ARTIPAPK Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 (edytowane) Umowę masz na 24 miesiące. 6 pierwszych miesięcy gratis.Potem przez 12 miesięcy opłacasz abonament.Po czym ostatnie 6 miesięcy anulujesz wysyłając wypowiedzenie.Suma sumarum opłacasz połowę trwania umowy.Tylko pilnuj terminu aby za wczasu wysłać wypowiedzenie. Apropo Eleven.Ja przy ostatnim przedłużeniu dostałem ten pakiet w cenie 10zł. Edytowane 12 Marca 2019 przez ARTIPAPK 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suski_kamil Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 A powiedzcie mi proszę, czy jeżeli teraz podpisałbym umowę na 2 lata na pakiet Rodzinny HD to mógłbym w każdej chwili podnieść abonament do innego wyższego pakietu? Chodzi mi o to, że teraz dają Familijny HD za 20 zł, czy Max HD za 30, albo Premium Max za 89 zł z kilkoma miesiącami za darmo. Czy podczas podpisania umowy na Rodzinny HD za 5 zł w tej chwili mogłbym przejść na w/w pakiet z opcją 6 miesięcy za darmo w każdym momencie? Czy takie opcje są tylko przy przedłużaniu umowy, a przejście na wyższy pakiet będzie ceną standardową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dembol23 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Witam obecnie posiadam familijny max HD + multirom + czynsz evobox. Za 65 zł. Czy wy tej cenie mogę liczyć na większy pakiet. Wypowiedzenie złożone i już dziś pierwsze negocjacje były. Zostało 6 mc do końca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) 19 godzin temu, Mr. Brooks napisał: Panowie proszę o pomoc. Umowę mam do końca lipca. Aktualnie posiadam Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD + ON THE GO + najem Evobox PVR = 64,99. Interesuje mnie wyłącznie pakiet Rodzinny HD w cenie 5zł. Jest możliwe takie zejście abonamentu? Aby obniżyć pakiet musisz mieć 4 miesiące.poniżej 4 do końca umowy, jeżeli chcesz pozostawić pakiet bez zmian,negocjujesz 6 miesięcy przed końcem umowy.Czynsz za dekoder Ci zostanie,tylko dopytaj konsultanta bo CP stosuje taki myk,że im niższy abonament tym wyższy czynsz. Sorry nie doczytałem ,że masz Evoboxa .Opisałem sytuację z dekoderami serii HD.Ale możesz spróbować obniżyć pakiet. @Koprywa Cytat Jak jest w przypadku krótszych umów? Czy wypowiedzenie można składać również na 6 miesięcy przed końcem? Czyli np. umowa na 15 miesięcy to znaczy 3 miesiące gratis, 6 miesięcy płacę i 6 miesięcy ewentualne do anulowania przy nowej umowie??? Czy tak to działa? Dobrze kombinujesz. Edytowane 13 Marca 2019 przez wuzel dopisek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolb73 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 19 godzin temu, karolb73 napisał: kończy mi się umowa 15/3 Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD Pakiet dodatkowy: Multiroom HD sprzęt: HD 5000 i HD 3000 za całość płace obecnie 59.99 (nie mam Smartdom). chciałbym wymienić dekodery na Evobox PVR i dołożyć pakiet HBO HD. Jaki będzie najkorzystniejszy pakiet abonamentu do wynegocjowania w DUK? starą umowę wczoraj wypowiedziałem mailowo (zwykły mail bez żadnych skanów lub załączników). dzisiaj przedłużyłem umowę na 24/4 2 nowe Evobox + do aktualnego pakietu dołożyłem pakiet HBO. wszystko za 90 zł czyli po odliczeniu 4 darmowych miesięcy średnio 75 zł. (niestety za nowe dekodery muszę uiścić jednorazowa opłatę 49 +29 zł). w którym miesiącu nowej umowy będę mógł złożyć wypowiedzenie aby negocjować nowe warunki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greeey Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Witam, Obecnie mam 2 dekodery EVOBOX PVR + HD5000. Umowe mam następującą: Pakiet Familijny Max HD Pakiet Film HD Pakiet Sport HD Pakiet Cinemax HD Pakiet Eleven Sports HD Katalog treści online Usługa Multiroom HD Wszystko za 80 zł miesięcznie. Do końca umowy 5 miesięcy umowa była na 15/1 co mogę wynegocjować na plus? Czy coś z ceną czy tylko darmowe miesiące? Dodam że zastanawiam się jeszcze nad dobraniem kanałów HBO. Prosze o pomoc, z góry wielkie dzieki ludzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Długość umowy 15/3 ,dar przekonywania i 12/3 i na pewno umowa na 2 lata .Ceny w CP są stałe , operuje się tu darmowymi miesiącami i skracaniem miesięcy ,czyli długości umowy. 