Credens Opublikowano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 Masz SAT-IPTV czy OTT? Chociaż nie wiem czy to może mieć jakieś znaczenie przy tym problemie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian3k1993 Opublikowano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 SAT-IPTV. Problem wydaje się być z samymi dekoderami 4K Lite. Standardowy 4K bez problemu podłączyłem do internetu i wszystko działa, tylko nie jestem w stanie skonfigurować MR ze względu na problem z połączeniem internetowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HASIOR Opublikowano 21 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2022 Wszystko cacy .Ale polsat zaliczył falstart.A mianowicie brak ustawienia kanałów ulubionych poprzez usługę iptv.Nic nie można zrobić z kanałami.Posiadam internet orange 300Mbps .Więc spełnia wszelkie warunki.Podłączając dekoder (internet+antena )wszystko działa.Posiadam dwa dekodery polsat box 4k i opisywany 4k lite.Usługa multiroom.Chcę zauważyć że poprzednie dekodery iptv nie miały problemu z listami ulubionych kanałów a działają na takiej samej zasadzie.Robić tyle krzyku jakie to dobre a tu lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Credens Opublikowano 21 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2022 23 godziny temu, damian3k1993 napisał: SAT-IPTV. Problem wydaje się być z samymi dekoderami 4K Lite. Standardowy 4K bez problemu podłączyłem do internetu i wszystko działa, tylko nie jestem w stanie skonfigurować MR ze względu na problem z połączeniem internetowym0 Sprawdź czy jako jedyny i główny dekoder Lite nawiązuje połączenie z internetem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian3k1993 Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 Połączenie nawiązuje tylko główny dekoder Polsat Box 4K (bez Lite), natomiast 3 dekodery 4K lite teoretycznie mają połączenie z internetem, ale nie jestem w stanie przeprowadzić testu połączenia i nie działa też usługa CatcUp lub nagrywanie w chmurze - zgłoszone do działu technicznego. Na szczęście puścili uprawnienia MR i przynajmniej jest na nich dostęp do Tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian3k1993 Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 Jestem po wymianie dekoderów 4K lite na nowe i niestety, ale w dalszym ciągu występuje ten sam problem. Konfiguracja połączenia internetu bezprzewodowego jest dokładnie taka sama jak była w przypadku Evobox Lite (przed wymianą na 4K) i taka jak obecnie na głównym 4K i tutaj nie było żadnych problemów. @Specjalista Polsat Box - może jesteś w stanie pomóc coś w temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 1 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 (edytowane) W dniu 28.01.2022 o 21:02, damian3k1993 napisał: @Specjalista Polsat Box - może jesteś w stanie pomóc coś w temacie? Wszystkie urządzenia muszą być podłączone w ten sam sposób do tej samej sieci. Dodatkowo główny dekoder nie może być w trybie oszczędzania energii. Proponuję przywrócić ustawienia domyślne dekoderów oraz przywrócić ustawienia fabryczne routera. Edytowane 1 Lutego 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian3k1993 Opublikowano 1 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 @Specjalista Polsat BoxWszystkie urządzenia są w tej samej sieci, podłączone w ten sam sposób (bezprzewodowo). Sieć wifi 5G mam inaczej nazwaną, więc nie ma opcji na pomyłkę. Ustawienia domyślne zarówno dekodera jak i routera były robione i w dalszym ciągu występuje ten sam problem. Teoretycznie dekoder łączy się z internetem, diagnostyka pokazuje, że dostęp do sieci jest aktywny, ale nie jestem w stanie wykonać testu połączenia internetowego (wyskakuje błąd testu) i przy włączaniu dekodera, czy też naciśnięciu zielonego przycisku na pilocie nie wyskakuje to "nowe" menu Polsat Box tylko stare kafelkowe menu graphyne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 1 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 Ktoś pisał wcześniej że to VPN miał na to wpływ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt-1 Opublikowano 1 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 Czy polsat bo 4k lite działa z internetem od dowolnego dostawczy czy tylko światłowód orange,netia . plus ? Bo nie wiem chodzi o opcje tylko internet . