Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – opcje dodatkowe


vattax
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakby zabrali Ci VOD to spokojnie za 5zl miesięcznie do końca umowy dostaniesz C+ Seriale, C+ Discovery oraz VOD...ja bym się nic nie odzywal...jak pozostanie bez zmian to spoko...jak zabiorą bez żadnej informacji to w ramach reklamacji pewnie dostaniesz za darmo... natomiast jeżeli będą się upierać że VOD Ci się nie należy to dobierz ten pakiet za 5zl i będziesz miał full.

Edytowane przez tombik87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Promocja "HBO + HBO GO 0zł 1m" utrzymała się do marca. Właśnie włączyłem (2 miesiące za 0zł - marzec, kwiecień [okres gwarantowany], później pójdzie zlecenie wyłączenia z końcem kwietnia). Śpieszcie się kto potrzebuje, póki jeszcze jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W opisie jest "Oglądaj kinowe hity i najnowsze seriale – wypróbuj ofertę do końca marca bez opłat, a później zdecyduj co dalej" więc skąd masz pewność, że możesz wyłączyć z końcem kwietnia ?

 

Jest jakaś nieścisłość, bo w opisie jest, że promocja obowiązuje do końca marca w prognozie płatności jest, ze do końca kwietnia. Czyżby zrobili kopiuj-wklej z poprzedniej promocji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ regulamin mówi, że okres gwarantowanego korzystania, to miesiąc włączenia promocji + 1 miesiąc, a później jest okres promocyjny (dobrowolny). Przerabiałem (wyłączałem) już tę promocję 4 razy, za każdym razem był ten sam regulamin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinni jednak poprawić opis bo sugerują ze trzeba zrezygnować do końca marca.

 

Ja dzięki rożnym promocjom nie płacę za HBO już od września :D

 

Edit:

 

Wyskoczył mi błąd " Nie można dodać oferty do koszyka 15722067 w statusie "Z"{1398089036} ". Wiecie co to jest ?

Edytowane przez Rasheed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, shevchenko1987 napisał:

A ja miałem aktywowaną tą promocję w lutym. Zlecone już było wyłączenie z końcem marca. Wchodzę dzisiaj sprawdzam, świeci się promka. To pyk, klik, klik i do kwietnia za free ;)

Właśnie wyłączyłem i już opcja jest dostępna tyle, że w opisie jest bez opłat do końca marca. Chyba lepiej poczekam na korektę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jednak radość była chyba przedwczesna, bo w szczegółach oferty wyłączenie z końcem marca dalej wisi, a oferta coś ma problem z aktywacją.

 

Status: Zaakceptowana bez wysyłki

 

Cokolwiek to znaczy ;)

 

Przy wejściu w: POSZERZ SWOJĄ OFERTĘ komunikat: 

"Twoje zamówienie dotyczące zmiany oferty jest w trakcie realizacji i może trwać kilkanaście minut. Jeśli zobaczysz ponownie ten komunikat, sprawdź w Zestawieniu ofert aktualny status zamówień lub skontaktuj się z nami."

 

Zobaczymy czym to się zakończy. ;)

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczęśliwcy, którzy się załapali. Przed chwila wszedłem by sprawdzić czy nadal będę miał ten błąd i już tej opcji nie ma. Wygląda na to, że ta promocja była dziś dostepna przez przypadek i nie wszyscy mogli ją aktywować.

Edytowane przez Rasheed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczęśliwcy, którzy się załapali. Przed chwila wszedłem by sprawdzić czy nadal będę miał ten błąd i już tej opcji nie ma. Wygląda na to, że ta promocja była dziś dostepna przez przypadek i nie wszyscy mogli ją aktywować.
Żaden przypadek. Zazwyczaj tak było, że na początku miesiąca (pierwszego) ta oferta dostępna była do godzin porannych/południowych max. Dlatego pisałem, żeby się spieszyć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, shevchenko1987 napisał:

U mnie jednak radość była chyba przedwczesna, bo w szczegółach oferty wyłączenie z końcem marca dalej wisi, a oferta coś ma problem z aktywacją.

 

Status: Zaakceptowana bez wysyłki

 

Cokolwiek to znaczy ;)

 

Przy wejściu w: POSZERZ SWOJĄ OFERTĘ komunikat: 

"Twoje zamówienie dotyczące zmiany oferty jest w trakcie realizacji i może trwać kilkanaście minut. Jeśli zobaczysz ponownie ten komunikat, sprawdź w Zestawieniu ofert aktualny status zamówień lub skontaktuj się z nami."

 

Zobaczymy czym to się zakończy. ;)

 

Status: Zaakceptowana bez wysyłki

Też miałem w lutym przy zamawianiu opcji HBO, może masz pocztę w Interii ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że paru tu "wszystkowiedzacych" obśmiało moją uwagę dla wyłączajacych opcje.......

przytoczę treść odpowiedzi nc+.....bo dzisiaj skorzystałem z waszych "światłych" rad i wyłaczyłem przez ICA HBO (tylko)

Treść: (pisownia oryginalna)

Szanowny Panie,
Informuję, że zgłoszenie nie może być przyjęte ponieważ, na Pani kontrakcie widnieje opcja HBO GO, w związku z tym modyfikacja odłączenia opcji HBO nie może być zrealizowana. Czy w związku z tym mam także zlecić do odłączenia HBO GO na skutek końca bieżącego miesiąca? 

Z poważaniem
D......................ski
Konsultant ds. obsługi klienta
platforma nc+
 

From:noreply@ncplus.pl
Data wysłania:2019-03-01 11:11:58.0
To:zmiana.pakietu@info1.ncplus.com.pl

 

Nie chcę wracać do przepychanki . Ja właśnie ostrzegałem przed czym takim.

Nie chcę tu wymieać "madrali" którzy "robili to wiele lat i wiedzą lepiej" I doradzili jak to zrobić.... jak widać żle. A przynajmniej  z ryzykiem jak wyzej....

Nie liczę, że tym osobom starczy honoru aby przyznać się do złej rady....niemniej liczę na moderację, ze ten post zostanie jako memento.

 


 

Edytowane przez zuzik1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No patrzcie ja też napisałem dzisiaj na "chat live" z prośbą o wyłączenie pakietu HBO (nic nie wspominając o opcji GO) i Pan z chatu zaraz odpisał że zlecił wyłączenie HBO i HBO GO wraz z końcem miesiąca nie czepiają się o nic. I czego to dowodzi ;).

Edytowane przez Riddick1500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale o jakim ryzyku mowa? Mi mogą wyłączyć HBO, a zostawić HBO GO za 5 zł, nie pogniewem się i nawet nie będę reklamował. Ale przecież wszyscy wiemy, że wyłączą i to i to. A Ty zuzik to taką rozmowę równie dobrze mogłeś wymyślić. Niech każdy zgłasza jak chce, ja też zawsze piszę,że proszę o wyłączenie opcji HBO wraz z końcem miesiąca. Robiłem już tak kilkanaście razy i nie było nigdy żadnych problemów.

Edytowane przez ShinobiQWE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłosiłem wyłączenie opcji HBO z końcem miesiąca i odpowiedź że " kanał HBO można wyłączyć łącznie z kanałem HBO GO" jako 2 kanały łącznie. 

Nie chciało mi się dochodzić że jest więcej niż 2 kanały, więc ponownie napisałem o odłączenie opcji HBO oraz HBO GO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...