2 godziny temu, dembol23 napisał: Witam obecnie posiadam familijny max HD + multirom + czynsz evobox. Za 65 zł. Czy wy tej cenie mogę liczyć na większy pakiet. Wypowiedzenie złożone i już dziś pierwsze negocjacje były. Zostało 6 mc do końca umowy. Familijny Max masz za 50 zł + koszt multiroom i dekodera.Jeżeli nic się nie zmieniło to za 60 zł masz Familijny Max,pakiet Sport ,Film i Cinemax + oczywiście koszta te co wyżej.Gdybyś miał telefon lub internet w CP lub Plusie w ramach Smartdomu miałbyś rabat 10 zł miesięcznie na Tv. Jeżeli chciałbyś zostawić ten pakiet który masz,popytaj o ofertę Familijny Max za 30 zł miesięcznie w umowie na 2 lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dembol23 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 13 minut temu, wuzel napisał: Długość umowy 15/3 ,dar przekonywania i 12/3 i na pewno umowa na 2 lata .Ceny w CP są stałe , operuje się tu darmowymi miesiącami i skracaniem miesięcy ,czyli długości umowy. Familijny Max masz za 50 zł + koszt multiroom i dekodera.Jeżeli nic się nie zmieniło to za 60 zł masz Familijny Max,pakiet Sport ,Film i Cinemax + oczywiście koszta te co wyżej.Gdybyś miał telefon lub internet w CP lub Plusie w ramach Smartdomu miałbyś rabat 10 zł miesięcznie na Tv. Jeżeli chciałbyś zostawić ten pakiet który masz,popytaj o ofertę Familijny Max za 30 zł miesięcznie w umowie na 2 lata. Muszę zostawić pułap minimum 50 zł bo to jest P1 uprawniająca. Mam już Smart Dom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mim85r Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Dlaczego mój post został przeniesiony. To chyba nie jest temat, tylko dotyczący telewizji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 9 godzin temu, Greeey napisał: Witam, Obecnie mam 2 dekodery EVOBOX PVR + HD5000. Umowe mam następującą: Pakiet Familijny Max HD Pakiet Film HD Pakiet Sport HD Pakiet Cinemax HD Pakiet Eleven Sports HD Katalog treści online Usługa Multiroom HD Wszystko za 80 zł miesięcznie. Do końca umowy 5 miesięcy umowa była na 15/1 co mogę wynegocjować na plus? Czy coś z ceną czy tylko darmowe miesiące? Dodam że zastanawiam się jeszcze nad dobraniem kanałów HBO. Prosze o pomoc, z góry wielkie dzieki ludzie. Mam to samo co ty plus on the go wszystko za 75 zł za m-c. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmal Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Mam umowę na czas nie określony i chcę złożyć wypowiedzenie bo płacę 119 zł za: Pakiet VOD Pakiet Eleven Sports HD Pakiet HBO HD HBO GO Pakiet Film HD Pakiet Familijny Max HD Pakiet Cinemax HD Pakiet Sport HD Usługa Multiroom HD (3 dekodery) Katalog treści online Opcja ON THE GO Pytania do Was drodzy forumowicze : 1. Czy i kiedy można wymienić dekodery multirumu na evoboxy (podstawowy mamevobox PVR) 2. Za ile i na jakich warunkach można teraz ugrać taki sam pakiet jaki mam obecnie 3. Mój okres rozliczeniowy przypada na 4 każdego miesiąca kiedy złożyć wypowiedzenie Będę wdzięczny za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio281 Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 Witam wszystkich, Pozostało mi wg iCOK 6 miesiecy do końca umowy ( do 31.08.2019) Dzisiaj złożyłem wypowiedzenie. Obecnie mam : Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD + 2x multiroom + Dzierżawa evobox PVR + Katalog ONLINE łącznie 79,99zł/mc Dekoder Evobox PVR + HD 5500s + HD 6000 Co można wynegocjować z CP. Chciałbym umowę 12/3 bez wymiany sprzętu bo nie chce evobox Lite już wolne latać z kartami, jakby by dawali Evobox HD na Multiroom to bym się zgodził. Nie interesuje mnie ELEVEN i PSP Najlepiej jak by był Pakiet taki sam jak teraz z CP GO, Wiecie w jakich cenach teraz oferują to? Oraz ile za pakiet z HBO do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miras00001 Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 Pytania do Was drodzy forumowicze : 1. Czy i kiedy można wymienić dekodery multirumu na evoboxy (podstawowy mamevobox PVR) 2. Za ile i na jakich warunkach można teraz ugrać taki sam pakiet jaki mam obecnie 3. Mój okres rozliczeniowy przypada na 4 każdego miesiąca kiedy złożyć wypowiedzenie Będę wdzięczny za odpowiedzi 1. Możesz już wymienić dekodery, ale z pvr Evobox działają tylko evoboxy lite w multiroomie bez przekładania kart.2. Ja za taki pakiet jak ty płacę 130 zł ale w tym jest PSP, a VOD po 6 miesiącach płatne +10 zł z możliwością rezygnacji. Umowa 24/6.3. Ja na twoim miejscu wysłałbym jak najszybciej wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesker Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 (edytowane) Dzisiaj jestem już po przedłużeniu umowy, która już od dawna weszła na czas nieokreślony. Dzięki podpowiedziom we wcześniejszych postach wiedziałem co mogę ugrać i ostatecznie wybrałem: umowę 24/4 z pakietem Familijny HD + HBO (4 miesiące familijny max hd) z wymianą dekodera z HD 2000 na Evobox PVR + miesiąc gratis eleveny, rozrywka i cinemaxy za 65 zł (5zł czynsz za Evobox) Niestety powyższy pakiet nie jest dostępny w umowie na 15 miesięcy Więcej ugrać się raczej nie dało... Dodatkowo są już dostępne konwertery UNICABLE dla Evoboxa za 69 zł - zamówiony! Co ciekawe nie są one dostępne w zestawie z talerzem... Edytowane 14 Marca 2019 przez wesker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmal Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 7 godzin temu, miras00001 napisał: 1. Możesz już wymienić dekodery, ale z pvr Evobox działają tylko evoboxy lite w multiroomie bez przekładania kart. 2. Ja za taki pakiet jak ty płacę 130 zł ale w tym jest PSP, a VOD po 6 miesiącach płatne +10 zł z możliwością rezygnacji. Umowa 24/6. 3. Ja na twoim miejscu wysłałbym jak najszybciej wypowiedzenie. A czy jak wymienię dekodery to zwiększa mi opłaty za multirum, teraz płacę 5 zł. A drugie pytanie kiedy to zrobić, przed złożeniem wypowiedzenia czy po złożeniu wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miras00001 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Opłata za multiroom zostanie raczej taka sama. Po złożeniu wypowiedzenia, skontaktuję się z tobą DUK, i wtedy przy zawieraniu nowej umowy, zgłaszasz chęć wymiany dekoderów. Kurier dostarcza nową umowę wraz z dekoderami, a stare zabiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz1 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) Witam, Czy coś się zmieniło w kwestii anulowania pozostałego okresu starej umowy po zaakceptowaniu nowych warunków? 28 lutego zaakceptowałem nową umowę dokładając sobie do obecnego pakietu PSP. Umowa na 25 miesiące i pierwsze 6 miesięcy gratis. Konsultantka zapewniała mnie, że pakiety włączą pewnie w ciągu 24 godzin, a nowe warunki wchodzą w życie z dniem pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego, czyli 6 marca. Pozostałe miesiące starej umowy zostają anulowane. Jako że za luty już zapłaciłem, więc kolejna płatność miała być po tych 6 miesiącach. Moja sytuacja wygląda teraz tak. Nowe pakiety faktycznie zostały włączone na drugi dzień, a od 6 marca jestem codziennie nękany mailami i SMSami o niezapłaconej fakturze za marzec. Na zwykłej infolinii twierdzą, że umowa wchodzi w życie od 6 kwietnia, Pani konsultant z DUK (ta sama u której podpisywałem umowę) informuje mnie, że to błąd systemu i żebym absolutnie niczego nie płacił. Rozmawiałem z nią kilka razy i po którymś telefonie stwierdziła, że przekazuje sprawę do kierownika, bo zgłaszała to kilkukrotnie, ale brak reakcji. W ICOK nie ma śladu po nowej umowie, a po wczorajszym kontakcie z formularza w ICOK otrzymałem dzisiaj odpowiedź, że umowa wchodzi w życie 6 czerwca, czyli wtedy, kiedy kończy się umowa, która została anulowana nową umową. Nie wiem co z tym fantem zrobić. Złożyć reklamację, odstąpić od umowy, płacić, nie płacić? Na pewno nie zaakceptuję tego, że mam "dotrwać" i opłacić resztę starej umowy i dopiero wtedy w życie wejdzie nowa. Edytowane 15 Marca 2019 przez ukasz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Mogło być tak,że umowa nie weszła w życie ze względu na krótki