca umowy dostaniesz C+ Seriale, C+ Discovery oraz VOD...ja bym się nic nie odzywal...jak pozostanie bez zmian to spoko...jak zabiorą bez żadnej informacji to w ramach reklamacji pewnie dostaniesz za darmo... natomiast jeżeli będą się upierać że VOD Ci się nie należy to dobierz ten pakiet za 5zl i będziesz miał full. Edytowane 28 Lutego 2019 przez tombik87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Mam pytanie jeśli bym dobrał opcje Canal+ przy pakiecie Start+, czy by wtedy pojawiłby pakiet mistrzowska piłka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Tak. Mozesz dobrać C+ za 25zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Promocja "HBO + HBO GO 0zł 1m" utrzymała się do marca. Właśnie włączyłem (2 miesiące za 0zł - marzec, kwiecień [okres gwarantowany], później pójdzie zlecenie wyłączenia z końcem kwietnia). Śpieszcie się kto potrzebuje, póki jeszcze jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 W opisie jest "Oglądaj kinowe hity i najnowsze seriale – wypróbuj ofertę do końca marca bez opłat, a później zdecyduj co dalej" więc skąd masz pewność, że możesz wyłączyć z końcem kwietnia ? Jest jakaś nieścisłość, bo w opisie jest, że promocja obowiązuje do końca marca w prognozie płatności jest, ze do końca kwietnia. Czyżby zrobili kopiuj-wklej z poprzedniej promocji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Ponieważ regulamin mówi, że okres gwarantowanego korzystania, to miesiąc włączenia promocji + 1 miesiąc, a później jest okres promocyjny (dobrowolny). Przerabiałem (wyłączałem) już tę promocję 4 razy, za każdym razem był ten sam regulamin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 (edytowane) Powinni jednak poprawić opis bo sugerują ze trzeba zrezygnować do końca marca. Ja dzięki rożnym promocjom nie płacę za HBO już od września Edit: Wyskoczył mi błąd " Nie można dodać oferty do koszyka 15722067 w statusie "Z"{1398089036} ". Wiecie co to jest ? Edytowane 1 Marca 2019 przez Rasheed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 A ja miałem aktywowaną tą promocję w lutym. Zlecone już było wyłączenie z końcem marca. Wchodzę dzisiaj sprawdzam, świeci się promka. To pyk, klik, klik i do kwietnia za free 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Na czacie nie wiedzą co oznacza ten kod. Zostaje tylko kontakt telefoniczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 21 minut temu, shevchenko1987 napisał: A ja miałem aktywowaną tą promocję w lutym. Zlecone już było wyłączenie z końcem marca. Wchodzę dzisiaj sprawdzam, świeci się promka. To pyk, klik, klik i do kwietnia za free Właśnie wyłączyłem i już opcja jest dostępna tyle, że w opisie jest bez opłat do końca marca. Chyba lepiej poczekam na korektę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 (edytowane) U mnie jednak radość była chyba przedwczesna, bo w szczegółach oferty wyłączenie z końcem marca dalej wisi, a oferta coś ma problem z aktywacją. Status: Zaakceptowana bez wysyłki Cokolwiek to znaczy Przy wejściu w: POSZERZ SWOJĄ OFERTĘ komunikat: "Twoje zamówienie dotyczące zmiany oferty jest w trakcie realizacji i może trwać kilkanaście minut. Jeśli zobaczysz ponownie ten komunikat, sprawdź w Zestawieniu ofert aktualny status zamówień lub skontaktuj się z nami." Zobaczymy czym to się zakończy. Edytowane 1 Marca 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 (edytowane) Szczęśliwcy, którzy się załapali. Przed chwila wszedłem by sprawdzić czy nadal będę miał ten błąd i już tej opcji nie ma. Wygląda na to, że ta promocja była dziś dostepna przez przypadek i nie wszyscy mogli ją aktywować. Edytowane 1 Marca 2019 przez Rasheed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 (edytowane) Patrz mój post wyżej. Także nie wiem czy dostanę, bo dalej sobie wisi Edytowane 1 Marca 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Szczęśliwcy, którzy się załapali. Przed chwila wszedłem by sprawdzić czy nadal będę miał ten błąd i już tej opcji nie ma. Wygląda na to, że ta promocja była dziś dostepna przez przypadek i nie wszyscy mogli ją aktywować.