Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K Lite


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko cacy .Ale polsat zaliczył falstart.A mianowicie brak ustawienia kanałów ulubionych poprzez usługę iptv.Nic nie można zrobić z kanałami.Posiadam internet orange 300Mbps .Więc spełnia wszelkie warunki.Podłączając dekoder (internet+antena )wszystko działa.Posiadam dwa dekodery polsat box 4k i opisywany 4k lite.Usługa multiroom.Chcę zauważyć że poprzednie dekodery iptv nie miały problemu z listami ulubionych kanałów a działają na takiej samej zasadzie.Robić tyle krzyku jakie to dobre a tu lipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, damian3k1993 napisał:

SAT-IPTV. Problem wydaje się być z samymi dekoderami 4K Lite. Standardowy 4K bez problemu podłączyłem do internetu i wszystko działa, tylko nie jestem w stanie skonfigurować MR ze względu na problem z połączeniem internetowym0

Sprawdź czy jako jedyny i główny dekoder Lite nawiązuje połączenie z internetem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Połączenie nawiązuje tylko główny dekoder Polsat Box 4K (bez Lite), natomiast 3 dekodery 4K lite teoretycznie mają połączenie z internetem, ale nie jestem w stanie przeprowadzić testu połączenia i nie działa też usługa CatcUp lub nagrywanie w chmurze - zgłoszone do działu technicznego. Na szczęście puścili uprawnienia MR i przynajmniej jest na nich dostęp do Tv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie dekoderów 4K lite na nowe i niestety, ale w dalszym ciągu występuje ten sam problem. 
Konfiguracja połączenia internetu bezprzewodowego jest dokładnie taka sama jak była w przypadku Evobox Lite (przed wymianą na 4K) i taka jak obecnie na głównym 4K i tutaj nie było żadnych problemów. 
@Specjalista Polsat Box - może jesteś w stanie pomóc coś w temacie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.01.2022 o 21:02, damian3k1993 napisał:


@Specjalista Polsat Box - może jesteś w stanie pomóc coś w temacie? 

Wszystkie urządzenia muszą być podłączone w ten sam sposób do tej samej sieci. Dodatkowo główny dekoder nie może być w trybie oszczędzania energii. Proponuję przywrócić ustawienia domyślne dekoderów oraz przywrócić ustawienia fabryczne routera. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Specjalista Polsat BoxWszystkie urządzenia są w tej samej sieci, podłączone w ten sam sposób (bezprzewodowo). Sieć wifi 5G mam inaczej nazwaną, więc nie ma opcji na pomyłkę. 
Ustawienia domyślne zarówno dekodera jak i routera były robione i w dalszym ciągu występuje ten sam problem. 

Teoretycznie dekoder łączy się z internetem, diagnostyka pokazuje, że dostęp do sieci jest aktywny, ale nie jestem w stanie wykonać testu połączenia internetowego (wyskakuje błąd testu) i przy włączaniu dekodera, czy też naciśnięciu zielonego przycisku na pilocie nie wyskakuje to "nowe" menu Polsat Box tylko stare kafelkowe menu graphyne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder odbiera kanały w oparciu o telewizję satelitarną. Połączenie z internetem służy do przesłania danych multiroom, oraz korzystania z funkcji online (HBO Go, Polsat Box Go, CatchUp, cofanie programów, nPVR)
Z VPN zdarza mi się korzystać, ale połączenie jest bezpośrednio z laptopa, więc tutaj nie powinno to sprawiać problemów. Dodatkowo w trakcie konfiguracji dekoderów nie korzystałem z VPN. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, damian3k1993 napisał:

Dekoder odbiera kanały w oparciu o telewizję satelitarną. Połączenie z internetem służy do przesłania danych multiroom, oraz korzystania z funkcji online (HBO Go, Polsat Box Go, CatchUp, cofanie programów, nPVR)

Proszę o kontakt w tej sprawie z Działem Technicznym przez maila na adres: kontakt@polsatbox.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.02.2022 o 18:10, damian3k1993 napisał:

@Specjalista Polsat BoxWszystkie urządzenia są w tej samej sieci, podłączone w ten sam sposób (bezprzewodowo). Sieć wifi 5G mam inaczej nazwaną, więc nie ma opcji na pomyłkę. 
Ustawienia domyślne zarówno dekodera jak i routera były robione i w dalszym ciągu występuje ten sam problem. 

Teoretycznie dekoder łączy się z internetem, diagnostyka pokazuje, że dostęp do sieci jest aktywny, ale nie jestem w stanie wykonać testu połączenia internetowego (wyskakuje błąd testu) i przy włączaniu dekodera, czy też naciśnięciu zielonego przycisku na pilocie nie wyskakuje to "nowe" menu Polsat Box tylko stare kafelkowe menu graphyne.

Cześć , udało Ci się może rozwiązać ten problem ? Mam podobną sytuację :

polsatbox 4k - uruchomił się bez zadnych problemów.

polsatbox 4k lite (multiroom) - po przejściu przez ustawienia łączy się z siecią ( przynajmniej tak diagnostyka wskazuje).

 

Oba dekodery w tej samej sieci , zasięg wifi 100% w obu przypadkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, właśnie dostałem informację, że problem wynikał z tego, że teoretycznie aneks wszedł w życie 03.02. Nie za bardzo wiadomo dlaczego nie działało wcześniej tak jak na głównym 4K.
W tym momencie wszystko jest już ok, wygląda to tak jakby przed aktywacją aneksu dekodery były w jakiś sposób "okrojone" z funkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.02.2022 o 16:36, OlafS napisał:

Widzieć to widzieć, ale czy zapisuje a chociażby odczytuje :?: 

Na fat32 można przeglądać pliki wideo ale na niektórych dźwięk rozjeżdża się z obrazem. Dziwi mnie jednak że nie wykrywa pendriva z NTFS, na Evobox PVR nie było żadnych takich problemów. Przecież jest oprogramowanie tej samej firmy ADB. O zapisie oczywiście można zapomnieć ale działa i to całkiem dobrze catchup w OTT.

13.02-Dzisiaj od samego rana nie ma sygnału OTT, dział techniczny PB twierdzi że mają awarię i nad jej usunięciem pracują...P.S. - dobre, chwilę po tym wpisie sygnał się pojawił 😏

Edytowane przez Credens
...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...