okres do nowego okresu rozliczeniowego-opieszałość pracownika i wejdzie dopiero od następnego.Masz rozmowę nagraną przez CP,jeżeli jesteś pewny ,że miała wejść od następnego okresu żądaj odsłuchania rozmowy ,podaj datę ,godzinę, CP ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.Prawdopodobnie będziesz musiał zapłacić za marzec. Nowe kanały Ci działają już czy jeszcze ? Czy masz już nową umowę na maila lub wersji papierowej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz1 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Nowe kanały pojawiły się następnego dnia. O właśnie znalazłem coś ciekawego na mailu. 28 lutego otrzymałem link, w który mam kliknąć jeżeli akceptuję umowę. Zrobiłem to tego samego dnia. Teraz dopiero znalazłem drugiego maila, który otrzymałem 1 marca o takiej oto treści: "Drogi Abonencie,Dziękujemy za potwierdzenie ustalonych warunków. Doceniamy Twoje zaufanie.Rozpoczęcie świadczenia Usług na warunkach określonych Aneksem nastąpi pierwszego dnia najbliższego Okresu rozliczeniowego po dniu zawarcia Aneksu.Wiadomość została wygenerowana automatycznie. Prosimy na nią nie odpowiadać." Czyli wynika z tego jasno, że od 6 marca powinna obowiązywać nowa umowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Czyli z Twojej strony wszystko jest w porządku ,zostaje Ci reklamacja.Dzwoń do nich ,podaj datę ,godzinę rozmowy ,do tego przeczytaj im co od nich otrzymałeś i zobaczysz co powiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) Coś konsultanci namieszali, bo u mnie jest podobnie na jednej z umów. Okres rozliczeniowy mam na 11 każdego miesiąca. Wypowiedzenie złożone na początku marca w APS-ie. 3 marca rozmowa telefoniczna z DUK-iem i potwierdzona nowa umowa (12/3), która powinna wejść w życie od najbliższego okresu rozliczeniowego - tj. 11 marca. Taka sama informacja widnieje w przysłanym na mejla "Cyfrowy Polsat - Proponowane warunki umowy": Cytat § 2 Termin rozpoczęcia świadczenia W przypadku zawarcia Aneksu Cyfrowy Polsat zobowiązuje się rozpocząć świadczenie Usług w zmienionym zakresie od pierwszego dnia najbliższego Okresu rozliczeniowego (określonego w Umowie) następującego po dniu zawarcia Aneksu. Datą zawarcia Aneksu jest dzień złożenia oświadczenia o zawarciu Aneksu przez Abonenta. Po zaakceptowaniu w/w propozycji - kolejny mejl od CP : "Cyfrowy Polsat - Potwierdzenie zmiany warunków umowy" - w którym już został termin zmieniony: Cytat Aneks został zawarty w dniu 2019-03-04_ 17:35 Rozpoczęcie świadczenia usług na warunkach określonych Aneksem : 2019-04-11 Ewidentny błąd konsultantki EDIT: Właśnie próbuję to odkręcić/wyjaśnić... Po rozmowie z konsultantką (222127222) wprowadziła reklamację i stwierdziła,że to błąd systemu... Do 30 dni mam otrzymać na mejla informację Edytowane 15 Marca 2019 przez Ceberebek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonus14 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Co do wysyłania wypowiedzeń umowy na e-mail - To samo i tak samo skutecznie można teraz też zrobić poprzez ICOK. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaaqua Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Witam wszystkich, mam pytanie do bardziej zorientowanych Co udało by się ugrać z Cyfrowym Polsatem w DUK? Powoli kończy się umowa na 1 dekoder Familijny Max HD na 24msc, (3 za darmo) 29,99zł/ms Zależałoby mi na Familijny Max HD + Film HD (bez sport HD/Cinemaxów/HBO/Eleven) oraz dodaniem do umowy dodatkowego dekodera Multiroom HD. Umowa może być na 24msc. Ktoś ma jakieś doświadczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Przeczytaj kilka podstron wstecz ,było o tym. Familijny Max + Film - 50 zł+20 zł. Familijny Max-Film- Sport- Cinemax ,koszt 60 zł plus oczywiście multiroom. Dopytaj konsultanta. Ponadto miałeś umowę na 24 miesiące czyli możesz teraz mieć umowę na 15 miesięcy a nawet na 12 ,wszystko zależy jak poprowadzisz rozmowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Przy dwulatce dostanie ten pakiet za 40 zł + MR, 3 miesiące gratis. Do przeliczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.