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 1 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 @Matt-1 raczej od dowolnego, gdyby było ograniczenie do kilku operatorów to klienci by ich zjedli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian3k1993 Opublikowano 1 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 Dekoder odbiera kanały w oparciu o telewizję satelitarną. Połączenie z internetem służy do przesłania danych multiroom, oraz korzystania z funkcji online (HBO Go, Polsat Box Go, CatchUp, cofanie programów, nPVR) Z VPN zdarza mi się korzystać, ale połączenie jest bezpośrednio z laptopa, więc tutaj nie powinno to sprawiać problemów. Dodatkowo w trakcie konfiguracji dekoderów nie korzystałem z VPN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 11 godzin temu, damian3k1993 napisał: Dekoder odbiera kanały w oparciu o telewizję satelitarną. Połączenie z internetem służy do przesłania danych multiroom, oraz korzystania z funkcji online (HBO Go, Polsat Box Go, CatchUp, cofanie programów, nPVR) Proszę o kontakt w tej sprawie z Działem Technicznym przez maila na adres: kontakt@polsatbox.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Credens Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Czy w tym dekoderze jest oprogramowanie Graphyne firmy ADB? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Tak. Jest tu oprogramowanie Graphyne, znane z dekodera Evobox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Credens Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 To dobrze bo na OTT nie powinno być takich jaj jak na Evobox Stream,zanim dostał ostatnio to oprogramowanie Graphyne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliho Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 W dniu 1.02.2022 o 18:10, damian3k1993 napisał: @Specjalista Polsat BoxWszystkie urządzenia są w tej samej sieci, podłączone w ten sam sposób (bezprzewodowo). Sieć wifi 5G mam inaczej nazwaną, więc nie ma opcji na pomyłkę. Ustawienia domyślne zarówno dekodera jak i routera były robione i w dalszym ciągu występuje ten sam problem. Teoretycznie dekoder łączy się z internetem, diagnostyka pokazuje, że dostęp do sieci jest aktywny, ale nie jestem w stanie wykonać testu połączenia internetowego (wyskakuje błąd testu) i przy włączaniu dekodera, czy też naciśnięciu zielonego przycisku na pilocie nie wyskakuje to "nowe" menu Polsat Box tylko stare kafelkowe menu graphyne. Cześć , udało Ci się może rozwiązać ten problem ? Mam podobną sytuację : polsatbox 4k - uruchomił się bez zadnych problemów. polsatbox 4k lite (multiroom) - po przejściu przez ustawienia łączy się z siecią ( przynajmniej tak diagnostyka wskazuje). Oba dekodery w tej samej sieci , zasięg wifi 100% w obu przypadkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian3k1993 Opublikowano 4 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2022 Tak, właśnie dostałem informację, że problem wynikał z tego, że teoretycznie aneks wszedł w życie 03.02. Nie za bardzo wiadomo dlaczego nie działało wcześniej tak jak na głównym 4K. W tym momencie wszystko jest już ok, wygląda to tak jakby przed aktywacją aneksu dekodery były w jakiś sposób "okrojone" z funkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly801 Opublikowano 4 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2022 Czy ten dekoder działa tez na IPTV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 4 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2022 @maly801 Działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Credens Opublikowano 11 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2022 (edytowane) Nie wierzę, pendriva na FAT32 widzi a na NTFS nie wykrywa... Sprawdźcie jak jest u was. Edytowane 11 Lutego 2022 przez Credens ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 12 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2022 W dniu 11.02.2022 o 01:33, Credens napisał: pendriva na FAT32 Widzieć to widzieć, ale czy zapisuje a chociażby odczytuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Credens Opublikowano 12 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2022 (edytowane) W dniu 12.02.2022 o 16:36, OlafS napisał: Widzieć to widzieć, ale czy zapisuje a chociażby odczytuje Na fat32 można przeglądać pliki wideo ale na niektórych dźwięk rozjeżdża się z obrazem. Dziwi mnie jednak że nie wykrywa pendriva z NTFS, na Evobox PVR nie było żadnych takich problemów. Przecież jest oprogramowanie tej samej firmy ADB. O zapisie oczywiście można zapomnieć ale działa i to całkiem dobrze catchup w OTT. 13.02-Dzisiaj od samego rana nie ma sygnału OTT, dział techniczny PB twierdzi że mają awarię i nad jej usunięciem pracują...P.S. - dobre, chwilę po tym wpisie sygnał się pojawił Edytowane 13 Lutego 2022 przez Credens ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
birus84 Opublikowano 15 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 Witam. Jak i gdzie mam szukać i odtworzyć nagrania w chmurze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Credens Opublikowano 15 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 (edytowane) Może się mylę ale nagrywanie w chmurze jest chyba dedykowane pod dekoder 4K i SAT-IPTV, na pewno nie pod OTT. Tu jest jedynie catchup 7 dni Edytowane 15 Lutego 2022 przez Credens ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.