Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W trakcie rozmowy gdy zadał pytanie czy uruchomić usługę stwierdziłem, że usługa ma być świadczona od 01.08.2014.

Konsultant stwierdził, że dla aneksu nie stosuje się przepisu o odstąpieniu, bo umowa nadal jest ta sama.

 

A Ty sie dałeś nabrać i powiedziałeś TAK?

Z rozmów przedstawionych wynika wyraźnie, że musiałeś w którymś momencie powiedzieć TAK na słowo o rozpoczęciu, obowiązywanie nowej umowy miało być od 01.08, oni tak prowadza rozmowe aby zachecic klienta do wlaczenia nowych uslug od razu ale umowa obowiazuje od miesiaca nastepnego. Klient najczesciej sie zgadza bo zyskuje jeszcze te dni bez nowych oplat ale juz z nowym pakietem.

Standart prowadzenia rozmow nc+

Chyba nie wszystko doczytałeś. To wszystko działo się 6 lipca, nowa usługa miała być aktywna po 31 lipca , 11 lipca wysłałem odstąpienie od umowy. NC+ stwierdziła, że nie ma możliwości odstąpienia od umowy, bo umowa jest ta sama, a to był tylko aneks. Konsultant odczytał pismo dotyczące mojego odstąpienia z którego wynikało, że umowa zostanie rozwiązana na moją prośbę z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia jednocześnie zapłacę karę ponad 1500zł.

Nie padło słowo, że nowa usługa była aktywna (zreszta faktycznie nie była) tylko, że nie ma możliwości odstąpienia od niej gdyż to jest tylko aneks!!

Odnoszę wrażenie, że nie czytasz tego co napisałam kilka stron wyżej, nie ma znaczenia czy to był aneks czy umowa pierwsza czy druga czy dziesiata, umowy o usługi TV wchodzą pod prawo telekomunikacyjne a tutaj jest jak wół napisane, że od aneksu też można odstąpić, więc czy to aneks czy umowa nie ma znaczenia MOŻNA ODSTĄPIĆ OD ANEKSU I OD UMOWY ZAWIERANEJ NA ODLEGŁOŚĆ.

Prawo odstąpienia od umowy tracisz jak zgodzisz się na uruchomienie nowej opcji, a jak stracisz to prawo bo niechcący w rozmowie powiesz magiczne "TAK" na pytanie konsultanta czy uruchomić usługe to traktowane jest to jak zerwanie umowy z karą.

Jeżeli jesteś pewien, na 100%, że nie wyraziłeś zgody na natychmiastowe włączenie usługi a umowa miała obowiązywać od 01.08 to masz pełne prawo do odstąpienia od aneksu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę złożyłem wypowiedzenie dziś dziwny telefon z nc+ (nr 50091XXXX) pani nie ogarnięta jak ją uświadomiłem że mam wszystko za 99 pln to mi odpowiedziała "wszystko teraz drożeje" :lol2:

Szybko zakończyłem tą konwersacje 8)

Dodam że pani z DUK to nie była odnoszę wrażenie ze to pracownik sezonowy...

żenada jednym słowem.... królu julianie kogo zatrudniasz w tych call center?profesjonalizm pełną gębą :lol2::wink:

I Ty kolego chcesz jeszcze jakąś promocję płacąc za wszystko 99 zł.???

Bo ja za wszystko [ALL INCLUSIVE+] płacę 179zł.

Za 99 to pewnie pakiet full extra, nie zawiera tego co all dodatkowo sa ograniczenia w tych nizszych pakietach i nie ma dla dorosłych, jak dodaja cos nowego niekoniecznie musisz miec dostep do tego w nizszych pakietach przy all musza Ci to dodac czy chca czy nie.

Np HBO GO bylo po dodaniu gratis dla all ale juz dla innych pakietow byl dodatkowo platny :-)

All rozni sie tym, że co by nowego nie dodali musza Ci to wrzucic w pakiet all a przy full jak maja dobry nastroj to dodadza jak kiepski to kaza doplacic :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Przedłużyłem umowę na następujących warunkach:

 

Pakiet - Comfort +

Opcje dodatkowe:

MULTI+

MULTIROOM STANDARD

NAJEM ULTRABOX+

EXTRA+ HB ITI

HBO

PREMIUM SPORT &FILM

 

A to wszystko na 15 miesięcy za 53,27 zł brutto za miesiąc ;)

Dostałem to samo lecz zamiast HBO ( którego nie chce) dostałem REDLIGHT na 9mies. Umowa do końca listopada, wypowiedzenie zarejestrowane.

Pytałem czy to cena stała i dostałem potwierdzenie że tak. Lecz chyba jest to łamaniec 5X0 + 10X79,90zł. Wydaje mi się iż oferta godna rozważenia i przyjęcia...

Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MR Premium - tylko dwa dekodery - możliwosc korzystania na dekoderze dodatkowym z zasobow dysku głownego dekodera. Dekoder dodatkowy nie musi byc podłączony do anteny sat. Oba muszą byc połączone siecią lan.

 

MR Standard - może byc od 2 do 6 dekoderow. Wszystkie muszą byc podłączone do anteny sat. Dodatkowe dekodery nie korzystają z zasobow dysku dekodera głownego. Wszystkie dekodery muszą byc spięte w siec lan.

