Jump to content

robsss

Users
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About robsss

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Z tą zamianą modułów na dekodery nie jest tak prosto. W zeszłym tygodniu starałem się o wymianę modułu cam na ultraboxa. Na infolinii jedni mówili , że TAK, potem jednak NIE. W reklamacji wyszło , że jednak nie można. Chciałem im dopłacić do interesu najem, a oni jednak nie chcą. Nadmienię , że mam 9 miesiąc umowy, pakiet exta, c+, C= 4k, e11, History i Adventure, Foxplay, NatGeoplay, niestety nie mogę wymienić. Niech spróbują dzwonić do mnie w sprawie hbo.😠
  2. W najmie. Dzisiaj telefon z centrum i opcja 49 zł aktywacja i 15 zł mc za ultrabox. Poczekam do przyszłego tygodnia i spróbuję wywalczyć 10 zł za najem. Powiem szczerze, że moduł ma swoje plusy(wiadomo jeden pilot, własna lista) ale wydaje mi się, że działa topornie , wolno. Poza tym bardzo biedne epg. Wiadomo brak vod. Obsługuję ten moduł na Philipsie 50PUS7303/12.
  3. Witam. Posiadam moduł cam z którego jestem średnio zadowolony ( szczególnie słaba szybkość przerzucanych kanałów, brak opcji vod), jedyny plus to chyba własna kolejność kanałów. Po rozmowie na czacie w" moje nc+" , pan zaproponował mi wymianę na dekoder 4k Ultrabox przy czynszu 15 zł i aktywacji 99zł . Oferta zdecydowanie za droga. Natomiast po rozmowie telefonicznej konsultantka stwierdziła , że taka wymiana w ogóle mi nie przysługuje. Czy ktoś spotkał się z podobnym tematem i czy można wywalczyć niższy koszt najmu i aktywacji? Mój pakiet to extra+, Canal +, eleven, history, Polsat sport premium w 9 miesiącu umowy.
×
×
  • Create New...