Skocz do zawartości

WiFi PremiumBox+ |G5| (ADB NCP-4740SF)


ircios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam, od jakiegoś czasu mam problem z sygnałem. Pojawiał się komunikat Nss1 nie dostępny sygnał satelitarny i nie było kilku, kilkunastu programów. Po pewnym czasie przestały odbierać wszystkie kanały.  Po przestawieniu ustawień na jedną antenę wszystko wraca do normy na 15-20 minut po czym pojawia się znowu ten sam komunikat o znowu nic nie działa. Czy wiecie może czy to wina dekodera czy może konwerter jest uszkodzony? 

Antena zamontowana 5 lat temu. 

Dziękuję z góry za pomoc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź dekoder pod inna anteną. Może u znajomego. Ewentualnie w APS. Jeśli pod innym zestawem nie będzie problemu, to znaczy, że Ty masz problem ze swoim zestawem antenowym. 

Najpierw jednak zrób ustawienia fabryczne dekodera. Wyczyść dysk ze śmieci. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Przez około 10 lat używałem turboboxa, teraz od trochę ponad miesiąc mam wifipremiumboxa i podpisałem nowe papiery,

płacę tyle ile płaciłem ale nigdy wcześniej czegoś takiego nie miałem, dziś się pojawiło, szlag mnie trafia bo po każdym włączeniu muszę poklikać

kilka dodatkowych klawiszy. Mam nadzieję, że to zniknie. Nie korzystam z vod, tylko zwykła tv + netflix.

Czy może to mieć coś wspólnego z tym, że dziś przez przypadek wszedłem w nc gotv. Ten kanał zaczęło mi zmieniać po tym fakcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aplikacja Netflix jest dostępna w dekoderze 4K UltraBOX+ oraz WiFi Premiumbox+. Dekoder musi pobrać najnowsze oprogramowanie (dzieje się to automatycznie) oraz trzeba podłączyć go do sieci Internet. Zakładka Netflix pobierze się automatycznie do 24 godzin od momentu aktualizacji oprogramowania.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Czy miał ktoś taki problem, że przestało działać WiFi?

Dzisiaj podczas oglądania netflixa zawiesił się dekoder i się zrestartował, robiła się jakaś aktualizacja (lub jej próba).
Po paru minutach w końcu się ponownie uruchomił i przy próbie uruchomienia netflixa otrzymałem komunikać, że sieć internet nie jest skonfigurowana.
Przeszukiwanie sieci WiFi po paru minutach "kręcenia" kółeczkiem nic nie znalazło. Próby wpisanie SSID na sztywno też nie przyniosły żadnego skutku, ponieważ od razu po wpsaniu hasła był komunikat, że jest sieć nieznana/nieprawidłowe hasło/etc.

Koniec końców musiałem podpiąć internet kablem ethernetowym.

Dodam, oczywiście, że mam inne sprzęty działające po WiFi i nie było dzisiaj żadnych problemów.

Ktoś miał podobny problem?

 

Martwi mnie fakt, że koniec końców musiałbym pewnie oddać dekoder do salonu i go wymienić, jednakże szkoda mi wszystkich nagrań, które mam na dysku :)

 

Dzięki za jakiekolwiek info w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...