 

Nie spotkałem się żeby ktos miał dwa dekodery z dyskiem jesli chodzi o abonentow byłej N.

 

Inaczej ma się z abonentami po byłej CYFRZE. Oni jak ja mają dwie nie parowane karty. Działa taka karta z dekoder własnym. Zdarzają się osoby mające dwa dekodery z dyskiem np Pace HD PVR lub Philips DSR 7201 lub mające swoj prywatny dekoder z dyskiem.

 

Z tego co czytam forum to parę osob pisało że ma dwa dekodery z dyskiem w dzierżawie za 0 zł. Po ubiegłorocznym zamieszaniu. Ile w tym prawdy to wiedzą tylko te osoby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj (7.07.2014) przedłużyłem umowę po wypowiedzeniu wysłanym początkiem czerwca.

Zadzwonił konsul z Krakowa i po krótkiej rozmowie, może z 5 minut, dogadaliśmy się na to samo co mam (vide moja stopka), ale za 53zł/15mieięcy. Nie wiem jak to się nazywa bo mi wyleciało z głowy, ale kilka razy upewniałem się, że będzie to samo co mam, bez łamańców i na pewno w tym będzie 6C+ MGM i TCM. Żadnych ofert na HBO, VOD-y, srody nie było.

Nie było żadnego nagrywania rozmowy... Początkiem sierpnia ma przyjść umowa na piśmie i jak się nie spodoba to mam 10 dni na odstąpienie bez żadnych konsekwencji. Widać idzie ku lepszemu.

No i mam zonka. Okazało się, że łamaniec musi być (średnio 53,26). Poza tym, w piątek (8.08.2014) dowiedziałem się w mailu z fakturą, że mam płacić ekstra 40zł za MR i pejsa, a miało być tak samo czyli za 0zł. Zadzwoniłem do konsula z którym przedłużałem umowę i powiedział mi że to jakaś pomyłka. Mają to wyprostować w dziale finansowym, a na ICA zobaczę to po dwóch dniach. Dzisiaj mija drugi dzień... :/

Miał ktoś takie jaja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegladając forum mam jeszcze jedną watpliwość. Przedłużając umowe 4x0 + 11x79,90 ( średnia 58,59zł ) zapytałem panią czy moge płacić stałą kwote co miesiąc czy "łamańca". Odpowiedziała, że jak chce. Na forum widziałem rózne opinie w tej sprawie. Czy ktoś ma "pewne" informacje w tej sprawie, bo nie wiem czy dać wiare temu co mówiła konsultantka choć jest to nagrane :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wieloletni klient - umowa wypowiedziana - czas do końca sierpnia. Generalnie brak telefonów od nich - inaczej niz w latach poprzednich. Pewnie po prostu ograniczyli usługi firmy zewnetrznej, która dowoniła na ich zlecenie.

 

Z ciekawości zadzwoniłem do DUK na nr krakowski podawany na forum.

Propozycja ich to - Premium sport + film wg ceny ze strony czyli 79,9zł stała cena bez HBO. :/

Po konsultacji coś minimalnie lepszego.

Myślałem że Ci w Krakowie to jednak poniżej pewnego poziomu nie schodzą.

 

Widzę, że negocjacje beda trudne tym razem.

 

Pozdrawiam Wszystkich Walczących w słusznej sprawie

 

PS: Przyszło mi do głowy, że jeśli pracownik NC prosi o chwilę konsultacji z przełożonym to jednak on nie jest tą ostatnią instancją, rzeczywiście z DUK, którą wielu z Was chwali jako kompetentnych z konkretnymi ofertami, które zwykle są akceptowane. Czyli konsultujący nie przedstawia prawdziwie korzystnych (ostatecznych) ofert.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

PS: Przyszło mi do głowy, że jeśli pracownik NC prosi o chwilę konsultacji z przełożonym to jednak on nie jest tą ostatnią instancją, rzeczywiście z DUK, którą wielu z Was chwali jako kompetentnych z konkretnymi ofertami, które zwykle są akceptowane. Czyli konsultujący nie przedstawia prawdziwie korzystnych (ostatecznych) ofert.

 

 

Wydaje mi sie że Ci konsule którzy konsultują sie z przełożonym tak naprawdę puszczają muzyczkę dłubią w nosie ewentualnie piją kawę, bo na bank mają widełki jaki mogą dać i tyle.

Wiele razy konsul dzwoniąc bez konsultacji z przełożonym dawał mi takie same warunki jak po konsultacji z przełożonym.

 

To chyba lipa z tą konsultacją !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Martwi to o czym piszą niektórzy w tym wątku: jest mniej telefonów niż w poprzednich latach. Mam full extra, wypowiedzenie do końca sierpnia i do tej pory tylko 2 telefony (1 w sierpniu). Nie zależy im czy cięcie kosztów poprzez zmniejszenie liczby konsultantów ? W poprzednich latach na tym etapie miałem co najmniej 2 telefony tygodniowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie też dzwonili z kiepskimi ofertami umowe miałem do konca września, nie chciało mi się czekać na dobrą ofertę, i sam zadzwoniłem na numer z Krakowa z pytaniem czy moje wypowiedzenie doszło i miła pani zaproponowała sama to na co czekałem i mam spokój 15 miechy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...