Skocz do zawartości

WiFi PremiumBox+ |G5| (ADB NCP-4740SF)


ircios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przerobiłem wszystkie kombinacje - dekoder działa na 4 różnych telewizorach, tylko nie na moim. Podobnie telewizor wyświetla wszystkie sprzęty po HDMI oprócz dekodera. Dekoder udaje się połączyć przez Xboxa One S, ale bezpośrednio nie wyszukuje sygnału. Włączając w ustawieniach dekodera sterowanie telewizorem przez HDMI zmienia nawet nazwę portów na Tuner_1 albo wifi premiumbox+ ale sygnału nie odnajduje. Zmiana rozdzielczości z menu dekodera też nie pomaga. Przetestowane 4 różne kable. Jedyne co mi przychodzi do głowy to fakt, że sygnał wychodzący z dekodera ma 50hz, a telewizor w swoich danych technicznych ma odświeżanie na poziomie 60hz. Pytanie czy reklamować telewizor, czy dekoder. Jeżeli dekoder -decydować się na ten sam model czy inny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne. Bootowanie jest przy niższej rozdzielczości ale odświeżanie raczej jest też 50 Hz. Potem dekoder przełącza się na 1080i/p i włącza się HDCP. Może tu jest problem ?

Zmień ustawienia portu w telewizorze na 50 Hz. Może się poprawi.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że przez Android TV wybór opcji jest bardzo skromny. Mam wybór czy HDMI ma działać jako 1.4 czy 2.0 i dostęp do opcji sterowania urządzeniami. Oczywiście wszystkie opcje przeklikane. Powrót do fabrycznych ustawień telewizora nie pomagał. Wprowadzając dekoder w menu serwisowe (Wciśnięte prCiski p+ i p- przy uruchomieniu dekodera) rowniez jest dostępny obraz. Przy połączeniu przez Xboxa przez moment był komunikat o hdcp, ale po kilku sekundach znika i połączenie jest stabilne. 

Edytowane przez PiotrekLopaciuch
Literówki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wystąpił u mnie problem z dekoderem głownym WiFi PremiumBox+ 4 lata bezproblemowej pracy a dziś napis na dekoderze HOFF i nic nie moge oglądać nie obrazu , odłączenie od gniazdka i podłaczenie nic nie daje , zamiana kabla HDMI nic nie daje , na innym urządzeniu kable działają ,  co to może być ? Czy musze jechać do punktu wymienić dekoder ? 

Edytowane przez jackowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, ircios napisał:

Zobacz czy bez dysku się włączy

Właśnie bez dysku chodził cały czas nigdy nie podpinałem do niego dysku nie miałem takiej potrzeby , sprawdzałem ten dekoder na innym telewizorze w domu ale to samo nie ma obrazu i napis HOFF , dzwoniąc na pomoc techniczną powiedzieli ze musze udać sie do punktu z dekoderem i prawdopodobnie zostanie wymieniony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich 

Mam prośbę bo niestety czas mnie strasznie nagli, temat przeleciałem, mam kilka pytań odnośnie tego tunera. Tuner przeznaczony dla osób starszych, mało 'rozgarnietych' w temacie, ma służyć tylko do oglądania kanałów tv i jak najprościej działać i użytkować. 

1. Czy jest szansa żeby ulubiona lista była tylko ta jedyna?, bo niestety wiadome nie da się numerycznie ustawić kanałów pod siebie, a widzę że wcisną niechcący nr. kanału kturego nie mają i już wywala na główna listę, przy okazji jest możliwość jednym przyciskiem wybrać, wrócić na 'ulubioną listę', jak najłatwiej jest ją wybrać(np. przycisk. FAV) ? Da się te listę jakoś zapisać żeby przypadkiem nie wywalil? 

2. Tuner nie będzie na stałe podpięty do netu, nie chce żeby przez przypadek coś dadali z czegoś dodatkowo płatnego korzystali, to wystarczy? 

Czy są jakieś wskazówki, co radzicie żebym całymi dniami nie wisiał na telefonie i próbował tłumaczyć bo coś wyskoczyło, coś przycisneli? Da się ustawić żeby było jak najprościej? Pilot niestety nie pomaga, małe przyciski przesuwania kanałów, obok VOD z którego będą wnuczki korzystać dwa razy w roku a im kompletnie niepotrzebny. Dysku nawet nie podpinam żeby nie robić problemów. 

Niestety czegoś się podjąłem i nie wiem jak to zrobić najlepiej. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z listami kanałów jest ten temat, że oprócz list ulubionych jest kilka list predefiniowanych. Ulubioną możesz mieć jedna ale predefiniowane w tym główna zostają. Zmiana lisy po "wy[beep]u na główną" jest w sumie prosta .Wciskasz OK i następnie klawiszami lewo/prawo wybierasz ulubioną listę. Nie powinno być problemu z opanowaniem tej funkcji. Nie ma możliwości jej zapisu na zewnętrzny nośnik. Przed usunięciem nie ma blokady. Możesz włączyć kontrolę rodzicielską. Ona zablokuje niektóre ważniejsze funkcje ale akurat listę ulubionych można skasować.

