Skocz do zawartości

WiFi PremiumBox+ |G5| (ADB NCP-4740SF)


ircios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, webogladacz napisał:

Czy WiFi premium box będzie działał bez problemu jeżeli nie podłącze do niego dysku który jest w zestawie? 

Nigdy nie podłączyłem dysku. Służył mi do czegoś innego. W 4k też nie mam podłączonego, bo nie mam takiej potrzeby. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

3 ten sam post.  Gdzie jest mowa o Premiumbox?

 

"W pierwszym kwartale 2022 roku upgrade do nowych funkcjonalności i nowego interfejsu w stylu CANAL+ online otrzymają pozostali klienci posiadający dekodery UHD od CANAL+, informuje ADB."

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem na forum tego tematu z tym problemem ale nie znalazłem . Przez parę lat miałem turbo boxa ITI5720SX z którym nie było problemów w działaniu na LG 55 cali a od pół roku Xiaomi L65M5. Miesiąc temu coś mnie pokusiło aby wymienić bez przyczyny na wifipremiumboxa+ . Po dwóch tygodniach użytkowania najpierw zaczęły gasnąć cyfry wyświetlacza żeby po kilku dniach pojawił się brak sygnału z anten . Oczywiście odwiedziłem APS gdzie został dekoder wymieniony i teraz tak naprawdę pojawiły się problemy . Po podłączeniu dekodera do telewizora Xiaomi obraz nie pojawił się ciągły brak sygnału na wszystkich złączach HDMI, resety do ustawień fabrycznych telewizora jak dekodera do domyślnych nie pomogły  ,zmiany rozdzielczości ,zmiany kabli hdmi  też nic. Podłączyłem do  wcześniejszego telewizora LG i obraz z dekodera się pojawił bez problemu ,powrót do Xiaomi i nic. Wycieczka do APS i sprzedawca mówi że nie ma podstaw wymienić znów dekoder bo u nich działa że musze coś jakiś problem z telewizorem ,po wielkich prośbach wymienił ale sytuacja ta sama zero obrazu na telewizorze Xiaomi na LG jest .Podłączyłem starego Turboboxa który mi został bez uprawnień obraz bez problemu pojawia się. Na tą chwile jestem z dekoderem nie działającym z tym konkretnie telewizorem z przedłużoną umową . Przeszukując internet gdzieś wyczytałem że może to być problem z poprawną wymianą HDCP .Może ktoś zetknął sie  z takim przypadkiem .

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Edytowane przez Aross
błędy literowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Aross Jaką masz ustawioną rozdzielczość w dekoderze WiFi PremiumBox+? Sprawdzisz to klikająć przycisk Menu na pilocie potem Ustawienia -> Ustawienia telewizora -> Ustawienia HD. Spróbuj wybrać na telewizorze, na którym jest obraz rozdzielczość 1080p i sprawdzić, czy zadziała na Xiaomi, a jak nie to spróbuj na 720p. Tak w ogóle kabel HDMI sprawny? Próbowałeś na innym? Inne urządzenia działają na telewizorze Xiaomi? Na pewno dobrze kabel HDMI jest wpięty w gniazdo dekodera i telewizora i w menu telewizora wybrane jest odpowiednie wejście HDMI? Spróbuj też w innych gniazdach HDMI, czy zaskoczy. Gdyby był problem z HDCP, to byłby o tym stosowany komunikat.

Edytowane przez django
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowanie .Wszystkie twoje sugestie sprawdzone ,zresztą opisałem to w poście. Nie upieram się przy problemie HDCP ale nie zawsze musi się wyświetlać stosowny  komunikat może po prostu dekoder nie przesyłać jeśli nie ma zgodności. Inne urządzenia działają  na wszystkich portach HDMI łącznie z starym turboboxem. Pomysły mi się  już skończyły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak robiłem TV włączony dekoder odłączony z prądu i ponownie włączony wiele razy  ale  zapomniałem dodać że jak uruchamia się to przez jakiś czas jest plansza z canal+plus do pierwszego zgaśnięcia napisu boot na dekoderze potem już nic ,tv wyświetla brak sygnału i wychodzi z tego wejścia .

Tak działał bez problemu do czasu 1 wymiany na inny egzemplarz .Dopiero potem pojawiły się takie problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to na problem ze złapaniem przez telewizor rozdzielczości obrazu z dekodera. To włącz dekoder i jak się całkowicie załączy, że będzie numer kanału na wyświetlaczu, to wciśnij na pilocie i przytrzymaj przez 5 sekund przycisk OPT i potem cyfra 3 i zobacz, czy to coś pomoże i czy obraz w trakcie tej operacji się pojawi. Jest to zmiana rozdzielczości przy pomocy pilota na 1080p lub i. Z użyciem cyfry 2 na 720p. Na wyświetlaczu dekodera będzie się wyświetlać.

Edytowane przez django
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez próbowałem z 9 zero reakcji .Znalazłem podobny problem a nawet ten sam ale nie ma rozwiązania mimo prób pomocy ze strony innych .

W dniu 6.01.2021 o 21:41, PiotrekLopaciuch napisał:

Przerobiłem wszystkie kombinacje - dekoder działa na 4 różnych telewizorach, tylko nie na moim. Podobnie telewizor wyświetla wszystkie sprzęty po HDMI oprócz dekodera. Dekoder udaje się połączyć przez Xboxa One S, ale bezpośrednio nie wyszukuje sygnału. Włączając w ustawieniach dekodera sterowanie telewizorem przez HDMI zmienia nawet nazwę portów na Tuner_1 albo wifi premiumbox+ ale sygnału nie odnajduje. Zmiana rozdzielczości z menu dekodera też nie pomaga. Przetestowane 4 różne kable. Jedyne co mi przychodzi do głowy to fakt, że sygnał wychodzący z dekodera ma 50hz, a telewizor w swoich danych technicznych ma odświeżanie na poziomie 60hz. Pytanie czy reklamować telewizor, czy dekoder. Jeżeli dekoder -decydować się na ten sam model czy inny?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa. Płacisz coś za dekoder WiFi PremiumBox+? Ten turboBox+ to jest ten sprzed wymiany i oddali Ci go bez konieczności zwrotu? Myślałeś o dekoderze 4K UltraBox+ ten dekoder jest dostępny od firmy ADB (seria JADA) jak i Technicolor (seria ITCA).

Edytowane przez django
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie płace za niego przynajmniej tyle, Turbobox tak ten sprzed wymiany teraz nie musisz zwracać starego dekodera po prostu utylizacje przerzucają  na abonenta. Tak myślałem o Ultraboxie nawet płacąc za aktywacje 99zł i po 5 zł za dzierżawę dekodera i twardego dysku. Z tym że mam dylemat że co jak będzie to samo i zostane z wyższym abonamentem i problemem przez 2,5 roku jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Aross Przy dekoderze 4K UltraBox+ jest o tyle taki wybór, że jest dwóch producentów tego dekodera ADB i Technicolor, o ile salon ma dwa modele na stanie. Napisz na priv do użytkownika @lukx95 on jest podobno w stałym kontakcie z CANAL+, to może coś pomoże w sprawie reklamacyjnej wymiany sprzętu.

Edytowane przez django
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...