Żaden przypadek. Zazwyczaj tak było, że na początku miesiąca (pierwszego) ta oferta dostępna była do godzin porannych/południowych max. Dlatego pisałem, żeby się spieszyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 To w takim razie dlaczego u mnie nie można było od samego rana tej opcji zamówić (przycisk "zamów" nie był podświetlony a na górze wyświetlał się błąd o którym nie mieli pojęcia na czacie) a do tej pory bez problemu zamawiałem podobne opcje w ncplus ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 (edytowane) Tego niestety nie wiem, być może było już za późno. Osobiście kliknąłem o 4 w nocy, w pół żywy, przy okazji robienia mleka dla dziecka Edytowane 1 Marca 2019 przez NobelM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 3 godziny temu, shevchenko1987 napisał: U mnie jednak radość była chyba przedwczesna, bo w szczegółach oferty wyłączenie z końcem marca dalej wisi, a oferta coś ma problem z aktywacją. Status: Zaakceptowana bez wysyłki Cokolwiek to znaczy Przy wejściu w: POSZERZ SWOJĄ OFERTĘ komunikat: "Twoje zamówienie dotyczące zmiany oferty jest w trakcie realizacji i może trwać kilkanaście minut. Jeśli zobaczysz ponownie ten komunikat, sprawdź w Zestawieniu ofert aktualny status zamówień lub skontaktuj się z nami." Zobaczymy czym to się zakończy. Status: Zaakceptowana bez wysyłki Też miałem w lutym przy zamawianiu opcji HBO, może masz pocztę w Interii ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuzik1111 Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 (edytowane) Jako, że paru tu "wszystkowiedzacych" obśmiało moją uwagę dla wyłączajacych opcje....... przytoczę treść odpowiedzi nc+.....bo dzisiaj skorzystałem z waszych "światłych" rad i wyłaczyłem przez ICA HBO (tylko) Treść: (pisownia oryginalna) Szanowny Panie,Informuję, że zgłoszenie nie może być przyjęte ponieważ, na Pani kontrakcie widnieje opcja HBO GO, w związku z tym modyfikacja odłączenia opcji HBO nie może być zrealizowana. Czy w związku z tym mam także zlecić do odłączenia HBO GO na skutek końca bieżącego miesiąca? Z poważaniemD......................skiKonsultant ds. obsługi klientaplatforma nc+ From:noreply@ncplus.plData wysłania:2019-03-01 11:11:58.0To:zmiana.pakietu@info1.ncplus.com.pl Nie chcę wracać do przepychanki . Ja właśnie ostrzegałem przed czym takim. Nie chcę tu wymieać "madrali" którzy "robili to wiele lat i wiedzą lepiej" I doradzili jak to zrobić.... jak widać żle. A przynajmniej z ryzykiem jak wyzej.... Nie liczę, że tym osobom starczy honoru aby przyznać się do złej rady....niemniej liczę na moderację, ze ten post zostanie jako memento. Edytowane 1 Marca 2019 przez zuzik1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagoda3 Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Zawsze tak robili co nie oznacza, że dobrze (choć ja także robiłem jak inni...) Akurat trafiłeś na formalistę stąd taką odpowiedź otrzymałeś. Odpisz proszę na wiadomość prywatną, którą Ci wysłałem wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 1 godzinę temu, maks27 napisał: Status: Zaakceptowana bez wysyłki Też miałem w lutym przy zamawianiu opcji HBO, może masz pocztę w Interii ? Na e-mail dostałem wiadomość. Poczta na Gmail. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 (edytowane) No patrzcie ja też napisałem dzisiaj na "chat live" z prośbą o wyłączenie pakietu HBO (nic nie wspominając o opcji GO) i Pan z chatu zaraz odpisał że zlecił wyłączenie HBO i HBO GO wraz z końcem miesiąca nie czepiają się o nic. I czego to dowodzi ;). Edytowane 1 Marca 2019 przez Riddick1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShinobiQWE Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 (edytowane) Ale o jakim ryzyku mowa? Mi mogą wyłączyć HBO, a zostawić HBO GO za 5 zł, nie pogniewem się i nawet nie będę reklamował. Ale przecież wszyscy wiemy, że wyłączą i to i to. A Ty zuzik to taką rozmowę równie dobrze mogłeś wymyślić. Niech każdy zgłasza jak chce, ja też zawsze piszę,że proszę o wyłączenie opcji HBO wraz z końcem miesiąca. Robiłem już tak kilkanaście razy i nie było nigdy żadnych problemów. Edytowane 1 Marca 2019 przez ShinobiQWE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Zgłosiłem wyłączenie opcji HBO z końcem miesiąca i odpowiedź że " kanał HBO można wyłączyć łącznie z kanałem HBO GO" jako 2 kanały łącznie. Nie chciało mi się dochodzić że jest więcej niż 2 kanały, więc ponownie napisałem o odłączenie opcji HBO oraz HBO GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShinobiQWE Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Dają jeszcze Canal+8 za 25 zł na 6 miesięcy? Z końcem lutego skończyło mi się pół roku za 25, a zrezygnowałem bo myślałem, że w marcu będzie jakaś promocja na Canal+ ze względu na urodziny. A tu cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 U mnie wczoraj na ICA pojawiła się opcja Canal+8 za 25 do końca umowy. Dotychczas było Canal+8 za 30 do końca zobowiązania. Może telefonicznie jest na 6 miesięcy, możesz zadzwonić jeśli chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.