lukx95 Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 @Aross Cieszę się, że mogłem pomóc w rozwiązaniu problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marion86 Opublikowano 26 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 Jaki dysk zewnetrzny warto podłączyc do tego dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 Każdy co będzie działać. Wybór jest spory, WD, Toshiba itd...Minimum 500 gb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marion86 Opublikowano 26 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 a na co zwrócić uwage? to dysk hdd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 Można HDD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marion86 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2021 Zamówiłem dysk Toshiba Canvio Basics 1TB. Zobaczymy jak będzie funkcjonował z dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marion86 Opublikowano 28 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2021 Jeśli podłącze dysk dodatkowy 1TB to będe miał razem 1,5 TB nagrań dado dyspozycji? Jak to obecnie wygląda w tym dekoderze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2021 Możesz mieć jeden dysk podłączony. 500GB od Wifipremiumbox lub swój prywatny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marion86 Opublikowano 28 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2021 I można przekładać dyski bez problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2021 Teoretycznie tak. Praktycznie nie próbowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorian Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 Witam, od jakiegoś czasu mam problem z sygnałem. Pojawiał się komunikat Nss1 nie dostępny sygnał satelitarny i nie było kilku, kilkunastu programów. Po pewnym czasie przestały odbierać wszystkie kanały. Po przestawieniu ustawień na jedną antenę wszystko wraca do normy na 15-20 minut po czym pojawia się znowu ten sam komunikat o znowu nic nie działa. Czy wiecie może czy to wina dekodera czy może konwerter jest uszkodzony? Antena zamontowana 5 lat temu. Dziękuję z góry za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2022 Sprawdź dekoder pod inna anteną. Może u znajomego. Ewentualnie w APS. Jeśli pod innym zestawem nie będzie problemu, to znaczy, że Ty masz problem ze swoim zestawem antenowym. Najpierw jednak zrób ustawienia fabryczne dekodera. Wyczyść dysk ze śmieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pvr hd Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 Czy aktualizacje oprogramowania są w określone dni i godziny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman22 Opublikowano 4 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2022 Podpoiłem dysk do wejścia usb wszystko śmiga. Mam tylko jest jeden problem dysk się kręci cały czas nawet przy wyłączonym dekoderze. Czy da się jakoś to zmienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 4 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2022 Pewnie VOD się pobiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek13 Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Od dziś po każdym włączeniu dekodera ustawia mi się ekran strefy abonenta na kanale 28. Do tej pory ustawiał się ostatni kanał oglądany na mojej liście Czy ktoś ma podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Wycofaj zgody marketingowe, rachunek za zrośnie o 5zl, a już więcej nie będziesz miał reklam z przełączaniem kanału na starcie. Ewentualnie poczekaj kilka dni to zniknie ale pewnie się pojawi ponownie za jakiś czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek13 Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Przez około 10 lat używałem turboboxa, teraz od trochę ponad miesiąc mam wifipremiumboxa i podpisałem nowe papiery, płacę tyle ile płaciłem ale nigdy wcześniej czegoś takiego nie miałem, dziś się pojawiło, szlag mnie trafia bo po każdym włączeniu muszę poklikać kilka dodatkowych klawiszy. Mam nadzieję, że to zniknie. Nie korzystam z vod, tylko zwykła tv + netflix. Czy może to mieć coś wspólnego z tym, że dziś przez przypadek wszedłem w nc gotv. Ten kanał zaczęło mi zmieniać po tym fakcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2022 Raczej to nic nie wspólnego. Zrób mu reset. Powinno pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Jest dostępna aplikacja Netflix na tym sprzęcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 No to mój jeszcze jej nie dostał, być może pobierze ją tak jak treści VOD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Aplikacja Netflix jest dostępna w dekoderze 4K UltraBOX+ oraz WiFi Premiumbox+. Dekoder musi pobrać najnowsze oprogramowanie (dzieje się to automatycznie) oraz trzeba podłączyć go do sieci Internet. Zakładka Netflix pobierze się automatycznie do 24 godzin od momentu aktualizacji oprogramowania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arsey Opublikowano 29 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2022 Czy miał ktoś taki problem, że przestało działać WiFi? Dzisiaj podczas oglądania netflixa zawiesił się dekoder i się zrestartował, robiła się jakaś aktualizacja (lub jej próba). Po paru minutach w końcu się ponownie uruchomił i przy próbie uruchomienia netflixa otrzymałem komunikać, że sieć internet nie jest skonfigurowana. Przeszukiwanie sieci WiFi po paru minutach "kręcenia" kółeczkiem nic nie znalazło. Próby wpisanie SSID na sztywno też nie przyniosły żadnego skutku, ponieważ od razu po wpsaniu hasła był komunikat, że jest sieć nieznana/nieprawidłowe hasło/etc. Koniec końców musiałem podpiąć internet kablem ethernetowym. Dodam, oczywiście, że mam inne sprzęty działające po WiFi i nie było dzisiaj żadnych problemów. Ktoś miał podobny problem? Martwi mnie fakt, że koniec końców musiałbym pewnie oddać dekoder do salonu i go wymienić, jednakże szkoda mi wszystkich nagrań, które mam na dysku Dzięki za jakiekolwiek info w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2022 Niestety. Nagrania prędzej czy później przepadną. Nie qiem czy trzeba dysk też dawać. Ale chyba nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.