Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam comfort 22.5 plus dopełnienie do ekstra za 15 w sumie 37.5 z multiroom standard. umowa do końca października. Dzisiaj dzwoniłem, do 122947879 i jedynie co otrzymywałem w propozycji to extra za 44.9. Żaden nie chce przedłużyć umowy na dotychczasowych warunkach. Złożenie wypowiedzenia pomoże? Może jakieś inne numery infolinii ? Ktoś na dniach przedłużył umowę na podobnych warunkach i mu nie stękali ze się nie da/?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie zawsze jest mówione, że się nie da. Do końca października daleko. Najlepiej powiedz, że rezygnujesz z E+ i interesuje Cię sam Comfort w dotychczasowej cenie, bo taniej i tak nie dostaniesz. Po aneksowaniu dobierzesz sobie E+ tak jak inni.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udało mi sie koncem sierpnia z Nowym Comfort+ za 22,50, do tego dostalem dopelnienie do Extra+ na wrzesien za darmo

 

w tym tygodniu poprosilem konsultanta o dopelnienie za 10 pln do końca umowy, o dziwo nie bylo marudzenia ze nie ma, ale informacja ze nie mozna w tym miesiacu

trzeba w przyszlym, gdzie juz nie bedzie tego darmowego dopelnienia

 

to moze byc prawda?

Edytowane przez jag888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie zawsze jest mówione, że się nie da. Do końca października daleko. Najlepiej powiedz, że rezygnujesz z E+ i interesuje Cię sam Comfort w dotychczasowej cenie, bo taniej i tak nie dostaniesz. Po aneksowaniu dobierzesz sobie E+ tak jak inni.
A jak wezmę comfort z 6C+ to później też mogę dopełnić do extra?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo zmiany nazwy propozycje te same od czerwca - mam umowę do końca października.

A więc:

Extra, 6 Canal Plus, Eleveny, Mistrzowska Piłka, HBO na 5 miesięcy, Multiroom po Cyfrze ( Pace 500) i Sagemcom) - umowa 2 lata za 91 PLN z groszami. Oczywiście kolekcja Fox play i inne zapychacze gratis.

Gdybym chciał mieć w tym wszystkie 10 Canal Plus to dopłata 10 złotych.

 

Superpremium z Mistrzowską Piłka i Elevenami koszt około 120 złotych.

 

Oczywiście cały czas namawiają na przejście na Multiroom nowy co się wiąże z wymianą dekoderów i kart.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Umowa do grudnia 2019 r. Stare karty po cyfrze. Jedna w module CI+ w TV. Druga w PACE 500. Do tej pory:

- comfort 22,50 zł

- canal + 25,00 zł

- hbo - 20,00 zł

Sami naparzają do mnie od kilku dni choć do końca umowy jeszcze 4 miesiące. Bez wypowiedzenia. Chcą mi dać to samo za tą samą cenę na 2 lata z umową do grudnia 2021 r., ale na siłę próbują wcisnąć mi WIFI BOX SAGEM COM. Jest jakiś haczyk w tym SAGEMie? Coś gadała, że w lipcu stracę możliwość oglądania niektórych kanałów. Jestem zielony w temacie. Pomóżcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, dzesi napisał:

Nc+ przy okazji przedłużenia chce mi wymienić dekoder turbobox na WiFi premium box. Są jakieś korzyści z takiej wymiany? Jeszcze mam za niego płacić 5zl miesięcznie.

Trochę szybszy od turbo i obsługuje wifi. Za darmo warto.Za piątaka można mieć ultraboxa 4K i jeśli już wymieniać sprzęt to na tego drugiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Pawel napisał:

Trochę szybszy od turbo i obsługuje wifi. Za darmo warto.

 

Polemizowałbym czy za darmo byłoby warto.

Moim zdaniem wifi premiumbox ma wiele wad w stosunku do turbo. Główna to fatalny pilot ze znacznie mniejszą ilością przycisków niż na pilocie od turbo. Poza tym brak wyjścia YPbPr, brak wyjścia optycznego, bardzo okrojony wyświetlacz. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, z końcem sierpnia zakończyła się moja umowa z nc+. W lipcu wypowiedziałem umowę, którą wcześniej miałem w wyniku cesji (przez kilka miesięcy). Za całość (pakiet extra+, 8xC+, HBO, Multiroom 2x cameleon) płaciłem trochę ponad 100 zł. I niestety kwota ta była dla mnie sporym obciążeniem. Kilkakrotnie kontaktowałem się z konsultantami, próbując ustalić, czy mogę zejść do "gołego" comfort+. Każdorazowo trafiałem na takich, którzy nic nie mogli i informowali, że skierują moje zapytanie do właściwego działu. Właściwy dział ani razu nie skontaktował się ze mną. I tak umowa wygasła, sygnał wyłączyli 1 września, a mnie pozostało spakować sprzęt i odnieść do najbliższego punktu teraz już Platformy Canal+?. I po tym lekko smutnym wstępie, pytanie: jakie są wasze doświadczenia z tą chyba ostateczną wizytą w punkcie? Odbiorą sprzęt i podziękują? Czy może coś zaproponują (wcześniej w systemie nie było żadnych ofert dla mnie)? Jakie są Wasze doświadczenia w tym temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...