 

Jak nie masz zamiaru podpinać dysku i neta wybierz uproszczony model TVBOX+

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Pawel napisał:

Z listami kanałów jest ten temat, że oprócz list ulubionych jest kilka list predefiniowanych. Ulubioną możesz mieć jedna ale predefiniowane w tym główna zostają. Zmiana lisy po "wy[beep]u na główną" jest w sumie prosta .Wciskasz OK i następnie klawiszami lewo/prawo wybierasz ulubioną listę. Nie powinno być problemu z opanowaniem tej funkcji. Nie ma możliwości jej zapisu na zewnętrzny nośnik. Przed usunięciem nie ma blokady. Możesz włączyć kontrolę rodzicielską. Ona zablokuje niektóre ważniejsze funkcje ale akurat listę ulubionych można skasować.

 

Jak nie masz zamiaru podpinać dysku i neta wybierz uproszczony model TVBOX+

 

 

 

 

Dziękuję

Już mam ten Wifi PremiumBox, , zresztą na infolinii sugerowali i polecali ten, że właśnie można sobie listy zrobić. Niedawno podpisana umowa, myślałem o tym TVBOXe ale i min. tu na forum i wszędzie strasznie jechali po tym tunerze, a ja wyszłam tez z założenia , może błędnego że przez dwa lata może ja , czy dzieci będą chcieli skorzystać z nc-go czy VOD. Z tamtym tunerem blokuje się na 24miesiące.  Może jakoś ogarną.     

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, 

Może ktoś wie co może być przyczyną brak sygnału z dekodera WiFi PremiumBox+ na TV Samsung QLED? Jednego dnia wszystko działa, kolejnego TV "nie widzi dekodera". Zmieniłem kable HDMI, porty HDMI, nic nie pomaga. Pilot dekodera włącza i wyłącza TV, ale obrazu brak. Czasem ładuje się ekran powitalny Canal+ i aktualizacja (ale nie zawsze) po czym sygnał znika. Sam dekoder jest podłączony jest do anteny zbiorczej, aczkolwiek nie wiem czy to może mieć jakiekolwiek znaczenie. Najgorsze jest to, że po kilku godzinach nieaktywności lub następnego dnia potrafi się połączyć bez problemu, więc jeśli pójdę do punktu z prośbą o wymianę, może się zdarzyć , że akurat będzie działał :D Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki, bo na infolinii nie za bardzo uzyskałem pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 
Może ktoś wie co może być przyczyną brak sygnału z dekodera WiFi PremiumBox+ na TV Samsung QLED? Jednego dnia wszystko działa, kolejnego TV "nie widzi dekodera". Zmieniłem kable HDMI, porty HDMI, nic nie pomaga. Pilot dekodera włącza i wyłącza TV, ale obrazu brak. Czasem ładuje się ekran powitalny Canal+ i aktualizacja (ale nie zawsze) po czym sygnał znika. Sam dekoder jest podłączony jest do anteny zbiorczej, aczkolwiek nie wiem czy to może mieć jakiekolwiek znaczenie. Najgorsze jest to, że po kilku godzinach nieaktywności lub następnego dnia potrafi się połączyć bez problemu, więc jeśli pójdę do punktu z prośbą o wymianę, może się zdarzyć , że akurat będzie działał :D Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki, bo na infolinii nie za bardzo uzyskałem pomoc
Polecam nagranie telefonem problemu, jak wygląda usterka. Z takim nagraniem udać się do punktu w celu wymiany dekodera. Zawsze będzie możliwość udowodnienia, że problem istnieje i wymiany na inną, sprawną sztukę.

Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, PWojciechowska napisał:

Polecam nagranie telefonem problemu, jak wygląda usterka. Z takim nagraniem udać się do punktu w celu wymiany dekodera. Zawsze będzie możliwość udowodnienia, że problem istnieje i wymiany na inną, sprawną sztukę.

Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka
 

Dziękuję, chyba skorzystam z opcji zerwania umowy zawartej na odległość, bo o dziwo dekoder się łączy ze starszym TV Samsung, więc może ten dekoder jest niekompatybilny z nowszym modelem TV. Mógłbym się pokusić o wymianę na dekoder 4k, chociaż to też bez sensu z pakietem START :) a nie mam gwarancji, że zadziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niedzielę po włączeniu telewizora pojawił się właśnie taki komunikat oraz na dekoderze pojawił się napis HoFF, dekoder nie reaguje na pilota, wyłączyłem go z prądu na 12 godzin, wymieniłem nawet kabel HDMI i dalej ten sam komunikat, instalacja antenowa i telewizor od kilkunastu miesięcy taka sama... 

 

Posiadam opcję Multiroom, na górze w pokoju wszystko działa jak powinno.

Edytowane przez Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Już kiedyś chciałem wymienić, bo sprawiał problemy, ale oczywiście w punkcie cudownie mu przeszło. Mam więc nadzieję, że padło to na amen. Dzięki :)

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam ponownie

Wymieniłem dzisiaj dekoder na nowy ponieważ stary się zawiesił na dobre. Dysk został stary ponieważ zależało mi na nagraniach. W punkcie facet powiedział że dysk będzie działał na nowym dekoderze ale nie działa. Nagrania są widać je ale jak próbuje odtworzyć to leci czarna plama bez dźwięku. O co chodzi? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...