Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – opcje dodatkowe


vattax
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po przedłużeniu wiadomo, że promocje wracają. 

 

---

Edycja:

 

Dzisiaj włączyłem Mistrzowską Piłkę, bo wiadomo Liga Mistrzów w tym tygodniu. Po tym zabiegu w ofertach promocyjnych pojawił się "walentynkowy prezent". Włączyłem i działa :)

Edytowane przez shevchenko1987
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.02.2020 o 10:52, shevchenko1987 napisał:

Dzisiaj włączyłem Mistrzowską Piłkę, bo wiadomo Liga Mistrzów w tym tygodniu. Po tym zabiegu w ofertach promocyjnych pojawił się "walentynkowy prezent". Włączyłem i działa :)

U mnie dokładnie ta sama sytuacja. Nie miałem tej promocji walentynkowej, ale jak tylko włączyłem Mistrzowską Piłkę to się pojawiła.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, puszczyk napisał:

U mnie dokładnie ta sama sytuacja. Nie miałem tej promocji walentynkowej, ale jak tylko włączyłem Mistrzowską Piłkę to się pojawiła.

Ciekawe czy włączenie jakiejkolwiek opcji dodatkowej aktywuje promocję walentynkową czy tylko Mistrzowska Pilka.

 

@lukx95 średnia promocja.W opcji włącz/wyłącz wychodzi 2,5 zł miesięcznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawel Zauważ, że nie zawsze opcja włącz/wyłącz się opłaci, bo mogą naliczyć za miesiąc, w którym się daną opcję bez promocji(cennikowo) włączyło opłaty proporcjonalne tzw. uzupełniające w zależności od dnia miesiąca, w którym opcja została włączona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daltego też jestem zwolennikiem włączania wszelkich opcji TYLKO przez konsultanta a nie ICA (czy tam Strefę Canal+). Konsultant powie od kiedy opcja będzie płatna, zawsze też można dla świę tego spokoju zapytać czy za bieżący cykl będzie jakaś opłata, jeśli powie, że nie, a system naliczy, to dział reklamacji na pewno odda nieprawidłowo naliczoną kwotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez cały okres obowiązywania umowy ,czyli 15 miesięcy regularnie korzystałem z opcji dodatkowych ( MP,MMP,Cinemax,HBO,Eleven) naprzemian i ani razu nie spotkała mnie niemiła niespodzianka.

Wręcz przeciwnie , 4.12.2019 załączyłem MP i z końcem miesiąca wyłączyłem MP ,przez Strefę C+ i o dziwo nie policzono mi za tą opcję ani grosza dodatkowo.

Wszystkie opcje załączałem i wyłączałem przez Strefę C+(przócz HBO bez Go za 25zł).

Edytowane przez teson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, jupiter napisał:

... Konsultant powie od kiedy opcja będzie płatna, zawsze też można dla świętego spokoju zapytać czy za bieżący cykl będzie jakaś opłata, jeśli powie, że nie, a system naliczy, to dział reklamacji na pewno odda nieprawidłowo naliczoną kwotę.

 

Przecież płatności można zawsze sprawdzić w zakładce "Prognoza płatności" w Strefie C+ nim jeszcze zatwierdzi się wybraną opcję dodatkową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1 godzinę temu, shevchenko1987 napisał:

Dokładnie, Strefa Canal+ jest przejrzysta i nie rozumiem jak można tego nie ogarniać. Wszystko podane jak tacy. Wystarczy umieć czytać ;)

 

To nie jest kwestia ogarniania, tylko raczej braku zaufania do samoobsługowego serwisu internetowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet serwisy bankowe są trudniejsze w obsłudze niż ICA mogliby tam jeszcze dodać dobre oferty tak żeby nie trzeba było wypowiadać a potem wisieć na telefonie żeby dostać dobrą ofertę.... mogliby jeszcze przestać dublować kanały w tych opcjach dodatkowych ale to już taki mały szczegół. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, teson napisał:

Wszystkie opcje załączałem i wyłączałem przez Strefę C+(przócz HBO bez Go za 25zł).

Nie wszystkie, lub może nie wszyscy mogą.HBO GO mogę wyłączyć przez Strefę C+ natomiast MMP już nie.

Pozostaje kontakt telefoniczny. Mogliby info o tym umieszczać przed włączeniem opcji.

Chyba że wcisnęli to gdzieś drobnym druczkiem.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Emil33 napisał:

Nie wszystkie, lub może nie wszyscy mogą.HBO GO mogę wyłączyć przez Strefę C+ natomiast MMP już nie.

Pozostaje kontakt telefoniczny. Mogliby info o tym umieszczać przed włączeniem opcji.

Chyba że wcisnęli to gdzieś drobnym druczkiem.

Możesz, wystarczy napisać wiadomość albo na czacie.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, shevchenko1987 napisał:

A z czego to niby wynika u Ciebie? Komputer w przeciwieństwie do ludzi nie kłamie. ?

Miałem taki przypadek jeszcze w N, że zamawiałem pakiet w promocji, która kończyła się w danym dniu, a okazało się że system aktywował pakiet w mniej korzystnej promocji z kolejnego dnia (i wcale nie był to zakup "za pięć dwunasta"). Poza tym wychodzę z założenia, że zawsze mogę zobaczyć sobie pakiety w Strefie Canal+, ale wolę zadzwonić bo czasem konsultant doradzi Ci lepsze rozwiązanie. Pomijam już oczywisty fakt, że korzystanie z samoobsługowych serwisów w necie odbiera ludziom pracę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...